Autor: lluneta29 » dt. març 24, 2009 6:07 pm

Autor: nuvia2010 » dt. març 24, 2009 7:29 pm

Autor: lluneta29 » dt. març 24, 2009 7:32 pm
nuvia2010 ha escrit:Hola guapes!!! Quants dies sense passar per aqui!!! heu escrit un munt!!!!
A mi el finde del 25 no em va be pq us recordo que vaig a veure la fira de vestits de nuvia a madrid... jejejejejejejejejejejejejejejeje
Em fa un mal el cap horrible, dema ploura :( fijo!
Que em conteu princeses?

Autor: nuvia2010 » dt. març 24, 2009 7:33 pm

Autor: lluneta29 » dt. març 24, 2009 7:36 pm
nuvia2010 ha escrit:Feu-la sense nosaltres pq el 25 anem a madrid i el 26 celebrem el cumple del meu pare que es el 25. A més.... bbq party nmo va be per la dieta!!! jejejejeje

Autor: lluneta29 » dt. març 24, 2009 7:57 pm

Autor: miriameta » dt. març 24, 2009 8:28 pm

Autor: lluneta29 » dt. març 24, 2009 8:47 pm
ise ha escrit:Hola guapes!![]()
Com ha anat el dimarts??

Autor: ise » dt. març 24, 2009 8:49 pm
lluneta29 ha escrit:Nenes meves!!!!!! Us va bé quedar divendres que ve, dia 3 d'abril per fer un beuret???????????? Ja direu algo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!X celebrar que és setmana santa!!!!!!!!!!!! Les profes i les que no ho són....
I amb la cuca hem dit d'anar a esmorzar un dia de setmana santa!!!!!!! Que ella té festaaaaaaaa!!! què tal???

Autor: lluneta29 » dt. març 24, 2009 8:50 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:Nenes meves!!!!!! Us va bé quedar divendres que ve, dia 3 d'abril per fer un beuret???????????? Ja direu algo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!X celebrar que és setmana santa!!!!!!!!!!!! Les profes i les que no ho són....
I amb la cuca hem dit d'anar a esmorzar un dia de setmana santa!!!!!!! Que ella té festaaaaaaaa!!! què tal???
Doncs no sé com ho tindré![]()
![]()
ja miraré...
i això de la setmana santa, que és?????![]()
![]()
![]()
PODRAS??
Autor: ise » dt. març 24, 2009 8:50 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Hola guapes!![]()
Com ha anat el dimarts??
nenaaaaaaaaaa WAPA......... X FI!!!!!!!!!!!!!

Autor: lluneta29 » dt. març 24, 2009 8:50 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:Nenes meves!!!!!! Us va bé quedar divendres que ve, dia 3 d'abril per fer un beuret???????????? Ja direu algo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!X celebrar que és setmana santa!!!!!!!!!!!! Les profes i les que no ho són....
![]()
ja miraré...
![]()
![]()

Autor: ise » dt. març 24, 2009 8:51 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:Nenes meves!!!!!! Us va bé quedar divendres que ve, dia 3 d'abril per fer un beuret???????????? Ja direu algo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!X celebrar que és setmana santa!!!!!!!!!!!! Les profes i les que no ho són....
![]()
ja miraré...
![]()
![]()
RES Q TENIM FESTA PEL MATI LA CUCA HA DIT DANAR A ESMORZAR....![]()
PODRAS??

Autor: ise » dt. març 24, 2009 8:52 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:Nenes meves!!!!!! Us va bé quedar divendres que ve, dia 3 d'abril per fer un beuret???????????? Ja direu algo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!X celebrar que és setmana santa!!!!!!!!!!!! Les profes i les que no ho són....
![]()
ja miraré...
![]()
![]()
T'envio un privi......... per recordar vells temps...

Autor: lluneta29 » dt. març 24, 2009 8:59 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:Nenes meves!!!!!! Us va bé quedar divendres que ve, dia 3 d'abril per fer un beuret???????????? Ja direu algo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!X celebrar que és setmana santa!!!!!!!!!!!! Les profes i les que no ho són....
![]()
ja miraré...
![]()
![]()
RES Q TENIM FESTA PEL MATI LA CUCA HA DIT DANAR A ESMORZAR....![]()
PODRAS??
tu estas de conya, no???? jo faig festa el divendres i el dilluns![]()
![]()
![]()
Perdó!!!! 

Autor: lluneta29 » dt. març 24, 2009 9:13 pm
ise ha escrit:No passa res dona!!!!![]()
![]()