NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dv. març 27, 2009 7:54 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Hola wapes meves!!!

com va la setmana??

lluneta jo tambe vui venir!! apuntam!!! conteu amb mi!!! se que estic una mica desapareguda ultimament, pero bueno.. mil besitos per cadascuna!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Nena!!! Molt bé apuntada!!! Ja som 4!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: ens ho passarem béeeee!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Tu tranqui... tothom està desparegut últimament per aquí... la cosa està paradeta... :-( avere si per vacances això s'anima!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

muacsssssssssss :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dv. març 27, 2009 7:55 pm

ise ha escrit:Hola noies!!

Només entro un momentet per desitjar-li a a miri que demà sigui un dia fantàstic!!!!

Un petó per totes i bon cap de setmana!!! :-()-)

ets un sol!!! i per si no hu sabies tu torno a dir, ets un SOL!!!!!!!!!! ::-) ::-) :-) :-)ok: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. març 27, 2009 9:39 pm

lluneta29 ha escrit:NUVIA!!!!!!!! D'AQUÍ UN ANY........... CHAN CHAN CHACHAN.... QUÈ FORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FELICITATS!! ARA SI QUE TENS EL TEU COMPTE ENRERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: javascript:emoticon('::love::')::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: miriameta » dv. març 27, 2009 10:23 pm

1 any!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ueeeeeeeeeeeeeeee :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: Pacresol » ds. març 28, 2009 5:29 pm

nenas que habeis ido ya a decorhabitat?? mucha gente¿??''
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. març 30, 2009 10:31 am

Bon dia a totes wuapes!!!

Miriameta... què guai trobar-te dissabte sota la pluja!!! Perdó per no haver-te vist... sort del Jordi... jejeje ::love::
Gemma... on t'hassss ficattttttttt? Ja ni el cap de setmana escrius :-( :-( ens tens oblidades!!!
Ise... què no vas rebre el sms?? Aixs...
Nuvia... com va el teu particular compte enrera? Ja parlarem!!! A vere si podem kdar divendres totes... :-)ok: x celebrar LES VACANCES!!!!
Cuca.. tinc ganes que arribi la setmana que ve per quedar per esmorzar i donar un tomet!!!
Mooooltes petonets a totes!!!! X cert, ara si que me kden menys de 2 mesets per l'examen, m'he conscienciat que tinc que estudiar!!! Així que res... em connectaré menys però ho faré pq no puc viure sense vosaltres!!! :-)ok: Petonetsssss!!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. març 30, 2009 10:33 am

Mmmm per cert... ja tenim un 1 al marcador eh cuca!!!! Què guai!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: això s'apropa!!!!! Ya llega... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dl. març 30, 2009 3:14 pm

buenas lluneta.... mejor que ya seas consciente del examen y que estudies mucho nena que te juegas mucho en ello...
Pacresol

EntradaAutor: cuca lleida » dl. març 30, 2009 7:16 pm

hola princeses!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
aixo esta una miketa paradet no??
que tal el finde¿????

MIRI com te va anar am la famili?

ISE bonica com estas? tambe tinc moltes ganes de veuret wapa!!

LLUNETA jo tambe tinc ganes de kedar!!!! i siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii per fi tenim un 1 al marcador, nena aixo ja esta aki mateix!!!!!!! :-///: :-///:

NUVIA que tal tot?? com va el teu compte enrere!!!! ets la primens del 2010 jejejeje :-()-) ::love::

GEMMA on etasssssssssssssss tas beeeeeeeeeeee?? animat i escriu-nos per saber que estas vivaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-))
PRINCESES vaig a veure si desperto a mi bello durmiente i anem a st llorenç por fin! un besito ja us contare =0-0-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. març 30, 2009 11:20 pm

Hola nenes!!

Pues dirvos que dissabte vam anar tota la family en tropel!!! plenavem les botigues... la veritat es que erem molta gent.. (la sogra (amb novio inclos...), la cunyada, magermana, mons pares i el meu nene). Imagineuvos tots a dins de les botigues.. fins les mes petites..

El dia no acompanyave pero estar amb la familia i els teus hu compense tot. Quan vaig sortir a les 2 de la feina, m´esperaven a fora per anar a menjar. I despres vam anar ja per feina.

A les 8 de la tarde gairebe... ja teniem els estils i vestits encaminats, quina passada!! menys mal que jo tenia fet un tour de botigues a les que anar que sino.. no haguessim aprofitat res..
I apropet d´aquesta hora vaig veure al Jordi jeje i desseguida va cridar la meva lluneta!! quina alegria veuret!!! I chiqueta no demanis perdó, home.. amb tants paraigües i pluja i tanta gent.. encara sort que ens vam trobar!!!!

Les meves 2 dames d´honor wapes ja tenen vestit!!!!! oeeeeeeee!!! quina alegria!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)) :-)) :-))

Diumenge vaig estar a casa de la meva tieta, amb el Marquitos!!! m´alegre sempre el dia!! me te bojeta aquest nen. I la meva tia es la millor del mon.

I vosaltres com esteu?? algunes vec que desaparegudes, altres liades...

Jo estic avui com el temps... no he dormit gaire aquesta nit pasada, i aixo que tinc son... estic cansada.. me fa mal tot, i a sobre no se si podrem anar a extremadura com voliem per semana santa... es que no puc fer plans perque se mestropicien tots...

Aqui esta el meu sermonet setmanal nenes...

Us envio molts molts molts besitos!!!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 31, 2009 8:33 am

cuca lleida ha escrit:hola princeses!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
aixo esta una miketa paradet no??
que tal el finde¿????

MIRI com te va anar am la famili?

ISE bonica com estas? tambe tinc moltes ganes de veuret wapa!!

LLUNETA jo tambe tinc ganes de kedar!!!! i siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii per fi tenim un 1 al marcador, nena aixo ja esta aki mateix!!!!!!! :-///: :-///:

NUVIA que tal tot?? com va el teu compte enrere!!!! ets la primens del 2010 jejejeje :-()-) ::love::

GEMMA on etasssssssssssssss tas beeeeeeeeeeee?? animat i escriu-nos per saber que estas vivaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-))
PRINCESES vaig a veure si desperto a mi bello durmiente i anem a st llorenç por fin! un besito ja us contare =0-0-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

el findee molt bé, no em puc queixar. Dissabte vam anar a comprar roba amb el jordi, cosa extranya en ell i va buidar les botigues jejeje no tan però em va superar per una vegada... per cert, això està mooolt paradet ehhh hem de fer algo!!!!!!!!!!!! Wuapes animem el foro que la miriameta ja està a punt de casar-se i nosaltres a punt del cmpte enrera excepte la núvia que ja hi és!!!! >.-<: >.-<: >.-<: X cert com estàs??? FA dies que no sé res de tu... :-)ok:
Gemma reitero................. digues algoooooooooooo!!! Que estàs viva, que ens anyores, que quedarem aquestes vacances no sé... algo!!! :-)ok:
Miriametaaaaaaaaaaaa m'alegro que tot anés bé!! JA ens explicaràs com són els vestits!! X cert, ja teniu els detallets?? No en dius res i no sé com va la cosa... què heu pensat? I quan doneu les invitacions? Això ja està aquí eh!!! :-)ok:

Petonets a totes!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. març 31, 2009 11:31 am

Hola boniques meves!!!

Sento estar ausent... però encara que no escrigui al foro continuo pensant molt amb vosaltres, eh!!!

Miri, m'he n'alegro que el cap de setmana anés de conya!!! :-)ok: :-)ok: Sort que ets una dona organitzada!! hehehe I el que et pregunta la Lluneta, com teniu els detalls, les invitacions, el viatge?? Nena que cada dia falta menys per la teva super boda!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Cuca, jo també tinc ganes d'estar una altre rato amb totes vosaltres!!! De veritat que sou genials!!! ::love:: ::love:: Ja vas poder despertar al bello durmiente??? Que us va dir el mossen??

Lluneta amore, estas transformant al Jordi????? que es això que et superi comprant roba??? hehehe

Gemma, que estas més desapareguda que jo!!!!! Tot bé guapi???

Bueno noietes, un petó mooooooooooooooooooooooolt gran per totes! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 31, 2009 5:15 pm

ise ha escrit:Hola boniques meves!!!

Sento estar ausent... però encara que no escrigui al foro continuo pensant molt amb vosaltres, eh!!!

Miri, m'he n'alegro que el cap de setmana anés de conya!!! :-)ok: :-)ok: Sort que ets una dona organitzada!! hehehe I el que et pregunta la Lluneta, com teniu els detalls, les invitacions, el viatge?? Nena que cada dia falta menys per la teva super boda!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Cuca, jo també tinc ganes d'estar una altre rato amb totes vosaltres!!! De veritat que sou genials!!! ::love:: ::love:: Ja vas poder despertar al bello durmiente??? Que us va dir el mossen??

Lluneta amore, estas transformant al Jordi????? que es això que et superi comprant roba??? hehehe

Gemma, que estas més desapareguda que jo!!!!! Tot bé guapi???

Bueno noietes, un petó mooooooooooooooooooooooolt gran per totes! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Eiii wuapi!!! He transformat al jordi si... es va comprar roba pro pq només hi va una vegada cada 4 mesos i com diu ell jo hi vaig una vegada cada mes!!! Jijijijiji... :-)ok:
No desaparegueu taaan... que hem de aixecar el foro!!! Això està mooolt mort... jo faig el que puc...
Dsps... nenes hem dit de kdar divendres, us apunteu???? Cuca ja sé que tens una xarrada... bno com que quedarem entresetmana per anar a esmorzar i voltar un ratet... miri, pots? Gemma?? Ise?? Ja direu... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dt. març 31, 2009 5:21 pm

hola nenas que tal va todo por aqui??? os gusto decorhabitat???
Pacresol

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 31, 2009 5:26 pm

[quote="Pacresol"]hola nenas que tal va todo por aqui??? os gusto decorhabitat???[/quote

No hi vaig anar... vaig anar-hi un any i total per veure coses cares i no poder-les comprar, vaig passar d'anar. Tu hi vas anar? Hi havia gent?
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. març 31, 2009 5:27 pm

Pacresol ha escrit:hola nenas que tal va todo por aqui??? os gusto decorhabitat???

No tengo muebles en casa... no tengo dinero para comprarlos y ahora mismo solo pienso en cosas de la boda.. los muebles pueden esperar..

Que se le va a hacer, cuentanos cosas de tu boda.. que solo nos cuentas de muebles para tu casa. I aqui queremos saber de todo!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 31, 2009 5:30 pm

miriameta ha escrit:
Pacresol ha escrit:hola nenas que tal va todo por aqui??? os gusto decorhabitat???

No tengo muebles en casa... no tengo dinero para comprarlos y ahora mismo solo pienso en cosas de la boda.. los muebles pueden esperar..

Que se le va a hacer, cuentanos cosas de tu boda.. que solo nos cuentas de muebles para tu casa. I aqui queremos saber de todo!!

Nosaltres també voliem fer moltes coses a casa però ho hem deixat per més endavant, quan acabi tot això de la boda amb lo que ens sobri -si ens sobra- acabarem d'arreglar el piset, què hi farem! La vida és cosa de prioritats!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. març 31, 2009 5:36 pm

Els vestidets son llargs, paraula d´honor, caigudets, molt pareguts, pero els queden super be!!! un es agafat a la cintura i l´altre sota el pit. Cadascuna el seu estil. Estan wapisimes!! Fotos no n´hi han perque les dones de les botigues de vestits tenen una cosa comú... i es que a sobre de bordes... te vigilen de k no facis fotos.... que hi farem.

Tema boda.. no us dic gran cosa perque els detallets, voliem els chupitos pero costen 3,90 cadascun... i aixo ens ha matat...
cada vegada ens costa mes decidirnos...

Tema viatge.. estem igual.. que no ens decidim... lo que pensavem que serie facilet.. esta sent molt dificil... poc a poc chiquetes... pero rapid hu hem d´enllestir..

Les invis al final d´aqui a poquet a mitjans d´abril ens posarem en marxa!!!!! :-)ok:

I lo demes passat setmana santa us anire contant perque ara... encara no fem res..

muacssss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: Pacresol » dt. març 31, 2009 5:41 pm

miriameta ha escrit:

nosotros miri, de momento amueblamos el piso y luego en lo que quede de tiempo organizaremos boda, pero no tenemos nada de nada solo sabemos fecha y ya esta...
Pacresol

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 31, 2009 5:43 pm

Pacresol ha escrit:
miriameta ha escrit:

nosotros miri, de momento amueblamos el piso y luego en lo que quede de tiempo organizaremos boda, pero no tenemos nada de nada solo sabemos fecha y ya esta...

Y no teneis ni restaurante ni nada??? No habéis mirado nada??? Nosotros esperarem a acabar de amueblar el piso porque preferimos la boda antes...
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants