Autor: nuvia2010 » dt. abr. 07, 2009 7:13 pm

Autor: lluneta29 » dt. abr. 07, 2009 7:23 pm
nuvia2010 ha escrit:Vaja merda de diaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! i per acabarlo rodo... reunio de veins!!!! YUPI!!!!! vaig a veure que conten els coleguitas, jejejejejeje... pq sempre es diuen barbaritats ens aquestes reunions???

Autor: Pacresol » dt. abr. 07, 2009 7:49 pm

Autor: lluneta29 » dc. abr. 08, 2009 8:26 am

Autor: lluneta29 » dc. abr. 08, 2009 8:40 am
nuvia2010 ha escrit:Ara nomes falta que surti el sol!!!!

Autor: nuvia2010 » dc. abr. 08, 2009 8:54 am

Autor: lluneta29 » dc. abr. 08, 2009 8:56 am
nuvia2010 ha escrit:Quin pal baixar nomes per folis... jejejejeje jo men vaig a atacar la roba que teoricament fa una hora que he dit: Vaig a plegar roba i a planxar, jejejejeje QUE PERRAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Un besito bonica!!! I agafa el paraigues per si de cas!!!!!

Autor: nuvia2010 » dc. abr. 08, 2009 9:13 pm

Autor: cuca lleida » dj. abr. 09, 2009 8:28 am

Autor: cuca lleida » dj. abr. 09, 2009 8:30 am

Autor: lluneta29 » dj. abr. 09, 2009 2:56 pm
nuvia2010 ha escrit:cuca!!!!!!!!!!!! On estas?!?!?!?!?! Hello?!?!?!?!?
Aixo esta moooooooooolt mort, eh!?!?!?! lluneta... no sembla que tinguis adsl!!!! Ara hi estas menys per aqui!!!! La miri te perdo... que esta de pendoneo total :P i les altres?! que tinc ganes de coneixer-vos en persona!!!!

Autor: lluneta29 » dj. abr. 09, 2009 2:58 pm
cuca lleida ha escrit:hola princeses!!
bon dia!
ho sento per no haber aparegut per aki gaire en aquest temps pero la veritat es q tampoc tenia anims de res...he passat uns dies bastant malament pero poc a poc tot se supera. Estic bé, de moment tinc bona salut no vull que us alarmeu, simplement es que moralment no tenia ganes ni forces de res, ja us contare...que per aki no me sembla be contar-ho.
Que tal aquests dies de vacancetes!????relax, eh??
jo no he anat a cap lloc...pero es igual, tot arriba jejejeje
Bueno carinyitos nomes us volia dir que estic be, que penso molt en vosaltres encara que no passi per aki.... (no se si aquesta setmana tornare a escriure...pero ja us anire llegint) no us ho prengueu malamnt boniques no tinc res en contra vostra es simplement que no tinc gaire anims....
un petonas per totes les meves princeses fantastiques!!!!!!!!!!!!!
T'envio moooolts i mooolts ànims!!!
Un petonàs!!! M'enrecordo molt de tú!!!! Temps al temps ok? Un altre petó!!! 

Autor: lluneta29 » dj. abr. 09, 2009 3:28 pm
cuca lleida ha escrit:jejej vaja parrafada que us he escrit....![]()
ara mirava marcadors i realment comencen a fer poooorr
sobretot el de la miriametaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jo estaria atacaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Pero anims que aixo vol dir que en un no res tindras el teu amoret cada dia al teu costat, jeje![]()
![]()
un petonas! WAPESSSSSSSSSS
a la botiga del Pronovias hi ha un vestit del Mota que m'ha agradat molt!!! Ja em direu algo... si el veieu... 

Autor: miriameta » dj. abr. 09, 2009 6:14 pm
espero que estigueu totes be!!!

Autor: lluneta29 » dt. abr. 14, 2009 10:07 am

Autor: cuca lleida » dt. abr. 14, 2009 8:33 pm

Autor: Pacresol » dc. abr. 15, 2009 8:45 am

Autor: lluneta29 » dc. abr. 15, 2009 3:11 pm
cuca lleida ha escrit:eii princesessssssssssssssssssss
la cuca ja torna a estar mes o menos en combateeeeeee......dic mes o menos perque aixo costa de passar, en fi que ja tic mes animadeta. Avui he tornat a l'escola i hem tingut reunio aixi que he pklegat tardissim.....
com us ha anat aquests dies de descans??? espero que be
![]()
MIRIAMETAAAAAAAAAAAAA com va tot?? la tornada els preparatius.....ui ui uiiiiii![]()
![]()
ISEEEEEEEEEEEEE que tal els dies de descansillo?? as tornat renovada???
NUVIAAAAAAAAAAA EIII neni estas wapixima am els vestidets!!!!!!!!! on vas anar??? te queden molt waiiii i el nou look tambe me mola moltissimmmmmm
LLUNETAAAA NO CAL canviar la BARBACUEEEEEEE de veritat que estic be i com mes cosetes d'akestes faci millor pq aixi no penso...moltes asies. as vist que dintre de res ja tindrem un super marcador?????????????
GEMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA on tas???
bno nenetes wapes us estic molt molt nmolt molt agraida a totes per averme donat anims SOU LES MILLORSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TIAS WUENASSSSSSSSSSSSSSSSSSS jejejejeje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()