NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » ds. març 28, 2009 9:57 pm

blackmamba!! ja tens vestit!! que be! enhorabona!! :-)ok:
en quin pronovias has anat? que tal el tracte? i si no es preguntar molt... quin vestit es? es de manuel mota?
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: blackmamba » ds. març 28, 2009 10:51 pm

he anat al pronovias de reus!! el tracte molt bé, he estat més de dues hores provant i reprovant i sense pegues ni res!!! jeje, el que m'han dit és que tots els models són de Manuel Mota, però que n'hi ha uns q son de costura q son més cars. el meu és el model respiro!!! muaaa
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dg. març 29, 2009 11:21 am

blackmamba ha escrit:he anat al pronovias de reus!! el tracte molt bé, he estat més de dues hores provant i reprovant i sense pegues ni res!!! jeje, el que m'han dit és que tots els models són de Manuel Mota, però que n'hi ha uns q son de costura q son més cars. el meu és el model respiro!!! muaaa

Ei nena es precios!!!!!Que xulo a mi aqest tamb magrada molt!!!
A pronovies de reus son molt maques
Et dic una cosa el dia q prenguis el vestit et donaran un regal diges quan et donguin a triar digues q vols el pijama xq a la meva germana li van regalar la roba interior i no li anava be i era una mica quica, i el coixi dels anells tmb eren quicos i la meva cosina sel va comprar a tgna i li van donar un pijama super xulo!!!!>.-<:

Bueno m'en alegro molt q ja tinguis vestit, restaurant i al final on et casaves al restaurant o...esq no men recordo!!! :-/
monxi_bp
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. març 29, 2009 11:46 am

monxi_bp ha escrit:
blackmamba ha escrit:he anat al pronovias de reus!! el tracte molt bé, he estat més de dues hores provant i reprovant i sense pegues ni res!!! jeje, el que m'han dit és que tots els models són de Manuel Mota, però que n'hi ha uns q son de costura q son més cars. el meu és el model respiro!!! muaaa

Ei nena es precios!!!!!Que xulo a mi aqest tamb magrada molt!!!
A pronovies de reus son molt maques
Et dic una cosa el dia q prenguis el vestit et donaran un regal diges quan et donguin a triar digues q vols el pijama xq a la meva germana li van regalar la roba interior i no li anava be i era una mica quica, i el coixi dels anells tmb eren quicos i la meva cosina sel va comprar a tgna i li van donar un pijama super xulo!!!!>.-<:

Bueno m'en alegro molt q ja tinguis vestit, restaurant i al final on et casaves al restaurant o...esq no men recordo!!! :-/

Gràcies!!! em va costar decidir-me xq té molt de brodats i pedreria i jo mai havia pensat q el meu vestit seria així... però és el que més em va agradar i el que més m'afavoria!!!! ara a veure la cara del nuvi el dia del casament... xq només me l'han vist post ma mare i mon pare i només li he ensenyat a mon germà... xq vull q sigui sorpresa!!!

En quant al casament, al principi voliem al restaurant, però al final ho farem a l'església del meu poble!! xq a mon pare li feia més ilusió.

Gràcies pel consell!!! jo de totes maneres tinc pensat de mirar la roba interior i les sabates allà también, a veure si trobo algo q em vagi bé i m'agradi... així menos he de voltar per botigues, jejeje. de totes maneres preng nota!!! muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dg. març 29, 2009 12:01 pm

aquest vestit és mol bonic!! enhorabona! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. març 29, 2009 12:04 pm

espluguina ha escrit:

Gràcies!!!! =0-0-)
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nataliaferre » dl. març 30, 2009 6:05 am

blackmamba escrigué:
he anat al pronovias de reus!! el tracte molt bé, he estat més de dues hores provant i reprovant i sense pegues ni res!!! jeje, el que m'han dit és que tots els models són de Manuel Mota, però que n'hi ha uns q son de costura q son més cars. el meu és el model respiro!!! muaaa

es molt bonic el vestit, felicitats. Encara que el meu también es precios ehh jejje (es broma)
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: torsaeann » dl. març 30, 2009 7:26 am

blackmamba ha escrit:
espluguina ha escrit:

Gràcies!!!! =0-0-)

Nena....el vestit és precios.......estaràs guapíssima¡¡¡¡¡¡¡
Un petonet¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. març 30, 2009 11:01 am

nataliaferre ha escrit:blackmamba escrigué:

es molt bonic el vestit, felicitats. Encara que el meu también es precios ehh jejje (es broma)

Gràcies, jeje. quin és el teu??? :-)(:-)
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. març 30, 2009 11:02 am

torsaeann ha escrit:
blackmamba ha escrit:
espluguina ha escrit:

Gràcies!!!! =0-0-)

Nena....el vestit és precios.......estaràs guapíssima¡¡¡¡¡¡¡
Un petonet¡¡¡¡¡¡

moltes gràcies!!! això espero, estar una mica presentable, jejejejeje. >.-<:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nataliaferre » dl. març 30, 2009 11:30 am

hola blackmamba el meu es del san patrick i el model es el piccola, no se si saps quin es.
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: blackmamba » dl. març 30, 2009 12:02 pm

nataliaferre ha escrit:hola blackmamba el meu es del san patrick i el model es el piccola, no se si saps quin es.

siiii, si que sé quin és!!! és molt bonic también! el portes amb els tirants o te¡l fas palabra d'honor??

jo volia mirar el model perfume de san patrick però vaig anar a una botiga a mirar-lo desp´res d'anar a pronovias i no tenien aquest model... i vaig pensar.. és el destí!!! i vaig tornar a pronovias a fer la paga i senyal del meu!!! jejejejeje

muuaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nataliaferre » dl. març 30, 2009 1:40 pm

Si la veritat es que es precios jejeje. m'el van palabra d'honor, m'agradava mes i les noies de la dependenta em deiien que tambe em quedava millor que tinc els hombros bonics i que ho aprofiti, aixi que em van acabar de convençer i mira palabra d'honor, jeje.
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: María&Xavi » dl. març 30, 2009 1:45 pm

Hola a totes!!!!

Algú sap si els preus de la botiga del Vendrell són raonables????? És que he vist un vestit que m'encanta, molt semblant a un de Pepe Botella que m'agrada, però no sé si serà més car o més barat aquest del Vendrell.

GRÀCIES!!!
Imatge
María&Xavi

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. març 30, 2009 2:16 pm

María&Xavi ha escrit:Hola a totes!!!!

Algú sap si els preus de la botiga del Vendrell són raonables????? És que he vist un vestit que m'encanta, molt semblant a un de Pepe Botella que m'agrada, però no sé si serà més car o més barat aquest del Vendrell.

GRÀCIES!!!

Hola!!! si et refereixes a la botiga Aura del Vendrell l'únic que et puc dir és que ma cosina es va comprar allà el seu vestit i li va costar 1000€ o així. Era senzill però molt molt maco, així que suposo que trobaràs molta varietat... i no et posaran pegues tp a l'hora d'emprovar-te tots els models q vulguis!!

Ja ens explicaràs quins models t'agraden!!!

muaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. març 30, 2009 4:54 pm

_eLi_ ha escrit:Hola wapes!! que tal com porteu el dia, dilluns i mullat!!.....egggsss....

Us volia comentar sobre fer canvi de dia de la kedada ja que hi ha moltes noies que marxen de vancances i no podràn vindre.

Que us sembla?? Voleu que votem un nou dia que ens vagi millor a totes?? es que hem sap greu per les demès

holaaaaaa

a mi em sembla be, quantes més millor!! el q passa és que coordinar a tanta gent sempre serà complicat i sempre hi haurà persones q no podran venir.. però vaja, q si ho voleu canviar, per mo no problem!!!

un petó!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 30, 2009 5:31 pm

uolaaaa wapes!!!

sisi.. Eli quantes més millor... doncs proposem uns dies.. i el que més gent s'apunti.. no????
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dl. març 30, 2009 7:59 pm

Buenas nenes¡¡¡¡

Dobre quedar un altre dia donc jo opino que si ja que soc una de les que no pot per semana santa¡¡¡

Jo entre setmana, surto a les 17.00 hores, ja proposeu dies i decidim¡¡¡¡

Per cert papallona, jo estaba dintre fent un cono amb una amiga, vaig estar molt poc, 20 minuts com a molt, i et mirava i a vegades pensaba que si i a vegades ensaba que no erets tu...
Bueno guapa¡¡¡

Un petonet a totes¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: María&Xavi » dl. març 30, 2009 9:29 pm

_eLi_ ha escrit:Hola wapes!! que tal com porteu el dia, dilluns i mullat!!.....egggsss....

Us volia comentar sobre fer canvi de dia de la kedada ja que hi ha moltes noies que marxen de vancances i no podràn vindre.

Que us sembla?? Voleu que votem un nou dia que ens vagi millor a totes?? es que hem sap greu per les demès

Hola!!!!!

A mi també m'aniria bé canviar de data ja que el dia que s'havia proposat no estic. Ja direu.

Petons
Imatge
María&Xavi

EntradaAutor: María&Xavi » dl. març 30, 2009 9:32 pm

blackmamba ha escrit:
María&Xavi ha escrit:Hola a totes!!!!

GRÀCIES!!!

Hola!!! si et refereixes a la botiga Aura del Vendrell l'únic que et puc dir és que ma cosina es va comprar allà el seu vestit i li va costar 1000€ o així. Era senzill però molt molt maco, així que suposo que trobaràs molta varietat... i no et posaran pegues tp a l'hora d'emprovar-te tots els models q vulguis!!

Ja ens explicaràs quins models t'agraden!!!

muaaaa

MOLTES GRÀCIES!!!

La veritat és que hi ha vestits molt bonics. El que més m'agrada és el 1r que surt de Giorgio Novias, que és força semblant a ELLA, de Pepe Botella.

Ja t'explicaré. M'han anat molt bé les referències.

Un petó.
Imatge
María&Xavi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants