POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: ARARE » dg. abr. 05, 2009 8:54 pm

Estic sopant sindria.... per compensar la FIDEUA del migdia..jejejejjej.. demà maquina infernal!!!

Nyinyi.. mmmm... està super bona la sindria!!ejjejejje
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: LABANDA » dg. abr. 05, 2009 9:59 pm

Primera mona de la setmana... menjada!!! mmmmm és que la mantega em perd!! pero bueno, per dinar aquests dies més o menys bé. Demà ja a tope al gimnàs que tinc festa tota la setmana!!

Arare, ets la meva ídol, ho portes tot super controlat pero t'ho estàs currant molt amb esport!! així m'agrada....!

Jo segueixo amb la mescla miraculosa! és genial! no és que perdis pes , pero la pell , la textura és una passada! jo segueixo pesant exactament =, és increible....

petons!

Nyinyi, olé per poder resistir a les maduixes amb nata....

S@n, tas recuperada mi niña??
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: S@N20 » dg. abr. 05, 2009 11:14 pm

nanit!!!
Moltes gràcies per preguntar pel meu estat de salut!! jeje
Estic millor, ara em keda la mocositat q no surt...espero q no vagi a més, si no...kines vacances!!!

NyiNyi...si, trosset de mona menjada divendres a la tarda...com estava paxuxi m'ho podia permetre oi??? jejej

Labanda, porfaplisssssssssss, la mezcla milagrosa, sólo trombo y thiomo o añades una hidratante también???? Yo kerooooooooooooooooo!!!
S@N20
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: xurdit » dl. abr. 06, 2009 7:31 am

Bon diaaa noieees!!!!

Jo aquest cap de setmana vaig tenir dinar a casa dels tiets del Jordi (amb els tiets, avis, cosins,...) i vaig demanar-li a la iaia que a mi em fés una amanida amb enciam i pebrot i petxuga a la planxa! Aixx senyor... mentres tothom menjava canelons amb beixamel gratinadets i pollastre a la cassola, mona, galetes de mantega i cafès! Mare de déu!
Ara... superat això... vamos a pel diumenge de Pasqua!!!

Això si... almenys tothom...
"buenooo, et deixem menjar diferent pq ets la núvia eh!?" em va fer gràcia! La veritat és que no és que m'agradi gens menjar diferent que tothom... però ara o era això o era no anar-hi... i em sabia greu no anar-hi perquè ha sigut l'últim dinar familiar a casa seu que hem tingut abans de la boda!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: nurieta_ » dl. abr. 06, 2009 10:42 am

hola noies!!!!!

Avui es dilluns!!! el meu dia de terror!, ja que és el dia que em toca pesar-me!!!
doncs així ho he fet i atenció!!!!!!!! he perdut 2kilets!!! :-///: :-///:

Gràcies a la dieta de la Susanaporrero!!... també he de dir que ahir em vaig passar per alt la dieta.. amb totes de la llei.. !!
Doncs ara a continuar.... que encara me'n falten uns quants!!!
el 11 de setembre de 2009 ENS CASEM!!!!

Imatge

http://resderes/as1cF0v0g410004N ... ZXh0bw.gif
nurieta_
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: dg. març 08, 2009 9:48 pm

EntradaAutor: S@N20 » dl. abr. 06, 2009 11:41 am

Atención chicas!!!!!!!!!!!!!!!

He ido a la farmacia y...ya no hacen la típica thimocause!!!! Ahora ya es una específica anticelulítica!!!! Me han soplao 20€ pero...la voy a probar!!! Si comparamos con la roc, vichy,etc...esas por menos de 30€ no las tienes...ainssssssssss.

Hoy me veo mejor físicamente...no se, tal vez la semana pasada entre el gripazo, la regla...estaba súper hinchada :--( , y hoy...me veo menos chicha!!! jajajajaj. Aún así, voy a controlarme y poc a poc, fent bondat a ver si consigo rebajar un poco.

Per dinar avui macarrons, pero mú sanos, con pechuguita de pollo namás...y de postre, pues un té rojo.

Cuando hice la dieta de los batidos, podia comer 1 vez por semana: pasta, arroz y legumbres. La verdad q para combinar los 7 dias me iba de coña, pues 3 dias ya estaban ocupados con esos 3 grupos de alimentos! Y dp, durante el mantenimiento, he ido haciendo lo mismo y me fue ok, 2 años he estado!! Pero ahora...pues mira, si me puedo kitar 2 kg, genial q me kito 1, seré feliz también!!! jajaja
aleeeeeeeeeeeee, q rollo os he metido!
Por cierto nurieta_, cuál es esa súper dieta q has fet??? cuen cuen!!!
[/img]
S@N20

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: sylvya » dl. abr. 06, 2009 11:44 am

Hola chicas!!! cuanto tiempo sin pasarme por aki!!!! pues nada hoy ha llegado el gran dia..... el dia de la primera prueba de mi vestido!!!!!! a ver que tal me queda.....
Despues de perder 7 kilos estoy hecha un figurin jajajaja
Imatge
sylvya
:: núvia de platí

Entrades: 4395
Membre des de: dg. juny 15, 2008 6:50 pm
Ubicació: sant boi de llobregat

EntradaAutor: metalhet » dl. abr. 06, 2009 12:13 pm

Eis Sylvya!!! Moltes sort avui!!! Ja ens explicaràs!!!

Jo desde que vaig començar porto 5 kilets. La veritat és que em noto molt millor. M'he hagut de comprar roba pq els pantalons s'em queien :-/

Lo que jo vaig començar a fer va ser: esmorzava un bimbo integral amb una llesta d'embutit, al migdia menjava lo que volia però controlant una mica la quantitat i per sopar, sempre krispies special k de xocolata. Amb això vaig perdre 2 kilos i no vaig aconseguir perdre més.

Apart apart de la dieta també vaig començar a fer la mesoteràpia (encara em falten un parell de sessions). Quan vaig veure que ja no perdia més d'aquests 2kilos li vaig dir a la doctora que em feia lo de la meso. I em va dir que fes una dieta 2 setmanes. Ja us la passaré. A mi m'està anant de conya!!! Porto 3 kilets més i estic acabant la segona setmana de dieta.

El dijous, que tinc un altre cop la meso, li preguntaré que se suposa que puc menjar a partir d'ara, pq tampoc vull engreixar-me de cop, ara que ja he baixat!!! Aixó sí, la dieta que estic fent és bastant estricta però val molt la pena!!!! :-)ok:
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: aliaga79 » dl. abr. 06, 2009 12:16 pm

NyiNyi ha escrit:Això això! labanda explica!!!

Jo faig servir la de commodities per la panxa! i no es que hi hagi notat gaire.. :-/ mira que sóc constant i fa ja un parell de mesos que la faig servir!

nena, jo també ho vaig provar, i res...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: nimi » dl. abr. 06, 2009 1:17 pm

Nyi,Nyi! molt bé! vas superar la prova de la nata amb maduixes...jejej. Vaya dies que portem totes!! disfrutant de la vida, ehh!!! jo abans d'ahir vaig menjar un filet amb crema de roquefort, ahir paella...mmm....però ara dinaré sopa i peix al forn...molt light!! i aquesta nit faig la 3 setmana de dieta! a ver que tal...

Anims a totes en setmana santa!! si ens pasem un poquet no pasa res! ja anirem fent bondat la resta de dies...no ens podem amargar!

aliaga79 ha escrit:
NyiNyi ha escrit:Això això! labanda explica!!!

Jo faig servir la de commodities per la panxa! i no es que hi hagi notat gaire.. :-/ mira que sóc constant i fa ja un parell de mesos que la faig servir!

nena, jo també ho vaig provar, i res...
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: xurdit » dl. abr. 06, 2009 1:50 pm

Ànims a totes guapes!!
Jo ara vaig cap a casa a dinar... que ja m'he deixat el bròquil mitg llest, i em faré un tall de salmó a la papillot amb tomàquet i pebrot! ::love::
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: metalhet » dl. abr. 06, 2009 4:00 pm

Holes! Us poso la recepta que us he dit abans!!! L'he copiat en un Excel xusquero. Les regles que s'han de seguir apart de la dieta són:

- A mig matí o a mitja tarda, si és necessari, pots pendre una infusió i una fruita o pastanagues o api.

- No es pot alterar l'ordre dels dies. Ha de fer-se un mínim de 7 díes.

- Si en alguna ocasió no és possible menjar lo establert, substituïr per "Biomanan Barritas".

NORMES GENERALS

- Has de pendre dos gots d'aigua al aixecar-te, dos gots mitja hora abans del dinar i dos gots mitja hora abans del sopar. No beure aigua durant els menjars.
- Abstenir-se de tot el que no està inclós en aquesta dieta.
- El sucre s'ha de substituïr per edulcorants artificials.
- Alcohol, llet, mantega, margarina i oli estan prohibits durant la dieta. Ocasionalment pots pendre Cava "Brut".
- Les amanides es poden condimentar amb llimona, vinagre i espècies.
- La carn pot ser de vedella, bou, pollastre o gall d'indi sense greix i el pollastre sense pell.
- El peix pot ser blau, blanc o marisc. Bullit, a la planxa o al vapor.
- Els formatges són frescos: Burgos, Villalón o mató. També pots pendre formatgets descremats.
- Les fruites totes excepte: plàtan, raïm, figes i chirimoya.
- Si algun aliment no t'agrada o no et sente bé pots substituïr-lo per un altre de la mateixa espècie, per exemple una verdura per una altre verdura, un tipues de carn per un altre.

IMPORTANT

No pots abandonar la dieta un dia i continuar-la un altre. Sempre que comencis aquesta dieta i per a que funcioni el seu mecanisme d'acció, basat en determinades reaccions metabòliques, has de seguirla exactament durant una setmana com a mínim.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
metalhet

EntradaAutor: nimi » dl. abr. 06, 2009 5:37 pm

mmm....la dieta està bastant bé, encara que no sé si seria capaç de beure tanta aigua seguida!!

I la dieta de xoc exactament en que consisteix? jo he vist algunes que son més fortes i altres de més fluixes...cuenta, cuenta!!!

Jo tenia molta ansia i m'he menjat una torrada d'aquelles de arr`s dietetiques però de xocolata....mmm...75 kalories maravilloses! m'ho compro per quan tinc atacs d'ansietat...que normalment em pasen com a molt un cop a la setmana

metalhet ha escrit:Holes! Us poso la recepta que us he dit abans!!! L'he copiat en un Excel xusquero. Les regles que s'han de seguir apart de la dieta són:

- A mig matí o a mitja tarda, si és necessari, pots pendre una infusió i una fruita o pastanagues o api.

- No es pot alterar l'ordre dels dies. Ha de fer-se un mínim de 7 díes.

- Si en alguna ocasió no és possible menjar lo establert, substituïr per "Biomanan Barritas".

NORMES GENERALS

- Has de pendre dos gots d'aigua al aixecar-te, dos gots mitja hora abans del dinar i dos gots mitja hora abans del sopar. No beure aigua durant els menjars.
- Abstenir-se de tot el que no està inclós en aquesta dieta.
- El sucre s'ha de substituïr per edulcorants artificials.
- Alcohol, llet, mantega, margarina i oli estan prohibits durant la dieta. Ocasionalment pots pendre Cava "Brut".
- Les amanides es poden condimentar amb llimona, vinagre i espècies.
- La carn pot ser de vedella, bou, pollastre o gall d'indi sense greix i el pollastre sense pell.
- El peix pot ser blau, blanc o marisc. Bullit, a la planxa o al vapor.
- Els formatges són frescos: Burgos, Villalón o mató. També pots pendre formatgets descremats.
- Les fruites totes excepte: plàtan, raïm, figes i chirimoya.
- Si algun aliment no t'agrada o no et sente bé pots substituïr-lo per un altre de la mateixa espècie, per exemple una verdura per una altre verdura, un tipues de carn per un altre.

IMPORTANT

No pots abandonar la dieta un dia i continuar-la un altre. Sempre que comencis aquesta dieta i per a que funcioni el seu mecanisme d'acció, basat en determinades reaccions metabòliques, has de seguirla exactament durant una setmana com a mínim.

Imatge
nimi

EntradaAutor: sylvya » dl. abr. 06, 2009 7:30 pm

Chicas la prueba genial!!! me han tenido que meter de todos sitios!!! y muy a mi pesar de pecho también... pero que le vamos a hacer.... es lo primero que se pierde dicen. Pero estoy super contenta
Imatge
sylvya

EntradaAutor: ARARE » dl. abr. 06, 2009 7:47 pm

Sylvia moltes felicitats!! T'has fet foto??? Si és que si, ja ens la posaràs vale???

Metalhet, aquesta dieta és la que t'ha fet la de la meso no??? Jo la trobo bé excepte l'esmorzar, el trobo molt fluix pq jo sempre prenc cafe amb llet i un parell de biscotes amb algo.. No és molt dur fer un cafe + torrada sola + fruita????? Per tot lo demes.. bé, excepte dissabte nit; Fruitaaaaaaaaa .. dissabte es el dia més pecador!!!!

Jo no descarto fer-la tornant de setmana santa! Tu has perdut 3 kgs en dos setmanes no???

Nimi a veure que diu la bàscula!!! Avui et peses no???

Nyinyi està ben pensat això de fer choque el dijous.. prevenir està bé!!!!

Nurieta_ has perdut 2 kgs en una setmana??? Amb la dieta que va penjar la susanaporrero??? O alguna altra que t'hagi passat???

S@N20 ja ens explicaràs que tal la crema!!!

Xurdit com fas el broquil? Bullit només? A mi m'encanta....
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: metalhet » dl. abr. 06, 2009 8:14 pm

Doncs si, la dieta me la va donar la doctora de la meso i sí, de moment he perdut 3 kg amb aquesta dieta. És una mica durilla però quan veus resultats i a més tan ràpid, la veritat que aguantes.

Per mi l'esmorzar és lo millor de tot!!! Estic acostumada a esmorzar una infusió, encara que de tant en tant (els caps de setmana) prenia café amb llet. En quan a la torrada, com esmorzo a la feina i no me la puc fer allà, ho he substituït per torrades d'aquestes ja fetes, i com són petites m'en menjo 3 (no arriben a pesar 20g -> tinc un company a la feina que està posat en aquest tema i em va dir que lo normal són 35g :P). En quan a la fruita, vaig combinant una cada dia, però de lo que més repeteixo són maduixes, que estan boníssimes!!!!

El dissabte sí que és namica durillo i més que els dos dissabtes que ho he fet he tingut sopars (un a casa mea i un altre a casa d'un amic); i la veritat és que fa una mica de cosa anar amb els teus tuppers de fruita... :--(

Però guenu, de moment m'està valent molt la pena!!! Viam que em diu la doctora el dijous!!!!
Imatge
metalhet

EntradaAutor: metalhet » dl. abr. 06, 2009 8:18 pm

nimi ha escrit:mmm....la dieta està bastant bé, encara que no sé si seria capaç de beure tanta aigua seguida!!

I la dieta de xoc exactament en que consisteix? jo he vist algunes que son més fortes i altres de més fluixes...cuenta, cuenta!!!

Jo tenia molta ansia i m'he menjat una torrada d'aquelles de arr`s dietetiques però de xocolata....mmm...75 kalories maravilloses! m'ho compro per quan tinc atacs d'ansietat...que normalment em pasen com a molt un cop a la setmana

La veritat és que nuse realment com funcionen el que sí se és que la que faig jo és baixa en hidrats, i suposo que per això perds pes tan ràpid. Jo crec que, treient que s'ha d'anar amb compte de no fer sempre aquesta dieta, estan molt bé pq si veus que t'has passat una mica, doncs la fas una setmaneta per compensar.

A mi ara el que m'interesa és estar més o menys bé i a partir d'aqui anar-me controlant. Així que de moment em toca aguantar una mica més de dieta!!! :-)ok:
Imatge
metalhet

EntradaAutor: sylvya » dl. abr. 06, 2009 8:24 pm

Si que tinc fotos estan a la ultima pagina del meu post de compte enrere.
viewtopic.php?t=17418&start=1120
Imatge
sylvya

EntradaAutor: nimi » dl. abr. 06, 2009 8:40 pm

sylvya!! tas wapisima con el vestido!! ya he visto tu post...que wapa!! me gusta mucho cogido al cuello! y aunque dices que has perdido pecho, la verdad esk te luce muy bien :) Te falta alguna prueba más de vestido? lo digo porque una vez que sea ya la última, fijate en el peso que tienes para mantenerlo...felicidades!! estás adelgazando muy bien y estás quedando wapisima!!

Arare, com va la bici? vas perdent pes o k? comenta'ns les teves estadístiques!! que fa temps que no ens tens al dia! jejej

Nurieta, 2 kilos en 1 setmana està genial. Però es la primera setmana de dieta formal o ja portes temps? jo la primera setmana vaig perdre 2,5 kg, la segona 1, 7 més o menys i aquesta setmana em sembla que rondaré el kilo. Cada vegada menys pes però también es normal perquè al principi perds molt de liquid, et desinfles...y bueno, que els caps de setmana algun dinar o sopar no el puc controlar i me'l salto...

ARARE ha escrit:Sylvia moltes felicitats!! T'has fet foto??? Si és que si, ja ens la posaràs vale???

Metalhet, aquesta dieta és la que t'ha fet la de la meso no??? Jo la trobo bé excepte l'esmorzar, el trobo molt fluix pq jo sempre prenc cafe amb llet i un parell de biscotes amb algo.. No és molt dur fer un cafe + torrada sola + fruita????? Per tot lo demes.. bé, excepte dissabte nit; Fruitaaaaaaaaa .. dissabte es el dia més pecador!!!!

Jo no descarto fer-la tornant de setmana santa! Tu has perdut 3 kgs en dos setmanes no???

Nimi a veure que diu la bàscula!!! Avui et peses no???

Nyinyi està ben pensat això de fer choque el dijous.. prevenir està bé!!!!

Nurieta_ has perdut 2 kgs en una setmana??? Amb la dieta que va penjar la susanaporrero??? O alguna altra que t'hagi passat???

S@N20 ja ens explicaràs que tal la crema!!!

Xurdit com fas el broquil? Bullit només? A mi m'encanta....

Imatge
nimi

EntradaAutor: sylvya » dl. abr. 06, 2009 8:58 pm

Gracias Laura cielo!!!
La verdad que si que me hace mas pecho mi vestido, uff menos mal!!! jajaja porque de verdad que he perdido jajajaja.
Si que me faltan pruebas, esa es la primera que me he hecho y me han dicho que me faltan 3 mas, tengo una en junio, otra una semana antes de la boda y el dia antes para ver que todo esta perfecto.
Lo mio me ha costado pero estoy contentisimaaaaa
Imatge
sylvya

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants