en quin pronovias has anat? que tal el tracte? i si no es preguntar molt... quin vestit es? es de manuel mota?
Autor: nur_jor » ds. març 28, 2009 9:57 pm

Autor: blackmamba » ds. març 28, 2009 10:51 pm

Autor: monxi_bp » dg. març 29, 2009 11:21 am
blackmamba ha escrit:he anat al pronovias de reus!! el tracte molt bé, he estat més de dues hores provant i reprovant i sense pegues ni res!!! jeje, el que m'han dit és que tots els models són de Manuel Mota, però que n'hi ha uns q son de costura q son més cars. el meu és el model respiro!!! muaaa

Autor: blackmamba » dg. març 29, 2009 11:46 am
monxi_bp ha escrit:blackmamba ha escrit:he anat al pronovias de reus!! el tracte molt bé, he estat més de dues hores provant i reprovant i sense pegues ni res!!! jeje, el que m'han dit és que tots els models són de Manuel Mota, però que n'hi ha uns q son de costura q son més cars. el meu és el model respiro!!! muaaa
Ei nena es precios!!!!!Que xulo a mi aqest tamb magrada molt!!!
A pronovies de reus son molt maques
Et dic una cosa el dia q prenguis el vestit et donaran un regal diges quan et donguin a triar digues q vols el pijama xq a la meva germana li van regalar la roba interior i no li anava be i era una mica quica, i el coixi dels anells tmb eren quicos i la meva cosina sel va comprar a tgna i li van donar un pijama super xulo!!!!>.-<:
Bueno m'en alegro molt q ja tinguis vestit, restaurant i al final on et casaves al restaurant o...esq no men recordo!!!

Autor: nur_jor » dg. març 29, 2009 12:01 pm
blackmamba ha escrit:he anat al pronovias de reus!! el tracte molt bé, he estat més de dues hores provant i reprovant i sense pegues ni res!!! jeje, el que m'han dit és que tots els models són de Manuel Mota, però que n'hi ha uns q son de costura q son més cars. el meu és el model respiro!!! muaaa

Autor: blackmamba » dg. març 29, 2009 12:04 pm
espluguina ha escrit:blackmamba ha escrit:he anat al pronovias de reus!! el tracte molt bé, he estat més de dues hores provant i reprovant i sense pegues ni res!!! jeje, el que m'han dit és que tots els models són de Manuel Mota, però que n'hi ha uns q son de costura q son més cars. el meu és el model respiro!!! muaaa
aquest vestit és mol bonic!! enhorabona!

Autor: nataliaferre » dl. març 30, 2009 6:05 am

Autor: torsaeann » dl. març 30, 2009 7:26 am
blackmamba ha escrit:espluguina ha escrit:blackmamba ha escrit:he anat al pronovias de reus!! el tracte molt bé, he estat més de dues hores provant i reprovant i sense pegues ni res!!! jeje, el que m'han dit és que tots els models són de Manuel Mota, però que n'hi ha uns q son de costura q son més cars. el meu és el model respiro!!! muaaa
Gràcies!!!!

Autor: blackmamba » dl. març 30, 2009 11:01 am
nataliaferre ha escrit:blackmamba escrigué:
he anat al pronovias de reus!! el tracte molt bé, he estat més de dues hores provant i reprovant i sense pegues ni res!!! jeje, el que m'han dit és que tots els models són de Manuel Mota, però que n'hi ha uns q son de costura q son més cars. el meu és el model respiro!!! muaaa
es molt bonic el vestit, felicitats. Encara que el meu también es precios ehh jejje (es broma)

Autor: blackmamba » dl. març 30, 2009 11:02 am
torsaeann ha escrit:blackmamba ha escrit:espluguina ha escrit:blackmamba ha escrit:he anat al pronovias de reus!! el tracte molt bé, he estat més de dues hores provant i reprovant i sense pegues ni res!!! jeje, el que m'han dit és que tots els models són de Manuel Mota, però que n'hi ha uns q son de costura q son més cars. el meu és el model respiro!!! muaaa
Gràcies!!!!
Nena....el vestit és precios.......estaràs guapíssima¡¡¡¡¡¡¡
Un petonet¡¡¡¡¡¡

Autor: nataliaferre » dl. març 30, 2009 11:30 am

Autor: blackmamba » dl. març 30, 2009 12:02 pm
nataliaferre ha escrit:hola blackmamba el meu es del san patrick i el model es el piccola, no se si saps quin es.

Autor: nataliaferre » dl. març 30, 2009 1:40 pm

Autor: María&Xavi » dl. març 30, 2009 1:45 pm

Autor: blackmamba » dl. març 30, 2009 2:16 pm
María&Xavi ha escrit:Hola a totes!!!!
Algú sap si els preus de la botiga del Vendrell són raonables????? És que he vist un vestit que m'encanta, molt semblant a un de Pepe Botella que m'agrada, però no sé si serà més car o més barat aquest del Vendrell.
GRÀCIES!!!

Autor: blackmamba » dl. març 30, 2009 4:54 pm
_eLi_ ha escrit:Hola wapes!! que tal com porteu el dia, dilluns i mullat!!.....egggsss....
Us volia comentar sobre fer canvi de dia de la kedada ja que hi ha moltes noies que marxen de vancances i no podràn vindre.
Que us sembla?? Voleu que votem un nou dia que ens vagi millor a totes?? es que hem sap greu per les demès

Autor: Papallona* » dl. març 30, 2009 5:31 pm

Autor: torsaeann » dl. març 30, 2009 7:59 pm

Autor: María&Xavi » dl. març 30, 2009 9:29 pm
_eLi_ ha escrit:Hola wapes!! que tal com porteu el dia, dilluns i mullat!!.....egggsss....
Us volia comentar sobre fer canvi de dia de la kedada ja que hi ha moltes noies que marxen de vancances i no podràn vindre.
Que us sembla?? Voleu que votem un nou dia que ens vagi millor a totes?? es que hem sap greu per les demès

Autor: María&Xavi » dl. març 30, 2009 9:32 pm
blackmamba ha escrit:María&Xavi ha escrit:Hola a totes!!!!
Algú sap si els preus de la botiga del Vendrell són raonables????? És que he vist un vestit que m'encanta, molt semblant a un de Pepe Botella que m'agrada, però no sé si serà més car o més barat aquest del Vendrell.
GRÀCIES!!!
Hola!!! si et refereixes a la botiga Aura del Vendrell l'únic que et puc dir és que ma cosina es va comprar allà el seu vestit i li va costar 1000€ o així. Era senzill però molt molt maco, així que suposo que trobaràs molta varietat... i no et posaran pegues tp a l'hora d'emprovar-te tots els models q vulguis!!
Ja ens explicaràs quins models t'agraden!!!
muaaaa