POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: LABANDA » dj. març 26, 2009 1:54 pm

Hola a totes!! ara no tinc gaire temps...

pero ànim!!! tot i que s'apropa el finde...horror horror!! jo también tinc sopars i històries i jolin... qui es resisteix a unes tapetes???

Susana chica, pero si tu has tenido 2 crios y todo!!! ya verás que te recuperaras y poquito a poquito entre todo lo q vas a hacer seguro q da resultado...

tornem al vespre....

LLEGURT FOREVER!!!!!!!! :-) :-) :-) :-()-) :-()-) :-()-)
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: nimi » dj. març 26, 2009 3:31 pm

susana, ánimo!! Vas muy bien, las ganas y la intención ya valen mucho. YA has perdido un poco y más que te queda! Sigue así y verás como cada dia estás más delgadita. Ya está bien que vayas perdiendo poco a poco, cuando se pierde mucho de golpe, también se recupera rápido...

Os recomiendo una receta que acabo de descubrir pa comer y ta rica:

Poner una berenjena a láminas y rellenarla de atún y pavo. Poner por encima una clara de huevo (claras podemos comer las que queramos que no engordan) y al horno!! tan mu ricas y es basante sano.

LLEGURT FOREVER!!!!!!!! :-) :-) :-) :-()-) :-()-) :-()-)[/quote]
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi
:: núvia experta

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: nurieta_ » dj. març 26, 2009 3:43 pm

Osti tu!!!!

Que pinta!! a ver si mañana me animo y la hago... porque estoy de ensalada hasta.....

Hoy me he hecho :

1- ensalada ( lechuga, tomates cherry, soja, y pipas!!)

2- filete de merluza al horno

3- (postre tengo prohibido comer o sea ) infusion de te verde!

a ver a la para cenar ... que opcion me dais!!!

Gracias guapis!!!
el 11 de setembre de 2009 ENS CASEM!!!!

Imatge

http://resderes/as1cF0v0g410004N ... ZXh0bw.gif
nurieta_
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: dg. març 08, 2009 9:48 pm

EntradaAutor: ARARE » dj. març 26, 2009 7:07 pm

Mmmmm esas berenjenas tienen muy buena pinta!!! Otra recepta del mismo estilo, quizás un poco + light es: compras verduras a la juliana (paquetito de la sirena, por ejemplo, o las haces tu con verduras frescas que es mucho mejor!!). Si son de bolsa las hierves, bates un par de huevos, los mezaclas con las verduras y las pones en un molde de horno ... lo dejas hacer al horno y te queda un pastel de verduritas buenísimo... si te lo puedes permitir le pones un poquito de queso para gratinar...

Jolines que hambre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yo vuelvo a tener padel esta tarde!! Despues cenaré otra cosa muuuuy buena: rollitos de pavo rellenos de lechuga y queso fresco!! Estan buenisimos: estiendes la loncha de pavo, le pones tiras de queso freso y lechuga cortada muy muy pequeñita, lo enrollas y ya!! Y está my muy buena!!!!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: LABANDA » dj. març 26, 2009 9:02 pm

bien bien bien, tarda superada sense temptacions.... un suc de pinya només!

Rollito de pavo.... mmmmm :-)ok:
truita de carxofes :-)ok: :-)ok: m'encanten les carxofes!!!!

va noies, q això està en marxa!!

Avui m'he comprat la roba interior.... molt xula :-)) ; me quedat el tanga perquè quan m'he probat el culotte i m'he vist al mirall he pensat que no era una bona opció......

potser d'aki 1 mes puc tornar a buscar-lo i m'agradarà més....

LLEGURTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!! q no falti!
LABANDA

EntradaAutor: nimi » dj. març 26, 2009 10:21 pm

mmm....el pastís de verdures sembla molt bó...mmm....els rollitos jo también mel's faig!

jeje, Sii! Labanda, dintre de poc, quan estiguis i et sentis estupenda, tornes a pel culotte!! ajja, quina gràcia! Però esk es veritat que els culottes son molt macos però fan un cul....jajaj

Jo he sopat una sopa i esparrecs! no tot junt,eh!! jeje.

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Imatge
nimi

EntradaAutor: nurieta_ » dj. març 26, 2009 11:38 pm

Osti noies!!! això és millor que el Arguinyano ehh!!!!
Be be ,, recepttes!!!

Jo avui de sopar.....

Carxofes al microones i una truiteta!!ejejeeje

ens veiem i ànims a totes!!! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
el 11 de setembre de 2009 ENS CASEM!!!!

Imatge

http://resderes/as1cF0v0g410004N ... ZXh0bw.gif
nurieta_

Entrades: 57
Membre des de: dg. març 08, 2009 9:48 pm

EntradaAutor: nimi » dv. març 27, 2009 11:26 am

NyiNyi, l'arros integral com està? està bó? Pot ser una bona opció...

El vinagre de mòdena m'ho havia autoprohibit...però la verdad esk ni he mirat la composició que porta, potser no engreixa molt...o k?

Doncs jo ahir no em va donar temps a fer-me el dinar d'avui i es una mica improvisat: sopa i una espècie d'amanida de tomàquet amb formatge fresc i pimienta...ja sé que no és un molt bon menjar...però no podia fer-me molt més...

AVUI A LA NIT VAIG A UNA PIZZERIA I EM PENSO MEJAR UNA PIZZA ENTERA PER MI SOLETA!!! Vaig amb uns amics i la veritat esk tmp puc amargar-me i no menjar res o una amenideta...i al final he pensat que ja sóc molt bona la resta de dies...i em permetré aquest caprici, encara que demà per sopar anem a casa d'uns amics...i hauré de sopar el que em possin!

Imatge
nimi

EntradaAutor: nimi » dv. març 27, 2009 12:31 pm

Doncs ja probaré un dia l'arròs integral!

el tema del vinagre de mòdena...jo abans sempre em feia per les amenides una vinagreta de: vinagre de mòdena, oli, una mica de sucre o mel i de sal. Ara ja no la faig, es clar, però no em possava el vinagre de mòdena sol perquè directament havia pensat que era com l'oli, però potser no!! A veure si aquesta nit m'enrecordo i miro l'etiqueta...perquè per internet no diu rés.

NyiNyi ha escrit:nimi, a mi m'agrada l'arròs integral!
El que passa que l'has de deixar en remull unes hores, o coure'l molt més ja que costa més de coure.

Ostres, doncs jo sempre faig servir vinagre de mòdena! el que si que he reduït ha sigut l'oli, sobretot a les amanides, però el vinagre no! engreixa molt?

Clar que si!! tú a menjar-te la teva pizza i a disfrutar-la!
Jo crec que el cap de setmana és més dificil, i per passar-se una mica no passarà res! :-)ok:
Jo ja us ho vaig dir, també ho tinc xungo! però intentarem portar-nos lo millor possible!

Imatge
nimi

EntradaAutor: LABANDA » dv. març 27, 2009 1:17 pm

nena... ets sents culpable per haver-te menjat una torrada de pa integral??? jo vaig sopar un entrepà integral d'anxoves, enciam i tomàquet cherrys..... i ben feliç!

Arròs integral , a mi m'agrada però és un pal bullir-lo, tarda massa....

i sobre el vinagre de mòdena niflowers pq no m'agrada gens el vinagre enlloc!

q passeu uns sopars de divendres sans... jo pecaré tapetes.... ja intentaré menjar alguna coseta a la planxa... sípia va bé no??
LABANDA

EntradaAutor: ARARE » dv. març 27, 2009 4:53 pm

Nenes!! Precisament avui el meu company de feina m'ha dit que el vinagre de mòdena engreixa!!! Jo que vols que us digui.. no em penso menjar una amanida sense vinagre!! Per una mica no passa res!!!

Nimi arriba esa pizza!!! Menja't la que més t'agradi i disfruta-la a tope!!! Igual tu Labanda, amb les tapes!! Si senyor, ens hem de cuidar però hem de viure també!!!!

Jo avui he dinat a casa de la iaia... i cuina tannnnn bé!! He menjat tomàquet amb ou (és tomàquet fregit.. amb suquet pel pa) i de postres... toooommma, una mica de xocolata!!! Porque yo lo valgo!!! He pensat que ho compensaré amb la nit, aquesta tarda faré bici i soparé molt lleuger.. a veure si equilibro amb el dinar..

Demà dia non stop a barna. Vaig amb me mare a buscar vestit per ella pel casament, caminarem molt així que també cremarem bastant!! Guay!

Que puc sopar avui??? Potser passo a agafar unes carxofes de la botiga de la sogra (te una carnisseria-fruiteria-verdura) és genial pq no paguem res!! jejejej.. quin morro!!!!

Nyinyi una torrada no és res!! Ja va bé!!! Ara a cuidar-se el cap de setmana eh!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: emes » dv. març 27, 2009 8:12 pm

Jo soc incapaç de menjar com sempre, així que el que he fet es anar mes al gimnàs i està funcionant! I a sobre hem diverteixo molt a les classes, vaig molt motivada i amb ganes, no hem fa mandra anar-hi.
Així que si us costa fer dieta, l'altra alternativa es cremar el que menjes!
emes
:: núvia experimentada

Entrades: 370
Membre des de: dl. juny 23, 2008 5:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ARARE » dv. març 27, 2009 8:14 pm

Hola Emes! Doncs això intentem algunes.. combinar bona alimentació i esport! Pel que dius, tu no has variat el menjar no?? I amb el gimnàs t'està anant bé? Vas perdent??
Imatge
ARARE

EntradaAutor: nimi » ds. març 28, 2009 11:48 am

Jo tinc alguna amiga que menja el que vol però que quasi cada dia va al gimnàs i fa spinning, classes...quema moltisim i llavors es manté bé. Això sí, quan arriba l'estiu i no va al gimnàs, ho noten molt!

Ahir vaig sopar una mega pizza de formatge amb tacos de bacon! i de postres un pastis de maduixes amb mousse. Sí, no vaig tindre cap consideració....vaig arribar a casa i ja pesava un kilo més de quan vaig anar...però aquest matí m'he llevat i pesava altra cop un kilo menys...no sé, molt raro.

Avui per dinar em faré una amanida amb peix a la planxa ja que a la nit vaig a casa d'uns amics i no sé que soparem...valla finde de menjar i menjar!!

ARARE ha escrit:Hola Emes! Doncs això intentem algunes.. combinar bona alimentació i esport! Pel que dius, tu no has variat el menjar no?? I amb el gimnàs t'està anant bé? Vas perdent??

Imatge
nimi

EntradaAutor: LABANDA » ds. març 28, 2009 2:09 pm

hola noies...

ahir vaia tela...

vaig anar a la inauguració d'una escola i 2 catxo talls de plum-cake de xoco

al vespre... bravas, xipirons, calamars i pinxos... toma ya!

avui menjaré uns macarrons blancs amb oli i pebre negre... vaja finde!

dilluns sant tornem-hi amb la dieta

Que bé emes, que no més augmentar gimnàs ja ho notiS! :-)ok:

al resto de cuadrilla dietil.... SOM-HI!
LABANDA

EntradaAutor: S@N20 » ds. març 28, 2009 2:34 pm

LABANDA ha escrit:hola noies...

ahir vaia tela...

vaig anar a la inauguració d'una escola i 2 catxo talls de plum-cake de xoco

al vespre... bravas, xipirons, calamars i pinxos... toma ya!

avui menjaré uns macarrons blancs amb oli i pebre negre... vaja finde!

dilluns sant tornem-hi amb la dieta

Que bé emes, que no més augmentar gimnàs ja ho notiS! :-)ok:

al resto de cuadrilla dietil.... SOM-HI!

Princess...hacer dieta en el cole, impossible!!! Entre aniversari y aniversari, y tú q te vas de inaguración...vaya tela!!!
Me tienes q volver a pasar las cremas milagrosas, la mezcla esa tuya...es q no recuerdo las medidas... :-/
Llega el veranito...y la panza, los michelines de la cintura y los muslos...se me han fet una mica mes grans...nuse q ha podido pasar... :o-o:

ufffffffffffffff, q mal...miedo me da el bikini...juerrr
S@N20
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: ARARE » ds. març 28, 2009 3:51 pm

Doncs jo avui super contenta! Ja he perdut més de 3 kilos!! D'ahir a avui -400 gr!! ueeee.. segur que és l'esport. Aquesta tarda faré bici i així cremo una mica de l'amanida de pasta que m'he menjat al migdia!!

La veritat és que avui he cremat molt pq he arribat a les 10:20 a barcelona i a les 13:50 entrava al cotxe un altre cop.. així que he estat 3 hores i mitja patejant!!!

Nimi, Labanda.. quin divendres tan pecadorrrrr.. però no passa res! és el que sempre diem, ho hem de fer de tant en tant, si es pot fer bondat durant la setmana, el cap de setmana pot ser més relaxat...

Això de la crema de la Labanda, era algo amb trombocid no?? però sabem q no te contraindicacions???? Ja ens explicaràs!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: nimi » ds. març 28, 2009 3:56 pm

MOLT BÉ ARAREEE!!! FELICITATS!! MÉS DE 3 KILOS JA!!! OLÉ! OLÉ! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
nimi

EntradaAutor: ARARE » ds. març 28, 2009 4:01 pm

Gràcies nimi!! som unes cracks dietils!!!! Ara a portar-se bé tot el finde!! i com a minim no pujar-ne ni 100 grams!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: flit » dg. març 29, 2009 10:21 am

el vinagre de modena engreixa??? no em digueu això m'encanta en menjo a diari sino poso vinagre de modena a la amanida no m'agrada. jo crec que no jo em vaig aprimant. la setmana passada vaig deixar d'anar al endocrí em costava 45 euros la setmana, ara ho faig jo sola aquesta setmana m'he aprimat 1 kilo, ara ja peso 55 que era al pes que bolia arribar, ara a mantenirse que això es el mes dificil. jo ahir vaig tenir calçotada i tambe vaig pecar em vaig menjar 2 brunyols de xoco mmmmm que bons feia mes de 2 mesos que no provava la xocolata.
Imatge
flit

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants