NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dt. març 31, 2009 5:47 pm

Pues... debes de ser rica nena... con el precio de los muebles de hoy en dia... y lo que cuesta una boda...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dt. març 31, 2009 6:14 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Hola boniques meves!!!

Sento estar ausent... però encara que no escrigui al foro continuo pensant molt amb vosaltres, eh!!!

Miri, m'he n'alegro que el cap de setmana anés de conya!!! :-)ok: :-)ok: Sort que ets una dona organitzada!! hehehe I el que et pregunta la Lluneta, com teniu els detalls, les invitacions, el viatge?? Nena que cada dia falta menys per la teva super boda!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Cuca, jo també tinc ganes d'estar una altre rato amb totes vosaltres!!! De veritat que sou genials!!! ::love:: ::love:: Ja vas poder despertar al bello durmiente??? Que us va dir el mossen??

Lluneta amore, estas transformant al Jordi????? que es això que et superi comprant roba??? hehehe

Gemma, que estas més desapareguda que jo!!!!! Tot bé guapi???

Bueno noietes, un petó mooooooooooooooooooooooolt gran per totes! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Eiii wuapi!!! He transformat al jordi si... es va comprar roba pro pq només hi va una vegada cada 4 mesos i com diu ell jo hi vaig una vegada cada mes!!! Jijijijiji... :-)ok:
No desaparegueu taaan... que hem de aixecar el foro!!! Això està mooolt mort... jo faig el que puc...
Dsps... nenes hem dit de kdar divendres, us apunteu???? Cuca ja sé que tens una xarrada... bno com que quedarem entresetmana per anar a esmorzar i voltar un ratet... miri, pots? Gemma?? Ise?? Ja direu... :-)ok:

Wapi, jo el divendres no puc, la jefa s'ha agafat festa i acabaré a les 7 i algo... i entre setmana na de na!!!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dt. març 31, 2009 6:18 pm

Pacresol ha escrit:hola nenas que tal va todo por aqui??? os gusto decorhabitat???

No hi vaig anar...la meva casa es made in ikea. I per anar allà i veure els preus desorbiats que posen als mobles...doncs res!
ise

EntradaAutor: ise » dt. març 31, 2009 6:21 pm

miriameta ha escrit:Els vestidets son llargs, paraula d´honor, caigudets, molt pareguts, pero els queden super be!!! un es agafat a la cintura i l´altre sota el pit. Cadascuna el seu estil. Estan wapisimes!! Fotos no n´hi han perque les dones de les botigues de vestits tenen una cosa comú... i es que a sobre de bordes... te vigilen de k no facis fotos.... que hi farem.

Tema boda.. no us dic gran cosa perque els detallets, voliem els chupitos pero costen 3,90 cadascun... i aixo ens ha matat...
cada vegada ens costa mes decidirnos...

Tema viatge.. estem igual.. que no ens decidim... lo que pensavem que serie facilet.. esta sent molt dificil... poc a poc chiquetes... pero rapid hu hem d´enllestir..

Les invis al final d´aqui a poquet a mitjans d´abril ens posarem en marxa!!!!! :-)ok:

I lo demes passat setmana santa us anire contant perque ara... encara no fem res..

muacssss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Segur que estaran guapíssimes!!

No el tenieu decidit el viatge??? :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
ise

EntradaAutor: Pacresol » dt. març 31, 2009 6:49 pm

miriameta ha escrit:Pues... debes de ser rica nena... con el precio de los muebles de hoy en dia... y lo que cuesta una boda...

Pues no somos ricos ni mucho menos pero bueno... algo ahorradillo hay asi que llegaremos hasta donde podamos.... y ya esta....
Pero si es cierto no tenemos nada mirado...
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: Pacresol » dt. març 31, 2009 8:14 pm

lluneta29 ha escrit:
Pacresol ha escrit:
miriameta ha escrit:
Pacresol ha escrit:hola nenas que tal va todo por aqui??? os gusto decorhabitat???

No tengo muebles en casa... no tengo dinero para comprarlos y ahora mismo solo pienso en cosas de la boda.. los muebles pueden esperar..

Que se le va a hacer, cuentanos cosas de tu boda.. que solo nos cuentas de muebles para tu casa. I aqui queremos saber de todo!!

nosotros miri, de momento amueblamos el piso y luego en lo que quede de tiempo organizaremos boda, pero no tenemos nada de nada solo sabemos fecha y ya esta...

Y no teneis ni restaurante ni nada??? No habéis mirado nada??? Nosotros esperarem a acabar de amueblar el piso porque preferimos la boda antes...

Pues mira nena, lo que pasa es que mi chico lo quiere todo amueblado, y todo todo pagado, con lo que hasta que no lo tengamos todo no hay boda, pero la boda ya esta programada para esa fecha y de lo demas no tenemos nada de nada con lo que si no nos llega el presupuesto pues... entonces reduciremos gastos de la boda, invitados o lo que haga falta pero no somos nada de rico somos gente currante y decente ni de alto sueldo asi que... creo que ahi queda mi explicacion de porque no digo nada de restaurante y demas y tan solo hablo de muebles pues si es asi porque es lo unico que de momento estamos haciendo cuando nos pongamos con restaurantes ya hablaremos uno que tenemos entre ceja y ceja es la fonda ese lo tenemos como el privilegiado, pero todo es mirar.... y por lo demas hasta donde lleguemos lo dicho...
Pacresol

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: ise » dt. març 31, 2009 8:29 pm

Tothom te les seves preferencies, i amb això no hi ha res a dir! :-)ok: Nosaltres com que el pis el tenim més o menys amoblat doncs per això ens hem posat amb la boda...
ise

EntradaAutor: miriameta » dt. març 31, 2009 8:37 pm

ise ha escrit:

Volem riviera maya.. pero diuen que hi ha ciclons en aquella epoca i ara no sabem que fer, per una altra banda en una altra agencia ens diuen k es venen molts de viatges alli i que no patim que si a ultim moment es prediguessin ciclons ens el poden cambiar... pero vaia plan....

No sabem que fer... :(
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. març 31, 2009 8:39 pm

estic de les migranyes fins als mismissims..... i dels metges mes encara...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. març 31, 2009 8:40 pm

cadascu fa el que pot pacresol
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dt. març 31, 2009 8:41 pm

miriameta ha escrit:estic de les migranyes fins als mismissims..... i dels metges mes encara...

Tranquil·la preciosa!!! que no et funcionen aquestes pastilles??? i el metge que et diu?
ise

EntradaAutor: ise » dt. març 31, 2009 8:44 pm

miriameta ha escrit:
ise ha escrit:

Volem riviera maya.. pero diuen que hi ha ciclons en aquella epoca i ara no sabem que fer, per una altra banda en una altra agencia ens diuen k es venen molts de viatges alli i que no patim que si a ultim moment es prediguessin ciclons ens el poden cambiar... pero vaia plan....

quina jugarreta!!! i teniu alguna altra opció??? però si hi ha agencies que venen igualment viatges tampoc deu ser molt perillos, no? nose carinyo...amb això no et puc ajudar gaire...
ise

EntradaAutor: ise » dt. març 31, 2009 8:45 pm

miriameta ha escrit:cadascu fa el que pot pacresol

Quin remei!!!! :-(
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 31, 2009 8:51 pm

Wuapes... com va tot? Em connecto un moment que he de fer un cançoneta pels meus nens... if i were a boy... i think i could understand...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. març 31, 2009 8:51 pm

ise ha escrit:
miriameta ha escrit:estic de les migranyes fins als mismissims..... i dels metges mes encara...

Tranquil·la preciosa!!! que no et funcionen aquestes pastilles??? i el metge que et diu?

No me fan res :( potser no son tan fortes pero bueno.. me de tumbar igual.. i es a estones k me ve mes fort o menys..
tinc hora dijous al metge per dirli que no me van be... a vere que fem.. perque ja estic...

:-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. març 31, 2009 8:54 pm

ise ha escrit:
miriameta ha escrit:
ise ha escrit:

quina jugarreta!!! i teniu alguna altra opció??? però si hi ha agencies que venen igualment viatges tampoc deu ser molt perillos, no? nose carinyo...amb això no et puc ajudar gaire...

l´altra opció es inalcançable... super cara i 20 hores de vol...
Australia...
a veure que fem.. jo primer vui vacances de setmana santa.. que les necessito... despres ja magobiare pero ara vui relax...

muacssssssss wapetona :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 31, 2009 8:56 pm

miriameta ha escrit:
ise ha escrit:

No me fan res :( potser no son tan fortes pero bueno.. me de tumbar igual.. i es a estones k me ve mes fort o menys..
tinc hora dijous al metge per dirli que no me van be... a vere que fem.. perque ja estic...

:-()-) :-()-)

jo crec que te'n donaràn unes altres... ja vuràs... :-)ok: al final trobaràn el que tens!!! X això són metges...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 31, 2009 8:57 pm

miriameta ha escrit:
ise ha escrit:
miriameta ha escrit:
ise ha escrit:

l´altra opció es inalcançable... super cara i 20 hores de vol...
Australia...
a veure que fem.. jo primer vui vacances de setmana santa.. que les necessito... despres ja magobiare pero ara vui relax...

muacssssssss wapetona :-()-) :-()-) :-()-)

Si vols consell o algo de viatges m'ho dius que la cosina del jordi és agent de viatges... i te pot dir el que vulguis i quan vulguis wuapi!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. març 31, 2009 8:57 pm

lluneta29 ha escrit:Wuapes... com va tot? Em connecto un moment que he de fer un cançoneta pels meus nens... if i were a boy... i think i could understand...

si yo fuera un chicoo solo por una vez, yo me vestiria como quiero, con lo que vea primero y me voy!!!

Me la se de memoria... llastima que ara estigui a mitja llum i en silenci... que si no l´escoltaria..

Ja has estudiat molt wapetona???
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 31, 2009 8:58 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Hola boniques meves!!!

Sento estar ausent... però encara que no escrigui al foro continuo pensant molt amb vosaltres, eh!!!

Miri, m'he n'alegro que el cap de setmana anés de conya!!! :-)ok: :-)ok: Sort que ets una dona organitzada!! hehehe I el que et pregunta la Lluneta, com teniu els detalls, les invitacions, el viatge?? Nena que cada dia falta menys per la teva super boda!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Cuca, jo també tinc ganes d'estar una altre rato amb totes vosaltres!!! De veritat que sou genials!!! ::love:: ::love:: Ja vas poder despertar al bello durmiente??? Que us va dir el mossen??

Lluneta amore, estas transformant al Jordi????? que es això que et superi comprant roba??? hehehe

Gemma, que estas més desapareguda que jo!!!!! Tot bé guapi???

Bueno noietes, un petó mooooooooooooooooooooooolt gran per totes! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Eiii wuapi!!! He transformat al jordi si... es va comprar roba pro pq només hi va una vegada cada 4 mesos i com diu ell jo hi vaig una vegada cada mes!!! Jijijijiji... :-)ok:
No desaparegueu taaan... que hem de aixecar el foro!!! Això està mooolt mort... jo faig el que puc...
Dsps... nenes hem dit de kdar divendres, us apunteu???? Cuca ja sé que tens una xarrada... bno com que quedarem entresetmana per anar a esmorzar i voltar un ratet... miri, pots? Gemma?? Ise?? Ja direu... :-)ok:

Wapi, jo el divendres no puc, la jefa s'ha agafat festa i acabaré a les 7 i algo... i entre setmana na de na!!!

Nem bé... jejejee no ens veurem mai!!!! :-( :-( per cert, saps algo de la barbacoa?? Si vindreu??? De moment som la cuca i la miriameta i respectius... a vere si podeu venir!!!! Ens ho passarem bé!!!! :-)ok: Digue'm algo...
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants