Autor: Pacresol » dj. març 26, 2009 12:40 am

Autor: Eliti » dj. març 26, 2009 10:20 am
Pacresol ha escrit:pues yo no me veo asi, de cintura parriba exceptuando la barrigota delgadita y luego ya el semejante trasero y caderas y los muslazos vamos con sus celulitis integrada.... en fin horrorosa chicas!!!!

Autor: Pacresol » dj. març 26, 2009 12:39 pm

Autor: Eliti » dj. març 26, 2009 12:42 pm
Pacresol ha escrit:NO NENA SOY REALISTA.... PA QUE ENGAÑARNOS.... ASI NI ME ENGAÑO YO NI ENGAÑO A LOS DEMAS...

Autor: oshia » dj. març 26, 2009 2:01 pm
Eliti ha escrit:Pacresol ha escrit:pues yo no me veo asi, de cintura parriba exceptuando la barrigota delgadita y luego ya el semejante trasero y caderas y los muslazos vamos con sus celulitis integrada.... en fin horrorosa chicas!!!!
jajajaja, que exagerada eres nenaaaaaaaaaaaaaa

Autor: Petita83 » dj. març 26, 2009 7:22 pm
) aleshores sí que no sé quan he de mirar el vestit, pel Juliol, tenint present que m'han dit que pots passar mig any entre que busques, trobes i te'l proven, havia pensat començar al Gener i si és per Octubre doncs suposo que començaria cap al Març, creieu que és esperar massa?
Autor: oshia » dj. març 26, 2009 9:22 pm

Autor: petitacampaneta » dj. març 26, 2009 10:51 pm
Petita83 ha escrit:Bones!!!
He estat mirant d'informar-me sobre rebaixes i l'únic que m'han dit és que com a molt baixen lleugerament els preus dels vestits de la temporada anterior, però no pels de la mateixa fins que no passa la temporada vigent![]()
Jo tinc pendent confirmar si puc mantenir la data inicial, Octubre, o em toca canviar-la a Juliol (la feina del meu nòvio em farà parar boja) aleshores sí que no sé quan he de mirar el vestit, pel Juliol, tenint present que m'han dit que pots passar mig any entre que busques, trobes i te'l proven, havia pensat començar al Gener i si és per Octubre doncs suposo que començaria cap al Març, creieu que és esperar massa?
Estic feta un lio, perquè és que a més no puc ni concretar dates amb restaurants ni res de res

Autor: Petita83 » dj. març 26, 2009 10:51 pm
oshia ha escrit:Petita a mi me han dicho que no hay rebajas en base a vestidos de otras temporadas,a no ser vestido outlet.
Yo me caso en mayo y me comprare el vestido en septiembre / octubre.
Autor: Petita83 » dj. març 26, 2009 11:03 pm
petitacampaneta ha escrit:Petita83 ha escrit:Bones!!!
He estat mirant d'informar-me sobre rebaixes i l'únic que m'han dit és que com a molt baixen lleugerament els preus dels vestits de la temporada anterior, però no pels de la mateixa fins que no passa la temporada vigent![]()
Jo tinc pendent confirmar si puc mantenir la data inicial, Octubre, o em toca canviar-la a Juliol (la feina del meu nòvio em farà parar boja) aleshores sí que no sé quan he de mirar el vestit, pel Juliol, tenint present que m'han dit que pots passar mig any entre que busques, trobes i te'l proven, havia pensat començar al Gener i si és per Octubre doncs suposo que començaria cap al Març, creieu que és esperar massa?
Estic feta un lio, perquè és que a més no puc ni concretar dates amb restaurants ni res de res
petita tu tranqui una cosa es el q recomanen i una altra el q es la realitat no es triga tant en fer un vestit suposo q a vegades trobes el q t'agrada rapid com q es triga molt mes clar aixo si.
Serà l'única cosa que acabaré trobant lliure O_O o potser ni això, que al mes de juliol alló està molt concorregut (snif snif)
Autor: oshia » dv. març 27, 2009 12:34 am

Autor: Pacresol » dv. març 27, 2009 1:27 pm

Autor: oshia » dv. març 27, 2009 1:41 pm
Pacresol ha escrit:pero tranqui, octubre??? jejejej si yo no tengo na y somos de octubre!!!! por diosssssssssssssssss!!! aqui paz y tranquilidad jejejeje

Autor: annaiesteve » dv. març 27, 2009 2:20 pm

Autor: jessy_franchu » dv. març 27, 2009 3:10 pm
Petita83 ha escrit:Bones!!!

Autor: Eliti » dv. març 27, 2009 5:13 pm
annaiesteve ha escrit:El Martes , estuve por carretera de sants en Bcn, y entre a pedorrear a TAMARA NOVIAS ! Bueno alucine con la de vestidos que tienen ! q preciosidad ! no sabia donde mirar ! me encantó! mi prima mayor se lo hizo allì hace unos 9 años, peró no recordaba esa tienda por dentro! brutal! seguro q es una de mis candidatas a más la mujer q me atendio muy simpatica ella !!!! genial!!!! ya os contare !

Autor: montseijordi » dv. març 27, 2009 6:33 pm

Autor: Pacresol » ds. març 28, 2009 5:53 pm