POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: nimi » dc. abr. 01, 2009 6:58 pm

El que no recomanen es que més d'un dia a la setmana prenguis pinya per esmorçar, per dinar i sopar. Encara que mengis altres coses com pavo o amanida. A quest tipus de dieta li diuen de choque i que només recomanen fer-la un cop a la setmana màxim. També es pot fer amb kiwis.
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi
:: núvia experta

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: ARARE » dc. abr. 01, 2009 7:08 pm

Ahhhh és que pensava que no es podia sopar pinya cada dia! això del choque és veritat... va bé fer-ho el dilluns per exemple, despres del cap de setmana!!!!

Bueno, me'n vaig al padel... una horeta!! A veure si us puc llegir quan arribi!!!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: xurdit » dc. abr. 01, 2009 7:40 pm

mmmm la pinya m'encantaa!!
I ara no me'n deixen menjar :-(

PErò si que va molt bé per desinflar-se com diu la NyiNyi, la veritat és que de tant en tant, el cos ho agraeix, eh!? ::love:: ::love::
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: LABANDA » dc. abr. 01, 2009 9:30 pm

a mi la pinya també m'agrada pero em fa una mandra tallar-la...

i si em passo de menjar-ne em pica el paladar... us passa?

bueno, TANT PARLAR DEL PEBROT A L'AMANIDA... que jo no n'havia menjat mai... avui q he dinat fora amb les de l'escola SíPIA I i l'acompanyament era AMANIDA DE PEBROT... una mica més i em dona algo... pero m'ha agradat eh????
(era cru) :-)ok:

i sopar... doncs una torradeta amb pavo... i ara em beuré un got de llet...(pero mi posaré cola cao... ) mitja cullareta tampoc deu ser res oi??
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: xurdit » dc. abr. 01, 2009 9:41 pm

Jo quan treballava a Cerdanyola els meus companys (que sempre en parlaven i a mi em sonava a xino!) em van regalar un tallador de pinya!
Que surt a rodanxes jaaa!!! ::love::

Jajajaja Labanda veus que bé! Avui ha tocat pebrot cru amanit! Què te'n ha semblat?

Jo avui he sopar puré de verdures i una miqueta de petxuga de pavo a la planxa i avui em sento ben "rebutida" jolin... pfff :-(
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ARARE » dc. abr. 01, 2009 10:15 pm

Ualaaaa un tallador de pinya??? ho penso buscar per internet a veure quina pinta fa!!!

Jo he arribat de jugar a padel (avui fatal.. he tingut un mal dia padelista!) i he sopat pinya!! és que el dilluns vaig anar a comprar i en vaig comprar dues... la que ja he encetat és tan dolça....

Demà torno a dinar fora així que he de vigilar!!!!!!

Per cert Nyinyi jo ja he menjat sindria aqust any... i també boníssima!!!

Labanda.. el cola-cao... de tant en tant no passa res!!! però s'ha de controlar!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: nimi » dj. abr. 02, 2009 7:15 am

Doncs jo tmp he probat el pebrot en l'amanida...ja ho probaré un dia. No sabia que es podia menjar cru...no ho havia vist.

doncs jo ahir vaig sopar un got de llet amb kellogs integrals. Però no aguanto la llet desnatada, està malisima!! així que em prenc la semi...algo es algo, no?

Per cert, porto 3 dies sense perdre ni un gram!!! està bé perquè tmp pujo però...es un rollo, això ja no motiva tant...suposo que en aquestes dues setmanes he perdut molt i ara he de començar a perdre més poc a poc...
:hmm::

Labanda, penso com arare, no pasa res per un poquet de colacao, el problema es si ho fesis cada dia...

Que tingueu un bon esmorçar!

Imatge
nimi

EntradaAutor: xurdit » dj. abr. 02, 2009 7:54 am

Bon dia nenes!!!!

Jo avui també dino fora, així que control màxim!!!!

No havieu provat mai el pebrot a l'amanida cru? Jo és que a casa meva s'ha fet sempre!! Ñam ñam!

El colacao com dieu, poquet poquet, eh?! Un dia no passa res, però si que s'ha de vigilar! I de la llet, jo ara no me'n deixen veure, però quan puc me l'he de veure desnatada per força, perquè la sencera i la semi les trobo taaan fortes que no les puc païr i em fa mal la panxa
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xurdit » dj. abr. 02, 2009 9:59 am

Jo la pinya abans que em regaléssin aquest tallador (cal tenir força eh! a mi em costa molt fer-lo anar) ho feia com la NyiNyi, partia la pinya en 4 parts i ale!!!!

Jo avui vaig a dinar a fora, però ja sé què menjaré (acostumem a anar sempre a aquí els dijous), una amanida verda (amb enciam i tonyina) i pollastre a la planxa amb verduretes.
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nimi » dj. abr. 02, 2009 10:00 am

sii! existeix un pelador de pinya que a més de pelar-la, la fa a lamines, està molt bé! els meus sogres en tenen un.

mmm...maduixes amb sacarina...jo les menjava amb sucre, suposo que es el mateix! la taronja amb sucre o sacarina también està mooolt bona. i maduixes amb plàtan? mmm....encara que el platan ara no es una fruita que ens interesi

Avui dino, amanida i filet de ternera a la plaxa! Acabo d'esmorçar suc de taronja natural amb dos tostades d'arros amb pavo :)

Però ja no m'aprimo mésss!!! juuuu

NyiNyi ha escrit:Bon dia!!!!!!

Xurdit, a casa el meu xicot també sempre he vist a possar el pebrot vermell cru a l'amanida! però la meva mare no ho havia fet mai...

Un pelador de pinya?? aix! no ho havia sentit mai!
Ostres Labanda, jo no la trobo gens complicada de tallar!!! la parteixo amb 4 trossos i me la vaig menjant!(no tota ehhhh) i amb pernil salat m'encantaaaaa!!!

A si Arare? ja has menjat sindria??? em pensava que no n'hi havia encara! com es nota que no vaig a comprar...

Jo ahir per sopar carxofes bullides amb patata (poca) i maduixes amb sacarina!! jejej m'encanten les maduixes amb sacarina, ho heu probat?

Avui per dinar, espinacs bullits, que encara en queden i 2 talls de xurrasco... (ja sé que no va bé, però en tenim un paquet gros congelat i no el podia partir!!!!!) i m'estimo més menjar-m'el per dinar que per sopar!

Que tingueu molt bon dia plujós!!!

Imatge
nimi

EntradaAutor: nimi » dj. abr. 02, 2009 10:23 am

Doncs esk jo pensava que estaria més temps perdent bastant pes i que em costaria quan haguès perdut més kilos, ara només he perdut 3,300kg. Que sí, que està bé pero encara mágradaria perdre 4 o 5 kilets i després estar en manteniment...però costarà més del que em pensava!!

Ara la fruita sense sucre, ehh!! i las maduixes sense nata!

Imatge
nimi

EntradaAutor: xurdit » dj. abr. 02, 2009 10:37 am

Els primers kg són els més fàcils de perdre, perquè ens desinflem, surt tot el què hi ha de retenció de líquid. Després costa més perquè el cos també s'acostuma a menjar menys i tot... però PA LANTEEE mica en mica!!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nimi » dj. abr. 02, 2009 10:47 am

jeje, sisi, pa lante, pa lante...como los de alicante!! jajaja
Pero esk de manera mal hecha, cada dia me peso y cada dia veia que habia perdido algún gramo y me motivaba. Pero como llevo 3 dias que me veo igual o incluso antes ayer con unos gramos de más.-...desmotiva. Y más cuando he comido poco y sano...
xurdit ha escrit:Els primers kg són els més fàcils de perdre, perquè ens desinflem, surt tot el què hi ha de retenció de líquid. Després costa més perquè el cos també s'acostuma a menjar menys i tot... però PA LANTEEE mica en mica!!

Imatge
nimi

EntradaAutor: xurdit » dj. abr. 02, 2009 11:41 am

si nimi! no et pesis cada dia, que és una tortura! i el cos té moltes oscil·lacions de pes.
Que t'ha de venir la regla?
Els dies d'abans ens inflem molt i es retén molt més líquid, i t'asseguro que a la bàscula, es nota!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nimi » dj. abr. 02, 2009 12:08 pm

MERCI NOIES PELS ÁNIMS!
sii..potser no hauria de pesar-me cada dia...però esk quan perds pes et fa tanta iluuu!!!!
No...la regla se m'ha passat fa uns dies...Suposo que el cos s'ha acostumat i al ppio hauré perdut els liquids i per això ho notava molt i ara com he de cremar grassa i tmp faig esport...costa més.

mmm...estic menjat-me el kiwi del mig matí! que rico!

Imatge
nimi

EntradaAutor: ARARE » dj. abr. 02, 2009 6:46 pm

Xurris quina canya li doneu al foro!!!

Nimi, et dic el que t'han dit la Nyinyi i la Xurdit.. és normal que baixis molt de cop i després t'estanquis una mica. Pensa de moure't més o fer un dia de choque (jo li dic dia de desbloqueo) ja us passaré un llistat de dietes de choque que vaig baixar d'internet!! (ara no puc perque el llistat el tinc a la feina, demà me'l reenvio a casa i us el penjo).

Jo porto tota la setmana estancada però avui crec que he baixat una mica!! Demà ho veuré.. Jo t'entenc molt perque cada dia em peso. Em llevo al matí i no ho puc resistir, faig un pis i després em trec el pijama i em peso!!!

Avui he dinat fora: amanida verda amb trocets de pebrot del piquillo (ara obrirem el tema : pebrots del piquillo a l'amanida?? jajajja.. és com si li poses pebrot escalivat, està super bona) i de segon carn (com amb all i julivert, eren 3 mini hamburgueses sense pa, una portava formatge a sobre, l'altra mostassa i l'altra ceba... m'he menjat la de ceba i mitja de formatge.. o sigui que de 3 només m'he menjat 1'5.. de postres una pera!!! mmmmm i per sopar.. pinya!!!

Demà vaig a sopar amb els amics!! oh no... fem entrepans!! Pel migdia menjaré super sà i poc calòric per compensar!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: S@N20 » dj. abr. 02, 2009 7:29 pm

Hola noies!

Jo no estic gaire per la labor...a ver, no em passo però és q estic una mica malaltona i no estic 100% per posar-me a fer mooolta bondat!
Tinc un refredat d'un parell de co.llons, i avui m'he tornat de la feina i tot, uns ulls...fatal....i mal de cap, però sense febre, vamos, una congestió bestial...mai m'havia passat així!!!

però les meves infus de té vermell amb mel si les faig! A veure si acabo amb la regla i es desinfla una micona la panxa...ainsss, q duro es ser mujé!!! jeje
S@N20
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: ARARE » dj. abr. 02, 2009 7:34 pm

S@N20 quan s'està malalta tot està permès!!! Tu recupera't, agafa energies i després ja et cuidaràs més.. ara refredada l'unic que pots fer si no et cuides és empitjorar..

A la feina, el meu company ha estat de baixa 3 dies pq estava amb un gripazo super bestia aixi que cuidat eh!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: mjsb » dj. abr. 02, 2009 7:59 pm

Hola, yo empiezo el lunes!! que frase más tipica verdad?? jejejeje, hoy he ido al endocrino y me ha dado la dieta, me tengo que hacer unos análisis y volver el día 24...el lunes se acabó el comer tonterias!!! eso si...aprovecharé este finde para desquitarme.

Veo que vosotras lo llevais muy bien...a ver si yo lo consigo!!!

Bona nit noies!!
Imatge

Imatge

Imatge
mjsb

Entrades: 885
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 4:57 pm

EntradaAutor: ARARE » dj. abr. 02, 2009 8:06 pm

mjsb ja ens diràs com és la dieta vale??? segur que et fa recomancions, t'explica coses interessants que et serviran molt!! i a nosaltres també!!!

Tu digues que si, aprofita el finde i despedeix-te del que més t'agrada!!! El dilluns vida nueva!!!!
Imatge
ARARE

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants