NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dv. març 27, 2009 8:32 pm

blackmamba ha escrit:Alguna de vosaltres coneix a alguna nuvia que hagi comprat el vestit a la botiga versas de tarragona?? esq he trucat avui i la que ha agafat el telefon era una mica borde... i m'ha dit q anava tard pel vestit si em caso a l'agost

snif

hola blackmamba! jo no coneixo aquesta botiga ni tampoc sé de ningú que s'hagi comprat el vestit allà... lo que et volia comentar es que fa poc vaig anar a provar-me vestits en una botiga del vendrell (no em podia esperar al setembre jo, jejeje!!) i em van dir que agafant un vestit amb 4 o 5 mesos abans n'hi havia prou i de sobres! no se, depen la botiga et deuen dir una cosa o una altra...
no se, jo trobo que anant-hi en aquestes dates no t'haurien de posar cap pega enlloc, hi ha temps de sobre fins a l'agost, no?
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. març 27, 2009 8:35 pm

nataliaferre ha escrit:Moltes gracies, encara que en el cataleg surti amb tirants, el meu m'el fan amb paraula d'honor, queda super xulo ja em fare fotos amb ell quan faci les proves, jeje.

aquest vestit es molt xulo nena!! que guapa estaràs!
i es que san patrick fan vestits realment molt bonics! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dv. març 27, 2009 8:52 pm

laiac ha escrit:Papallonaaaaa!!!!! tal i com ha dit la monxi, he estat xafardejant els comptes enrera (que no savia que donaven tanta informació) i he vist que voleu anar de viatge a la Polinesia..............eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii que també és el meu somni...ho tinc clar de fa molt temps!!!!! però volíem saber èpoques per anar-hi i si això pot influir també amb la boda....vosaltres ja ho heu mirat????? a on??? diga'm diga'm que guai!!!!!

Ei monxi, doncs està a la zona de darrera la gasolinera, on hi ha tantes casetes, xaletets, adossats!!!!!! dimecres ens porten els mobles i dijous ja estem allí!!!!!!

apa noies.....que avui aniré a l'encateri amb ma germana al final, i demà al castell i al casablanca, quan vaig trucar al casablanca vaig parlat directament amb el Gerent!! un Jesús Requena...ho fort és que a la fira El Teu Dia, va dir que per haver anat a la fira ens entrava la música gratis, però ara no sé si ens ho dirà, ja ho veurem!!!

Petonets, i ànim que som dijous ja!!!!!

eiiiiiiiiiiii neniiiiiiiiiiiiiiii!!! que guaiiiiiii.. es que polinesia a de ser una passada!!! ueeeeee...

doncs estic mirant catalegs i tal.. ara estic amb els de "CATAI" buah.. son una passadaaaaaaaaaaa..

i no he mirat molt més pq m'han dit que comenci al febrer a mirar-ho!!! jejej.. doncs ja parlem del temaaaaaaaaaa

besitusssssss
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dv. març 27, 2009 8:54 pm

blackmamba ha escrit:
_eLi_ ha escrit:Blackmamba que tal tot? com ho portes?

Com va el tema restaurant?? jo tinc preus de varis llocs, si els necessites te'ls passo.

Al final quin dia us caseu? al 2009? Seràs la nostra primera núvia!! mira el teu marcador només 5 mesos!!!

Doncs al final ens hem decidit per l'orangerie, avui anem a veure al mossen de l'esglesia on ens volem casa aquí al poble i si ens pots casar el 28 d'agost... doncs serà aquest dia!!!!

Estic molt nerviosa, xq mon pare de moment es troba bé... però em fa pànic pensar que a mesura q s'apropi la data es pugui trobar pitjor o algo... adelantem la boda precisament per ell, i no m'agradaria q se la perdés... espero que tot surti bé!! no només per a q la boda surti bé, sino xq evidentment vull q mon pare estigui be... em sento malament estant ilusionada per la boda amb mon pare aixi... no se, és una situació molt complicada.. snif

el dimarts vaig a pronovias, no se si ho havia dit, si m'agrada algun vestit d'allà crec q l'agafaré sense mirar en cap altre lloc, pel tema del poc temps que tinc... que en penseu?? o seria millor anar a rosa clara de reus también o a una botiga q es diu versas a tarragona??

nenaaaaaaaaaaa.. que et cases el dia del meu anniversari!!!!!!!!!!!! ueeeeeeeeeeee

i al meu restaurant jajajajaj...

me n'alegro molt felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dv. març 27, 2009 8:55 pm

ja teniu pensat on anireu de viatge???
nosaltres encara no ens hem parat a parlar-ho...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dv. març 27, 2009 8:57 pm

nataliaferre ha escrit:hola chicas,

lo siento no tengo fotos de mi vestido, pero si os paso una pagina web donde me lo e comprado y ahi si esta.
El vestido es de san patrick y el modelo piccola

http://www.ricartnuvies.com/index_cat.html

Ya me direis como os parece, si os gusta o no

que xuloooooooooooooooo.... uauuuuuuuuuuu.. a vore si la proxima tel veiem posatttttttttttttt.. kina passada nena!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. març 27, 2009 9:03 pm

torsaeann ha escrit:Nenes¡¡¡¡¡

Sobre la quedada del dia 6 jo no puc, marxem el diumenge dia 5 a Dublin de vacancetes fins el 10......espero la poròxima poder venir......

Papallona, estabes avui divendres 27 sobre les 17.40 a eroski al Mc, donald,s? es que no se si eres tu o que i em feia cosa diu algu per si la cagaba¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet nenes¡¡¡¡¡

tiaaaaaaaaaaaaa..

que forttttt.. sisi.. estava amb les bessones , i mun germana.. i ma mare.. que fortttttttt.. uala.. i que estaves per fora o per dins??? joooooooo no t'he vist.. neni.. m'hagues fet ilu saludar-te jejej

passat'ho molt bé a Dublin,, a mi m'encanta anar..sempre m'ho passo superbé hi ha molt d'ambient!!!

un petonas maca!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. març 27, 2009 9:03 pm

Nata|ia ha escrit:eis wapesss entro un plis!! ais qina vida! a la kdd no podre anar, marxem a montpellier una setmaneta per setmana santa!! i justament el 6 marxem!! a la proxima vinc fijo q m'ho vaig passar mt b a la primera!!

un petonasss

ohhhhhhhhhhhhhhhh nenaaaaaaaaaaa
et trobarem a falta.. pero bueno gaudeix molt i a la proximaa!!!!

mua!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. març 27, 2009 9:07 pm

espluguina ha escrit:ja teniu pensat on anireu de viatge???

wapiiiiiiiiiiiiii

doncs si nosaltres ja ho hem pensat farem ruta.. china-japo-polinesia!!!
buah tinc unes ganes del viatgeeeeeee!!!!

pero on t'agradaria anar???
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » ds. març 28, 2009 2:57 am

espluguina ha escrit:
blackmamba ha escrit:Alguna de vosaltres coneix a alguna nuvia que hagi comprat el vestit a la botiga versas de tarragona?? esq he trucat avui i la que ha agafat el telefon era una mica borde... i m'ha dit q anava tard pel vestit si em caso a l'agost

snif

hola blackmamba! jo no coneixo aquesta botiga ni tampoc sé de ningú que s'hagi comprat el vestit allà... lo que et volia comentar es que fa poc vaig anar a provar-me vestits en una botiga del vendrell (no em podia esperar al setembre jo, jejeje!!) i em van dir que agafant un vestit amb 4 o 5 mesos abans n'hi havia prou i de sobres! no se, depen la botiga et deuen dir una cosa o una altra...
no se, jo trobo que anant-hi en aquestes dates no t'haurien de posar cap pega enlloc, hi ha temps de sobre fins a l'agost, no?

Jo opino el mateix... a veure que passa al final, espero tenir vestit... jeje. em podries dir el nom de la botiga del vendrell a la que vas anar?? suposo que es una multimarca, no?? saps si tenen models de pepe botella i san patrick?? es que a part de models de pronovias m'agraden d'aquests dissenyadors... moltes gràcies guapa!!! muaaaa
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » ds. març 28, 2009 3:03 am

Papallona* ha escrit:
blackmamba ha escrit:
_eLi_ ha escrit:Blackmamba que tal tot? com ho portes?

Com va el tema restaurant?? jo tinc preus de varis llocs, si els necessites te'ls passo.

Al final quin dia us caseu? al 2009? Seràs la nostra primera núvia!! mira el teu marcador només 5 mesos!!!

Doncs al final ens hem decidit per l'orangerie, avui anem a veure al mossen de l'esglesia on ens volem casa aquí al poble i si ens pots casar el 28 d'agost... doncs serà aquest dia!!!!

Estic molt nerviosa, xq mon pare de moment es troba bé... però em fa pànic pensar que a mesura q s'apropi la data es pugui trobar pitjor o algo... adelantem la boda precisament per ell, i no m'agradaria q se la perdés... espero que tot surti bé!! no només per a q la boda surti bé, sino xq evidentment vull q mon pare estigui be... em sento malament estant ilusionada per la boda amb mon pare aixi... no se, és una situació molt complicada.. snif

el dimarts vaig a pronovias, no se si ho havia dit, si m'agrada algun vestit d'allà crec q l'agafaré sense mirar en cap altre lloc, pel tema del poc temps que tinc... que en penseu?? o seria millor anar a rosa clara de reus también o a una botiga q es diu versas a tarragona??

nenaaaaaaaaaaa.. que et cases el dia del meu anniversari!!!!!!!!!!!! ueeeeeeeeeeee

i al meu restaurant jajajajaj...

me n'alegro molt felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!

ostres nenaaaaa quina casualitat!!!!!!!

ai quins nervis!!!!!

un petonet!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nataliaferre » ds. març 28, 2009 7:45 am

eoo gracoes a totes per el vestit, jo trobava que era precios, i possat es guapissim amb la cua que te per mi era el perfecte, per ara vosaltres m'heu convençut del tot jejeje.

Ja quan em truquin i faci les proves ja pendre la camara i que em facin fotos jejeje aixi us el ensenyo possat.
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: nur_jor » ds. març 28, 2009 12:21 pm

Papallona* ha escrit:
espluguina ha escrit:ja teniu pensat on anireu de viatge???

wapiiiiiiiiiiiiii

doncs si nosaltres ja ho hem pensat farem ruta.. china-japo-polinesia!!!
buah tinc unes ganes del viatgeeeeeee!!!!

pero on t'agradaria anar???

quin viatge mes guapo que fareu!
naltres encara ni ens hem plantejat cap lloc! i això que a la fira de reus ens van donar molts catalegs de viatges, creuers... i encara no ens els hem mirat! a veure si aquest estiu amb temps ens ho parlem i decidim algo
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » ds. març 28, 2009 12:28 pm

blackmamba ha escrit:
Jo opino el mateix... a veure que passa al final, espero tenir vestit... jeje. em podries dir el nom de la botiga del vendrell a la que vas anar?? suposo que es una multimarca, no?? saps si tenen models de pepe botella i san patrick?? es que a part de models de pronovias m'agraden d'aquests dissenyadors... moltes gràcies guapa!!! muaaaa

La botiga del Vendrell es diu Aura Boutique, me la va recomanar la Natàlia del foro. Et passo la seva web: www.auraboutique.com

Tenen vestits de San Patrick, Giorgio Novias, Jesús Peiró, Fara Sposa i Franc Sarabia.

I el tracte és molt bo. Jo en vaig quedar molt contenta! Perquè jo anava totalment perduda, era la primera vegada que m'emprobava vestits, i em van saber aconsellar i a trobar el meu estil... en fi, molt bé!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Nata|ia » ds. març 28, 2009 1:51 pm

Eiii wapa jo vaig anar al Versas aprovarme vestits, la dona al ppi es borde po dp encara s'aguanta, pero sincerament, els preus q te son molt cars!! he trobat el mateix vestit q em vaig provar alli per 500e menys... jo t'acnsello q vagis aquesta del vendrell, o fins i tot a vinzenz si el q vols es san patrick (anire d'aqui dos setmanes) per cert, espluguina el q a tu t'agrda a la botiga aquesta de barcelona m'han dit q està per 300 e menys.... i el q m'agrada a mi 600 menys!! i t regalen el cancan i la lliga (algu es algu)

dp de setmana santa m'anire a provar altre cop els tres q m'agraden i potser m deicideixo jaja us imagineu? xD es qm fa por q els descataloguin, m'agraden i el preu no passa de 2000, per cert el q m'agrada de Pbotella l'he trobat a sabadell (llun pero weno) per 300 e menys jijij no paro! mua!!
Imatge
Imatge
Nata|ia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: nur_jor » ds. març 28, 2009 2:07 pm

Nata|ia ha escrit:Eiii wapa jo vaig anar al Versas aprovarme vestits, la dona al ppi es borde po dp encara s'aguanta, pero sincerament, els preus q te son molt cars!! he trobat el mateix vestit q em vaig provar alli per 500e menys... jo t'acnsello q vagis aquesta del vendrell, o fins i tot a vinzenz si el q vols es san patrick (anire d'aqui dos setmanes) per cert, espluguina el q a tu t'agrda a la botiga aquesta de barcelona m'han dit q està per 300 e menys.... i el q m'agrada a mi 600 menys!! i t regalen el cancan i la lliga (algu es algu)

dp de setmana santa m'anire a provar altre cop els tres q m'agraden i potser m deicideixo jaja us imagineu? xD es qm fa por q els descataloguin, m'agraden i el preu no passa de 2000, per cert el q m'agrada de Pbotella l'he trobat a sabadell (llun pero weno) per 300 e menys jijij no paro! mua!!

ostres! 300 euros menys... sera qüestió de mirar-s'ho... pero abans de baixar a barcelona miraré com estan els preus per reus i tarragona i lleida, que em queden mes apropet

et veig decidida amb els vestits eh! segur que te l'acabaras comprant abans no surti la nova coleccio, jejeje! per cert, les sabates són xulissimes! vaya talonàs!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. març 28, 2009 2:41 pm

_eLi_ ha escrit:Mrs. Happiness!! Quant de temps!!

Si que fem kedada t'animes i vens!! la fem el 6 d'abril!!

Gracies wapiiiiii!!!!!!

Expliqueu-m'he més de la trobada pq si puc m'hi apunto.

Petonets!!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » ds. març 28, 2009 8:46 pm

monxi_bp ha escrit:Ei blackmamba que nomes et queden 5 mesos i 2 dies!!!!!!

Que guay!!!!! :-///: >.-<:
Estas nerviosa???que guay lo dels vestits quina sort en part que tu ja puguis anar a probar-te i tria'l....analtres encara ens queda encara q ia alguna q ja el te!!! >.-<:
I al fianl a l'orangerie!!!Srem compis de restaurant. Jo i vaig demà per portar els diners...i xafardejar una mica mes quina ilu!!!
Bueno lo dels vestits ian un munt de llocs que en venen tu mira catalegs i don t'agradin mes i vas

Siiii, estic nerviosaaaaa i el vestit ja el tinc!!!! he anat avui a pronovias y al final me n0ha agradat un que no hagues pensat mai que em compraria.... coses dels vestits de núvia!!! ja he fet la paga y senyal i tot.... al final se m'ha anat una mica el pressupost, ja que em costa 1700.... però bé, esq els més econòmics tot i que als catàlegs m'encantaven posats... em quedaven bé però no m'hi veia!!!! quina iluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu =0-0-)
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » ds. març 28, 2009 8:48 pm

espluguina ha escrit:
blackmamba ha escrit:

La botiga del Vendrell es diu Aura Boutique, me la va recomanar la Natàlia del foro. Et passo la seva web: www.auraboutique.com

Tenen vestits de San Patrick, Giorgio Novias, Jesús Peiró, Fara Sposa i Franc Sarabia.

I el tracte és molt bo. Jo en vaig quedar molt contenta! Perquè jo anava totalment perduda, era la primera vegada que m'emprobava vestits, i em van saber aconsellar i a trobar el meu estil... en fi, molt bé!

espluguina!!! gràcies per la info, tot i que ja tinc el vestit!! al final és de pronovias.. en aquesta botiga se'l va comprar la dona del meu cosi, i también molt xulo i em va dir que molt bé el tracte!!! muaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » ds. març 28, 2009 9:39 pm

monxi_bp ha escrit:
monxi_bp ha escrit:Ei blackmamba que nomes et queden 5 mesos i 2 dies!!!!!!

Que guay!!!!! :-///: >.-<:
Estas nerviosa???que guay lo dels vestits quina sort en part que tu ja puguis anar a probar-te i tria'l....analtres encara ens queda encara q ia alguna q ja el te!!! >.-<:
I al fianl a l'orangerie!!!Srem compis de restaurant. Jo i vaig demà per portar els diners...i xafardejar una mica mes quina ilu!!!
Bueno lo dels vestits ian un munt de llocs que en venen tu mira catalegs i don t'agradin mes i vas

Saps que no m'avia fixat q et cases el mateix dia que jo xo am un any de diferencia????ara al mirar el temps q em falta a mi e vist q em falta 1 any 5 mesos i 2 dies!!!!
Compartim restaurant i data encara que am un anny de diferencia

oleeeeeeeeeeeee, jejeje, quq petit és el món, oi??? que guai!! quan jo faci el meu primer aniversari tu et casaràs!!!! muaaaaa
Imatge
blackmamba

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants