NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nataliaferre » dj. març 26, 2009 2:43 pm

hola _eLi_

Possaria fotos del vestit pero no se com es penjen per aqui, aixi que no se de totes formes el vestit es un san patrick i el model es el piccola.
El fotograf tinc el Gerar Gene, es de Reus.

Si e vist la quedada pero just el dia 6 vaig a bcna al metge, o sento noies, a la proxima.

Com ho portes tu???
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: blackmamba » dj. març 26, 2009 3:04 pm

_eLi_ ha escrit:Blackmamba que tal tot? com ho portes?

Com va el tema restaurant?? jo tinc preus de varis llocs, si els necessites te'ls passo.

Al final quin dia us caseu? al 2009? Seràs la nostra primera núvia!! mira el teu marcador només 5 mesos!!!

Doncs al final ens hem decidit per l'orangerie, avui anem a veure al mossen de l'esglesia on ens volem casa aquí al poble i si ens pots casar el 28 d'agost... doncs serà aquest dia!!!!

Estic molt nerviosa, xq mon pare de moment es troba bé... però em fa pànic pensar que a mesura q s'apropi la data es pugui trobar pitjor o algo... adelantem la boda precisament per ell, i no m'agradaria q se la perdés... espero que tot surti bé!! no només per a q la boda surti bé, sino xq evidentment vull q mon pare estigui be... em sento malament estant ilusionada per la boda amb mon pare aixi... no se, és una situació molt complicada.. snif

el dimarts vaig a pronovias, no se si ho havia dit, si m'agrada algun vestit d'allà crec q l'agafaré sense mirar en cap altre lloc, pel tema del poc temps que tinc... que en penseu?? o seria millor anar a rosa clara de reus también o a una botiga q es diu versas a tarragona??
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. març 26, 2009 3:14 pm

en quant als vestits de núvia, com he comentat, el dimarts vaig a pronovias.

no se si anar a alguna altra botiga, m'agrada también l'estil d'alguns vestits de san patrick, però no se si seran molt cars.. xq jo com a molt em vull gastar en el vestit uns 1500..... a pronovias en tenen bastants més o menys d'aquest preu, però no se si els de san patrick tindran uns preus similars... i rosa clarà?? no se xq em dona la sensació de que seran mes cars....

ajuda!!!!!! que tin el temps just!!!!

muaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. març 26, 2009 3:32 pm

Ohhhh (ja parlo jo sola, jejeje) acabo de veure el cataleg de san patrick i he vist un model que m'ha agradat molt i que val 1000!!!! que guai!!! el problema es que, clar, això fins que no t'ho emproves no saps mai... però pel que vaig els models de san patrick son bastant econòmics también....
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: monxi_bp » dj. març 26, 2009 4:44 pm

Ei blackmamba que nomes et queden 5 mesos i 2 dies!!!!!!

Que guay!!!!! :-///: >.-<:
Estas nerviosa???que guay lo dels vestits quina sort en part que tu ja puguis anar a probar-te i tria'l....analtres encara ens queda encara q ia alguna q ja el te!!! >.-<:
I al fianl a l'orangerie!!!Srem compis de restaurant. Jo i vaig demà per portar els diners...i xafardejar una mica mes quina ilu!!!
Bueno lo dels vestits ian un munt de llocs que en venen tu mira catalegs i don t'agradin mes i vas
monxi_bp
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dj. març 26, 2009 4:45 pm

monxi_bp ha escrit:Ei blackmamba que nomes et queden 5 mesos i 2 dies!!!!!!

Que guay!!!!! :-///: >.-<:
Estas nerviosa???que guay lo dels vestits quina sort en part que tu ja puguis anar a probar-te i tria'l....analtres encara ens queda encara q ia alguna q ja el te!!! >.-<:
I al fianl a l'orangerie!!!Srem compis de restaurant. Jo i vaig demà per portar els diners...i xafardejar una mica mes quina ilu!!!
Bueno lo dels vestits ian un munt de llocs que en venen tu mira catalegs i don t'agradin mes i vas

Saps que no m'avia fixat q et cases el mateix dia que jo xo am un any de diferencia????ara al mirar el temps q em falta a mi e vist q em falta 1 any 5 mesos i 2 dies!!!!
Compartim restaurant i data encara que am un anny de diferencia
monxi_bp

EntradaAutor: nataliaferre » dj. març 26, 2009 4:48 pm

hola chicas,

lo siento no tengo fotos de mi vestido, pero si os paso una pagina web donde me lo e comprado y ahi si esta.
El vestido es de san patrick y el modelo piccola

http://www.ricartnuvies.com/index_cat.html

Ya me direis como os parece, si os gusta o no
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: blackmamba » dj. març 26, 2009 4:54 pm

_eLi_ ha escrit:blackmamba, felicitats doncs per el restaurant!! es molt bonic! jo també el vaig visitar.

el 28 d'agost serà la teva data!! molt bé!! i a quina església et cases??

per el tema del vestit no t'amoïnis dona, tens temps de sobra!! mira et deixo una web que surten vestits de diferents dissenyadors amb preus inclosos, dona-li una ullada. www.dressbori.com

gràcies per l'enllaç!!! ara me'l miro, jejeje.

l'esglèsia en principi serà la parròquia de sant pere apostol, de torredembarra!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: monxi_bp » dj. març 26, 2009 5:17 pm

nataliaferre ha escrit:hola chicas,

lo siento no tengo fotos de mi vestido, pero si os paso una pagina web donde me lo e comprado y ahi si esta.

Buenas ja e vist el vestit es super xulo!!!!!Que guay i no havia vist mai cap cataleg de san patrick i hi han vestits molt xulos
monxi_bp

EntradaAutor: nataliaferre » dj. març 26, 2009 5:31 pm

Moltes gracies, encara que en el cataleg surti amb tirants, el meu m'el fan amb paraula d'honor, queda super xulo ja em fare fotos amb ell quan faci les proves, jeje.
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: María&Xavi » dj. març 26, 2009 7:11 pm

_eLi_ ha escrit:Chicas, si veis que os va bien para otro dia lo hablamos y cambiamos el dia!! cuantas más seamos mejor!!

Hola Eli!

A mi no me va bien, porque me voy de vacaciones toda la semana, pero por una sola no vale la pena que lo cambiéis. ¿Habrá más quedadas no?

Un besito para todas.
Imatge
María&Xavi

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: María&Xavi » dj. març 26, 2009 7:31 pm

blackmamba ha escrit:
_eLi_ ha escrit:blackmamba, felicitats doncs per el restaurant!! es molt bonic! jo també el vaig visitar.

el 28 d'agost serà la teva data!! molt bé!! i a quina església et cases??

per el tema del vestit no t'amoïnis dona, tens temps de sobra!! mira et deixo una web que surten vestits de diferents dissenyadors amb preus inclosos, dona-li una ullada. www.dressbori.com

gràcies per l'enllaç!!! ara me'l miro, jejeje.

l'esglèsia en principi serà la parròquia de sant pere apostol, de torredembarra!

Blackmamba,enhorabona per la data!!!

Ja veuràs que tot surt molt bé.

Un petonàs.
Imatge
María&Xavi

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: Nata|ia » dj. març 26, 2009 8:32 pm

eis wapesss entro un plis!! ais qina vida! a la kdd no podre anar, marxem a montpellier una setmaneta per setmana santa!! i justament el 6 marxem!! a la proxima vinc fijo q m'ho vaig passar mt b a la primera!!

un petonasss
Imatge
Imatge
Nata|ia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: laiac » dv. març 27, 2009 9:07 am

Eiiiiiiiiiiiii!!!!!! la farem igualment o no la kedada?????

Enhorabona blackmamba, ho important és que el teu pare hi pugui ser, i no estiguis amoïnada per la resta, crec que fins i tot tens temps per anar a mirar el vestit en algun lloc més....les meves germanes se'l van comprar a les núvies puigrodon de Reus, i estava molt bé, ara no ho sé perquè no ho he mirat!!!!

Noies, en quan de temps d'antel·lació us mirareu el vestit????jo m'he negat a mirar aquestes coses fins que no em demani per casar-me, totes teniu anell de compromís o us ho han demanat formalment???? es que jo sóc molt clàssica ::love:: i ja li he dit que no serà definitiu fins que no m'ho demani!!!!! jijijiji (però ell es pensa que per fer això es necessiten diners i clar, amb la casa ara)!!! però tinc unes ganes d'anar-me a mirar el vestit!!!!! no sé vosaltres!!!!

PEtonets!!!!! SOM DIVENDRES!!!!!
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dv. març 27, 2009 9:11 am

Per cert, que no us ho havia dit!!!!!! ahir vaig anar a l'Encanteri i al final sabeu que???? no hi viag anar sola, sinó que em va acompanyar el meu novi (no es trobava gaire bé i no va agafar la bici)

Ostres, em va agradar tot molt, l'aperitiu te'l pinten com a una cosa fora de sèrie no??? i el lloc molt bonic, i el tracte amb el noi també....llàstima que trobo que per allargar el convit et fan pagar bastant per lloguer de sala i....tampoc ho trobo tan lògic perque la sala la tenen tot l'any!!! nu sé.........i també llàstima perque ens volíem casar al juny i ja no queda cap dia....hauria de ser 17 de juliol que és l'únic que queda per aquestes èpoques....però molt bé!!!!! les que us caseu a l'Encanteri agafeu la dj sandra??? sabeu de gent que s'hagi casat allí?? jo no, que n'opinen???

Avui em queda el Castell de Vilafortuny (per la boda civil) i el convit al Casablanca, a veure quin números ens fan i com ens ho presenten!!!ja us ho diré........això és emocionant......ahir ho deiem amb el meu novi....en un mes, ens comprem una casa i decidim casar-nos!!!!

Uixxx quin rotllot de bon matí, es nota que no vull començar a treballar!!!!!

PEtonetS
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. març 27, 2009 2:42 pm

laiac ha escrit:Per cert, que no us ho havia dit!!!!!! ahir vaig anar a l'Encanteri i al final sabeu que???? no hi viag anar sola, sinó que em va acompanyar el meu novi (no es trobava gaire bé i no va agafar la bici)

Ostres, em va agradar tot molt, l'aperitiu te'l pinten com a una cosa fora de sèrie no??? i el lloc molt bonic, i el tracte amb el noi també....llàstima que trobo que per allargar el convit et fan pagar bastant per lloguer de sala i....tampoc ho trobo tan lògic perque la sala la tenen tot l'any!!! nu sé.........i també llàstima perque ens volíem casar al juny i ja no queda cap dia....hauria de ser 17 de juliol que és l'únic que queda per aquestes èpoques....però molt bé!!!!! les que us caseu a l'Encanteri agafeu la dj sandra??? sabeu de gent que s'hagi casat allí?? jo no, que n'opinen???

Avui em queda el Castell de Vilafortuny (per la boda civil) i el convit al Casablanca, a veure quin números ens fan i com ens ho presenten!!!ja us ho diré........això és emocionant......ahir ho deiem amb el meu novi....en un mes, ens comprem una casa i decidim casar-nos!!!!

Uixxx quin rotllot de bon matí, es nota que no vull començar a treballar!!!!!

PEtonetS

HOLLALAAAAAAAAA A TOTESSSSSS!!!!
Quant de temps que no entrava per aqui, i ara estic una mica perduda un altre cop!!!!Com esteu totessss???? espero que tot molt bé...jejejej
Doncs, jo aqui vaig...mirant cosetes per al meu dia.Suposo que estem totes així, no? Per cert...Laiac....jo em caso a l'Encanteri...i m'encanta....que t'he de dir jo,no? Nosaltres posiblement agafarem a la Dj Sandra...pero no ho sabem encar...no em corre presa aixó la veritat. Jo vull saber si algu coneix la Floristeria Joana Cors....a veure que tal!!!
PETONETS A TOTES.....
Una coseta...es veritat que hi ha una trobada de nuvies de Tarragona???
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dv. març 27, 2009 6:13 pm

Alguna de vosaltres coneix a alguna nuvia que hagi comprat el vestit a la botiga versas de tarragona?? esq he trucat avui i la que ha agafat el telefon era una mica borde... i m'ha dit q anava tard pel vestit si em caso a l'agost

snif
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: torsaeann » dv. març 27, 2009 7:46 pm

Nenes¡¡¡¡¡

Sobre la quedada del dia 6 jo no puc, marxem el diumenge dia 5 a Dublin de vacancetes fins el 10......espero la poròxima poder venir......

Papallona, estabes avui divendres 27 sobre les 17.40 a eroski al Mc, donald,s? es que no se si eres tu o que i em feia cosa diu algu per si la cagaba¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet nenes¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. març 27, 2009 7:47 pm

_eLi_ ha escrit:Hola wapes!!

Que tal la tarda de divendres?? Jo ja estic a caseta!! Ja he acabat les classes i per fi arriba el cap de setmana!!!

Laiac molt bé la visita d'ahir a l'encanteri no??
Sobre el lloguer de la sala es una miketa opcional, nuse, la meva boda es de dia y hem van dir que les bodes de dia duren fins a les 7 mes o menys que acabes de dinar, regals etc, llavors després de les 7 comencen a comptar 2hores de ball amb aixó ens anem a les 9, penso que està prou bé; després de les 9 marxem a picar algo si algú vol i a continuar la juerguilla per Salou!! fins a......que el cos aguanti!! No crec que faci falta llogar cap hora més extra, nuse, però si s'ha de llogar, es llogarà segons convingui.

Sobre la Dj a mi hem van parlar de la DJ Blanca, nuse si es la mateixa que tu dius, kedarem amb ella un dia i ho parlarem, una noia que es casa akest any al castell del rourell l'ha contractat i diu que està molt contenta que es molt simpàtica, i l'espluguina que també es casa a l'encanteri ha parlat amb la Dj i diu que li va agradar molt.

hola encanterines!! jejeje!! jo també ho soc!

fa un parell de setmanes que vaig anar a parlar amb la DJ Blanca i ens va agradar molt! en vam quedar molt contents amb ella, es veu mol maca i mol simpàtica! encara no hem reservat ni res, però crec que ens quedarem amb ella, ja que a part de donar-nos molta confiança es coneix molt be el lloc... ens va ensenyar fotos de les seves sessions en bodes, ens en va deixar escoltar alguna... molt be!

lo del lloguer de la sala es molt relatiu... nosaltres no ens neguem davant la possibilitat de llogar la sala alguna horeta més, perquè si la gent està ballant i passant-s'ho bé no es questió de tallar-los-hi el rollo i "fer-los fora"... si la gent està animada i tal pos allargarem la festa... tot això va sobre la marxa... i després a la nit (com que la meva boda també es de dia) també acabariem la festa por ahi amb la gent que s'hi vulgui apuntar fins que aguantem, jejjee!!
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 27, 2009 7:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. març 27, 2009 7:54 pm

nataliaferre ha escrit:hola chicas,

Muchas felicidades por la boda¡¡¡¡¡¡
Solo nos separa una semanita.... la mia es una semana antes...
El vestido muy bonito¡¡¡¡¡¡¡¡

MUchas felicidades ¡¡¡¡

Anna
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat