POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: LABANDA » dl. març 30, 2009 10:42 pm

nenes !!!
us he llegit a totes , pero ja no recordo que havia de contestar...
no patiu les que heu pecat... johe començat fatal la setmana... he menjat una llesca de pa amb embotit (cap de senglar, m'encanta!) , un ou com fregit però fet al casso amb aigua bullint i un MOUSSE DE IOGURT!"

quien da mas??

que mal....

Nyi Nyi , no et compris la báscula d'IKEA perquè la meva sempre pesa 55... SEMPREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

:--(

Xurdit, ets una crak! aguantar una dieta només de verd PER MI ÉS D'ADMIRAR!

mengeu amanida de pebrot?? cru???

i que és MAYO??
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ARARE » dt. març 31, 2009 6:51 am

Jajajajajja.. amanida de pebrot ESCALIVAT!!!! cru no!!! jajaj

I mayo = mayonesa!! jajaja.. .estem fatal eh??

Bueno ja és el mati, la burrada d'ahir m'ha costat 200 gr.. així que kk de la vaca.. avui dino fora, hauré de fer amanida i planxa.. i per la nit pinya per compensar!!!

Que tingueu bon dia guapes!!!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: nimi » dt. març 31, 2009 7:45 am

bon diaa! En 2 setmanes he perdut.....3,300grams!! olé, oléee!! no es una burrada però es nota...em noto molt desinflada, estic super plana, no tinc pràcticament chiches als costats...jeje, suposo que he degut perdre molt de liquid. :) Per a ver-me passat algun dia no està malament, veritat?

aaahhh....ara entenc el poder portar la dieta de només verdura....si per altra banda et prens la resta de vitamines o minerals, llavors tot controlat!!! aprimar-seee!!

Arare, no et preocupis més, tampoc ens hem d'obsesionar, 200 grams no es res, casi casi els pots perdre només anant al lavabo!! jajajaj :-)) Es molt poquet!! anims wapess!!

Avui per dinar....consomé de sopa i peix amb tomaquet a la planxa!
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: nimi » dt. març 31, 2009 7:46 am

Per cert...m'agradat la balança IKEA!! jo vull que em pessi sempre 55 kilos!!!! quina pujada d'autoestima, no?? jajaja =0-0-)

Imatge
nimi

EntradaAutor: xurdit » dt. març 31, 2009 8:30 am

nimi ha escrit:Per cert...m'agradat la balança IKEA!! jo vull que em pessi sempre 55 kilos!!!! quina pujada d'autoestima, no?? jajaja =0-0-)

Bon dia noies!

Jajaja el mateix anava a dir! JO EM COMPRARÉ AQUESTA BÀSCULA! 55 kg sempre! Vaya subidón de autoestima si siii!!!

Noies... jo us diria... QUE NO US PESEU CADA DIA! Pot ser mortal... qualsevol situació pot provocar una mica de retenció de líquid un dia i paaaaaaaaaaam ja pesem una mica més... Jo penso que un cop a la setmana és una bona opció! Sinó, parem ben boges!

Jo avui vaig al metge... a veure si he fet bondat per Madrid... que a fora de casa costa més de fer-ne... sobretot per la forma com cuinen als restaurants :-( :-(
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: xurdit » dt. març 31, 2009 10:06 am

Ai doncs jo normalment si que poso pebrot cru a l'amanida!
A mi de verd, me'n hi deixen posar tant com vulgui, però de vermell només 150 grams!
Escalivat no acostumo a menjar-ne, almenys no a l'amanida, és que ho trobo molt oliós!!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » dt. març 31, 2009 10:06 am

pebrot escalivat!!! mmmm m'agrada!!!! el feu al microones??

i lo de la maionesa ho vaig pensar quan ho escrivia... pero vaig preferir que ho diguessis tu!!

doncs per mi no es gaire autoestima q la bàscula pesi sempre el mateix quan estic fent més bondat que abans.... no ho entenc gens. i no m'he pesat enlloc més... ho hauré de fer!

avui per dinar.... mmmm, caldo! i algo de carn a la planxa.... ODIO EL POLLASTRE.... em fa una mania....

Nyinyi, ja veuras que bones les galetes!!! millor les de iogur amb xoco!!!mmmmmm
LABANDA

EntradaAutor: xurdit » dt. març 31, 2009 10:10 am

Clar Labanda, però les que pesem més de 55 kg això és un enxufeee d'autoestima impressionant!

No t'agrada el pollastre????

Jo quan faig pebrot escalivat, ho faig al forn o a la parrilla! Al microones també es pot fer? Y yo sin saberlo :hmm::

Sii!
CORROBORO que aquestes galetes de Iogurt i Xocolata ESTAN TREMENDÍSSIMES!!!!!!!!!!!!!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: S@N20 » dt. març 31, 2009 12:05 pm

nimi ha escrit:bon diaa! En 2 setmanes he perdut.....3,300grams!! olé, oléee!! no es una burrada però es nota...em noto molt desinflada, estic super plana, no tinc pràcticament chiches als costats...jeje, suposo que he degut perdre molt de liquid. :) Per a ver-me passat algun dia no està malament, veritat?

aaahhh....ara entenc el poder portar la dieta de només verdura....si per altra banda et prens la resta de vitamines o minerals, llavors tot controlat!!! aprimar-seee!!

Arare, no et preocupis més, tampoc ens hem d'obsesionar, 200 grams no es res, casi casi els pots perdre només anant al lavabo!! jajajaj :-)) Es molt poquet!! anims wapess!!

Avui per dinar....consomé de sopa i peix amb tomaquet a la planxa!

nimi!!!!!!!!!!!!!!! uuuuuuuuuuuuuuuala!! dónde hay q firmar pa perder casi 3.5 kg en 2 semanas??? Yo kiero....Kina dieta fas??? Cuen, cuen!!!

Jo ahir força bé, però això del té...em sembla q...vamos, q no he dormio ná!! Será por la teína??? El café no me hace nada...ains...així q crec q la infu de la nit l'hauré de fer en una altre estona del dia...

I lo de les galetes...son de la gerblé???és q crec q akestes tenem força kcal!!!! Potser m'ekivoco,eh? Però com va haver-hi una època q em mirava i remirava totes les galetes dietètiques buscant les q tinguéssin menys kcal...Aquestes de iogurt i xocolata estan tremendas però penso q són massa kcal...feu-me sortir del dubte, please!!!
S@N20
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: nimi » dt. març 31, 2009 12:22 pm

jeje, doncs per començar per perdre les 3.5k en 2 setmanes...ha sigut no probar galetes! ni integrals ni res de res!! son dolentes!! encara que tinguin menys calories, son calories que no es cremen i que van a la panxa i al cul! jo aviso!!
Doncs m'he quitat els bocatas del esmorçar (només pren un o dos petits amb pavo i pa integral), faig les 5 menjars amb fruita o iogurt per mig matí i tarda, menjo més verdureta que abans i tot a la planxa i intento sopar més d'hora per anar a dormir amb la digestió feta i coses molt suaus com puré de verdura, sopa, truita...

GALETES FORA DE LA DIETAAA!!!!! :--( :--(

Imatge
nimi

EntradaAutor: S@N20 » dt. març 31, 2009 1:22 pm

jajajajaja, q bonaaaaaaa!!!
tens raó...les galetes són dolentes!!!! Pero pa un momento de debilidad...millor les q tenen menys kcal!!!

Jo ja faig això q dius, per esmorzar al cole combino fruita i minis de pavo, i también faig berenar, però res, un cafetó amb llet descremada i ja tá!!! i els sopars súper lleugers, sp amanida o verdura i peix o truita ( una cosa o l'altre...). A veure q tal!!! Tp em vui capficar, faré xino xano q si no, dp m'obsesiono i no vui, q es poca cosa!!! Pero em costa taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant, no és just!!!

Anims a totesssssssssssssssssssssssss
S@N20

EntradaAutor: mjsb » dt. març 31, 2009 1:56 pm

Hola chicas, yo también me uno a vosotras...me sobran unos 10 kilos y entre semana más o menos hago bondad pero el finde...ays el finde creo que recupero lo poco que puedo perder, estoy muy estancada en el peso, el jueves iré a un endocrino a ver si me puede dar alguna dieta para perder eso kilos! Hasta ahora la de 1200 kcal no me funciona muy bien...claro que también tengo excesos...

Xurdit, ha que médico has ido tú? si eso me puedes mandar un privi?

Gracias!!
Imatge

Imatge

Imatge
mjsb

Entrades: 885
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 4:57 pm

EntradaAutor: LABANDA » dt. març 31, 2009 8:01 pm

que hacemos para cenar hoy???

saltejat de verduretes????? nyam!

bon profit!
LABANDA

EntradaAutor: ARARE » dt. març 31, 2009 8:16 pm

Ei!!! Jo ja he sopat! Avui he esmorzat i sopat pinya pq al migdia he dinat fora (amanida de tomaquet i mozarella + pasta amb tomaquet).

Molts ànims a totes!! ho aconseguirem fijo!!!

Nimi ets el meu idol!!!

Avui no m'hi puc enrollar gaire pq estic a casa dels meus pares i el meu germà reclama l'ordinador!! demà us escric mooolt vale???

Petons silfides en potència!!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: nimi » dt. març 31, 2009 9:22 pm

mmmm...pinya....va super bé per netejar-te!però no es pot pendre més d'un dia a la setmana d'aquesta manera...demà amanida, eh Arare!! jajaja. Ets més bona....per un platet de pasta ja has estat tot el dia amb la pinya, quina gràcia!!!

Doncs jo avui no he pogut berenar i son les 22:18 i encara no he sopat...HE arribat tard perquè tenia màster i en quant he arribat a casa ens hem possat a internet per respondre al noi de la agencia de viatjes. Noies ja tinc viatgeeee!!! me'n vaig a japó (tokyo y kyoto com a ciutats base per anar visitant desde alli) i després Moorea y Bora bora, de tornada pasarem una nit a los angeles.....OOOoOoHh!! estic com bojaaa!!!!

Doncs això, que encara no he sopat, tinc puré de verdures...ags, no em ve gens de gust...però bueno, es lo que hay!!

Nyi Nyi!!! No hi ha necessitat de pasar-ho malament i amb ansietat i si les galetes et calmen i realment el teu cos te las demana...doncs qui ets per negar-s'ho?? te les prens integrals i bueno, algo es algo, no?
Jo encara no sé com porto 2 setmanes sense una galeta de xocolata...oooh..que bo que està el xocolataaa!!! vull un croassanttt!! o una palmera de xocolata...mmm...oo un donut, no! millor!! DONETEEES!!! aish, paro, paro, que m'esta entrant la gula!!! :star::

Imatge
nimi

EntradaAutor: nimi » dt. març 31, 2009 9:24 pm

Nyi Nyi, wapa!! et cases un dia després que jooo!!!!! ::love:: :-()-)

Imatge
nimi

EntradaAutor: S@N20 » dt. març 31, 2009 9:25 pm

Uola!
Jo también he sopat: amanida i sípia! I una taronjeta de postres.

Ja m'agradaria poder menjar pinya a la nit...soc mooooooooooooolt pixanera, i si a la nit menjo pinya, meló o síndria ( q a l'estiu ja ho faig ja però...visito el wc uns quants cops a la nit.... :o-o: )...millor agafo el coixí i m'adormo al wc!!!!! jajaja

Nenes, el meu 2n dia fent bondat i em baixa la del mes...ains...q lo tengo tó, a més a més d'un súper refredat...però aguantaré!!! Poc a poc...d'aki a juny segur q estic una mica desinflada, i amb el té es nota!!!!

Apa, nanit a totesssssssssssss
Per cert, ja tinc el dinar per demà, verdureta!!! ( q tinc només 1 horeta per dinar, i surto del cole pintant!!! i així només m'ho escalfo :-)ok: )

deuuuuuuuuuuuuuuuuu
S@N20

EntradaAutor: xurdit » dc. abr. 01, 2009 8:17 am

Bon dia noies!!!!

Jo ahir vaig arribar super tard a casa per sopar, i em vaig menjar un plat d'espinacs i un tallet de pexuga de pavo a la planxa.^
Per avui a dinar m'he preparat una amanida amb enciam, pebrot verd, xampinyons i una mica de rap!

mjsb, ara t'envio privi!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » dc. abr. 01, 2009 12:16 pm

pequé, hoy pequé...
mig croissant petit.... és que cada dia aniversaris a l'escola.... no pot ser!

i vaig a dinar a fora amb les de la feina...
LABANDA

EntradaAutor: ARARE » dc. abr. 01, 2009 1:11 pm

Nimi!!!!!!! Que vol dir que això de la pinya???????????????No es pot sopar pinya cada dia????? Explica please!!!!

Avui tinc padel!!! ueeee a quemar kcals!!!!!

Bueno xurris, després em connecto més que estic a la hora de dinar!!!!
Imatge
ARARE

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants