POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: ARARE » dt. març 24, 2009 2:05 pm

Això nimi! Que et porti les dietes, tu les escanejes i ens les penjes!!! jejej si en una setmana perdo 3 kilos faig només una setmana i ja em hauré aconsseguit el meu objectiu!!!!

Jo estic preocupada per lo de l'esport.. Tothom diu que amb bici, fins que no fas 30 minuts no comences a perdre.. Jo pel matí ahir vaig fer 20 mintus i avui 25 però se que més de 30 no en faré.. Penseu que això m'aportarà algun benefici? Vull dir benefici=aprimar-me!! És que si faig l'esforç i no m'aprimo millor no fer-lo no????

Aixxxx.. que algú em digui la seva experiència amb l'esport i les bicis please!!!!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: nimi » dt. març 24, 2009 3:22 pm

Arare, tot el que sigui fer esport i suar es cremar grasa=aprimar-te. Es veritat que quan fas molt esport de vegades no peses menys perquè la grasa passa a ser múscul i aquest pesa mes. Però fisicament estas més estilitzada. Jo crec que la bici encara que la facis 20 minuts, si aquests són més o menys intensius es suficient. Si els fas en plan paseo si que necessitaries més...però cada dia 20 minuts fortets de bici...segur que ho notes!! anims que fas molt bé!!!

Tranqui, quan hem passi les dietes, ho escanejo i t' ho envio!!! són un miracle!! encara que això sí, aborreixes el menjar que et toqui..perquè durant tota una setmana és pràcticament el que menges.... :o-o:
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: nimi » dt. març 24, 2009 8:27 pm

Jo abans anava al gimnàs 2 o 3 dies a la setmana, vaig deixar d'anar i vaig començar a engordar-me i amb els mateixos hàbits alimenticis (que no eran bons però que fent esport es suplien). Jo crec que es nota, el que pasa esk si fas poquet, es nota poquet. Vull dir que si fas 20 minuts de bici, no esperis tenir molts resultats en poc temps. És com si cada dia deixas de berenar chocolata, ho notaràs i t'aprimaràs una mica però per això només no et quedaràs com una silfide!!

La veritat esk amb la sort de tenir espai a casa per tenir una bici...jo la utilitzaria!!! :-)ok: :-)ok: >.-<: >.-<:

Imatge
nimi

EntradaAutor: ARARE » dt. març 24, 2009 8:33 pm

Gràcies mis consejeras esportivesdietiles!!!

Jo també intento pensar que si fent dieta t'aprimes, fent dieta i esport (ni que siguin 20 minuts) t'aprimes més. Penseu que jo portava anys que no feia res i ara jugo a padel un parell de dies a la setmana i faig bici (avui 25 minuts ue!!).. suposo que algo ho notaré no???

A mi m'agradaria poder agafar la bici com una rutina i fer-la ja per sempre! A veure que tal.. Tot i que a vegades dormo a casa de me mare i allà no tinc bici (però son dies que després jugo a padel així que ok!).

A més jo también tinc colesterol i l'esport va molt bé per combatre'l així que ni que sigui per això!!!

Avui li he dit a me mare que em pesi i em medeixi, després d'un temps fent bici ho tornaré a fer a veure si he perdut volum o l'he agafat...
Imatge
ARARE

EntradaAutor: ARARE » dc. març 25, 2009 1:30 pm

Jo ahir fatal!! Vaig sopar un entrepà de pernil iberic i un trocet de xocolata!!! És lo que te anar a casa de la mare!!!!

No puc escriure molt pq és l'hora de dinar i encara no he dinat! Després escric des de casa!! Un peto!!!!

Per dinar tinc: amanida de pebrot escalivat amb ceba i our dur + iogurt 0%.
Imatge
ARARE

EntradaAutor: nimi » dc. març 25, 2009 1:57 pm

ei!! doncs jo ahir molt bé...ja porto 2,4kg perduts en una setmana y 1 dia, genial, veritat?

Jo per les nits també sopo poquet, una sopa, puré de verdura, una truita...coses lights i intentant sopar d'hora per anar-me a dormir amb la digestió feta.

Que bo l'entrepà!!! quina enveja...mmmm.....i el xocolata....només de pensar-ho se'm cau la baba!! jajaja. Que hem de ser bones, nenas!! Ahir vaig menjar espaghetis...pero sense formatge! com perd, veritat? esk em xifla el formatge!

Encara que avui quasi no tens rés per mejar, així compenses, oi? Jo tinc també amenida d'enciam, tomàquet i trocets de pechuga de pollastre. A mig matí he menjat bastant pinya i estava super rica!

Vosaltres bebeu llet diariament?

Imatge
nimi

EntradaAutor: nurieta_ » dc. març 25, 2009 3:50 pm

hola noies!!!!

osti ja veig que hi esteu ficades de veritat!!!! jo de moment estic mentalitzada, feu alguna dieta en concret???
a mi aixo de 2 kilets res de res .... a mi molts mes .... :star:: :star:: , però be tot es farà!!!!
el meu problema es que no soc gaire constant!!! a la minima se me'n van els ulls, llavors penso amb el vestit .... i va per una vegada no passa res !!! i si que passa si!!!
be fins al juny no tinc la primera prova llavors espero haver perdut uns 1o kilets..... :star::
si teniu alguna dieta d'aqueste miraculoses ... jjeejej si les podeu penjar em fareu un favor

Gracies!
nurieta_
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: dg. març 08, 2009 9:48 pm

EntradaAutor: LABANDA » dc. març 25, 2009 5:35 pm

EIS NENES!!

aneu molt i molt bé!!

Arare ets una crack!!! 20 minuts de bici està genial... jo crec que funcionen de veritat!
Nyi Nyi, tu i jo, un clon nena! ja n'hi escric pq ho fas tuper mi... tot igual!!
Nimi i tu también :-)ok:

jo ara fa molt q no em peso... de moment aniré aguantant sense controlar-ho...

sobre la llet, jo si que en bec, al matí i a la nit.Sempre desnatada i sense res més.

Fumeu??? jo sí, i penso que és mal moment per deixar-ho oi??
(encara q sempre ha de ser bon moment....)

Jo avui per dinar bé: mongeta tendra i halibut+ taronja...

per sopar no sé... que fareu avui??? i, què et farà el Francesc Irene???
jo de moment lo de sopar per separat encara ho porto força bé... més del que em pensava.... pero es que menja una de guarrades aquest noi meu... i no sé on cony s'ho fica....

también es veritat q ahir va anar a correr i jo no..... :--(
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ARARE » dc. març 25, 2009 7:04 pm

Nimi estic al·lucinant!!!!!!!!! Has perdut moltissim!! Felicitats!!! Però com ho has fet, només deixant de menjar xoco i patates al jamón, i controlant una mica? o estàs fen la disociativa??? Nena, super super super bé!!!

Labanda: si amb el vestit teu et veus bé, don't worry about the weight !!! Si estàs maca i et trobes bé no tens ni que pesar-te! fes bondat per mantenir una dieta equilibrada i saludable i no et preocupis!!!

Nyinyi, tu com ho portes? t'has arribat a pesar des de que fas aquesta bondat dels findes i la nit???

Jo avui tinc padel, arribaré tard i no sé que soparé.. M'hauré de fer el sopar i el dinar per demà.. Quin serà el plat del dia??? Potser truita...

Per cert, jo també bec llet! Cafè amb llet al matí, a primeríssima hora, i alguna nit sopo special k amb llet.. Semidesnatada....
Imatge
ARARE

EntradaAutor: ARARE » dc. març 25, 2009 7:44 pm

Ep que no he dit res del fumar!! Jo he sigut fumadora, ara des del setembre que no ho soc i fa uns anys vaig estar 2 anys sense fumar!! Ara que ara mateix em fumava un cartró sencer!!! I quan fas dieta es troba a falta el piti.. jo me'n recordo que sopava poc i feia un piti!!! mmmm quins records....

Per cert, tampoc li he dit res a la Nurieta! Doncs res, el que diu la Nyinyi, que molts ànims i que ens mantinguis informades!! Si vols aqui pots desfogar-te i explicar el que dines, sopes, el que peques!!!! `

Jo ara m'he pesat!! (és que em peso al matí i a la tarda!!!).. Vaig bé.. a veure si em puc treure un kilet i mig d'aqui a setmana santa....

Un petó xurris!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: Mary_Rubén » dc. març 25, 2009 8:19 pm

CHICAS YO OS DOY ANIMOS, PUESTO QUE YO PESABA 140K Y AHORA ESTOY ENTRE 90-95K, LO QUE PASA QUE MIDO 1.80 PERO DE AHI NO PUEDO BAJAR MA PESO POR MI COSTITUCION, CUESTA MUCHO PERO VALE LA PENA, AHORA HE ANIMADO A MI NOVIA QUE LA POBRE ESTA AHI DANDOLE CAÑA PARA BAJAR UNOS KILINE PARA PODER LUCIR VESTIDO JEJEJEJEJE
Mary_Rubén

Entrades: 135
Membre des de: dc. març 11, 2009 11:34 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: nimi » dc. març 25, 2009 9:28 pm

Ostras! molt bé Mary_ruben!! has perdido muchos kilos! pero ahora sobretodo a mantenerse asi! que perderlos cuesta mucho pero ganarlos nada!!!

Jo, os veo a todas super puestas, eh!! con muchas ganas!! asi me gusta! con voluntad se puede todo! Labanda, digo lo mismo, si te sientes agusto contigo misma y solo tendrias que bajar un par de kilitos...no te agobies, que por ese poquito no te vas amargar con dietas!

Pues arare, yo la "dieta" que hago es cuando me levanto me tomo una infusión o leche con spcial k, para desayunar en el trabajo, un par de tostadas de arroz con pavo o alguna vez un bocadillo pequeño integral de queso fresco o pavo. A media mañana como una pieza de fruta. Para comer suelo comer ensaladas, pechuga o pescado a l plancha, un dia como o arroz o pasta o lentejas...y a media tarde como un iogurt bifidus 0% o una pieza de fruta. Para cenar sopa, puré de verduras o tortilla francesa de un huevo, leche con special k.
En general lo estoy cumpliendo bastante bien, no tengo dieta super rigurosa pero es verdad que no he probado el chocolate ni las galletas en estos dias, antes comia un señor bocadillo para desayunar, mucha más pasta, fritos, cenaba embutido con tostadas o paté, o pizza, frankfurt...guarradas. Y merendaba galletas del principe, patatas de jamón...jejeje. Ahora que lo pienso no sé como no estoy como una vaca con lo que comia!!! jajaja
Supongo que el hecho de quitarme todo eso y cambiarlo por cosas a la plancha, verduritas y similares, pues lo voy notando a pesar de no hacer naaada de ejercicio. Pero sinceramente....me estoy cansando!!!

No me gusta la verdura y no sé como hacerlo. Toy cansada de los purés. Acabo de hacer un invento de una berenjena con atún y pavo al horno para comer mañana...pero no sé si eso va a estar bueno. Esta noche tenia una tentación de hacerme una pizza....si Javi me hubiese dicho que no pasaba nada, me la hubiese hecho sin pensarmelo dos veces!!!
chicas, help!! que voy a caer en la tentación!!!!!

Imatge
nimi

EntradaAutor: ARARE » dc. març 25, 2009 10:35 pm

Animo Nimi

Acabo de llegar de mi clase de padel.. me canso un montón, no soy persona... me he duchado y me he preparado una tortilla de un huevo con un poco de queso light. Resulta que estaba leyendo los malos habitos de la Nimi y he estado a puntisimo de cambiar el iogurt 0% por un vasito de leche con special k!!! A puntissssisisisisismo.. pero he pensado que el iogurt no me engorda nada y los special despues de una tortilla puede que si...

Mañana no haré bici pq también juego a padel!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » dc. març 25, 2009 10:41 pm

Buenasss...

cena hecha! revuelto de verduras con tortilla... (ara que les verduretes a la paella mig fregidetes...)pero bueno algo es algo... y un iogur... (Nyi nyi, lo de LLEGURT o escrius així expressament o es q a Girona ho poseu axií????)

Nimi, nena... es que todas creo q estamos igual... si dejamos las marrandadas... perfecto, pero es que estar siempre pendiente.... esto como esto no... bufff, pero bueno, vamos a hacerlo un buen tiempo haber si hace su efecto.

Mary_Raul, bienvenido!!! lo tuyo si q es de admirar!!!

Arare, wapa... a veure, jo amb em veig bé... clar , que us he de dir... faig una 38, i a vegades encara entraria en una 36... pero jo m'he deixat des de fa un parell d'anys... ara, que si el cul, les Cuixes... que a mi tot s'em posa aquí i ara la panxa així més blandi... doncs jo no estic acostumada...
és el que deiem... algú llegirà això i pensarà... pero q vols perdre?? pero simplement vull veure q soc capaç de proposar-m'ho i complir-ho per veure'm bé... i la boda es una simple excusa... una meta objectiva...
ja m¡enteneu oi?

Jo cada dia bereno un paquetet de 5 galetes de les BIO CENTURY , de iogur amb piquets de xoco... les heu probat mai?? per mi son GENIALS!!

i quina sort teniu les que us agraden els SPecial K, quan veig l'anunci penso, ho probarás pero és que no m'agraden els cereals....

ànims per demà!!!

demà més penes dietils...
LABANDA

EntradaAutor: ARARE » dc. març 25, 2009 10:54 pm

M'encanten les galetes bio de iogurt amb xoco!!! son 4 o 5 al paquetet oi??? I això engreixa molt???? mmmmm que bones...

38-36 !!! Tope bé! però t'entenc el que dius, son coses de totes les noies, sempre tenim una fita i la teva és veure't una miqueta millor, és normal que tinguis les teves cosetes!!! Tot i que segur que per nosaltres estas perfecte!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » dc. març 25, 2009 11:07 pm

Exacte, aquestes mateixes del paquetet...

Estava mirant la informacio nutricional i de grasas saturadas que es el que més miro jo té 11 g
jo fa temps que me les menjo...combinant amb fruita algun dia... me les va recomanar una dietista perquè sinó sembla que ho tenia tot prohobit i jo soc molt galletera... el més important es la fibra que porten... no sé, si més no, em dona la sensacio que menjo alguna cosa força sana...

Es que jo menjar-me només una peça de fruita per la tarda... em moro de gana i no soc gaire de fruita per molt que ho intenti...

també hi ha les devoragras
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
LABANDA

EntradaAutor: nimi » dj. març 26, 2009 8:43 am

com t'entenc labanda...jo también sóc molt de galletes...i la fruita también em costa molt...sobretot si estic a casa. Últimament com he de berenar fora, no tinc tanta ansietat i em menjo fruita o un iogurt, estic sorpresa amb mi mateixa!!

Jo crec que cap de nosaltres està realment grassa, el que passa es que ens volem sentir millor amb nosaltres mateixes amb uns kilets de menys i depurar-nos una mica amb verduretes i menjant bé. Qui necessiti perdre més kilos s'ho prendrà més en serio i qui estigui millor com LAbanda, s'ho prendrà més tranquilament. Jo veig genial que ens preocupem per la nostra salut i per estar més wapes ::love::

Demà divendres he quedat amb uns amics per anar a sopar fora...i em sembla que caurà pizza...horror!!! i al dia següent vaig a casa de la sogra a dinar...otro tanto de lo mismo. alé! alé!!! la mitja destroçada! Sabeu que? ahir a la nit em vaig pessar i ja he perdut 3 kilos en una setmana i mitja!!! :-)) >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///:

Imatge
nimi

EntradaAutor: nimi » dj. març 26, 2009 1:34 pm

Es veritat nyi nyi, quan arriba el cap de setmana i els compromisos socials...es quasi imposible continuar amb la dieta, però bueno, intentarem no passar-no si ja està. La resta de la semana a base d'enciam tot el dia! jajaja

Sabeu que?? ESTIC MOLT FELIÇ!!! avui m'he posat una jaqueteta fina que tinc i que normalment no me la cordo amb els botons fins la cadera perquè no m'agradava com quedava. Se'm marcaven les chiches i no m'agradava. Doncs avui me la he possat i vualà!!! no tinc chichas!! em queda estupenda!! i la tinc amb tots els botons cordats!! Veure aquests resultats és el que més m'agrada....avui la berenjena del migdia no em sabrà tan dolenta....
:-)) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
nimi

EntradaAutor: susanaporrero » dj. març 26, 2009 1:49 pm

Hola wapis!!!Pues yo fatal de los fatales...toda la semana haciendo bondad para luego el findesemana hecharla al garete....ostras tu!!!!!Pues ahora me he apuntado a hacer Presoterapia, para las piernas, que las tengo fatal de la circulacion y con la celulitis aun se me ven peor, con esa piel de naranja.....horribles!!!Asi que hemos hecho un esfuerzo en el bolsillo y me voy a hacer unas sesiones, ademas la esteticien me lo va a combinar con un programa anticelulitico...a ver que tal me va, como me funcione bien con la dieta no paro hasta la boda de hacer preso!!!jajajajajaja
Tambien me he comprado un anticelulitico en la farmacia, un plan 14 dias agresivo..me han dicho que es nuevo y que va muy bien...a ver que tal tambien, es como un jarabe por el dia y por la noche un sobrecito que hay que mezclarlo con un yogurt, el jarabe son 10 ml al dia en un vaso de agua....
Me pese hace 2 semanas antes de empezar con todo esto, pesaba 81,200 y esta mañana me he pesado y pesaba 80,400.Creo que voy bien...pero me esta costando un monton!!!
Imatge
susanaporrero
:: núvia de bronze

Entrades: 1658
Membre des de: dt. set. 09, 2008 5:01 pm

EntradaAutor: susanaporrero » dj. març 26, 2009 1:51 pm

VENGA QUE LO VAMOS A CONSEGUIR!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
susanaporrero