monxi_bp ha escrit:blackmamba ha escrit:laiac ha escrit:Huole!!!!
Bon dia....ningú m'ha explicat encara com va això de quedar eeee!!!!
Nataliaaa et cases el mateix dia que jo vull...tot i que no sé si podré perque està tot a tope!!!
El tema del Termes també em va passar a mi, vull dir que vaig veure que, pel que pagues, masses condicions i massa tiquismiquis tot!!!1 és un lloc preciós i seria molt bonic, però et fan pagar per moltes coses extra, o com això del tast, i de les hores addicionals....jo ho vaig tenir que descartar perque no arribava!!!!
Per cert, m'han donat hora per anar a veure l'Encanteri el divendres, crec que us ho vaig dir, però les que us hi caseu, em podeu fer cinc cèntims de com va el tema de la música i del límit horari?? la meva boda seria de dia!!!!!
Moltes Gràcies!!!
ahhh i jo tinc familia de fora, i segur que ho faria en divendres abans que en diumenge...sempre és millor!!!!
Petons
A l'Encanteri son 410 euros la dj que ells tenen allà, tot i q en pots portar un altre. La dj està des de l'aperitiu i després dues hores de ball, si vols més estona, hores extres a pagar a la dj. No recordo que em diguessin res de limit horari.
Nosaltres al final estem pensant de fer-ho un diumenge, en principi al setembre d'aquest any al final, xq mon pare que és el malalt és lo que vol, li agrada més el diumenge per fer celebracions... aixi que al final también tindrà que ser de dia, tot i que jo preferia de nit i un dissabte o divendres... al final crec que ens decantarem per l'orangerie, les termes son massa cares pel que despres t'ofereixen i l'encanteri no se, se'm fa la sala una mica freda. aixi que possibles dates el 6 o el 20 de setembre de 2009 al final... aix, no se, xq mon pare diu que xq no ho faig a l'agost o al juliol... però llavors si que ho veig molt molt just pel tema vestit i tot... que en penseu?? jo crec que el 6 de setembre estaria be, no es agost pero casi, jejeje.
muaaaaa
Ei jo quan vaig preguntar a l'encanteri hem van dir que el limit horari eren les 4 de la matinada xo el q nose si us van dir es q pasades les dues ores de ball com la dj eu de pagar un lloguer per la sala i pagarli tmb les ores a la dj us o dic xq a mi al principi em va semblar un restaurant economic xo quan vam començaa sumar les ores de mes de la sala i la dj vam preferir un altre restaurant q encara q el menu fos mes car les avantatges tipo, dj i lloguer sala fossin millor i per aixo ens em qedat am lorangerie xq pagues els diners del dj i el tens tota la nit 3, 4 o 5 ores les q estiguis alli i a la sala ens van dir q tranquilamen fins les 5 del mati sense pagar res
Téns raó, nosaltre también ho hem fet això, hem fet números i tot i que a l'orangerie els menus son més cars, la barra lliure esta molt be, nomes et cobren les begudes alcoholiques, no et cobren ni els refrescs cosa q a l'encanteri si. despres que no tens limit d'hora, el dj te un preu i normalment es queda el q faci falta i ho fan tot al fust del client sense voler cobrar per tot... jo ho tinc bastant clar que ho vull fer a l'orangerie. nomes en els menus ens surt una diferencia de 1400 euros aprox entre l'orangerie i l'encanteri (xq hem de sumar el plus de 600 euros per ser menys de 100) i no trobo que sigui una grandissima diferencia... no se, de totes maneres és el que diuen, ho fem on ho fem serà el nostre dia i punt!! cadascu ha de mirar per la seva butxaca o pel que considera més important!
muaaaa