POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: xurdit » dj. abr. 02, 2009 9:37 pm

Nenes!!! Cuidado amb les dietes de choque aquestes que parleu, que una cosa és un àpat menjar pinya per depurar, per exemple, i l'altre és abusar-ne!!!!

Jo avui també he dinat fora: una amanida verda i petxuga de pollastre a la planxa amb verduretes.
Per sopar m'he pres un caldet de verdures i ja està.

I ara arriba el més complicadet... el finde! Aix senyor!!! Ara que menjo algo més ja vaig a sopars i tal... i és complicadet segons a on eh! Has d'anar dient: vull aquesta amanida sense nosé què, sense no sé quantos i sobretot SENSE AMANIR! que si no m'ofeguen l'amanida d'oli... Però buenooo... aquí m'he demostrat a mi mateixa que puc! (que nenes em pensava q no i sii!). Així que us envio mooolts ànims i molta voluntat a totes!!

I jo... vaig a pesar-me a veure si tinc una alegria :o-o:
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: S@N20 » dj. abr. 02, 2009 9:48 pm

ARARE ha escrit:S@N20 quan s'està malalta tot està permès!!! Tu recupera't, agafa energies i després ja et cuidaràs més.. ara refredada l'unic que pots fer si no et cuides és empitjorar..

A la feina, el meu company ha estat de baixa 3 dies pq estava amb un gripazo super bestia aixi que cuidat eh!!!!

Gràcies wapa!!! La veritat q febre no en tinc però mai m'havia passat això, estar a casa per un refredat...potser demà, si estic igual, vaig al metge, potser hi ha algo més ( algo de les vies respiratòries, del nas... :-/ )
He sopat una amanida, i maduixes de postres, però kina mer-da!!! No tenia cap gust res de res...kina ràbia...Menjo pq tinc gana, però no trobo gust a res... :--(

ànims a totes, sou els meus ídols!!!!!
S@N20
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: xurdit » dv. abr. 03, 2009 10:47 am

Jo avui per dinar m'he deixat preparada una amanida amb enciam, endivies, pebrot verd i vermell, dues tomaquetes cherries i m'hi he posat també tallets de petxuga de pollastre, que és com prefereixo menjar-m'ho, perquè sinó els dos plats se'm fan molt pesats.

Demà tenim sopar d'aniversari... a veure què podré menjar al restaurant, perquè anem a un lloc que per no fer, no fan ni amanides normals... aixxx. I el diumenge a dinar a casa dels tiets del Jordi amb tota la família, que ja els vaig avisar i els vaig dir que per no molestar em portaria el meu dinar (últimament quan vaig a algun lloc, m'emporto el tupper sempre, perquè no vull anar molestant ara fes-me això, ara fes-me allò), però em va venir l'àvia del Jordi i em va dir que faria el que volgués per mi, que a veure si m'ho havia de dur jo... així que em farà una amanida amb enciam, pebrot i tomàquet i petxuga de pollastre.

Ara que ho vaig escribint, m'adono que són monòtona... sempre amanida i petxuga de pollastre o pavo a la planxa... Jijiji, espero que això aviat pugui anar canviant!!!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » dv. abr. 03, 2009 10:48 am

COM ANEM AVUI??

jo aquest finde, pateixo pel dinar familiar de diumenge....

sigueu bones!!!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dv. abr. 03, 2009 10:59 am

nenes, alguna de valtres ha provat la crema reductora de roc? va bé?
o és millor la de vichy?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: LABANDA » dv. abr. 03, 2009 11:06 am

ROC SENS DUBTE!!

aquí la "pruebatodaslascremasdelmercadoydemás"-.... la millor

THIOMOCAUSE+ TROMBOCID!
LABANDA

EntradaAutor: aliaga79 » dv. abr. 03, 2009 11:09 am

LABANDA ha escrit:ROC SENS DUBTE!!

THIOMOCAUSE+ TROMBOCID!

THIOMOCAUSE+ TROMBOCID això combinat va bé?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: xurdit » dv. abr. 03, 2009 12:50 pm

aliaga79 ha escrit:

THIOMOCAUSE+ TROMBOCID!

THIOMOCAUSE+ TROMBOCID això combinat va bé?

Exactament la mateixa pregunta volia fer!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xurdit » dv. abr. 03, 2009 1:06 pm

Jo faig servir una reafirmant que es diu Cellushape i a la panxa m'hi he notat, però sobretot a les cuixes, moltíssim
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: S@N20 » dv. abr. 03, 2009 1:20 pm

THIOMOCAUSE+ TROMBOCID!

eSO, ESO!!!

medidas porfaplisssssssssssssss, los 2 botes enteros y una hidartante normal???

Xurdit, i la q fas servir tú, de preu...q tal? és q ara no em puc permetre gaire cosa...

Per cert, ja he anat al metge, un virus de refredat una mica més virulent de lo normal, pero això estava així...Avui estic una mica millor, ja he anat al cole, ara falta la tarda, 2 horetas per....MENJAR LA MONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, horrorrrrrrrrrrrrrrrrr!!! q ja està feta del matí...pa de pessic amb nutella a saco, lacasitos per sobre...vamos, súper light!!!! va, un mini trosset, val? Q m'haig de recuperar...dilluns si ja estic bé, començo molt més a saco, ho prometo!!!

petonets sílfides!!!!
S@N20

EntradaAutor: ARARE » dv. abr. 03, 2009 3:45 pm

ualaaaaaaaaaaaa jo también vull d'aquesta mona!! el pa de pessic tipic del iogurt de llimona??? Mmmmm ... amb nutella.... deu meu...

Jo avui tinc sopar amb amics, sempre anem a un bareto d'entrepans.. Potser caurà un vegetal.. o un de formatge planxat.. mmmm quina ganaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Bueno, lo prometido: ahi van los choques!!! Son per moments que ens hem passat, per exemple després d'un cap de setmana amb molts compromisos socials.. De fet, jo quan feia dieta al Naturhouse em posaven choque, mínim 1 dia a la setmana, i alguna setmana inclús 2. Podeu triar el que més us agradi.. n'hi han molts (els vaig trobar per internet, no son meus, però algún dels que tinc a casa coincideixen 100%).

Res mes nenes, que tingueu un bon cap de setmana dietil... Feu bondat!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: LABANDA » dv. abr. 03, 2009 3:45 pm

MONA!!! MMMM yo sueño con ella!!!

a ver, la super mezcla... yo antes la hacia proporcional pero des de hace un tiempo...

cojo, un poquito de Thiomocause (de venta en farmacias, es una crema que hace mil años que existe y se usa sobretodo para cicatrizar heridas, hasta q descubrieron que era miraculosa para la celulitis...) y un poquito de Trombocid, y si quereis un poco de leche hidratante.... y ala, a aplicarsela en muslos y barriga .

y solo HAY QUE TENER CUIDADO, no es un remedio para usar durante todo el año, solo durante tiempo concreto, lease, "operacion bikini" o "boda" jejejejeje

espero que os sirva!!
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dv. abr. 03, 2009 3:53 pm

si os es mas practico dejar la mezclahecha se trata de siempre el doble de thiomocause y la mitad de trombocid!

Para mi es miraculosa!!! siempre me funciona!!!
LABANDA

EntradaAutor: S@N20 » dv. abr. 03, 2009 4:35 pm

LABANDA ha escrit:si os es mas practico dejar la mezclahecha se trata de siempre el doble de thiomocause y la mitad de trombocid!

Para mi es miraculosa!!! siempre me funciona!!!

oSEA: medio tubo de trombocid y uno entero de thiomocause??? Es q toy espesa...y una miketa de hidratante normal,no? pa q se suavice...quizás???

Pues nena, allá voy, abril y mayo, a ver si en junio toy lisaaaaaaaaaa!!! jajajajajaj
S@N20

EntradaAutor: ARARE » ds. abr. 04, 2009 5:00 pm

Ei nenes!!! com va el finde?? pecando no??? jo una mica.. però el que sempre diem.. els findes estan per això no???
Imatge
ARARE

EntradaAutor: mjsb » ds. abr. 04, 2009 8:16 pm

Yo estoy peca que te peca...jejejeje que el lunes me pongo en serio!!!
Imatge

Imatge

Imatge
mjsb

Entrades: 885
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 4:57 pm

EntradaAutor: S@N20 » ds. abr. 04, 2009 11:48 pm

LO CONFIESO...HE PECADO...

el lunes, más seria ya
...
S@N20

EntradaAutor: nimi » dg. abr. 05, 2009 10:40 am

Quin consol veure que no sóc la única que peca...Ahir per dinar vaig pecar perquè van vindre familia a dinar a casa i es clar, no els anava a fer amanida i peix a la planxa...jajaj. I avui menjo fora paella....jur jur jurrr....

Aquesta setmana m'estic mantenint, no estic pesant ni un gram més ni menys. A veure dilluns que diu la báscula...

Nenes, teniu vacances de setmana santa? jo m'he agafat tota la setmana :)
Bon diumenge!
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: ARARE » dg. abr. 05, 2009 11:34 am

Hola nenes!!!!!!!! jejeje jo tambe m'estic portant molt malament però estic disfrutant tant......

Ahir vam anar a sopar a un restaurant que m'encanta!! Fan tapes així molt currades i disfruto moltíssim.. Us dic que vam demanar??? Doncs: dues amanides (una amb pernil d'ànec i l'alra amb verduretes al graten) y de tapes: cues de gambes (com amb tempura), torradetes de pernil i ous de guatlla, braves (son super rares, com arrebossades!), nuggets de pollo amb no se quina salsa, vol-au-vent de pollastre, coca d'oli amb pa amb tomaquet, rotllets de carbassó i bacon, carpacio de rap... i de postres mousse de xocolata blanca amb petals glassejats.. buffffffffffff.... (per cert erem 4 eh! i els postres el vam compartir amb la meva amiga!!!)

Avui no se que dinaré....

CAP DE SETMANA BOIG nyam!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: flit » dg. abr. 05, 2009 8:03 pm

jo vaig comen a pecar el divendres he menjat tot el que no he menjat durant 2 mesos demà verdura i amanides.
Imatge
flit
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants