POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: ARARE » dg. març 29, 2009 11:13 am

Enhorabona FLIT!! ja estàs al teu pes! que bé! I això de l'endocri, si ho pots fer tu a casa i estalviar-te 45 euros a la setmana molt millor no? Quin tipus de dieta fas?

Jo ahir vaig fer 1 hora de bici!!! I avui faré algo més, me n'adono que això de l'esport és un vici! Ahir imagineu-vos: estava sola a casa pq el meu xicot juga a basket i ahir jo no hi vaig anar, estava aborrida, em vaig posar dirty dancing al dvd (peli que m'agrada molt) i apa, a la bici!! Clar, com estava concentrada a la peli no m'enterava del temps.. al cap d 55 minuts van venir uns amics meus i van flipar, després vaig dir, va.. arribo fins els 60 minuts i aixi va ser!! Vinga a fer bici i a ballar amb la peli!!jejeje estic fatal....
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: LABANDA » dg. març 29, 2009 12:40 pm

Arare, que dius que estás fatal??? està molt bé tot això que fas!!! quanta gent de bici a casa i no la fa servir?? tu ets la bona excepció! molt ben fet!

NYINYI... a pecar s'ha dit! bueno, dilluns ens posem les piles...jo ahir vaig dinar macarrons amb tomàquet i per sopar un frankfurt... avui quedem amb uns amics i tots portem guarreries i merendola...horror!

FLIT holaaaaaaa! enhorabona per aconseguir el teu pes ! això volem aconseguir la resta... tu ara només a mantenir!

jo fa molts anys que no em moc del mateix pes; és com si el meu cos tingués una barrera i no deixés ni pujar ni baixar... encara q si ha de fer algunade les dues coses és pujar... això segur :-) :star:: :star::

vinga, demà una altra setmaneta dietil. que amb vosaltres tot és mes agradable
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: S@N20 » dg. març 29, 2009 2:44 pm

Wapes!!!

Me uno a vosotras!!!
He decidido q, a partir de mañ, voy a hacer muuuuuuuuuuuucha bondad. Con lo q me costó perder 5 kg de ná...y me he mantenido durante 2 años!!!( he de decir q no soy delagada, pero tp gorda...) Pero dp de las navidades y de haber perdido unos 2 kg aprox ( por una mala época por el piso...eh? Labanda), pues me he confiado y me he pasado ( es q yo no me puedo permitir nada de nada, en seguida me engordo).

Así q...mañ me voy a la herboristeria, q, por lo q he he estado mirando, el té rojo es un gran quema grasas junto con una dieta baja en calorias, asi q voy a probar, a ver si me deshincho y baja la panza, q el bikini, ya no es q me kede bien, pero...es q ahora ya me pongo mala al verme con él...ufffffffffffffffff.

A ver q tal va!!!

BESOSSSSSSSSSSSSSSS A TODAS, SOYS UNAS GRANDES LUCHADORAS, Q VOLUNTAD!!!! YO también KIERO....
S@N20
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: nimi » dg. març 29, 2009 3:03 pm

arare, felicitats!! jo, quina enveja!! a mi también m'agradaria tenir una bici a casa...és el que tu dius, et poses una peli, vas fent bici i ni t'anadones...genial, genial!!!! molt béee!!

Flit! ara a mantenir-se! quines ganes d'arribar también al manteniment...

S@N20! bienvenida! como ves todas estamos igual! todo es cuestión de voluntad y poco a poco perdemos peso.

Pues os cuento mis locuras del fin de semana....Viernes noche (creo que ya os lo comenté): mega pizza grande con queso y bacon, postre de pastel de fresas con mousse. Sábado noche, ensalda y codornices al horno (hasta ahi bien) y no bebí lambrusco ni vino ni nada! agua!! y de postre....no me pude aguantar! buñuelos de crema y de chocolate!!! mmmm.....y alguna trufa...sí, soc dolenta. Pero yo o no lo pruebo o no puedo parar! Pero el resto de comidas verdurtias y pescado o carne a la planxa....mañana me toca pesarmeee!!!

S@N20 ha escrit:Wapes!!!

Me uno a vosotras!!!
He decidido q, a partir de mañ, voy a hacer muuuuuuuuuuuucha bondad. Con lo q me costó perder 5 kg de ná...y me he mantenido durante 2 años!!!( he de decir q no soy delagada, pero tp gorda...) Pero dp de las navidades y de haber perdido unos 2 kg aprox ( por una mala época por el piso...eh? Labanda), pues me he confiado y me he pasado ( es q yo no me puedo permitir nada de nada, en seguida me engordo).

Así q...mañ me voy a la herboristeria, q, por lo q he he estado mirando, el té rojo es un gran quema grasas junto con una dieta baja en calorias, asi q voy a probar, a ver si me deshincho y baja la panza, q el bikini, ya no es q me kede bien, pero...es q ahora ya me pongo mala al verme con él...ufffffffffffffffff.

A ver q tal va!!!

BESOSSSSSSSSSSSSSSS A TODAS, SOYS UNAS GRANDES LUCHADORAS, Q VOLUNTAD!!!! YO también KIERO....
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: ARARE » dg. març 29, 2009 5:40 pm

Doncs jo avui també he sigut dolenta!! Hem dinat amb amics a casa, patates chips per picar mmm m'encanten.. un plat d'amanida (fins aqui raonable!!) i rissoto parmesano!!!! És que m'encanta!! Pel cumple del meu xicot li vaig regalar la nintendo DS i els nostres amics el Cocina Conmigo!! I com que ens encanta menjar...

Nyinyi avui he fet mitja hora de bici!! jejeje.. la loca de la biciii.........

S@N20 benviguda!! Anims a veure si t'encomanem la força de voluntat.. tot i que nosaltres no tenim molta.. son més ben dit : les ganes que hi posem!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: nimi » dl. març 30, 2009 9:52 am

NyiNyi! no et preocupis, el pecat ja està fet!! Avui amanida per compensar i ja està! Tampoc podem amargar-nos amb el tema...

Jo avui farà dos setmanes que vaig començar la dieta...a la nit em pessaré, demà ja us contaré que tal! em sebla que he perdut uns 3 kilos en 2 setmanes...no està malament, oi? per a ver pecat algun dia i a més no fer esport...

NyiNyi ha escrit:Bon dia!!

Ja som dilluns!!i jo ahir vaig acabar fatal el dia!!! vam sopar les restes de pizza que en Francesc no es va acabar dissabte amb una amanida... es que em feia mal al cor llençar-ho! :o-o:

Però bueno, aquesta setmana gim a tope, i dietaaaa!!!!
Avui per dinar tinc ensaladilla de la mami, amb una mica de tonyina, una mica d'escalivada i ou dur!

Arare, m'encantes! de veritat, vaia crack que estàs fet! :-)ok:

S@N20, benvinguda! t'animo a seguir-nos, la veritat es que va molt bé escriure aquí els nostres pecats, o les nostres victòries!

Nimi, tú igual que jo... vaia cas! però bueno, la qüestió no deixar-ho i no desanimar-nos! ara durant la setmana a fer bondat!

Labanda com va anar ahir?

Imatge
nimi

EntradaAutor: S@N20 » dl. març 30, 2009 12:08 pm

Bon dia!!!!!!!!!!
Bueno...avui ja he fet el 1r pas: he comprat el te vermell, necessito una petita ajuda pq concienciar-me si no...Per dinar avui amanida y pit de pollastre a la planxa, i ni una gota de pà!!! I per postres, la infu de té, a ver q tal...

Dir-vos q quan vaig fer dieta fa 2 anys, i em va funcionar, va ser amb uns batuts i una dietista, i fins i tot ella em deia q perdia pes mooooolt a poc a poc...La gent es fica 1 mes a fer dieta estricta, i en perd 5 kg, i jo vaig estar...4 mesos!!! I em vaig aburrir...i em vaig relaxar i en vaig perdre el q em kedaba ( o sigui, amb la dietista, 4kg fora, i dp, fent manteniment i sense el control d'ella...1 kg més!!).

Jo ara, si perdo 2, ja estaré contenta, tot i q penso q serà moooooooooolt lent...ains, q asco!!!

PD: m'estic refredant i tinc mal de cap i picor de gola...vamos, el momento idoneo pa hacer dieta,eh??

Gràcies a totes per la benvingudaaaaaa!!!
:-()-)
S@N20

EntradaAutor: nimi » dl. març 30, 2009 12:20 pm

Jo crec que si que perdràs pes i no tan lent com et penses...si cada dia menges verdureta y peix o carn a la planxa, no menges pa ni bolleria, galetes, pasta....ho notaràs!intenta fer les 5 menjars i prente una fruita o iogurt a mig matí i per berenar, calma la gana...i 2 kilos no son res!!! vinga, aniimsss!!!

Jo no tinc problemes amb les infusions...m'agraden!! molts cops quan em llevo prenc un té, una camomila...deu ser l'unic que es sà i m'agrada...jejeje

S@N20 ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!
Bueno...avui ja he fet el 1r pas: he comprat el te vermell, necessito una petita ajuda pq concienciar-me si no...Per dinar avui amanida y pit de pollastre a la planxa, i ni una gota de pà!!! I per postres, la infu de té, a ver q tal...

Dir-vos q quan vaig fer dieta fa 2 anys, i em va funcionar, va ser amb uns batuts i una dietista, i fins i tot ella em deia q perdia pes mooooolt a poc a poc...La gent es fica 1 mes a fer dieta estricta, i en perd 5 kg, i jo vaig estar...4 mesos!!! I em vaig aburrir...i em vaig relaxar i en vaig perdre el q em kedaba ( o sigui, amb la dietista, 4kg fora, i dp, fent manteniment i sense el control d'ella...1 kg més!!).

Jo ara, si perdo 2, ja estaré contenta, tot i q penso q serà moooooooooolt lent...ains, q asco!!!

PD: m'estic refredant i tinc mal de cap i picor de gola...vamos, el momento idoneo pa hacer dieta,eh??

Gràcies a totes per la benvingudaaaaaa!!!
:-()-)

Imatge
nimi

EntradaAutor: xurdit » dl. març 30, 2009 12:22 pm

Hola!!!

M'uneixo al club!!!
Jo vaig començar una dieta super estricta (controlada per un metge, perquè de sempre he tingut temporades llargues amb anèmia forta) després de festes; vamos fa 2 mesos i mitg i porto perduts 14 kg (aquest matí m'he pesat!!!).
Me'n queden uns 6 més per perdre... Això si... és molt molt estricte, i prenc moltes coses, sobretot per paliar la meva anèmia i la meva falta de vitamines, però estic molt contenta... no passo gens de gana... Si que és cert que trobo a faltar moltes cosetes, però per mi, m'ho recompensa i m'ho va recompensar al màxim el divendres quan vaig anar a la prova del vestit!

A part, intento anar a la piscina abans d'anar a la feina, i els dies que no ho faig, faig bicicleta també a casa!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: nimi » dl. març 30, 2009 12:28 pm

Ostres! molt i molt bé xurdit!!! 14 kilos son moltisims! et quedaràs feta una silfide!! jejeje. Està molt bé que ho facis controlat, per això...i com es la dieta? suposo que estricta en el sentit de que t'ho has de pesar tot? perquè tema dinars ja m'imagino que serà sempre amanidetes, verdures i planxa com sempre...

xurdit ha escrit:Hola!!!

M'uneixo al club!!!
Jo vaig començar una dieta super estricta (controlada per un metge, perquè de sempre he tingut temporades llargues amb anèmia forta) després de festes; vamos fa 2 mesos i mitg i porto perduts 14 kg (aquest matí m'he pesat!!!).
Me'n queden uns 6 més per perdre... Això si... és molt molt estricte, i prenc moltes coses, sobretot per paliar la meva anèmia i la meva falta de vitamines, però estic molt contenta... no passo gens de gana... Si que és cert que trobo a faltar moltes cosetes, però per mi, m'ho recompensa i m'ho va recompensar al màxim el divendres quan vaig anar a la prova del vestit!

A part, intento anar a la piscina abans d'anar a la feina, i els dies que no ho faig, faig bicicleta també a casa!

Imatge
nimi

EntradaAutor: ARARE » dl. març 30, 2009 1:02 pm

Hola!!!! Nenes us veig super animades per ser dilluns eh!!!

Nyinyi, aquest matí ha sonat el despertador i la bici em cridava: vineeeee però no he pugut!!jajaja li he posat mitja horeta més i he aprofitat, que amb això del canvi d'hora i de ser dilluns ja ha estat prou dur.. La bici, si puc, a la tarda!

Nimi perquè et peses a la nit? Sempre diuen que és millor al matí en desjú!!! A la nit s'acostuma a pesar més! Segur que si et peses al matí has perdut 1 kg més!!!

Jo avui he estat molt contenta pq tot i que peso 200 gr més que el dissabte em trobo feliç perquè he fet un cap de setmana guay, amb amanida de pasta amb mayo, rissoto parmesano, patates chips.. Així que he recuperat molt poc per la poca bondat que he fet (suposo que la maquina infernal = bici, m'ha ajudat a no engreixar-me més!).

Avui per dinar amanida molt semblant a la de la Nyinyi: pebrots escalivats, ceba, our dur i 4 olives!!! De postres un benecol!!! Ahh i amb l'amanida uns quants palitos de pà integral (dels petits.. ja sabeu, aquests que es posen amb les tapes!).

Xurdit benvinguda al manicomi de les dietes i les silfides en potencia! Aqui seran benvinguts tots els teus comentaris dietils!!

S@N20 anims que 2 kilets son facils de treure, tot i que et costi el seu temps, si tu sola has baixat 1 kg en un mes, en 2 mesos baixes els 2 que falten i ja està!!!

Jo vull perdre 1'5 kg d'aqui a setmana santa!! Demà i dijous dino fora de casa així que per la nit compensaré amb Pinya! Ja us explicaré que tal!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: S@N20 » dl. març 30, 2009 1:24 pm

Moltes gràcies pels ànims!!!

Ojalà sigui veritat això q diueu però...ja em conec el meu cos!!! Sabeu pq perdo tant poc pes?? Pq la meva vida diària sense fer règim, és de dieta!!! Si, si...Em controlo molt, pq en el moment q em relaxo....toma kg!!! I és clar, tot 1 mes fent fieta per perdre 500 g és mooooooolt trist i sbt, desanima mogollón...aixi q....

Jo, per ara, a fer bondat, res de bolleria ni dolços ( tot i q al cole és dificil dir-li q no a un nen quan és el seu cumple, i ve tot ilusionat amb la safata del pastís o crusants... :--( ) , i pà, el justet, algún matí per esmorzar, i mini!! ( seguiré les pautes de la dietista, q durant akests 2 anys, m'han anat molt bé!!! ).

Buno, i les infus...a mi m'agraden molt! però el té vermell és mooolt amarg...li he posat una mica de mel i sembla q passa millor!

Apa xules, a veure com va la tarda...( per mi, la pitjor estona fins a l'hora de sopar...ainsssssssss, q duro es sé mujé...)
S@N20

EntradaAutor: xurdit » dl. març 30, 2009 4:38 pm

nimi, la veritat és que no he de pesar la majoria de coses... simplement que en puc menjar molt poques!!!
Ara perquè ja fa més temps que faig la dieta, i l'hem suavitzat una mica... però al principi només menjava enciam, pebrot verd, xampinyons, cols, espinacs,... i alguna verdureta més!!! Imagina't! Això si... tants i tants kg com volgués!!!
Ara puc pendre una mica de pebrot vermell i altres verdures però com no m'agraden no en menjo. Petxuga de pollastre o pavo a la planxa (150 gr. que no me'ls menjo mai) i algun tipus de peix també.

A part d'això... res més! Ni fruita, ni llet, ni pa, ni carn, ni peix, ni iogurts, ni res de res de res!!!
I sabeu? Sembla impossible, però la majoria de coses NO LES TROBO NI A FALTAR!!
Ara...
el què si que tinc moltes ganes de menjar (quan hagi passat la boda, el 1r dissabte que torni a estar per aquí, ja m'ho ha dit el metge que m'ho deixarà fer jajaja i m'ho mereixeré, eh!¿) és una llesca de pa xapata, torrat, amb tomàquet i jabugo i un platet de patates braves!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: Això és lo úuuuuniiic que m'està delint durant tot aquest temps... ñam ñaaaam!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xurdit » dl. març 30, 2009 4:40 pm

Ahhhh i de veure... doncs només puc veure aigua (2L al dia), cafè sol (de tuesta natural)i tè (sense aromatitzants).

Com ja heu dit, és molt important fer 5 àpats al dia, perquè el cos s'autoregula amb el menjar i no arribes als àpats principals amb tanta gana.
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nurieta_ » dl. març 30, 2009 4:49 pm

Xurdit!!!

Com t'entenc!!!!! jo también he passat per aquí... només menjar verd!!! i la veritat és que em va anar be!!! vaig arribar a pesar 58 kuant el meu pes original era de 72!, doncs ara la veritat es que m'he passat!! Ara peso 80!!! ja he perdut 3kilets.... però lo meu ara sera una odisea fins arribar al meu pes!!
M'he tornat a ficar en mans de un metge!! però aquest em farà infiltracions... xk sino.... no se si hi haura manera!!!
Ja ens anirem animan entre totes per aquí que no ets la única que està en aquesta situació!!

anims i endavant!!!

Ens veiem :-.:·:: :-.:·::
el 11 de setembre de 2009 ENS CASEM!!!!

Imatge

http://resderes/as1cF0v0g410004N ... ZXh0bw.gif
nurieta_
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: dg. març 08, 2009 9:48 pm

EntradaAutor: ARARE » dl. març 30, 2009 8:40 pm

LA HE CAGAT MOLT!!!

Nenes!! jo tan contenta amb la meva amanida de pebrot!! Doncs acabo de sopar: musclos i gambes al vapor (vale això bé) pero també amanida de cranc amb mayo, pa amb philadelphia i un petite suise!!! oh nooooooooooooooooooooooo demà ja hauré agafat mig kilo i a més DINO FORA.........

Estic super xof.. .de veritat. .em sento super malament!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: nimi » dl. març 30, 2009 8:49 pm

que no cunda el pánico!!! Arare, demà al matí amb la bici ho cremes! tranqui, tmp es tant!! però no ho agafis com a costum,ehhh!!
i sí, si em peso al matí pesso menys...però sento com si haguès fet trampes!! em peso abans d'anar a dormir, normalment ja he fet la digestió.

Buuuf...les dietes de nomes verd...deuen ser super dures!! jo no sé si en seria capaç....quina voluntat! però es clar, es la manera de perdre kilos a saco. Igualment...ja és bo? vull dir, el no menjar làcteos, ni arros...tots els aliments són necesaris, no? una cosa es pendre menys i un altra es no menjar-ne gens...aquestes dietes no les acabo de veure sanes del tot....

Ai, aiii!!! ja tinc ganes d'anar a dormir per veure quan peso...jejeje. Sabeu que? els pantalons em venen amples!!!!

:-)) :-)) :-)) >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///:

Imatge
nimi

EntradaAutor: ARARE » dl. març 30, 2009 9:13 pm

a mi em fa mal la panxa del que he arribat a jalar.. i em sento super super super culpable!!!!

Biciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Imatge
ARARE

EntradaAutor: xurdit » dl. març 30, 2009 9:50 pm

Ànims a tooteees!!!
VAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

El més important és pesar-se, més o menys, sempre a la mateixa hora... jo acostumo a fer-ho als mitgdies, després de dinar, simplement perquè quan vaig al metge, sempre és després de dinar, i així més o menys!
Però que vamos, cada bàscula va a su ritmo :o-o:

Cert... una dieta només de verd és desequilibrada en potència! Mooooooooooooooolt! Per això us deia que sense control mèdic és impossible. Em prenc suplements de calç, vitamines, omega3-6, sal, potassi i magnesi. Porto un carregament de coses... Quan marxo a Madrid m'he de preparar un munt de paquetets amb totes les pastilles :-( , però vamos, que són necessaries, perquè estic dos àpats que no me les prenc (em vaig despistar aquesta última estada a Madrid) i em va venir un bajón... una fluixera...
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xurdit » dl. març 30, 2009 10:00 pm

NyiNyi si... és que si nó et lies un desequilibri a dins que ha de ser impossible!! I almenys jo, que tinc tendència a les baixades de tot... no no!!!

Jo de fet tampoc tinc bàscula a casa! Em peso a casa dels meus pares... crec que mai m'havia pesat tant com ara... :-(
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants