NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dj. abr. 02, 2009 9:58 pm

Avui la meva tieta (la millor del mon, sempre hu he dit i sempre será aixi) ::love:: m´ha enviat una foto que es una passada!!! No sabia que existie... i m´ha portat uns records!!

La comparteixo amb vosaltres!! Es de la seva boda.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. abr. 02, 2009 10:11 pm

miriameta ha escrit:Avui la meva tieta (la millor del mon, sempre hu he dit i sempre será aixi) ::love:: m´ha enviat una foto que es una passada!!! No sabia que existie... i m´ha portat uns records!!

Wuaaaaaaaaa i tu hi erets per aki??? Quina emoció!!!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: miriameta » dj. abr. 02, 2009 10:33 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Avui la meva tieta (la millor del mon, sempre hu he dit i sempre será aixi) ::love:: m´ha enviat una foto que es una passada!!! No sabia que existie... i m´ha portat uns records!!

Wuaaaaaaaaa i tu hi erets per aki??? Quina emoció!!!! ::love::

Jo soc la nena petita i el bebe m´agermana :p ::love:: ::love:: ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dv. abr. 03, 2009 6:53 am

Bon dia noies!!!

Miri, de petita també erets una monada!!!!! que guapa!!!! ::love:: ::love:: ::love::

Lluneta, tu a Andorra no hi pots anar, eh!!! quina enveja!!!! :-) :-) :-)

Nenes, no se si és casualitat o què però si fa dos dies que no he fumat fa dos dies que no he dormit.... :--( :--( :--( :--( buff!!! això serà molt dur... vaig tot el dia amb caramels o menjant alguna cosa... Ahir m'ho deia la jefa...ara estas neura pq no pots fumar però després estaràs neura pq t'hauràs engreixat :--( :--( :--( Dona uns ànims!!!!! :-(

Les altres com esteu???

Cuca, Gemma, mimartin????eeeeeeeeeeeeeeeeeeooooooooooooooooooo
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dv. abr. 03, 2009 9:41 am

ise ha escrit:Bon dia noies!!!

Miri, de petita també erets una monada!!!!! que guapa!!!! ::love:: ::love:: ::love::

Lluneta, tu a Andorra no hi pots anar, eh!!! quina enveja!!!! :-) :-) :-)

Nenes, no se si és casualitat o què però si fa dos dies que no he fumat fa dos dies que no he dormit.... :--( :--( :--( :--( buff!!! això serà molt dur... vaig tot el dia amb caramels o menjant alguna cosa... Ahir m'ho deia la jefa...ara estas neura pq no pots fumar però després estaràs neura pq t'hauràs engreixat :--( :--( :--( Dona uns ànims!!!!! :-(

Les altres com esteu???

Cuca, Gemma, mimartin????eeeeeeeeeeeeeeeeeeooooooooooooooooooo

Nenes... bon cap de setmana!!! Jo començo vacances i no sé si podré escriure tann pq a Corbins no tinc internet!!! jejeje... en fi... no res... que us vagi bé a totes!!!! Jo marxo kp a lleida dintre de tres horessssss!!!

Ise... no puc nar a Andorra i em va faltar el portàtil eh... jajaja pro bno aguantaré... quin remei! La cosa no està per tirar cohets...
Miriameta... erets molt guapa! Disfruta al Vendrell a vere si pujo dilluns... jejeje ja m'ho aniré pensant aq finde i diumenge et dic algu!!!

A les altres, res, cuca si vols anar a esmorzar i veus q per aki no et contesto fes-me una trucada o sms.
Ise... si vols kdar algún dia encara que sigui a la tarda diguem-ho!! Si cal pujo a Molle o pujem si algú més s'hi apunta!!! :-)ok:
Les altres... si voleu algo ja ho sabeu!!! Fins aviat!!! Petonets!!!! ::love:: ::love::
Ah! Ise ànims!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jo t'animo molt a fer el que fas... és un gest molt valent!!!! Ànims!!!!
Imatge
lluneta29

nova al fòrum

EntradaAutor: nono&llu » dv. abr. 03, 2009 2:55 pm

Hola Núvies 2010¡¡

jo acabo d'incorpora', avui. també em caso el 2010.

el 12 de juny de 2010 al palau de margalef amb l'antonio¡¡¡ de momnet no estic nerviosa ni res, però quan falti poc...

m'agradaria saber on puc trobar nuvis " ninos" per regalar.
però alguns ja els he vist però són una mica senzillets.

un peto¡¡ :-/
nono&llu

Entrades: 13
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 2:40 pm

Re: nova al fòrum

EntradaAutor: ise » dv. abr. 03, 2009 3:20 pm

nono&llu ha escrit:Hola Núvies 2010¡¡

el 12 de juny de 2010 al palau de margalef amb l'antonio¡¡¡ de momnet no estic nerviosa ni res, però quan falti poc...

Hola guapa, benvinguda al foro i moltes felicitats per la boda!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Ara t'apuntaré al llistat de les bodes lleidatanes :-)ok:

Explican's cosetes teves!!!!

De les figuretes que preguntes no en tinc ni idea d'on en pots trobar...a l'artfang????
ise

EntradaAutor: Pacresol » dv. abr. 03, 2009 3:36 pm

hola buenas que tal va el viernes este!!!
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: ise » dv. abr. 03, 2009 3:50 pm

Hola Pacresol!!!

Jo estic dels nervis... :--( :--( hehehe ara estava pensant que fer aquest cap de setmana, pq clar, he de fer alguna cosa que em distregui i no pensi amb el punyetero tabac!!!! Buff! quina merda!! :-( :-(

I a vosaltres com se us presenta el cap de setmana???
ise

EntradaAutor: miriameta » dv. abr. 03, 2009 5:38 pm

Hola wapes!!!

primer de tot benvinguda nono&llu !!! Una mes pel 2010!! A l´artfang ni han però son carets, al costat del pronovias i del fregola hi ha una botigueta amb tot de coses molt boniques i be de preu. Al carrer major. Probahu.

Us escric desde Tarragona ejejje ja he arribat, estic a casa del meu nene, he d´aprofitar un cap de setmana que me donen festa... (increible..)

Avui NOTICIÓN!! imprimirem les invis!!!!!! ueeeeeeeeeee, per fiiiiiiiiiiii!!!! a que es una noticia impressionant???? estic super contenta!!!!

Iseta i Lluneta, gràcies jejej de petita si que m´agradava :) quina careta d´innocent que feia :p jejej i tenia 5 anyets recent fets... ja han passat 20 anys desde la foto.

Ise carinyet!!!! aguanta!!! No et quedis a casa, surt a passejar, airejat, mira roba, probatela, i si pots compratela jejej, el que sigui però no caiguis en la tentació. Tu pots wapetona!!!!!!! Molts anims!!!!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Besitos per totes!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: Pacresol » dv. abr. 03, 2009 7:37 pm

Buen find nenas
Pacresol

EntradaAutor: miriameta » dl. abr. 06, 2009 3:23 pm

Nenes!!! Quina peneta veure el post tan a baix... no pot ser això!!! amunt amunt!! Que passe que no ha ningu??? on son les meves nenes?
Com va tot???

Jo tinc moltes moltes novetats!!

1- Ja tenim les invis impreses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ueee ara sol falta prepararles i començar a repartirles!!!!!

2- La sogra te vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ueee

3- El meu nene estará wapisssim amb el seu traje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Vam estar desde les 5 que van obrir la botiga fins les 8:30 de la tarde... i això que tancaven a les 8... pero ja te traje!!! oooooooo que wapo estará!!! anire corrents fins a l´altar jejej
Sort que anava jo... mu va dir ell i tot, perque no volia que jo el veies.. pero bueno.. vist lo vist jeje millor que anes amb ell!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

muacs
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. abr. 06, 2009 3:28 pm

Iseta wapa!!!!! com va això del tabac? espero que aguantis com una campiona!!! anims!!! com va tot lo demés??

Lluneta, sempre es un plaer quedar, ja hu saps wapa!!!

les demes!!! reinetes!!! cuca!!!!!!!!!!!!!!!!!! gemmaaaaaaaaaaaaaaaa!!! nuviaaaaaaaaaaaaa!!! doneu senyals de vida!!! no treballeu tant!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. abr. 06, 2009 6:29 pm

miriameta ha escrit:Iseta wapa!!!!! com va això del tabac? espero que aguantis com una campiona!!! anims!!! com va tot lo demés??

Lluneta, sempre es un plaer quedar, ja hu saps wapa!!!

les demes!!! reinetes!!! cuca!!!!!!!!!!!!!!!!!! gemmaaaaaaaaaaaaaaaa!!! nuviaaaaaaaaaaaaa!!! doneu senyals de vida!!! no treballeu tant!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Nenes primer de tot... ja tenim Internet a casa!!! X fin... i no d'aquells que van lents sinó dels ràpids!!! Què bé!!!! No stik amb les cabres ja... pro bno encara s'ha de configurar i tot... ara està això provisional... en fi... que res... miriameta m'ho he passat suuuuper bé al Vendrell!!! Dsprés em anat per la platja de Comarruga i a dinar... em recordat vells temps de quan jo treballava i jasta kp a caseta. M'he trobat l'internet i el telèfon posadet ja... quina il.lu!!! :-)ok: Wuapes on sou totes??? Ise... ??? :o-o: en fi no res... vaig a seguir fent cosetes per casa... un petonàs!!! =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. abr. 06, 2009 7:26 pm

Despres de temps sense passar per aqui... he vist que la miriameta ja comença a mirar rams de nuvia :) Els que m'agraden a mi son els que no tagraden a tu, jejejejeje. Vaig a penjar alguna fotillo
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: gemma84 » dt. abr. 07, 2009 10:38 am

Hola wapessss!!!! bon dia!

Sento haver estat tants dies sense dir res, però la veritat es que han estat unes setmanetes una mica especials. El dia 3 vaig acabar al cole de Camarasa i clar, entre els albums, les tapes, els informes, tenir tot lo dels de 1r corregit, avaluacoins..... a sigut uns dies amb molta feina i molta d'aquesta l'he fet a casa.
A part, la veritat es que a haver estat 8 mesos al cole fa que la despedida sigui un mica dureta, però bueno....ja està! ara el dia 15 he d'anar de nou a nomenaments i a veure on em toca!
Però tinc la sort de puguer anar a nomenaments ben relaxada.....el dimarts segurament anire a fer-me un massatget que unes fantàstiques van regalar-me! GRACIES WAPES!!!!

Que tal tot boniques?????

PETONNNNEEEEEETTTSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: Pacresol » dt. abr. 07, 2009 12:10 pm

como llevais ese principio de semana santa....
Pacresol

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. abr. 07, 2009 1:17 pm

gemma84 ha escrit:Hola wapessss!!!! bon dia!

Sento haver estat tants dies sense dir res, però la veritat es que han estat unes setmanetes una mica especials. El dia 3 vaig acabar al cole de Camarasa i clar, entre els albums, les tapes, els informes, tenir tot lo dels de 1r corregit, avaluacoins..... a sigut uns dies amb molta feina i molta d'aquesta l'he fet a casa.
A part, la veritat es que a haver estat 8 mesos al cole fa que la despedida sigui un mica dureta, però bueno....ja està! ara el dia 15 he d'anar de nou a nomenaments i a veure on em toca!
Però tinc la sort de puguer anar a nomenaments ben relaxada.....el dimarts segurament anire a fer-me un massatget que unes fantàstiques van regalar-me! GRACIES WAPES!!!!

Que tal tot boniques?????

PETONNNNEEEEEETTTSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja veuras com amb una miqueta de sort et toca al costat de casa :) i encara amb una miqueta mes de sort et tocara fins a finals de curs!!!! Molta sort!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. abr. 07, 2009 1:20 pm

Pacresol ha escrit:como llevais ese principio de semana santa....

te ha faltado añadir: ...pasada por agua. Jejejejeje. Pues eso... pasada por agua.
Imatge
Imatge
nuvia2010

Re: nova al fòrum

EntradaAutor: lluneta29 » dt. abr. 07, 2009 3:44 pm

nono&llu ha escrit:Hola Núvies 2010¡¡

Benvinguda al club de les del 2010!!! Wuapíxima ens has d'explicar cosetes a mesura que vagin passant...
Nuvis... bonics no sé... a l'artfang també opino jo que en trobaràs o bé al cases, davant del monrabà al C/ Major también en tenen de xul.les... no sé...
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants