NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dt. abr. 07, 2009 3:47 pm

gemma84 ha escrit:Hola wapessss!!!! bon dia!

Sento haver estat tants dies sense dir res, però la veritat es que han estat unes setmanetes una mica especials. El dia 3 vaig acabar al cole de Camarasa i clar, entre els albums, les tapes, els informes, tenir tot lo dels de 1r corregit, avaluacoins..... a sigut uns dies amb molta feina i molta d'aquesta l'he fet a casa.
A part, la veritat es que a haver estat 8 mesos al cole fa que la despedida sigui un mica dureta, però bueno....ja està! ara el dia 15 he d'anar de nou a nomenaments i a veure on em toca!
Però tinc la sort de puguer anar a nomenaments ben relaxada.....el dimarts segurament anire a fer-me un massatget que unes fantàstiques van regalar-me! GRACIES WAPES!!!!

Que tal tot boniques?????

PETONNNNEEEEEETTTSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wuapa!!! Com va tot?? Quant de temps! Pensava que t'havies oblidat de nosaltres... jope... sé que les setmanes abans de setmana santa són duretes jo también ho he passat però ara vacances i a disfrutar-les que aviat s'acaben!!! Jo ara preparo examens per la tornada que serà ben dura!!! I després programació a saco... així que tarda de pluja, stik xooof i a més tinc feina... ideal!!! :-)ok: :-)ok:
X cert, ja t'ho va dir el teu novio que ens vem trobar a casa josé divendres??? jajaja què divertit pq jo et buscava a tu i resulta que era un sopar d'empresa... quin cas!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. abr. 07, 2009 3:47 pm

nuvia2010 ha escrit:Despres de temps sense passar per aqui... he vist que la miriameta ja comença a mirar rams de nuvia :) Els que m'agraden a mi son els que no tagraden a tu, jejejejeje. Vaig a penjar alguna fotillo

A mi m'agraden els de rosesssssssssssss!!!! què bonics... és que la rosa... bufff!!! M'encanta... ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. abr. 07, 2009 3:49 pm

nuvia2010 ha escrit:
Pacresol ha escrit:como llevais ese principio de semana santa....

te ha faltado añadir: ...pasada por agua. Jejejejeje. Pues eso... pasada por agua.

Quina merda que plou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sort que no sé qui m'ha tret de la rutina... jajaja eh!!?? Bno... nuvia has mirat lo que et deia del dress bori??? :-)) ja em diràs alguna coseta i lo del café i adsl també... un petonàs wuapíssima!!! :o-o:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. abr. 07, 2009 3:51 pm

miriameta ha escrit:Hola wapes!!!

primer de tot benvinguda nono&llu !!! Una mes pel 2010!! A l´artfang ni han però son carets, al costat del pronovias i del fregola hi ha una botigueta amb tot de coses molt boniques i be de preu. Al carrer major. Probahu.

Us escric desde Tarragona ejejje ja he arribat, estic a casa del meu nene, he d´aprofitar un cap de setmana que me donen festa... (increible..)

Avui NOTICIÓN!! imprimirem les invis!!!!!! ueeeeeeeeeee, per fiiiiiiiiiiii!!!! a que es una noticia impressionant???? estic super contenta!!!!

Iseta i Lluneta, gràcies jejej de petita si que m´agradava :) quina careta d´innocent que feia :p jejej i tenia 5 anyets recent fets... ja han passat 20 anys desde la foto.

Ise carinyet!!!! aguanta!!! No et quedis a casa, surt a passejar, airejat, mira roba, probatela, i si pots compratela jejej, el que sigui però no caiguis en la tentació. Tu pots wapetona!!!!!!! Molts anims!!!!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Besitos per totes!!!

Jejeje no sé pq tot això ho sabia!!! jajaja un plaer quedar amb tú al Vendrell em vas fer passar molt millor l'estona d'espera... dsprés vam anar a Comarruga a donar un tomb pel passeig i a dinar, i vam recordar vells temps i vaig vere antics companys... molt bé!!! :-)ok: sempre va bé canviar de rutina... oi?
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. abr. 07, 2009 4:45 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:

te ha faltado añadir: ...pasada por agua. Jejejejeje. Pues eso... pasada por agua.

Quina merda que plou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sort que no sé qui m'ha tret de la rutina... jajaja eh!!?? Bno... nuvia has mirat lo que et deia del dress bori??? :-)) ja em diràs alguna coseta i lo del café i adsl també... un petonàs wuapíssima!!! :o-o:

Ja mhe descarregat tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooots els catalegs, jejejeje. I li he dit a la meva mare d'anar al cymbeline jejejejeje, son molt macos!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. abr. 07, 2009 5:50 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:

Ja mhe descarregat tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooots els catalegs, jejejeje. I li he dit a la meva mare d'anar al cymbeline jejejejeje, son molt macos!!!!

Ja t'ho havia dit jo.... jajajaja :-)ok: jo no sabré pas quin triar!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. abr. 07, 2009 5:56 pm

X cert t'hi has fixat que fan un desfile de nuvies i nuvis a saragossa al juliol??????????? Al dress bori vull dir... Jo m'hi apunto per anar-hi si puc hi aniré... de paso aniré a mirar per Saragossa en plan excursió... jajajajaja Noies... si voleu anar-hi m'ho diueu............. en aquesta pàgina hi ha l'enllaç:
http://www.dressbori.com/desfiles.php

Petonetsssssssssss ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. abr. 07, 2009 6:44 pm

Hola boniques!!!

Que sóc l'unica que treballo????

Com va anar la quedada el divendres??
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. abr. 07, 2009 6:46 pm

ise ha escrit:Hola boniques!!!

Hola... quant de temps! Doncs vam acabar la nuvia i jo jejeje no va poder venir ningú més... :-)ok: però molt bé, vam anar al legend i vam fer un beuret...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. abr. 07, 2009 6:48 pm

miriameta ha escrit:Nenes!!! Quina peneta veure el post tan a baix... no pot ser això!!! amunt amunt!! Que passe que no ha ningu??? on son les meves nenes?
Com va tot???

Jo tinc moltes moltes novetats!!

1- Ja tenim les invis impreses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ueee ara sol falta prepararles i començar a repartirles!!!!!

2- La sogra te vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ueee

3- El meu nene estará wapisssim amb el seu traje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Vam estar desde les 5 que van obrir la botiga fins les 8:30 de la tarde... i això que tancaven a les 8... pero ja te traje!!! oooooooo que wapo estará!!! anire corrents fins a l´altar jejej
Sort que anava jo... mu va dir ell i tot, perque no volia que jo el veies.. pero bueno.. vist lo vist jeje millor que anes amb ell!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

muacs

Nena que al marcador ja hi tens un 4!!!

Molt bé per totes aquestes magnífiques novetats!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: ise » dt. abr. 07, 2009 6:52 pm

lluneta29 ha escrit:

Hola... quant de temps! Doncs vam acabar la nuvia i jo jejeje no va poder venir ningú més... :-)ok: però molt bé, vam anar al legend i vam fer un beuret...

Ei nena, ara t'anava a trucar pq avui m'ha trucat ma mare a la feina queixant-se que estava incomunicada... i jo no, que tinc el mobil...i ma mare m'ha dit que des de dissabte que està trucant-me al mobil i que no fa res!!! :--( i si, l'he apagat i l'he tornat a engegar i he vist un munt de trucades i el teu missatge... sorry!!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. abr. 07, 2009 6:54 pm

No passa res... són coses que passen!! :-/ :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. abr. 07, 2009 6:56 pm

Hola nenetes meves!!

Quin dia mes lleig!!! me calat hasta els ossos..
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. abr. 07, 2009 7:04 pm

gemma84 ha escrit:Hola wapessss!!!! bon dia!

Sento haver estat tants dies sense dir res, però la veritat es que han estat unes setmanetes una mica especials. El dia 3 vaig acabar al cole de Camarasa i clar, entre els albums, les tapes, els informes, tenir tot lo dels de 1r corregit, avaluacoins..... a sigut uns dies amb molta feina i molta d'aquesta l'he fet a casa.
A part, la veritat es que a haver estat 8 mesos al cole fa que la despedida sigui un mica dureta, però bueno....ja està! ara el dia 15 he d'anar de nou a nomenaments i a veure on em toca!
Però tinc la sort de puguer anar a nomenaments ben relaxada.....el dimarts segurament anire a fer-me un massatget que unes fantàstiques van regalar-me! GRACIES WAPES!!!!

Que tal tot boniques?????

PETONNNNEEEEEETTTSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aix wapa!!! ja et trovabem a faltar!!!! :-()-) :-()-)

anims que segur que trobaras bona feina!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. abr. 07, 2009 7:05 pm

miriameta ha escrit:Hola nenetes meves!!

Nena!!! Ja tens raó ja... tinc un xooof al damunt que és massa... no m'he mogut de casa aquesta tarda... x cert, com va anar per l'Eroski?? Ja vas comprar força?? Jo a lo tonto marxava del Vendrell a les 5 i pico i això que el Gerard havia de començar a treballar a les 4h.. però ens vam quedar xarrant i mira... feia més d'un any que no ens veiem!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. abr. 07, 2009 7:06 pm

Nuvia!! m´agrade el ram de cales!!! lo que en comptes de blanques.. d´un altre color perque resaltin :) :-)ok: pero els rams no son lletjos, el roseta de la composicio d´alguna forera es molt maco, i el bouquet tambe.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. abr. 07, 2009 7:10 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Hola nenetes meves!!

Nena!!! Ja tens raó ja... tinc un xooof al damunt que és massa... no m'he mogut de casa aquesta tarda... x cert, com va anar per l'Eroski?? Ja vas comprar força?? Jo a lo tonto marxava del Vendrell a les 5 i pico i això que el Gerard havia de començar a treballar a les 4h.. però ens vam quedar xarrant i mira... feia més d'un any que no ens veiem!!! :-)ok:

Ahir al final eren les 6:20 just quan va arribar ell que marxavem a l´eroski jeje pobret meu cansat com un burro... nomes va anar a casa a cambiarse la roba de treball i vam marxar de botigues... es un tros de pa el meu petitet. Pero bueno, vam entrar a una botiga de detallets de bodes que hi havie alli i ens van ensenyar el catàleg. A ell li va agradar un detall pels homes. Jejej es bonic. Ja veurem que fem.

Si tu vas passar be ja esta be, m´enalegro molt, jo vaig aprofitar molt be el dia. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

I avui pues me mullat al arribar aqui i anar cap a casa caminant...a les 3 de la tarde... quin fred... i quina galipandria agafare...

Muacss
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. abr. 07, 2009 7:11 pm

lluneta29 ha escrit:

I amb els nostres amores!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. abr. 07, 2009 7:11 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

I amb els nostres amores!!!

Siiiiiiiiiiiiii!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. abr. 07, 2009 7:12 pm

ise ha escrit:
miriameta ha escrit:Nenes!!! Quina peneta veure el post tan a baix... no pot ser això!!! amunt amunt!! Que passe que no ha ningu??? on son les meves nenes?
Com va tot???

Jo tinc moltes moltes novetats!!

1- Ja tenim les invis impreses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ueee ara sol falta prepararles i començar a repartirles!!!!!

2- La sogra te vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ueee

3- El meu nene estará wapisssim amb el seu traje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Vam estar desde les 5 que van obrir la botiga fins les 8:30 de la tarde... i això que tancaven a les 8... pero ja te traje!!! oooooooo que wapo estará!!! anire corrents fins a l´altar jejej
Sort que anava jo... mu va dir ell i tot, perque no volia que jo el veies.. pero bueno.. vist lo vist jeje millor que anes amb ell!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

muacs

Nena que al marcador ja hi tens un 4!!!

Molt bé per totes aquestes magnífiques novetats!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Nenaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! un 4!!!!!!!!!!!!!!!! aixo es imposible..... no pot ser.... nomes quan hi penso em fico nerviosa :p jejeje ja veuras aquest estiu...mare meva...

Com va tot wapetona??? ja tinc ganes de veuret!!! anims que jo dema ja treballo... i de nit.. com dijous... de 10 de la nit a 8 del mati seguit... aix kin pal...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

AnteriorSegüent