Autor: ARARE » dg. abr. 05, 2009 8:54 pm

Autor: LABANDA » dg. abr. 05, 2009 9:59 pm

Autor: S@N20 » dg. abr. 05, 2009 11:14 pm

Autor: xurdit » dl. abr. 06, 2009 7:31 am

Autor: nurieta_ » dl. abr. 06, 2009 10:42 am

Autor: S@N20 » dl. abr. 06, 2009 11:41 am

Autor: sylvya » dl. abr. 06, 2009 11:44 am

Autor: metalhet » dl. abr. 06, 2009 12:13 pm

Autor: aliaga79 » dl. abr. 06, 2009 12:16 pm
NyiNyi ha escrit:Això això! labanda explica!!!
Jo faig servir la de commodities per la panxa! i no es que hi hagi notat gaire..mira que sóc constant i fa ja un parell de mesos que la faig servir!

Autor: nimi » dl. abr. 06, 2009 1:17 pm
aliaga79 ha escrit:NyiNyi ha escrit:Això això! labanda explica!!!
Jo faig servir la de commodities per la panxa! i no es que hi hagi notat gaire..mira que sóc constant i fa ja un parell de mesos que la faig servir!
nena, jo també ho vaig provar, i res...

Autor: xurdit » dl. abr. 06, 2009 1:50 pm

Autor: metalhet » dl. abr. 06, 2009 4:00 pm

Autor: nimi » dl. abr. 06, 2009 5:37 pm
metalhet ha escrit:Holes! Us poso la recepta que us he dit abans!!! L'he copiat en un Excel xusquero. Les regles que s'han de seguir apart de la dieta són:
- A mig matí o a mitja tarda, si és necessari, pots pendre una infusió i una fruita o pastanagues o api.
- No es pot alterar l'ordre dels dies. Ha de fer-se un mínim de 7 díes.
- Si en alguna ocasió no és possible menjar lo establert, substituïr per "Biomanan Barritas".
NORMES GENERALS
- Has de pendre dos gots d'aigua al aixecar-te, dos gots mitja hora abans del dinar i dos gots mitja hora abans del sopar. No beure aigua durant els menjars.
- Abstenir-se de tot el que no està inclós en aquesta dieta.
- El sucre s'ha de substituïr per edulcorants artificials.
- Alcohol, llet, mantega, margarina i oli estan prohibits durant la dieta. Ocasionalment pots pendre Cava "Brut".
- Les amanides es poden condimentar amb llimona, vinagre i espècies.
- La carn pot ser de vedella, bou, pollastre o gall d'indi sense greix i el pollastre sense pell.
- El peix pot ser blau, blanc o marisc. Bullit, a la planxa o al vapor.
- Els formatges són frescos: Burgos, Villalón o mató. També pots pendre formatgets descremats.
- Les fruites totes excepte: plàtan, raïm, figes i chirimoya.
- Si algun aliment no t'agrada o no et sente bé pots substituïr-lo per un altre de la mateixa espècie, per exemple una verdura per una altre verdura, un tipues de carn per un altre.
IMPORTANT
No pots abandonar la dieta un dia i continuar-la un altre. Sempre que comencis aquesta dieta i per a que funcioni el seu mecanisme d'acció, basat en determinades reaccions metabòliques, has de seguirla exactament durant una setmana com a mínim.

Autor: sylvya » dl. abr. 06, 2009 7:30 pm

Autor: ARARE » dl. abr. 06, 2009 7:47 pm

Autor: metalhet » dl. abr. 06, 2009 8:14 pm

Autor: metalhet » dl. abr. 06, 2009 8:18 pm
nimi ha escrit:mmm....la dieta està bastant bé, encara que no sé si seria capaç de beure tanta aigua seguida!!
I la dieta de xoc exactament en que consisteix? jo he vist algunes que son més fortes i altres de més fluixes...cuenta, cuenta!!!
Jo tenia molta ansia i m'he menjat una torrada d'aquelles de arr`s dietetiques però de xocolata....mmm...75 kalories maravilloses! m'ho compro per quan tinc atacs d'ansietat...que normalment em pasen com a molt un cop a la setmana

Autor: sylvya » dl. abr. 06, 2009 8:24 pm

Autor: nimi » dl. abr. 06, 2009 8:40 pm
ARARE ha escrit:Sylvia moltes felicitats!! T'has fet foto??? Si és que si, ja ens la posaràs vale???
Metalhet, aquesta dieta és la que t'ha fet la de la meso no??? Jo la trobo bé excepte l'esmorzar, el trobo molt fluix pq jo sempre prenc cafe amb llet i un parell de biscotes amb algo.. No és molt dur fer un cafe + torrada sola + fruita????? Per tot lo demes.. bé, excepte dissabte nit; Fruitaaaaaaaaa .. dissabte es el dia més pecador!!!!
Jo no descarto fer-la tornant de setmana santa! Tu has perdut 3 kgs en dos setmanes no???
Nimi a veure que diu la bàscula!!! Avui et peses no???
Nyinyi està ben pensat això de fer choque el dijous.. prevenir està bé!!!!
Nurieta_ has perdut 2 kgs en una setmana??? Amb la dieta que va penjar la susanaporrero??? O alguna altra que t'hagi passat???
S@N20 ja ens explicaràs que tal la crema!!!
Xurdit com fas el broquil? Bullit només? A mi m'encanta....

Autor: sylvya » dl. abr. 06, 2009 8:58 pm