Felicitats a totes per les vostres bodes espero que entre totes ens poguem ajudar i compartir aquests moments tan macos,.,..
Autor: cricri » dj. març 26, 2009 11:55 am

Autor: Eliti » dj. març 26, 2009 11:58 am
cricri ha escrit:Hola a totes, porto temps fent el xafarder per aqui pero no m'havia atrevit a escriure ja que soc un pel timida![]()
Felicitats a totes per les vostres bodes espero que entre totes ens poguem ajudar i compartir aquests moments tan macos,.,..![]()
![]()

Autor: cricri » dj. març 26, 2009 12:02 pm
si si em caso si tot va com ha d'anar el 13 de novembre de 2010
(espero que no ens prenguin el dia 

Autor: la rojilla » dj. març 26, 2009 12:23 pm
cricri ha escrit:>.-<: si si em caso si tot va com ha d'anar el 13 de novembre de 2010![]()
el lloc encara no es segur pero el que te mes numeros el Vila Vallbona, ens agafa prop de casa, es pot fer tot alla (ceremonia religiosa i convit ) i a més el lloc es precios ( i els preus no estan malament ) pero encara no esta confirmat![]()
(espero que no ens prenguin el dia

Autor: cricri » dj. març 26, 2009 12:37 pm

Autor: cricri » dj. març 26, 2009 12:50 pm

Autor: Eliti » dj. març 26, 2009 12:51 pm
cricri ha escrit:esta clar que faig alguna cosa malament algu em pot ajudar ???![]()

Autor: anit@ » dj. març 26, 2009 1:27 pm

Autor: gina_christian » dj. març 26, 2009 3:36 pm

Autor: tanialolo » dj. març 26, 2009 6:03 pm
y enhorabuena por la boda!!!!

Autor: SusanaBlas » dj. març 26, 2009 6:15 pm

Autor: Petita83 » dj. març 26, 2009 7:11 pm
M'alegra veure que no sóc l'única que s'ho ha repensat mil cops abans de participar en el fòrum.
i el temps se'm llença a sobre perquè tot just hem començat a mirar alguna cosa però sense entrar gaire en matèria, i a sobre tothom em diu que vaig pelada de temps
Autor: María&Xavi » dj. març 26, 2009 8:06 pm
Petita83 ha escrit:Boneeeeeeees!!!
M'alegra veure que no sóc l'única que s'ho ha repensat mil cops abans de participar en el fòrum.
Jo també sóc nova participant però ja fa com uns dos mesos que vaig entrant cada cop que puc a donar un cop d'ull.
Em caso també l'any que ve i el problema és que tenim la data penjant per problemes de feina del meu xicot, aleshores de ser a l'Octubre ara resulta que em puc trobar celebrant-la al Julioli el temps se'm llença a sobre perquè tot just hem començat a mirar alguna cosa però sense entrar gaire en matèria, i a sobre tothom em diu que vaig pelada de temps
![]()
![]()
A veure si trobo la inspiració per no transformar una boda en el pas previ a l'ingrés a Sant Boi
I per cert!!! Felicitats a totes per les respectives bodes

Autor: petitacampaneta » dj. març 26, 2009 10:52 pm
cricri ha escrit:Hola a totes, porto temps fent el xafarder per aqui pero no m'havia atrevit a escriure ja que soc un pel timida![]()
Felicitats a totes per les vostres bodes espero que entre totes ens poguem ajudar i compartir aquests moments tan macos,.,..![]()
![]()

Autor: cricri » dv. març 27, 2009 8:43 am

Autor: cricri » dv. març 27, 2009 9:14 am
Petita83 ha escrit:Boneeeeeeees!!!
Jo també sóc nova participant però ja fa com uns dos mesos que vaig entrant cada cop que puc a donar un cop d'ull.
Em caso també l'any que ve i el problema és que tenim la data penjant per problemes de feina del meu xicot, aleshores de ser a l'Octubre ara resulta que em puc trobar celebrant-la al Julioli el temps se'm llença a sobre perquè tot just hem començat a mirar alguna cosa però sense entrar gaire en matèria, i a sobre tothom em diu que vaig pelada de temps
![]()
![]()
A veure si trobo la inspiració per no transformar una boda en el pas previ a l'ingrés a Sant Boi
I per cert!!! Felicitats a totes per les respectives bodes

Autor: Eliti » dv. març 27, 2009 10:14 am