Autor: ARARE » dg. març 29, 2009 11:13 am

Autor: LABANDA » dg. març 29, 2009 12:40 pm

Autor: S@N20 » dg. març 29, 2009 2:44 pm

Autor: nimi » dg. març 29, 2009 3:03 pm
S@N20 ha escrit:Wapes!!!
Me uno a vosotras!!!
He decidido q, a partir de mañ, voy a hacer muuuuuuuuuuuucha bondad. Con lo q me costó perder 5 kg de ná...y me he mantenido durante 2 años!!!( he de decir q no soy delagada, pero tp gorda...) Pero dp de las navidades y de haber perdido unos 2 kg aprox ( por una mala época por el piso...eh? Labanda), pues me he confiado y me he pasado ( es q yo no me puedo permitir nada de nada, en seguida me engordo).
Así q...mañ me voy a la herboristeria, q, por lo q he he estado mirando, el té rojo es un gran quema grasas junto con una dieta baja en calorias, asi q voy a probar, a ver si me deshincho y baja la panza, q el bikini, ya no es q me kede bien, pero...es q ahora ya me pongo mala al verme con él...ufffffffffffffffff.
A ver q tal va!!!
BESOSSSSSSSSSSSSSSS A TODAS, SOYS UNAS GRANDES LUCHADORAS, Q VOLUNTAD!!!! YO también KIERO....

Autor: ARARE » dg. març 29, 2009 5:40 pm

Autor: nimi » dl. març 30, 2009 9:52 am
NyiNyi ha escrit:Bon dia!!
Ja som dilluns!!i jo ahir vaig acabar fatal el dia!!! vam sopar les restes de pizza que en Francesc no es va acabar dissabte amb una amanida... es que em feia mal al cor llençar-ho!![]()
Però bueno, aquesta setmana gim a tope, i dietaaaa!!!!
Avui per dinar tinc ensaladilla de la mami, amb una mica de tonyina, una mica d'escalivada i ou dur!
Arare, m'encantes! de veritat, vaia crack que estàs fet!![]()
S@N20, benvinguda! t'animo a seguir-nos, la veritat es que va molt bé escriure aquí els nostres pecats, o les nostres victòries!
Nimi, tú igual que jo... vaia cas! però bueno, la qüestió no deixar-ho i no desanimar-nos! ara durant la setmana a fer bondat!
Labanda com va anar ahir?

Autor: S@N20 » dl. març 30, 2009 12:08 pm

Autor: nimi » dl. març 30, 2009 12:20 pm
S@N20 ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!
Bueno...avui ja he fet el 1r pas: he comprat el te vermell, necessito una petita ajuda pq concienciar-me si no...Per dinar avui amanida y pit de pollastre a la planxa, i ni una gota de pà!!! I per postres, la infu de té, a ver q tal...
Dir-vos q quan vaig fer dieta fa 2 anys, i em va funcionar, va ser amb uns batuts i una dietista, i fins i tot ella em deia q perdia pes mooooolt a poc a poc...La gent es fica 1 mes a fer dieta estricta, i en perd 5 kg, i jo vaig estar...4 mesos!!! I em vaig aburrir...i em vaig relaxar i en vaig perdre el q em kedaba ( o sigui, amb la dietista, 4kg fora, i dp, fent manteniment i sense el control d'ella...1 kg més!!).
Jo ara, si perdo 2, ja estaré contenta, tot i q penso q serà moooooooooolt lent...ains, q asco!!!
PD: m'estic refredant i tinc mal de cap i picor de gola...vamos, el momento idoneo pa hacer dieta,eh??
Gràcies a totes per la benvingudaaaaaa!!!

Autor: xurdit » dl. març 30, 2009 12:22 pm

Autor: nimi » dl. març 30, 2009 12:28 pm
xurdit ha escrit:Hola!!!
M'uneixo al club!!!
Jo vaig començar una dieta super estricta (controlada per un metge, perquè de sempre he tingut temporades llargues amb anèmia forta) després de festes; vamos fa 2 mesos i mitg i porto perduts 14 kg (aquest matí m'he pesat!!!).
Me'n queden uns 6 més per perdre... Això si... és molt molt estricte, i prenc moltes coses, sobretot per paliar la meva anèmia i la meva falta de vitamines, però estic molt contenta... no passo gens de gana... Si que és cert que trobo a faltar moltes cosetes, però per mi, m'ho recompensa i m'ho va recompensar al màxim el divendres quan vaig anar a la prova del vestit!
A part, intento anar a la piscina abans d'anar a la feina, i els dies que no ho faig, faig bicicleta també a casa!

Autor: ARARE » dl. març 30, 2009 1:02 pm

Autor: S@N20 » dl. març 30, 2009 1:24 pm

Autor: xurdit » dl. març 30, 2009 4:38 pm
Això és lo úuuuuniiic que m'està delint durant tot aquest temps... ñam ñaaaam!
Autor: xurdit » dl. març 30, 2009 4:40 pm

Autor: nurieta_ » dl. març 30, 2009 4:49 pm

Autor: ARARE » dl. març 30, 2009 8:40 pm

Autor: nimi » dl. març 30, 2009 8:49 pm

Autor: ARARE » dl. març 30, 2009 9:13 pm

Autor: xurdit » dl. març 30, 2009 9:50 pm
, però vamos, que són necessaries, perquè estic dos àpats que no me les prenc (em vaig despistar aquesta última estada a Madrid) i em va venir un bajón... una fluixera...
Autor: xurdit » dl. març 30, 2009 10:00 pm