CAL BLAY A LES CAVES JOAN SARDÀ!

un any fantàstic.

CAL BLAY A LES CAVES JOAN SARDÀ!

EntradaAutor: muamua » dj. gen. 29, 2009 11:29 am

HOLES NOIES!
ESTAVA INTERESSADA EN TROBAR ALGU QUE ES CASI A LES CAVES JOAN SARDÀ (CASTELLVI DE LA MARCA) AMB EL CATERING DE CAL BLAY!
MERCI
muamua

Entrades: 17
Membre des de: dc. set. 24, 2008 7:20 am

EntradaAutor: Syrah » ds. gen. 31, 2009 9:42 am

Jo m'hi vaig casar, al mateix lloc i amb el mateix catering, no se si et serveix. Per si vols preguntar-me algo.
Syrah
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 10:32 am

EntradaAutor: muamua » ds. gen. 31, 2009 9:37 pm

ola doncs, si! pq no conec a ningú que s'hagi casat en aquesta masia! i tinc alguna pregunta..!!
vam anar a fer la prova del menú i tenim dubtes amb el segon plat...però no se si quan et vas casar estaven els mateixos plats.
que et va semblar el catering?
vas agafar cadires blancques o negres...? és que ens agrada més en negre però només hem vist una foto i fa una mcia de por per si enfosqueix molt.
i..per últim...el ball el vau fer adalt?
uff...em desfogare amb tu!!!jajaj
moltes gràcies
muamua

EntradaAutor: Syrah » dg. feb. 01, 2009 1:32 am

Primer de tot, jo em vaig casar i vaig fer tot el muntatge, ball inclòs, a fora la piscina, va quedar genial, cadires negres, estovalles negres i minuta blanca, era de tarda la boda, vam arribar allà a les 7 de la tarda i realment va quedar molt elegant i molt bonic. Fer el ball a dalt, doncs depen dels que sigueu, si es una boda de poca gent queda molt bé, sino doncs es just. Pel que fa el menú i el catering dir-te que tothom va quedar encantat, nosaltres vam agafar melós de vedella, i era bonissim, la gent encara recorda el menjar i molts van repetir de postres... No pateixis pel catering que son un 10!! i a més vam fer focs artificials al moment del ball que van quedar genials!! passa pel post del 2007 que vam parlar molt dels menus i tal o per les cròniques!!
Syrah

EntradaAutor: judi » dg. feb. 01, 2009 10:53 am

hola guapa!!
jo he anat al cassament del nebot de les caves sarda, la veritat que m'ha quedar molt bonic ho van fer a la piscina i va ser precios. el catering un 10 estaba tot bonisim!!!
judi
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6211
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 11:10 am

EntradaAutor: muamua » dg. feb. 01, 2009 11:40 am

ola! aique bé trobar algúque coneix qquest lloc!! merci!
doncs fem el ball a dalt al menjador pq ens casem el 21 de març i...ens van dir que a la piscina logicament faria fred i ens van recomanar fer-ho adalt. però ho veig un xic justet...sóm uns 90 encara no, i no se...però amb aixó si qu eno podem fer.hi res!
ens casem a la 1 i fem también tota la cerimonia i aperitiu a fora als jardins, esperem que faci bon dia!!
ostres iq ue be, que también ho hagis fet amb cadires negres!
naltros haviem pensat les faldilles blanques i damunt les estovalles negres i les caidres negres.
i el dubte amb el segon plat és...que dels 4 que vam provar ens va agradar molt un babel amb foie, però els pares es decantaven més pel cabrit, i ara no sabem si aixó del babel amb foie,.,,agradarà a tohtom
no tindries pas alguna foto on es veu el menjador amb el muntatge negre? un peto
muamua

EntradaAutor: muamua » dg. feb. 01, 2009 11:42 am

ostres..ara quem'ho torno a llegir..entenc que vas fer.ho tot a la pisina! oohh.,.,
muamua

EntradaAutor: Syrah » ds. feb. 07, 2009 3:20 pm

Sí ho vaig fer tot a la piscina, però a la pàgina web de joan sarda surt alguna foto del muntatge amb cadires negres del menjador, jo en tinc algunes però no sé, si vols te les penjo ( es que jo tinc enchufe!!) Com diu la judi, jo vaig anar al mateix casament, suposo que parla del meu germà i perfecte. No sé si tens algun dubte o algo m'ho comentes i si et puc ajudar doncs cap problema!! et deixo l'enllaç de la meva crònica, es del 2007, i em sembla que hi ha alguna foto, pero no ho recordo, fa temps que no ho miro!!

viewtopic.php?t=12655
Syrah

EntradaAutor: muamua » dc. feb. 11, 2009 3:54 pm

moltes gràcies! carai ja he vist la teva crònica i realment va quedar molt i molt maku!! per cert, ja vas aprovar l'assignatura maleida??jajaj m'ha fet molta gràcia llegir-ho, pq realment és així, quan te la treus....uff...quin descans!

docns només he vist una foto amb el muntatge negre, però...mira ens aventurarem i a veure com queda!

almenys el dubte que teniem amb el segon plat ja està sol·lucionat!

moltes gràcies!
muamua

EntradaAutor: ame » dv. març 27, 2009 12:33 am

hola. nosaltres estem mirant per a casar-nos a les caves J Sardà amb Cal Blay, ens queda visitar la masia, fins ara només hem vist fotos, és un lloc que promet, però la majoria de la gent que ho celebra allà, fan el convit al patí, de fet les fotos, quasi totes són a l'aire lliure, això em fa pensar que el menjador d'interior no deu ser massa gran. I si plou o fa fred?

ja us explicaré... pel que fa les fundes de cadires i estovalles, jo les triaré negres, ara, hi ha la opció de posar un llaç per cadira.

siau
ame
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 78
Membre des de: dv. març 27, 2009 12:07 am

Cal Blay con www.eves.es

EntradaAutor: Paula Casquero » ds. març 28, 2009 12:00 am

Jo vaig anar a una boda i va esta fenomenal i estava una empresa d´organització per si et serveix.
Paula Casquero

Entrades: 3
Membre des de: dv. març 27, 2009 11:50 pm

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants