CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: S&X » dv. abr. 03, 2009 6:35 pm

ARARE t.ho dic, one more time, i love your invitations!!

l.idea es genial i t.han quedat molt be :-)ok: :-)ok: :-)ok:

ja ens diràs que et diuen els convidats, segur que els hi encanta!!

LABANADA jo también he pensat pashmines, les has agafat ja? jo estic mirant per solostocks, pero com van per paquets no se si em sobraran moltes!!

Nenes avui es divendres ooooeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!
S&X
:: núvia experta

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dv. abr. 03, 2009 7:01 pm

Arare les teves invis són la canya!! que super originals, els teus convidats fliparan noia. Una invitació molt útil, sí senyora!!
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ARARE » dv. abr. 03, 2009 7:04 pm

Bufff necessitava les vostres opinions!!! De veritat moltes gràcies!

Va ser una idea arriscada.. Ens va costar comprar ampolles de cava sense etiquetar (pq es veu que està prohibit) i les etiquetes me les va dissenyar el meu germà.. La veritat és que ens ha costat una pasta tot plegat..

Avui he anat a comprar unes bosses per presentar-les.. Les he tingut que comprar en blanc pq marrons (que era com jo les volia) pujaven més de 1'5 euros cada bossa i no em volia gastar tant...

Me n'alegro que us agradi!!! Avui m'he connectat mil cop a veure que deieu!! Gràcies a totes!!!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: mferrer » dv. abr. 03, 2009 7:24 pm

Noies vaig ràpid pq no tinc massa temps!!! fins dimecres vinent sóc fora a la Vall de Pineta i no crec que pugui conectar-me!!! fins aleshores molts petons.

ARARE: SÓN "LO" MILLOR!!! OH!!!! M'HE QUEDAT PETRIFICADA, ESMAPERDUDA, BOCABADADA!!! Les invitacions són genials!!! és més tinc en Jordi aquí i està al·lucinat!!! un 10

AVUI HEM ANAT A IGUALADA I HEM FET MOLTA FEINA!!!! JA TENIM ALIANCES!!!! SÓN MODERNES, DE FET NO SEMBLEN ALIANCES PQ L'ACABAT NO ÉS POLIT (COSTA D'EXPLICAR, COM SI ESTIGUESSIN RUGOSES,...) És que nosaltres no som massa d'anells i ens agradat aquest model que s'allunya de l'aliança típica. TÉ DOS COLORS: COM MITJA LLUNA D'OR BLAN I L'ALTRE D'OR GROC I EL MEU, ON S'UNEIXEN LES DUES MITJES LLUNES TÉ UNS PETITA PEDRETA; SÓN MATES.

quan tingui fotos us en poso. La veritat és que a can TRIAS tenen u munt de coses; al menys ens ha tres 200 anells i ens n'agradaven molts, això que a nosaltres ens costa!!!

S&X HEU ANAT A MIRAR A AQUESTA JOIERIA? A NOSALTRES, DE TOTES LES QUE HEM VIST A ESTAT LA MILLOR, TANT EN TRACTE, COM EN MODELS I VARIETAT, COM EN PREU!!!

LABANDA, jo sóc més de CAVA, pq el vi no m'agrada massa, però coma detall em semblen bé les dues coses.

Després también ens hem arribat a flor d'alba; tenen coses guays.
mferrer
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: S&X » ds. abr. 04, 2009 12:56 pm

Hola maques!!

ARARE has triumfat amb les invis!!
ja ens ensenyaràs les bossetes per veure la prestanció sencera :-)ok:

mferrer on està can trias??
la veritat es que no ens acaba d.agradar res!! les volem sencilles però que portin algo, nuse!
em mirat les neo però son molt cares, i a part tampoc hi havia cap que ens fes el pes. Som raro per tot nosaltres!!

Les flors i els centre i això, quan s.han de decidir???
S&X

EntradaAutor: tanialolo » ds. abr. 04, 2009 3:36 pm

Xicas ayer fui a ver can Alzina!!! es genial me a encantado es un sitio precioso ::love:: estamos pensando de dar la paga y señal para elebrar la boda en año k viene.... un besito a todas y gracias
Imatge
tanialolo

Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: MOT » ds. abr. 04, 2009 11:33 pm

JAJAJA, ho sabia Tania!!! jajaja
que bo, hi heu anat una vegada i ja ho teniu gairebé clar... jejeje, ens ha passat a totes!!!!

M'alegro que us hagi agradat!

ara vaig a veure les fotos.
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » ds. abr. 04, 2009 11:42 pm

Labanda, els anells, són la mar d'originals! i la roba interior, preciosa!!!!

Arare, m'encanta la invitació!!!! suposo que no donareu cap altra "regalet" no? perquè us haureu deixat una pasta amb tantes ampolles!!!! Està la mar de bé. Quina currada!!! Enhorabona!!!

mferrer, quina gràcia... però procureu no posar-vos-hi abans d'hora, a fer nens, a veure si després el vestit no t'entrarà!!!!

Per cert, el preu del menú, Ok!!! :-)ok:

Labanda, volem veure les sabates!!!! ja t'han arribat?

Bufa, una setmana sense entrar al fòrum i com m'heu fet llegir!!!!

Ja fa bon temps!!! i segur que vosaltres, les que sou mestres, ja esteu de vacances... quina enveja...

Ah, i demà la palma... amb el nebodet a l'entrada de l'església per beneïr el palmó (té 8 mesos ell, i li hem comprat un minipalmó), i després al parc i a dinar a casa...he fet uns coulants, però crec que més aviat seran brownies... ja us diré com han quedat. Són el de la Nestlé (crec).

Bé, noies, me'n vaig a dormir, que ja és hora. Fins dilluns!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ANEROLA » dg. abr. 05, 2009 6:29 pm

Hola noies,
que tal tot? ja vec que moltes de vacances ja que hi ha poc moviment. Jo tindré que esperar fins dimecres...
Us enrecordeu que l'altre dia tenia molta tos?? pues avui he anat a urgències perque tenia un mal insoportable a les costelles del costat dret, pues resulta que tinc un esguince de costelles degut a la tos que he tingut...per flipar!! Així que ja veurem si demà vaig a la feina o agafo la baixa.
Mot ja explicaràs que tal amb el teu nebot i la palma. I que tal els coulants?? ummm que bons.
Mferrer ja ensenyaràs fotos de les aliances, semblen també molt originals. Arare ja has començat a donar la invitació, que et diu la gent?
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: S&X » dg. abr. 05, 2009 7:41 pm

Hola noies!

tanialolo :-)ok: ja et deiem nosaltres que t.agradaria!

ja ens diràs si finalment reserves >.-<:

anerola, no vegis amb la tos no? cuida't! (+:-)

Mot els coulands mmm ja ens diràs si sorten bons, em sona d.haver vist els nestle aquests al caprabo.

petooons a totes
S&X

EntradaAutor: ARARE » dg. abr. 05, 2009 8:25 pm

Ep he llegit coulant??? mmmm m'encanta... la setmana passada em van donar la recepta i té pinta de ser molt, molt, senzilla.. si voleu us la poso vale???

Tanialolo no ens estranya gens el que t'ha passat.. totes som unes enamorades de ca n'alzina!!! Jo va ser el primer restaurant que vaig veure i encara no sabiem ni els menús i el meu xicot li deia al lluis: si,si, ens ho quedem!!!!

Anerola només hem donat una invi!! i bé.. però la gent no ho viu tant com nosaltres!! jo m'esperava un woooowww però no... Em penso que les casamenteres ho vivim tot molt però l'altra gent ni fu ni fa....
Ja us informaré quan donem alguna altra... potser aquests amics son molt sosos!!!jejejeje Nena.. i això de la costella!! que fort no??? Sort que has anat a urgències... Ja ens explicaràs com evoluciones!!!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: LABANDA » dg. abr. 05, 2009 10:09 pm

Lorena, carai!! un esguinç a la costella, jo ho havia sentit per l'esforç de tossir i la veritat és molt heavy, a cuidar-se s'ha dit!!

Arare, no pateixis, tens tota la raó amb això que dius... cadascú ho viu diferent... nosaltres de moment hem tingut molta espectació, tothom està super content pel casament... suposo que es pensaven que no ens casariem ja... després de 10 anys... els va pillar per sopresa...

Eis noies, us explico...

Com algunes ja sabeu , la nostra il·lusió era que ens casés el tiet del Sergi que és un tío dedicat al mon de l'espectacle i teatre al carrer, té una companyia que fa bolos arreu del món i ens l'estimem moltíssim! doncs bé, vam pensar que era la persona idonea perqè voliem fer una cerimonia molt personalitzada ,... tenint algú de confiança per casar-nos ens feia pal que fos un actor o un alcalde com el de Rubió (que la veritat, a mi m'agrada molt com fa les cerimònies, més m'agrada per aizò el senyor Monclús... jjjeeje) bé, total que avui que donavem la invitació i li demanavem amb un muntatge dels nostres... ens diu:

- el dia 1 d'agost tinc la biennal d'espectacles a Luxemburg!!!!!!!!!

la meva cara.... un mapa...

pero.... ENS HA DIT : NO PATIU QUE HI SERÉ... agafaré un vol el dissabte al matí i vindré i a les 6 del matí del diumenge tornaré a agafar l'avió. S'ha emocionat molt, plorant i tot de que li demanessim que fos el nostre mestre de cerimònia i confio que hi sigui...

ara.... estaré patint fins el mateix dia... perquè imagineu-vos... i si el vol es retrasa? i si hi ha problemes metereologics? jo q sé....

ains! ja us ho dic jo ja... q aquesta boda posarà a prova els meus nervis...

ala ja us he soltat el rotllo...
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dl. abr. 06, 2009 9:07 am

Hola noies,
aquí la menda de baixa...fent repós. Que això no treu que no pugui entrar a internet i escriure, jeje.
Arare això que expliques que la gent no s'emociona ni ho viu tant com vosaltres és normal, uff ja veuràs ja que et passarà més d'una...t'ho diu una per experiència. Però vosaltres a ser feliços i disfrutar del temps previ a la boda que és únic.
Ostres Labanda sí que seran nervis la situació aquesta del tiet del Sergi. Podria venir una miqueta abans no? que no sigui tan justet. Va segur que després canvia de idea i ve abans no et preocupis tan aviat.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: LABANDA » dl. abr. 06, 2009 10:03 am

Lorena carai, al final repos del bo! ben fet... setmaneta de vacancetes llarga...!

doncs va a ser que no arribarà abans... a les 11.00 del matí estrenen l'especactle i ell hi ha de ser... per tant, fins a les 13.00 no agafarà el vol.... si si, tot arrejuntat... de l'aeroport del Prat cap a Rubió, patapam!

només em passen a mi aquestes coses... ains!

bon dilluns wapes!
LABANDA

EntradaAutor: MOT » dl. abr. 06, 2009 1:31 pm

Anerola!!!! cuida't dona, que per pupes, ja tenim a la Ru... Ara, que quina peazo baixa... jejeje.

Labanda, no pateixis... què és el pitjor que pot passar?? que arribi una hora i mitja tard???!!!! :P no pateixis abans d'hora perquè no hi guanyaràs res. Fins que no arribi l'hora del casament i vegis que no arriba, no cal preocupar-se. No hi guanyes res de res posan-te nerviosa tan aviat!!!! Ànim xatona, que tot té solució!!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: tanialolo » dl. abr. 06, 2009 6:48 pm

Hola xicas mañana voi a ir a el banco a dar la paga y señal k feliz estoi!!!!!!!!!!!! hemos tenido k cambiar la fecha de la boda por k no quedavan casi fechas k locura :star:: keiamos el 17 de 7 de 2010 pero lo emos cambiado para el 22 de mayo de el 2010 muchas gracias chicas sois geniales ya me ireis contando u pokito como llevais vosotras todo el tema de la boda :-) un besito hablamos
Imatge
tanialolo

EntradaAutor: S&X » dl. abr. 06, 2009 7:43 pm

tanialolo ha escrit:Hola xicas mañana voi a ir a el banco a dar la paga y señal k feliz estoi!!!!!!!!!!!! hemos tenido k cambiar la fecha de la boda por k no quedavan casi fechas k locura :star:: keiamos el 17 de 7 de 2010 pero lo emos cambiado para el 22 de mayo de el 2010 muchas gracias chicas sois geniales ya me ireis contando u pokito como llevais vosotras todo el tema de la boda :-) un besito hablamos

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
FELICIDADES TANIA!!
ya tienes fecha :-)ok:

Labanda estic amb la MOT no pateixis abans d.hora!
Si arriba tard, només s.hauràs d.esperar una micon i ja esta ::-)
S&X

EntradaAutor: LABANDA » dl. abr. 06, 2009 7:55 pm

Tania enhorabuena! has hecho una buena eleccion! de donde soys?

Nenes, ara em matareu... us he passat la graella de menus? ains, no sé on tinc el cap...

per lo de que l'avio arribi tard i tal no sé... patiré igual perquè i si no pot sortir?? ains, será criminal, jo confio pero es arriscar-se de veritat... de totes maneres en part estic tranquila perquè si ell no arribés, la seva dona hi serà i haurà viscut tot el procés d'organització de la cerimonia... ufff...

jo también repeteixo Arare, i love your invis!
LABANDA

EntradaAutor: tanialolo » dl. abr. 06, 2009 10:30 pm

Hola xicas yo soi de barcelona pero vivimos en badalona y el es de madrid!!! nos conocimos en ibiza yo fui a hacer la temporada de verano con unas amigas y el vivia alli nos enamoramos y se vino a vivir aki conmigo jiijijjiij =0-0-) k guay estoi super feliz ahora ya tengo k ir preparandolo todo k keda un añito y poco muchas felicidades y gracias otro vez besitos
Imatge
tanialolo

EntradaAutor: ShuRa » dt. abr. 07, 2009 7:55 am

tanialolo ha escrit:Hola xicas yo soi de barcelona pero vivimos en badalona y el es de madrid!!! nos conocimos en ibiza yo fui a hacer la temporada de verano con unas amigas y el vivia alli nos enamoramos y se vino a vivir aki conmigo jiijijjiij =0-0-) k guay estoi super feliz ahora ya tengo k ir preparandolo todo k keda un añito y poco muchas felicidades y gracias otro vez besitos

Jo, me estás dando unas ganas que llegue la feria de l'hospitalet para ir a hablar con ellos y concertar cita para ver la masía....ainsss jajajaja
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants