gemma84 ha escrit:Hola wapessss!!!! bon dia!
Sento haver estat tants dies sense dir res, però la veritat es que han estat unes setmanetes una mica especials. El dia 3 vaig acabar al cole de Camarasa i clar, entre els albums, les tapes, els informes, tenir tot lo dels de 1r corregit, avaluacoins..... a sigut uns dies amb molta feina i molta d'aquesta l'he fet a casa.
A part, la veritat es que a haver estat 8 mesos al cole fa que la despedida sigui un mica dureta, però bueno....ja està! ara el dia 15 he d'anar de nou a nomenaments i a veure on em toca!
Però tinc la sort de puguer anar a nomenaments ben relaxada.....el dimarts segurament anire a fer-me un massatget que unes fantàstiques van regalar-me! GRACIES WAPES!!!!
Que tal tot boniques?????
PETONNNNEEEEEETTTSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wuapa!!! Com va tot?? Quant de temps! Pensava que t'havies oblidat de nosaltres... jope... sé que les setmanes abans de setmana santa són duretes jo también ho he passat però ara vacances i a disfrutar-les que aviat s'acaben!!! Jo ara preparo examens per la tornada que serà ben dura!!! I després programació a saco... així que tarda de pluja, stik xooof i a més tinc feina... ideal!!!
X cert, ja t'ho va dir el teu novio que ens vem trobar a casa josé divendres??? jajaja què divertit pq jo et buscava a tu i resulta que era un sopar d'empresa... quin cas!!!

ja em diràs alguna coseta i lo del café i adsl també... un petonàs wuapíssima!!!