CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: ShuRa » dv. març 27, 2009 9:16 am

NUMA ha escrit:
mferrer ha escrit:LABANDA merci per les explicacions.
AI AQUESTES SABATES!!!! només a Madrid,... ja té "nassos" la cosa,... si per comprar segons quines coses "hemos de ir a la capital del reino" pq aquí no arriben!!! passa com les obres de teatre, els musicals,... SORT QUE U2 SI QUE VE A BCN!!! JO NO HI VAIG, PERÒ ESTIC CONTENTA PQ MOLTA GENT QUE CONEC HI VA; OLE NUMA, TU también!!!

A veure, les expertes en ca n'Alzina:
- com són els nuvis del pastís de noces?
- sabeu si tenen planells on expliquin com s'hi arriba, o enS ho hem de currar?

Merci xatones.

De moment, res de res del pressupost!!!

jajajaja ELS NUVIS DE CA N´ALZINA SON ELS NUVIS MES FEOS QUE HAS VIST MAI!!!!!! ALTO I CLARO!!!! FEOS FEOS FEOS!!!! :-)) :-)) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

jajajajaja foto, foto, fotooooo
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: NUMA » dv. març 27, 2009 9:17 am

LABANDA ha escrit:si si, a Madrid!!!! son d'una firma madrilenya que tenen botigues a tot arreu menys a Catalunya.. proximament obriran una... i res,qe per missatger no mes les envien... hi ha d'anar algú... bé, espero poder-les tenir aviat...

pero no sé si en beige o en xocolata???

Mferrer, nuvis pastís ni flowers.... jo suposo que els portarem nosaltres
mapa per arribar?? jo l'he fet a partir del mapa que posen ells a tot arreu i que em va passar la Mot... vols que t'el passi?? i surt l'eix transversal i l'A2, ...

eis, Numa, motles felicitats per ser de les afortunades amb entrada!!! cua no debries fer no??

EXPLICA BÉ AIXÓ DELS COLORS DE LES SABATES!!!!!
Imatge
NUMA
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: dido » dv. març 27, 2009 9:43 am

Bon dia!!

Confirmo el que diu la Numa, els nuvis que donen a Ca n'Alzina són força lletjos... bé, tot va a gustos, eh... Quan baixi a Barna si ningú els ha posat els faré una foto i us la penjaré.

mferrer, jo el mapa el vaig fer a partir del mapa que tenen penjat a la web de Ca n'Alzina, si vols te'l puc passar en jpg. El meu està en colors verds, com a la invitació, però es poden canviar depenent dels colors que necessitis.

Labanda, a mi també m'agraden més les beige, xq les marrons potser cantaran una mica si no portes res més d'aquest color, no?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: mferrer » dv. març 27, 2009 9:46 am

S&X, jo también volia portar uns nuvis per nosaltres, per posar-los al pastís, i donar els de ca n'Alzina al meu germà i la seva xicota, però SI SON TAN FEOS, FEOS, FEOS!!!!!

NUMA, dius que tenen planell; en format paper, "rollo" mono per poder donar, o és igual de FEO que els nuvis?

LABANDA: de moment no cal que me'l passis. Jo también he agafat el que tenen ells a la web i l'he modificat, però si en tenen en paper, igual els dono. Nosaltres els planells els donem separats de la invitació, és a dir, van al mateix sobre però no integrats amb la invitació!!! és que pel tipus d'invitació que és no lligava gens.
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: mferrer » dv. març 27, 2009 9:51 am

dido ha escrit:Bon dia!!

Confirmo el que diu la Numa, els nuvis que donen a Ca n'Alzina són força lletjos... bé, tot va a gustos, eh... Quan baixi a Barna si ningú els ha posat els faré una foto i us la penjaré.

mferrer, jo el mapa el vaig fer a partir del mapa que tenen penjat a la web de Ca n'Alzina, si vols te'l puc passar en jpg. El meu està en colors verds, com a la invitació, però es poden canviar depenent dels colors que necessitis.

Labanda, a mi també m'agraden més les beige, xq les marrons potser cantaran una mica si no portes res més d'aquest color, no?

Si, Dido, passa-me'l, si et va bé. De fet, li acabo de dir a la LAbanda que no me l'envii, però ara he pensat que millor que si, pq el que jo he modificat de la web m'ha quedat una mica xurro.

CONCLUSIÓ, si us va bé a TOTES DUES, passeu-mel'

THANKS
mferrer

EntradaAutor: dido » dv. març 27, 2009 10:08 am

mferrer, ja te l'he enviat, a veure si et va bé
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: NUMA » dv. març 27, 2009 11:26 am

jo crec que no tinc cap foto.....
Només a l´album i en un calaix de casa els meus pares tinc els de veritat!!!! jaajajajajaja

Son tan feos que no els he posat mai a cap lloc visible!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
NUMA

EntradaAutor: NUMA » dv. març 27, 2009 11:29 am

siiiiiiiiii
mira aqui estan :-)) :-))

els seus peus i les carasssssssssss uffffff no tenen desperdici!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
NUMA

EntradaAutor: JB » dv. març 27, 2009 11:31 am

BUENOS DIAS POR LA MAÑANA!!!!

Yo como siempre por llevar la contraria....NO ME PARECEN FEOS!!!!jajaja ( no en serio a mi me gustan) Porque si os pongo una foto de los de mi hermana se os cae el culo a suelo de lo feos que son!!!

A ver si este finde os hago una foto y os los pongo.

Pero eso si yo habia comprado otros para regalar, porque los de Ca n'Alzina se los queria regalar a Jordi.
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB
:: núvia de bronze

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: mferrer » dv. març 27, 2009 11:59 am

Home!!! TAMPOC SÓN TAN HORRIBLES!!! és cert que n'hi ha de molt millors, però per tenir un detall amb alguna parella ja n'hi ha prou. Nosaltres en comprarem uns i aquests doncs ja veurem què en fem; són aprofitables.

Gràcies DIDO
mferrer

EntradaAutor: LABANDA » dv. març 27, 2009 1:22 pm

quant moviment!!!

jo no sé com son... i amla foto no els parecio gaire bé... son aquells de fang?? com els que dona guianupcial a les fires??? foto foto!!

Bea, quiero ver los de tu hermana también.... tanto hablar de parejitas de novios...

mapas: t'el passo al vespre que el tinc a l'oridnador de casa...

sabates: no son iguals: les primeres son color més fosquet i les segones son beige beige... si????

nenes... avui tinc sopar amb les q treballava abans i anirem de tapes!!!!! i jo q estic fent molta bondat ultimament..... jolin!! bé, res més!!!

ah ssiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!

ahir em vaig comprar la roba interior!!!! yuhhhhuuuuuuu

les casades? qe vau portar? TANGA, CULOTTE??? LA COSA AQUELLA QUE VA AMB LES MITGES?????? em vaig quedar el tanga perquè quan em vaig veure amb el culotte vaig pensar q millor daki a 2 mesos tornés si un cas m'havia aprimat....

petons! ja us faré una fotillo!!!

pero es que...... NO TINC CAMARAAAAAAAAAAA
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: mferrer » dv. març 27, 2009 1:30 pm

LABANDA ha escrit:quant moviment!!!

jo no sé com son... i amla foto no els parecio gaire bé... son aquells de fang?? com els que dona guianupcial a les fires??? foto foto!!

Bea, quiero ver los de tu hermana también.... tanto hablar de parejitas de novios...

mapas: t'el passo al vespre que el tinc a l'oridnador de casa...

sabates: no son iguals: les primeres son color més fosquet i les segones son beige beige... si????

nenes... avui tinc sopar amb les q treballava abans i anirem de tapes!!!!! i jo q estic fent molta bondat ultimament..... jolin!! bé, res més!!!

ah ssiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!

ahir em vaig comprar la roba interior!!!! yuhhhhuuuuuuu

les casades? qe vau portar? TANGA, CULOTTE??? LA COSA AQUELLA QUE VA AMB LES MITGES?????? em vaig quedar el tanga perquè quan em vaig veure amb el culotte vaig pensar q millor daki a 2 mesos tornés si un cas m'havia aprimat....

petons! ja us faré una fotillo!!!

pero es que...... NO TINC CAMARAAAAAAAAAAA

JA, JA, JA,.... sempre pots demanar una tapa d'amanida verda, o de crema de carbassó o potser de peix bullit!!!

A mi el tema de la roba interior también em té dubtosa. Jo vaig molt millor amb culotte que amb tanga, més còmode per tot el dis; i el tema aquest de les mitges, tot junt, no sé si és còmode o què?
mferrer

EntradaAutor: LABANDA » dv. març 27, 2009 1:49 pm

per mi incomodissim!!! i més si encara no he decidit si portaré mitges...

el culotte era cómode... pero no m'agradava gaire com quedava...

vai a dinar!
LABANDA

EntradaAutor: ARARE » dv. març 27, 2009 4:57 pm

Alzineres!!! Cada cop queda menys pels casaments i jo sense sabates, roba interior, detallets... poc a poc!

Demà vaig a Barcelona amb me mare per buscar un vestit per ella pel dia del casament.. a veure com ens va.. començare a mirar sabates, a veure que trobo.. Això del tocador de la novia per on cau???

D'aqui mitja horeta vaig a veure la prova de la invi! Si me la donen us la penjo, sinó caldrà esperar al dimecres!!!

Apa nenes, que tingueu un bon cap de setmana!!

PEr cert, jo també he rebut nuvis molt lletjos.. Els que més em van agradar van ser uns "d'hojalata" que tenen un iman a la boca, son nuvi i nuvi per separat i quan els poses a prop es fan un petonet!!! mmmm m'encanten, però uns de dimonis i uns de ninus que ens van donar no m'agraden gens!!!!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: JB » dv. març 27, 2009 7:25 pm

Eiii LIDIA a comer que estas super bie tu!!!jaja

TEma fotos pareja novios, este finde a ver si puedo hacer la foto de los mios y la de mi hermana. PROMETIDO

TEma ropa interior....las que me conocen... pues como que me costo bastante encontrar ropa de parte de arriba que sujetara bien. Asi que me compre uno de color marfil de deprte, porque iba atado al cuello.
Y la braguita fue bonita con su encaje y eso. Pero claro yo tenia otro para despues muy sexy. ya que todo el dia con el otro pues acabaria un poco sudado.
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: ANEROLA » ds. març 28, 2009 1:34 pm

Hola noies,
uff que finde més lleig!! :-(
Lídia a mi m'agraden més les beige que les xocolata, fan més per l'estiu..
Tema ninos ca n'alzina heu de saber que a nosaltres no ens van posar. Com nosaltres ja portàvem els nostres personalitzats, poder van pensar pues ens ho estalviem...i com a mi personalment tampoc m'agradaven gaire pues no vaig dir res.
Tema roba interior jo vaig portar tanga, per mi és còmode perque és lo que porto sempre, trobava més incòmode portar una calça o un culotte. I jo vaig portar mitges d'aquestes que s'enganxen amb la silicona.
Per cert noies quan comenceu les proves de vestits? ja sabeu que volem veure fotos.
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: LABANDA » ds. març 28, 2009 2:05 pm

la prova del vestit??????????????????

bufff, fins al juny i encara no se ni quin dia...

Arare, vull veure les invis!!!!

bon dia plujós tingueu....

Bea...ese encaje.... fiu fiu....
LABANDA

EntradaAutor: MOT » ds. març 28, 2009 3:29 pm

Uola noies!!! jo vaig dur culot, també, em resulta més còmode i el Paco el troba més sexy que el tanga... jejeje, i si el meu maridet ho prefereix... jejeje

El meu mapa también era el de la pg web però modificat, perquè en imprimir-lo quedava raro, massa poc clar, com borrós. Així que només vaig conservar les línies i vam refer la resta.
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » ds. març 28, 2009 3:37 pm

A veure si tinc aquí la foto dels nuvis de ca n'alzina. No la tinc!!! ... els que nosaltres vam donar eren uns que tenen al Duldi que ella està posada sobre l'espatlla d'ell, com un sac de patates, ens va agradar molt.
Imatge Imatge
MOT

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ARARE » ds. març 28, 2009 3:56 pm

No tinc les invis!! Vam anar ahir a veure les proves i me les havia imprès en paper normal, només per veure la qualitat de la impressió.. Diu que cap el dimecres ja ho tindrà..

Jo al final tampoc he posat mapa pq em quedava super borrós, Igualada ni es llegia.. (también l'havia agafat de la web)..

Avui he anat al tocador de la nuvia.. tooooope sabates!!! però no estava motivada! hi tornaré més cap al maig o així, pq la prova fins el juny res!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants