CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: ANEROLA » dt. març 31, 2009 6:24 pm

Labanda les aliances són molt originals, llavors són com dos anells junts que roden?? es que no ho acabo d'entendre.. Els sostenidors també són molt macos. I que bé que t'enviïn les sabates, així no hauràs d'anar fins Madrid oi? beige o xocolata?
Mare meva amb les vacunes...uff quin mal!! I haver de pagar perque et facin mal... :star::
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: LABANDA » dt. març 31, 2009 7:41 pm

Hola wapissimes!!

Primer de tot, Majestic te quiero ver ´más por aqui eh?? y sobretodo reitero lo que has dicho, clavao! No es restaurante de comida por un tubo, pero nadie queda insatisfecho. Hay mucho que comer en una boda, no me creo que nadie quede con hambre.

Lorena miaaa, les aliances son com crec que te les imagines... roden de costat, és a dir, van unides per un tornillet mini i s'obren, diguem que obertes queden com unes ulleres?? más o menos ya?? és que tenen tela sí. i quan les tingui ja us ensenyaré com van grabades que és molt original también!
LES SABATES, EN BEIGEEEEEEEEEEEEE!! sempre niran millor amb el vestit. ::love:: i ja us explicaré quan les tingui a casa què tal la comoditat... que jo tampoc és que ho tingui molt molt molt clar. Pero que les porto fijo!

POST DIETIL!! és lo más! una ajudeta per no caure en la temptació.

I per qui demanava qui s'havia casat allà, doncs que busqui al
CRONICAS 2007, LA DE LA NUMA I LA D'ANNAKAES

i al CRONICAS 2008, la de RU, MOT I ANEROLA

I 2009 J&B

aps, i demà mateix vaig a per la recepta del MALARONE. MAjestic sí, que bien que ahora entren por SS, una cosa menos.
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ARARE » dt. març 31, 2009 8:27 pm

Nenes avui el foro és un no parar!!!

Tema vacunes.. jo fa un parell d'anys vaig anar a la India i em vaig vacunar de moltes coses i ara que penso.. no me'n recordo de pagar!!! Segur que vaig tenir que pagar algo no??? Jo me les vaig posar totes a Drassanes. Inclús ens van dir que si al tornar teniem febres altes que anessim allà pq als hospitals normals no ens detectarien la malaria tan rapidament com allà. Per cert, les pastilles les vam haver de deixar a mig viatge (ens van donar contraindicacions) però vam tornar saníssims eh!!! Crec que ens van punxar als dos braços i les dues cames... + les pastilles de la malaria.. tela marinera...

Tema invis.. el de la imprempta no m'ha trucat, espero que demà em truqui pq em va dir: las tendremos más o menos pa'l miercoles.. però és capaç de no tenir-les....

Aliances Labanda: sort que ho has explicat pq tampoc m'aclarava.. ara ja està!! Son molt guays!!!

Que més... Ahhh si! l'excel dels preus no el tenim encara no?? ho dic pq jo no l'he rebut, suposo que estem esperant el preu de la mferrer no????

Majestic 8 kg!!! Explica com ho has fet no??? Solidaritzat porfa!!! Jo vull perdre 4 o 5 mes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Per cert, el post de les dietes una canya!!! Jo cada dia explico les meves penùries i em va super bé compartir-les!!!

Bueno maques us deixo que em reclamen!!!! Mooolts petons!!!!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: ARARE » dt. març 31, 2009 8:31 pm

eliminado...
ARARE l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 01, 2009 12:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
ARARE

EntradaAutor: ARARE » dt. març 31, 2009 8:32 pm

Eliminado...
ARARE l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 01, 2009 12:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
ARARE

EntradaAutor: ARARE » dt. març 31, 2009 8:32 pm

Eliminado...
ARARE l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 01, 2009 12:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
ARARE

EntradaAutor: Majestic » dt. març 31, 2009 8:53 pm

Arare..., que te repites!!!

La dieta: sencilla, sencilla...: verduritas, carne blanca(pollo, pavo, conejo), mucho pescado(sobre todo blanco), lácteos desnatados y 1 dia a la semana dieta de choque con piña.

La clave: nada de todo lo bueno!!! :-(
Majestic
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: dido » dc. abr. 01, 2009 8:13 am

Bon dia noies,

Ja veig que nosaltres hem fet el pringat amb això del malarone, xq aquí no entra per la seguretat social, si ho arribo saber ho agafo allà! Aix...

Jeje, Arare, m'agrada això que expliquis les teves penúries de règim al fòrum... a mi sempre m'ha costat molt fer dieta, pel casament vaig aconseguir perdre un parell de quilets, no és gran cosa però bueno, algo és algo. I ara continuo fent una mica de bondat. Segueixo un programa que em va força bé, segons edat, alçada, feina tens un número de punts al dia, i cada aliment té uns punts concrets. Es tracta de no passar-te dels teus punts. Està bé xq et deixa menjar de tot, però controlant, i si al migdia t'has passat una mica, al vespre equilibres amb verdura per no sobrepassar-te dels punts, jejeje

Quin rotllo que us he fotut!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: NUMA » dc. abr. 01, 2009 8:45 am

Holaaaaaaaaaaaaa

Bon dia x la mattina!!!!! :-)) :-)) :-)) :-))

Que tal va tot???? :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
NUMA
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: ARARE » dc. abr. 01, 2009 12:50 pm

Ei ja he arreglat una mica les repeticions!! és que ahir vaig tenir molts problemes amb internet .. pensava que havia perdut tot el rollo que faig fer..

Dido, això dels punts és molt famós. Conec a gent que ho ha fet i li ha anat molt bé!!

Pensar en dietes post-bodorriles, em fa pensar també de bebes!!! Hi ha algú pensat en ampliar la familia passat el casament??? La Bea ja sabem que si!! però i de les altres.. teniu pensament de fer-ho???

Jo crec que de moment no.. però m'encanten els nens!! En un parell d'anyets no m'importaria!! Ámb el 28 o 29.....

Per cert, les invis demà! definitivament!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: mferrer » dc. abr. 01, 2009 1:02 pm

Bon dia noies!!! per BCN sembla que comencen a obrir-se clarianes; per FI!!! vull solet!!!

Jo, com la MAJESTIC, también us llegeixo en el post dietes; jo también intento fe bondat, dic bondat pq quan dic que faig dieta la gent se'm tira a sobre dient-me que NO NECESSITO FER DIETA; per això dic BONDAT!!! (amb un parell de kl menys, que és el que vull perdre, em sentiria millor!!!) El que si que m'he pres en SÈRIO ÉS EL GIMNÀS, hi vaig 2 cops per setmana sense falta i 3 si puc, anem amb la meva mare!!! així ens veiem i xarrem!!!

ARARE, nosaltres si que tenim pensat augmentar la family!! de fet, potser ja ens hi posem un o un parell de mesos abans del casament!!! JA VEIEU QUE ANEM PER FEINA. En Jordi en té moltes ganes i jo también, la veritat. De fet, ell ja té una edat per ser pare (36) i la meva edat és bona; el més important però és que ens encanten els nens i a part del casament és una cosa que ens faria molta il·lusió.
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: ARARE » dc. abr. 01, 2009 1:13 pm

Que guay MFerrer!!! Ja ens informaràs si hi ha novetats al tema!!!

A nosaltres també ens encanten els nens i sempre que podem fem de cangurs de cosins i fills d'amics!!

Però esperem estar més estables per ampliar la familia (la crisis que fa por!!!!)
Imatge
ARARE

EntradaAutor: JB » dc. abr. 01, 2009 6:34 pm

BUENOS DIAS POR LA TARDE!!!!

Ya estamos a 1 de abril y como dice el refran abril aguas mil.

Vaig una mica de cul amb la festa del cole aixi que us puc lleixir i poc mes.
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: mferrer » dj. abr. 02, 2009 11:06 am

Bon dia!!! això de bon és per dir alguna cosa, pq NO PARA de PLOURE!!!

Avui hem rebut el nou pressupost: 115€+IVA; home, està per sobre dels 100€ però ara són 10€ menys que abans, i nosaltres molt més convençuts amb els plats.
Us recordo el menú:
PApillote
Entrecot bou llosa
Gelat poma àcida
Tiramissú

L'aperitiu és 1 amb 4 o 5 canvis i els vins els que ja havíem demanat (el Blanc el vam canviar, el negre el que posen ells i el cava canviat per un Bach)

Clar que li he de sumar la barra lliure i l'IVA, però amb el tema de la barra lliure también intentarem pressionar per si podem arribar a un acord!!!

I això és tot!!! DEMA ANEM A IGUALADA PER LES ALIANCES I PASSAREM PER FLORD'ALBA, ja us explicaré.
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: ARARE » dj. abr. 02, 2009 7:21 pm

Nenes!! Ja tinc les invis.. vaig a fer el muntatge (després veure-ho al que em refereixo) faig fotos i les penjo!! Per cert, encara no tinc clara com presentar-les.. vull dir el "sobre".. ja em direu que opineu...

Fins araaaaaaaaaa
Imatge
ARARE

EntradaAutor: S&X » dj. abr. 02, 2009 7:51 pm

Holaaaa

LABANDA felicitats pels anells i per les sabates!! ja deuen estar de cami oi???

quina setmana més lletja amb tanta pluja!

mferrer a mi también el costa el mateix, tinc el mateix segon que tu, i también he canviat el cava a un bach :-()-)

jo continuo mirant aliances i res de res, i m.he de posar JA amb les sabates, que d.aqui no res tinc la prova i no tinc res!!!

nosaltres de nens no sabem, pq a mi no m.agraden! pero si que vull tindre, pero no se quan.. jo ara tinc 28 pels 29 i el xavi a punt de fer 30, tampoc em vull esperar gaire, nuse!
Molta gent em diu que em caso per tindre nens i no és el cas!

Nenes demà divendres!! >.-<: >.-<: >.-<:
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: ARARE » dj. abr. 02, 2009 8:42 pm

Bueno noies.. ahi van les meves invis!! A veure que us semblen.. Només dir-vos:
- tot i que son molt clàssiques, nosaltres som moderns :P però voliem fer alguna cosa que servís per algo i que fos sinònim de festa.. probablement els detallets també vagin relacionats amb el cava (unes copes o algo aixi)

- que, segurament, les presentarem en bossetes de paper/cartró que he de buscar a la bolsera demà! (vaig intentar de fer-ne però son moltes i m'he desanimat!)

- la targeta te que anar penjada amb una mena de cordill però com no en tenia (también l'he de comprar) ho he posat amb un troç de cartulina, per veure l'efecte.

- Les lletres de la cara A son les nostres inicials, a sota posa Gran Reserva i després els telfs.

- Per darrera posa: Us convidem a un brindis molt especial. Celebrem-ho junts el 26 de setembre de 2009 a les 13:00h.

- A la targeta petita i ha les indicacions per arribar a Ca n'alzina.

Res mes.. a veure que em dieu!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » dj. abr. 02, 2009 10:25 pm

Chapeau!!!

em sembla una idea fantàsticaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

de veritat t'ho dic! m'encanta! Tot un acert!

Que millor que convidar-los a la vostra festa començant amb un brindis! si senyor!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Nosaltres estem pensant o en un benjamí de cava pels homes o un botellí de vi ,no ens posem d'acord...

que us agrafda més? cava o vi???
per les dones, PASHMINES

eis, us torno a passar la llista de preus?? tu Arare no vas rebre la primera??
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ARARE » dv. abr. 03, 2009 6:42 am

Nop, jo no he rebut cap llista!! La vas passar per privi o per mail???

A mi m'agrada la idea de cava i vi... pels detallets, cava és més sinònim de festa però potser el vi te més acceptació... no tothom li agrada el cava!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: dido » dv. abr. 03, 2009 8:13 am

Ohhhhhhhhh Arare, qué xules!!! Els vostres convidats fliparan!!
No ho haguéssim pogut endevinar mai!!

M'agrada molt la frase de us convidem a un brindis molt especial :-)ok:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009