Hola nenes!!
Pues dirvos que dissabte vam anar tota la family en tropel!!! plenavem les botigues... la veritat es que erem molta gent.. (la sogra (amb novio inclos...), la cunyada, magermana, mons pares i el meu nene). Imagineuvos tots a dins de les botigues.. fins les mes petites..
El dia no acompanyave pero estar amb la familia i els teus hu compense tot. Quan vaig sortir a les 2 de la feina, m´esperaven a fora per anar a menjar. I despres vam anar ja per feina.
A les 8 de la tarde gairebe... ja teniem els estils i vestits encaminats, quina passada!! menys mal que jo tenia fet un tour de botigues a les que anar que sino.. no haguessim aprofitat res..
I apropet d´aquesta hora vaig veure al Jordi jeje i desseguida va cridar la meva lluneta!! quina alegria veuret!!! I chiqueta no demanis perdó, home.. amb tants paraigües i pluja i tanta gent.. encara sort que ens vam trobar!!!!
Les meves 2 dames d´honor wapes ja tenen vestit!!!!! oeeeeeeee!!! quina alegria!!
Diumenge vaig estar a casa de la meva tieta, amb el Marquitos!!! m´alegre sempre el dia!! me te bojeta aquest nen. I la meva tia es la millor del mon.
I vosaltres com esteu?? algunes vec que desaparegudes, altres liades...
Jo estic avui com el temps... no he dormit gaire aquesta nit pasada, i aixo que tinc son... estic cansada.. me fa mal tot, i a sobre no se si podrem anar a extremadura com voliem per semana santa... es que no puc fer plans perque se mestropicien tots...
Aqui esta el meu sermonet setmanal nenes...
Us envio molts molts molts besitos!!!!!