m´ha enviat una foto que es una passada!!! No sabia que existie... i m´ha portat uns records!!
La comparteixo amb vosaltres!! Es de la seva boda.
Autor: miriameta » dj. abr. 02, 2009 9:58 pm
m´ha enviat una foto que es una passada!!! No sabia que existie... i m´ha portat uns records!!

Autor: lluneta29 » dj. abr. 02, 2009 10:11 pm
miriameta ha escrit:Avui la meva tieta (la millor del mon, sempre hu he dit i sempre será aixi)m´ha enviat una foto que es una passada!!! No sabia que existie... i m´ha portat uns records!!

Autor: miriameta » dj. abr. 02, 2009 10:33 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Avui la meva tieta (la millor del mon, sempre hu he dit i sempre será aixi)m´ha enviat una foto que es una passada!!! No sabia que existie... i m´ha portat uns records!!
Wuaaaaaaaaa i tu hi erets per aki??? Quina emoció!!!!

Autor: ise » dv. abr. 03, 2009 6:53 am

Autor: lluneta29 » dv. abr. 03, 2009 9:41 am
ise ha escrit:Bon dia noies!!!
Miri, de petita també erets una monada!!!!! que guapa!!!!![]()
![]()
![]()
Lluneta, tu a Andorra no hi pots anar, eh!!! quina enveja!!!!![]()
![]()
![]()
Nenes, no se si és casualitat o què però si fa dos dies que no he fumat fa dos dies que no he dormit....![]()
![]()
![]()
buff!!! això serà molt dur... vaig tot el dia amb caramels o menjant alguna cosa... Ahir m'ho deia la jefa...ara estas neura pq no pots fumar però després estaràs neura pq t'hauràs engreixat
![]()
![]()
Dona uns ànims!!!!!
![]()
Les altres com esteu???
Cuca, Gemma, mimartin????eeeeeeeeeeeeeeeeeeooooooooooooooooooo

Autor: nono&llu » dv. abr. 03, 2009 2:55 pm
Autor: ise » dv. abr. 03, 2009 3:20 pm
nono&llu ha escrit:Hola Núvies 2010¡¡
jo acabo d'incorpora', avui. també em caso el 2010.
el 12 de juny de 2010 al palau de margalef amb l'antonio¡¡¡ de momnet no estic nerviosa ni res, però quan falti poc...
m'agradaria saber on puc trobar nuvis " ninos" per regalar.
però alguns ja els he vist però són una mica senzillets.
un peto¡¡

Autor: ise » dv. abr. 03, 2009 3:50 pm

Autor: miriameta » dv. abr. 03, 2009 5:38 pm

Autor: miriameta » dl. abr. 06, 2009 3:23 pm

Autor: miriameta » dl. abr. 06, 2009 3:28 pm

Autor: lluneta29 » dl. abr. 06, 2009 6:29 pm
miriameta ha escrit:Iseta wapa!!!!! com va això del tabac? espero que aguantis com una campiona!!! anims!!! com va tot lo demés??
Lluneta, sempre es un plaer quedar, ja hu saps wapa!!!
les demes!!! reinetes!!! cuca!!!!!!!!!!!!!!!!!! gemmaaaaaaaaaaaaaaaa!!! nuviaaaaaaaaaaaaa!!! doneu senyals de vida!!! no treballeu tant!!
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: nuvia2010 » dl. abr. 06, 2009 7:26 pm

Autor: gemma84 » dt. abr. 07, 2009 10:38 am

Autor: nuvia2010 » dt. abr. 07, 2009 1:17 pm
gemma84 ha escrit:Hola wapessss!!!! bon dia!
Sento haver estat tants dies sense dir res, però la veritat es que han estat unes setmanetes una mica especials. El dia 3 vaig acabar al cole de Camarasa i clar, entre els albums, les tapes, els informes, tenir tot lo dels de 1r corregit, avaluacoins..... a sigut uns dies amb molta feina i molta d'aquesta l'he fet a casa.
A part, la veritat es que a haver estat 8 mesos al cole fa que la despedida sigui un mica dureta, però bueno....ja està! ara el dia 15 he d'anar de nou a nomenaments i a veure on em toca!
Però tinc la sort de puguer anar a nomenaments ben relaxada.....el dimarts segurament anire a fer-me un massatget que unes fantàstiques van regalar-me! GRACIES WAPES!!!!
Que tal tot boniques?????
PETONNNNEEEEEETTTSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: nuvia2010 » dt. abr. 07, 2009 1:20 pm
Pacresol ha escrit:como llevais ese principio de semana santa....

Autor: lluneta29 » dt. abr. 07, 2009 3:44 pm
nono&llu ha escrit:Hola Núvies 2010¡¡
jo acabo d'incorpora', avui. també em caso el 2010.
el 12 de juny de 2010 al palau de margalef amb l'antonio¡¡¡ de momnet no estic nerviosa ni res, però quan falti poc...
m'agradaria saber on puc trobar nuvis " ninos" per regalar.
però alguns ja els he vist però són una mica senzillets.
un peto¡¡