mmmm...pinya....va super bé per netejar-te!però no es pot pendre més d'un dia a la setmana d'aquesta manera...demà amanida, eh Arare!! jajaja. Ets més bona....per un platet de pasta ja has estat tot el dia amb la pinya, quina gràcia!!!
Doncs jo avui no he pogut berenar i son les 22:18 i encara no he sopat...HE arribat tard perquè tenia màster i en quant he arribat a casa ens hem possat a internet per respondre al noi de la agencia de viatjes. Noies ja tinc viatgeeee!!! me'n vaig a japó (tokyo y kyoto com a ciutats base per anar visitant desde alli) i després Moorea y Bora bora, de tornada pasarem una nit a los angeles.....OOOoOoHh!! estic com bojaaa!!!!
Doncs això, que encara no he sopat, tinc puré de verdures...ags, no em ve gens de gust...però bueno, es lo que hay!!
Nyi Nyi!!! No hi ha necessitat de pasar-ho malament i amb ansietat i si les galetes et calmen i realment el teu cos te las demana...doncs qui ets per negar-s'ho?? te les prens integrals i bueno, algo es algo, no?
Jo encara no sé com porto 2 setmanes sense una galeta de xocolata...oooh..que bo que està el xocolataaa!!! vull un croassanttt!! o una palmera de xocolata...mmm...oo un donut, no! millor!! DONETEEES!!! aish, paro, paro, que m'esta entrant la gula!!!