CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: MOT » ds. març 28, 2009 4:10 pm

i seguirem sense veure-les??? snif, snif... nop odries posar-nos alguna prova???? vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-)0(-: :-)0(-:
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ARARE » ds. març 28, 2009 4:46 pm

MOT és que soc molt perfeccionista i no vull que veieu un xurro!!! Només us dono una pista: no son fetes de paper i no van dintre d'un sobre!!!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: MOT » ds. març 28, 2009 4:57 pm

doncs això no em m'ajuda... perquè no tinc ni idea de com poden ser!!!! un cub potser? o... no sé pas...
Imatge Imatge
MOT

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: LABANDA » ds. març 28, 2009 5:10 pm

té pinta de capseta???

hagan sus apuestas....

quin rollo de diaaaaaaaaaaaaaaaaa! aki plou
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ARARE » ds. març 28, 2009 5:56 pm

no cubo, no capseta... jejejje.. no us motiveu gaire que després direu: quin xurro de invitació!!!

El dia pfffff, jo pel matí he estat a barcelona, i bé pq plovia una mica i no estava a tope de gent.. però ara plou bastant.. tota la tarda a casa.. i al foro!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: S&X » ds. març 28, 2009 7:25 pm

hello!!

dia plovios pel baix llobregat también!
pero jo surto avui jejeje anirem amb paraigues i ja està!!

avui una amiga m.ha dit que es casa!! >.-<: >.-<: >.-<:

ja li he dit que li passaré l.adreça d.un foro :-)ok: :-)ok:

ARARE vas veure alguna sabata que t.agrades???

les invitacions sorpresa sorpresa.. LES VOLEM VEURE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: ARARE » ds. març 28, 2009 8:35 pm

Sabina, es casa una amiga?? que bé! Jo aquest any, com vaig amb me mare a buscar vestits, veig tants per mi!!! L'any passat vaig tenir un casament i fins el dia d'abans vaig estar buscant vestits i res.. sort que una amiga em va deixar un vaig fer l'apaño..

Sabates, SI n'hi han moltes i en general estan bé. A mi les sabates m'agraden però per les de casament no tinc preferències. Suposo que el dia que estigui decidida a comprar-me unes, aniré i diré: aquestes! i ja està..

La veritat és que a Barcelona hi ha molta més oferta. Jo vull algo senzill i d'aquestes bàsiques sempre n'hi han i molt més barates que a Granollers. A Grano hi ha molt poca varietat i totes pujen dels 100 euros, a barcelona + varietats i de tots preus!!!

también he mirat la roba interior a el tocador, però com no anava motivada avui no he comprat res!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: mferrer » dl. març 30, 2009 1:11 pm

Bon dia noies, quin cap de setmana més aburridot, "lletjot",... A MÉS, HEM COMENÇAT EL CURS PRE-MATRIMONIAL, DISSABTE I DIUMENGE DE 21 A 22H, AHHHHHHHHHHHHH ha estat aburridíssim, una pèrdua total de temps!!! ens feia una mandra, amb la pluja, estant al sofà,.... sortir per anar a fer el curs,... NO US HO PODEU IMAGINAR!!! I ENCARA QUEDEN DOS DIES MÉS!!! què hi farem; i mireu que jo vaig insistir dient que havia anat a una escola de monges, i que treballo als escolapis,.... PERÒ QUE NO HI HA HAGUT MANERA, QUE L'HEM DE FER!!!!

Arare, INVIS!!!!!!!
mferrer
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: dido » dl. març 30, 2009 2:00 pm

Bon dia noies!

Ostres mferrer, ha de ser un pal això del curs prematrimonial... quantes sessions heu de fer?

Arare, ens tens intrigades amb les invis...una pista!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: ARARE » dl. març 30, 2009 8:43 pm

Una pista???... vale.... és quelcom que serveix per algo i el disseny és molt clàssic... Ja no dic res més eh!!

Bona nit!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » dl. març 30, 2009 10:53 pm

no tinc ni flowers!!! resistirem fins dimecres???
serveix per a???

Mferrer, cusets prematrimonials....bufff, em sona tant a xino!!!

noies, ja tinc fotos de les aliances... la Cèlia me les ha enviat avui!!! (encara no noies!! :-)) )

poso foto
recordeu? les femelles de cargol unides i giren sobre el seu eix, les podem obrir... [/b]
Imatge

i les sabates ja estan a punt!!! PER FI!!! i me les envien!! ja m'ha costat ja

la roba interior ja està también,
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
LABANDA

EntradaAutor: dido » dt. març 31, 2009 8:42 am

Bon dia!

Arare, estic completament perduda amb les teves invis... ja hi seguiré donant voltes, però no se m'acut res de res...

Labanda, felicitats per les sabates, al final quines t'has quedat? Les beige o les marró?
Que originals els anells!! M'agraden molt! El gravat està a l'interior, no, per allà on s'obren, m'imagino.

Per cert, ahir vam anar a comprar les vacunes pel nostre viatge a Namibia: 260 euros!!!! Mareeeeeeeeee!!! Demà ens les posen, a veure si no faig cap reacció :o-o:
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: LABANDA » dt. març 31, 2009 10:08 am

ES VERITAT!! q encara heu danar de lluna de mel!!! que be!!!!

i les vacunes les compreu i després us les posen? q curios... i la pasta... tela,... que et poses que sigui tan car??
nosaltres els 2, no va arribara a 100 euros.
LABANDA

EntradaAutor: dido » dt. març 31, 2009 10:18 am

Ai noia, és que ho hem fet a França, i la cosa va diferent, primer vas al metge generalista, et dona les receptes, ho compres i després hi tornes perquè et punxi. Clar, aquí no tenim ningú que ens pugui punxar... A Barna ens ho faria ma mare, que és infermera...

Total, que aquests francesos es compliquen la vida!!!

Ens hem de vacunar de: malària, tifus, polio, tos ferina, hepatitis A i tètanos.

I no t'ho perdis, que jo el tifus i el tètanos ja estic, i el meu marit, polio i tos ferina també ho té, o sigui que ens hem pogut saltar algunes... Però ja només les 2 caixes de malarone (malària) per persona valen més de 60 euros.

Quines pastilles heu agafat per la malària, vosaltres? Les mateixes?
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: LABANDA » dt. març 31, 2009 10:30 am

Nosaltres només

febre groga
MALARONE i hepatitis A

uns 48 euros cada un
LABANDA

EntradaAutor: dido » dt. març 31, 2009 10:40 am

Ostres, molt bé! A mi em sembla que el nostre metge s'ha passat una mica amb les vacunes, però bueno, què hi farem! Millor prevenir...
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: mferrer » dt. març 31, 2009 4:33 pm

Quin dia més lleig. Avui hem trucat a l'ariana per si tenia preus,... i,.... NO!!! ENCARA NO ELS TÉ!!! la sorpresa hagués estat que SÍ. Diu que encara ha de preguntar-li no sé què amb en Bernat!!! A CAL BLE ÉS ELL QUI TALL EL BACALLÀ!!! también li hem preguntat lo de l'aperitiu a dalt i ens ha dit que tot no, potser una part però,.... QUE ENCARA HA D'AJUSTAR-HO AMB EN BERNAT!!! un altre cop en Bernat!!

LABANDA: què bé que t'enviin les sabates; però i el finde romàntic a MAdrid??? AH!!! I LES ALIANCES, UN 10!!! SÓN MOLT ORIGINALS. Nosaltres aquest divendres, que els dos tenim FESTA, anem a Igualada a la joieria TRIAS a mirar aliances, i también passarem per FLORd'ALBA;
La roba interior también m'agrada molt!!!

ARARE, dema invis, oi???? les nostres fins després de setmana santa, res de res!!!
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: Majestic » dt. març 31, 2009 5:01 pm

Holaaaaaaa!!!!!

Estoy un poco desaparecida.., pero mi alter ego anda por aquí , ehh!!! jejejeje

LAs chicas de las vacunas: el Malarone ya lo financia la seguridad social..., eso significa que si el médico os hace la receta sólo se paga 2,64€, aproximadamente, y no los 60€ que cuesta si lo pagas íntegro.

Labanda..., me encantan las alianzas!!! hace poco vi unas parecidas. Nosotros aún estamos en parada técnica. Mi niño acaba hoy un proyecto estresante y ya volverá a estar boda-operativo (espero).

Los zapatos también son chulos, a mi me gustan más los beige, pero como yo no puedo con esos taconazos, pues no me llaman la atención.
La verdad es que os admiro por poder andar con ellos más de 10minutos.

Arare.., intrigadas nos tienes con las invis, la espera aún crea más intriga.

Ahhh, os he visto a muchas en el post de las dietas!!! jajajajja
Yo me solidarizo con vosotras.He bajado 8kg y me quedan 2, pero no hay manera con ellos.

Un besote a todas!!
Majestic
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: tanialolo » dt. març 31, 2009 5:15 pm

Hola chicas felciddes por vuestras bodas!!! soi de el 2010 y esti mirando restauantes teng en mente el hotel balneario broquetas en caldes de monbui y voi ir a mirar can alzina! necesito que me digais si conceis a aiguien qe se aya casadoya aki para que me informeis de la cantidada de comida que pònen mi gente es de much cmer y e iodo en otros foros que l comida es escasa??? sabeis si esto es cierto?? estoi estresada dios mio el ema del estaurante me est olviendo loca graciassss :star::
Imatge
tanialolo

Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: Majestic » dt. març 31, 2009 5:45 pm

Tanialolo, el restaurante no es del estilo de los que te vienen con la bandeja de la carne y te llenan el plato y si quieres repites.

Es un pelín más sofisticado, los platos ya vienen montados y están bastante bien.
No son para atiborrarte pero están muy bien y muy buenos.

el entorno y la finca son preciosos, te encantará!!!
Majestic

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants