NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: blackmamba » dl. març 30, 2009 10:36 pm

María&Xavi ha escrit:
blackmamba ha escrit:
María&Xavi ha escrit:Hola a totes!!!!

Algú sap si els preus de la botiga del Vendrell són raonables????? És que he vist un vestit que m'encanta, molt semblant a un de Pepe Botella que m'agrada, però no sé si serà més car o més barat aquest del Vendrell.

GRÀCIES!!!

Hola!!! si et refereixes a la botiga Aura del Vendrell l'únic que et puc dir és que ma cosina es va comprar allà el seu vestit i li va costar 1000€ o així. Era senzill però molt molt maco, així que suposo que trobaràs molta varietat... i no et posaran pegues tp a l'hora d'emprovar-te tots els models q vulguis!!

Ja ens explicaràs quins models t'agraden!!!

muaaaa

MOLTES GRÀCIES!!!

La veritat és que hi ha vestits molt bonics. El que més m'agrada és el 1r que surt de Giorgio Novias, que és força semblant a ELLA, de Pepe Botella.

Ja t'explicaré. M'han anat molt bé les referències.

Un petó.

De res guapa!!! per això estem!! muaaa
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: laiac » dt. març 31, 2009 7:57 am

Noieeeeessss!!!!!!!
Perdoneu que en tot el cap de setmana no he tingut internet, i ahir des de la feina impossible escriure!!!!!

allllaaaaa ja veig que la majoria ja aneu mirant vestits. Blackmamba ja l'has trobat??? segur que no et posaran incovenient de res...jo a la feina hi ha gent que em diu que em casi aquest any, que amb no res tinc temps de tot!!!! i quins vestits més xulos eeeeeeeee......a mi m'agradaria no passar dels 1000 i he vist algun de San Patrick que no està gens malament i per aquest preu més o menys.....Rosa Clarà...se m'en va de preu ja veig!!!!!!

La kedada: perfecte canviar de dia, jo el 6 si que podia, però com més serem més riurem així que quan digueu!!!!!

PEtonets
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dt. març 31, 2009 8:04 am

Per cert!!!!!! que no us ho havia dit!!!!

Divendres vam anar al Castell de Vilafortuny i després al Casablanca i realment, em vaig enamorar del Castell, seria tan bonic fer la boda civil allí!!!!!! però preciós, crec que l'Arian ja comentava que t'imagines entrant per la porta sobre una catifa vermella cap als jardins.....preciós.........i després vam anar al Casablanca i, tot i ser un restaurant dels "normals" em va agradar molt el tracte del gerent, es nota que en sap...però per altra banda......un problema....jo voldria fer la boda de migdia (opino que s'aprofita més el dia) i si la fem al migdia, no és que et facin fora, però cap a les 7:30 tanquen una part del restaurant per a poder preparar les taules per la nit, i la resta ens podem quedar en un lloc bastant gran i insonoritzat on podem estar fins 9 o 10....però es clar...i la gent gran?? i qui vulgui fer tertúlia......però es que em va agradar tan el Castell com el restaurant....i a la fi i al cap els amics i tots si que podrem seguir ballant!!!!!........

aixxxx nu sé....que n'opineu?????
el gerent ja ens va comentar que això es sobretot per no fer fora a ningú...però em sap greu que algú més gran s'hagi d'aixecar o algo......crec que ho preguntarem millor per veure si amb tanta gent que som podrien deixar-nos algunes taules o algo......

Buffff quin rotllo!!!!!

Apa....a veure si avui puc dir alguna coseta més!!!!
LAia
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. març 31, 2009 2:10 pm

nenes!!!!!!!!!!!!!!!! alguna idea sobre botigues on anar a comprar els detallets o les invitacions a Tarragona o Reus???? algú ho ha mirat per internet???? i need help!!!!!

muaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nataliaferre » dt. març 31, 2009 3:31 pm

hola jo els detallets anire a Reus, hi ha una botiga que esta super be, i ho fan molt ben presentats. La tenda es diu trencaclosques o algo aixi i esta al costat del Centre de Lectura, saps on es oi??? Petons
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: nataliaferre » dt. març 31, 2009 5:05 pm

hola noies, una pregunta coneixeu algun restaurant per aqui que sigo romanticon, ja sabeu amb espelmes i musica de fons, jeje.

Gracies
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: blackmamba » dt. març 31, 2009 6:53 pm

nataliaferre ha escrit:hola jo els detallets anire a Reus, hi ha una botiga que esta super be, i ho fan molt ben presentats. La tenda es diu trencaclosques o algo aixi i esta al costat del Centre de Lectura, saps on es oi??? Petons

guapaaaaaa, és que jo no sóc de reus... em podries dir l'adreça, més o memys, please??? moltes gràcies!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 31, 2009 8:02 pm

blackmamba ha escrit:nenes!!!!!!!!!!!!!!!! alguna idea sobre botigues on anar a comprar els detallets o les invitacions a Tarragona o Reus???? algú ho ha mirat per internet???? i need help!!!!!

muaaaa

bones!
jo en sé d'una de Reus que tenen uns detallets molt bonics i que també fan invitacions. La botiga és petitona però tenen moltes coses, i molt boniques. El Jordi i jo sempre ens parem a l'aparador, i fa un parell de setmanes que ens vam decidir a entrar per preguntar preus i per xafardejar una mica... jejeje!! i estava força bé!
I una amiga meva va fer-hi allí els detallets també. Uns bolis molt xulos!
Et passo l'adreça per si vols fer-hi una ullada: la botiga es diu SETÓ i està a la Raval Robuster nº9 de Reus (fa cantonada). Queda molt aprop de la botiga que diu la Natàlia, el TRENCANOUS que està al Carrer Major nº19
Que tens pensat fer de detallets?
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 31, 2009 8:14 pm

_eLi_ ha escrit:Hola wapes!! que tal com porteu el dia, dilluns i mullat!!.....egggsss....

Us volia comentar sobre fer canvi de dia de la kedada ja que hi ha moltes noies que marxen de vancances i no podràn vindre.

Que us sembla?? Voleu que votem un nou dia que ens vagi millor a totes?? es que hem sap greu per les demès

veig que a la majoria els sembla bé el canvi de dia per a la kedada!
com et vaig comentar, jo hi estic d'acord també!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 31, 2009 8:30 pm

Algú sap si els preus de la botiga del Vendrell són raonables????? És que he vist un vestit que m'encanta, molt semblant a un de Pepe Botella que m'agrada, però no sé si serà més car o més barat aquest del Vendrell.

GRÀCIES!!!

Jo vaig anar-hi al Vendrell, volia provar-me un vestit que tenia clitxat i que només el vaig trobar allí. Per internet vaig veure que el preu d'aquest vestit anava de 990€ a 1120 €... i a Aura valia 1350 €...
No me'l vaig comprar! No pel preu, sinó perquè no em quedava com jo m'imaginava... no vaig sentir que era el "meu"...
A espera a les noves col·leccions!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dt. març 31, 2009 9:02 pm

espluguina ha escrit:
blackmamba ha escrit:nenes!!!!!!!!!!!!!!!! alguna idea sobre botigues on anar a comprar els detallets o les invitacions a Tarragona o Reus???? algú ho ha mirat per internet???? i need help!!!!!

muaaaa

bones!
jo en sé d'una de Reus que tenen uns detallets molt bonics i que també fan invitacions. La botiga és petitona però tenen moltes coses, i molt boniques. El Jordi i jo sempre ens parem a l'aparador, i fa un parell de setmanes que ens vam decidir a entrar per preguntar preus i per xafardejar una mica... jejeje!! i estava força bé!
I una amiga meva va fer-hi allí els detallets també. Uns bolis molt xulos!
Et passo l'adreça per si vols fer-hi una ullada: la botiga es diu SETÓ i està a la Raval Robuster nº9 de Reus (fa cantonada). Queda molt aprop de la botiga que diu la Natàlia, el TRENCANOUS que està al Carrer Major nº19
Que tens pensat fer de detallets?

uuuuuooooooo, gràcies!!!!! prenc nota de les adreces!!!! no en tinc ni idea de q vull fer... però vull q sigui algo útil.. havia pensat en miralls per les dones, o espelmes per tothom, o uns posavasos..... no seeeee, que teniu pensat vosaltres???? m'estic començant a agobiar!!!!! :(
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 31, 2009 9:10 pm

Calma! No t'agoviis! Que poquet a poquet sortirà tot, jejeje!
Nosaltres encara no tenim clar el tema detallets. Primer tenia en ment fer miniatures de licors, després em va passar el cap els posavasos, després bolis... i el dia que vam entrar al SETO va ser perquè vam veure uns clauers molt xulos amb unes capsetes amb bombonets a l'aparador...
I allà a dins ens van ensenyar mil i una opcions! Hi ha tantes coses a escollir!!
Però encara no tenim res decidit... Es qüestió d'anar-ho mirant fins que trobis algo que t'agradi.
Ja ens explicaràs que tal!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: monxi_bp » dt. març 31, 2009 10:10 pm

muaaaa

A tarragona a l'eroski i a el mondisseny jo li vaig comprar els nuvis del pastis a magermana i tenen coses molt mones ara nose ni si es una botiga cara o be de preu...

Jo amb els detallets e pensat q es am el q menys em vull gastar xq la gent despres ni so mira!!!

Jo avia pensat amb una espelma, fer un iman per la nevera amb una foto nostre, un bloc de notes amb una foto nostre de fondo aixi com si fos ...esq no em surt el nom allo que qeda com si fos transparent!!!jejejeje qina poca memoria nose algo util
monxi_bp
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. abr. 01, 2009 7:53 pm

monxi_bp ha escrit:

muaaaa

A tarragona a l'eroski i a el mondisseny jo li vaig comprar els nuvis del pastis a magermana i tenen coses molt mones ara nose ni si es una botiga cara o be de preu...

Jo amb els detallets e pensat q es am el q menys em vull gastar xq la gent despres ni so mira!!!

Jo avia pensat amb una espelma, fer un iman per la nevera amb una foto nostre, un bloc de notes amb una foto nostre de fondo aixi com si fos ...esq no em surt el nom allo que qeda com si fos transparent!!!jejejeje qina poca memoria nose algo util

Aps, doncs també hi aniré a xafardejar... jejeje. Merci!!!!

muaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: María&Xavi » dc. abr. 01, 2009 10:38 pm

espluguina ha escrit:

GRÀCIES!!!

Jo vaig anar-hi al Vendrell, volia provar-me un vestit que tenia clitxat i que només el vaig trobar allí. Per internet vaig veure que el preu d'aquest vestit anava de 990€ a 1120 €... i a Aura valia 1350 €...
No me'l vaig comprar! No pel preu, sinó perquè no em quedava com jo m'imaginava... no vaig sentir que era el "meu"...
A espera a les noves col·leccions!

Moltes gràcies guapa!

No sé, trobo injust que facin pagar més del que valen en realitat, però suposo que a tot arreu passa el mateix. Jo encara no me n'he provat cap i la veritat és que tic moltes ganes, sobretot per dir: aquest és el meu... Deu ser una sensació genial!
Imatge
María&Xavi

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: nataliaferre » dj. abr. 02, 2009 6:02 am

hola noies, jo com ja sabeu ja tinc el vestit i la veritat sols em vaig emprovarme 2, i el primer que em vaig emprovar es el que m'he quedat, la veritat ja sabia que era el meu i la sensacio de tenir-lo ficat em va emocionar tant a mi com a ma mare, les dues alla provant es una sensacio increible jeje.
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: nataliaferre » dj. abr. 02, 2009 8:56 am

Upsss me colat aquest missatge no anava per aquest forum ho sento noies.

Jo els detallets tinc pensat per els homes un boligrag amb mechero, o boligraf amb calculadora algo aixi, i per les dones no se si saquets o caixetes de sals i sabons.
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: monxi_bp » dj. abr. 02, 2009 9:22 am

Buenas q no sabia q ja avien tret l'avanç de temporada a pronovias!!!!!
>.-<: Ara q m'els e estat mirant.....i no m'agraden gaire :-( Nose q farem aurem d'anar abans q treguin la del 2009 xq ni han de molt bonics
monxi_bp

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: nataliaferre » dj. abr. 02, 2009 9:27 am

El meu es de aquesta temporada del 2009, a la tenda em van avisar que si no m'agradava cap del 2010 que m'espaviles avanç de que treguessin la del 2009, aixi que ja em vaig decidir i es meravillos jeje.
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: nur_jor » dj. abr. 02, 2009 9:44 am

bon dia!!
quan vaig anar a la botiga del Vendrell em va agradar molt un vestit del 2009, i no sabia si comprar-lo ja o esperar-me... i la noia de la botiga em van dir que com que encara tenia temps pos que m'esperés fins a les noves col·leccions, i que si no hi hagués cap dels nous que em convencessin pos que els dissenys del 2009 estaran disponibles fins el desembre de 2010, si no s'acaba la tela abans...
un altre vestit que m'agradava a mi era del 2008, moltes botigues ja no el tenen, pero a Aura si, i em van dir que els del 2008 els aguanten fins el desembre de 2009 i que a partir d'aquesta data ja no els busquis... i que els de 2009 estan fins el desembre de 2010... sempre tenint en compte que si s'acaba la tela abans de la data ja es deixen de fer!!
jo m'arrisco a esperar al setembre... perquè si no surt cap model que m'agradi i a més a més s'ha acabat la tela de l'altre... buf!! vaig dubtar molt el dia de la prova de vestits... però vaig decidir a esperar-me... si ja no el trobo és que no havia de ser per mi...
no se si amb tantes dates us he liat una mica... no se si m'he explicat bé... jejeje!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants