POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: ARARE » dt. abr. 07, 2009 1:16 pm

A veure... escribiu molt i no se per on començar:

Nimi: estadistica de bici no tinc pq fa una setmana que no faig.. estic pre-menstrual i no tinc ganes de res.. només que de menjar.. El pes el vaig mantenint...
Lo de pesar-te abans i després de sopar no està bé! Jo també ho faig, em peso molt. Normalment al matí i a la nit. Però sempre tinc en compte el pes del matí en desjú, per mi és el real!.

Sylvia, vas dir que havies fet la dieta de la susanaporrero?? Amb la que va penjar aqui has perdut els 7 kgs??? En quant temps? (potser ho has posat, però jo soc una mica Dora (de Ventdelpla) i perdo la memoria :P )

Nyinyi, jo també he provat el plantaben, son uns sobre de la farmacia i van molt bé. Sinó ara entren les prunes, també son bones per anar al lavabo!!!

Shura, que es eso del pronokal?? Substitutivos no?? Espero que te vaya super bien!! ya irás explicando eh???

Xurdit!! 4 Kgs no és res, de seguida els tindràs fora i podràs descansar!!!

S@N20 anims que amb la sinusitis perdràs els 2 kgs sense fer dieta.. quan s'està malalt es perd pes.. Recuperat i després a mantenir-te!!!

I en quant a mi... porto uns dies que em mantinc però no ho estic fent bé, no soc constant i clar, no baixo.. Em comprometo a, despres de setmana santa, posar-me en serio i intentar baixar 4 o 5 kilets!! M'ajudareu???

Sylvia, em recomanes doncs la teva dieta?????

Un petó maques!!!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: nimi » dt. abr. 07, 2009 4:52 pm

Xurdit! me quedat alucinada! 16 kilos!! i en tant poc temps...quina dieta has fet? alimentar-te d'aire? jajaj, ostres, molt bé nenaaa!! deus estar wapisima! els 4 kilos que et queden ja no son res comparat!!

Sí, arare, jo normalment em peso només per la nit abans d'anar a dormir, penso que en desjú no es real perquè tinc el cos buit...realment no sé quin moment es el millor, jo sempre ho faig abans de dormir i ja està, perquè sigui aproximat. Però si, del matí a la nit em varia casi un kilo de diferencia!

ARARE ha escrit:A veure... escribiu molt i no se per on començar:

Nimi: estadistica de bici no tinc pq fa una setmana que no faig.. estic pre-menstrual i no tinc ganes de res.. només que de menjar.. El pes el vaig mantenint...
Lo de pesar-te abans i després de sopar no està bé! Jo també ho faig, em peso molt. Normalment al matí i a la nit. Però sempre tinc en compte el pes del matí en desjú, per mi és el real!.

Sylvia, vas dir que havies fet la dieta de la susanaporrero?? Amb la que va penjar aqui has perdut els 7 kgs??? En quant temps? (potser ho has posat, però jo soc una mica Dora (de Ventdelpla) i perdo la memoria :P )

Nyinyi, jo també he provat el plantaben, son uns sobre de la farmacia i van molt bé. Sinó ara entren les prunes, també son bones per anar al lavabo!!!

Shura, que es eso del pronokal?? Substitutivos no?? Espero que te vaya super bien!! ya irás explicando eh???

Xurdit!! 4 Kgs no és res, de seguida els tindràs fora i podràs descansar!!!

S@N20 anims que amb la sinusitis perdràs els 2 kgs sense fer dieta.. quan s'està malalt es perd pes.. Recuperat i després a mantenir-te!!!

I en quant a mi... porto uns dies que em mantinc però no ho estic fent bé, no soc constant i clar, no baixo.. Em comprometo a, despres de setmana santa, posar-me en serio i intentar baixar 4 o 5 kilets!! M'ajudareu???

Sylvia, em recomanes doncs la teva dieta?????

Un petó maques!!!
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: sylvya » dt. abr. 07, 2009 7:29 pm

ARARE yo no he seguido ninguna dieta, lo unico que he hecho es no comer nada entre horas,en la comida lo que quisiera pero menos cantidad y sin mucha grasa y en la cena ensalada o special K. Esto combinado con ejercicio y mi crema ROC milagrosa!!!!.
No es que yo estubiera muy gorda pero esos 7 o 8 kilos de mas se me notaban muchisimo, mas que nada porque se me habian acumulado en la zona de la barriga y cartucheras y también en la cara se me notaba mas rellenita.
Gracias a esto y mucha fueza de voluntad (porque he pasado mucha hambre) ahora vuelvo a estar como siempre y estoy super agusto conmigo misma que es lo importante.
Ahora lo que toca es mantenerse!!!!
Imatge
sylvya
:: núvia de platí

Entrades: 4395
Membre des de: dg. juny 15, 2008 6:50 pm
Ubicació: sant boi de llobregat

EntradaAutor: ARARE » dt. abr. 07, 2009 8:40 pm

sylvya ha escrit:ARARE yo no he seguido ninguna dieta, lo unico que he hecho es no comer nada entre horas,en la comida lo que quisiera pero menos cantidad y sin mucha grasa y en la cena ensalada o special K. Esto combinado con ejercicio y mi crema ROC milagrosa!!!!.
No es que yo estubiera muy gorda pero esos 7 o 8 kilos de mas se me notaban muchisimo, mas que nada porque se me habian acumulado en la zona de la barriga y cartucheras y también en la cara se me notaba mas rellenita.
Gracias a esto y mucha fueza de voluntad (porque he pasado mucha hambre) ahora vuelvo a estar como siempre y estoy super agusto conmigo misma que es lo importante.
Ahora lo que toca es mantenerse!!!!

Eres mi idolo!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: sylvya » dt. abr. 07, 2009 8:48 pm

Jajajajajajajajajajaja que graciosa eres jajajajajaja
Imatge
sylvya

EntradaAutor: xurdit » dt. abr. 07, 2009 9:47 pm

Noies!
JAjajaja prou ho sembla que m'hagi alimentat d'aire! La veritat és que a base d'amanides i ara ultimament també de pollastre, pavo i algun peix blanc a la planxa!

Doncs si estic contenta, però aquests 4 kg ara em fan patir... he de reconèixer que m'he obsecat amb què me'ls he de treure... aixxx... però ho faré eh!!! jiji ::love::

Avui per sopar he menjat una amanida d'enciam, un altre tipus de cosa verda que no recordo el nom, pebrot verd, 4 tomaquetes cherries, i després uns creps (que em va donar el metge per fer-me) amb uns tallets de petxuga de pavo a dins! Ñam ñam que ricuuuuuuuuuu ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: ShuRa » dc. abr. 08, 2009 8:05 am

Buenasssssssss!!!

Pues ayer hice la dieta biennn bien!!

Me tomé un sobre de zumo de melocotón y albaricoque a las 7am

A las 10:30 me tomé el batidito de chocolate.

Al mediodía una ensalada y el batido de pizza (la hice con atún y pimiento rojo escalibado)

Por la tarde otro sobrito de albaricoque y.....en teoría me tocaba otro por la noche, pero al ser los primeros días, tenía angustia hasta que entre en cetosis....así que me lo salté...

Esta mañana pesaba ya 800 gramos menos!! ainsss

Así que me tomé mi batido de creppe de vainilla la mar de feliz!!! jejeje y me he traído un batido de fresa para media mañana :)

Ya modifiqué mi ticker jajajaja mola ver que quedan menos de 15 kg jajaja aunque sean aún 14 y pico xDDDDD

¿Cómo vais vosotras??

Mucho ánimo!!!!!!!!!! PODEEEEEMOSSSSSSSS!!!!!
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: sylvya » dc. abr. 08, 2009 9:31 am

Chicas estamos hechas unas campeonas!!!!!!!
Imatge
sylvya

EntradaAutor: xurdit » dc. abr. 08, 2009 10:16 am

NyiNyi, jo vull mirar una bàscula d'aquestes que mesuren la massa corporal! Suposo que dissabte la mirarem i si en trobo una que m'agradi doncs ja la comprarem!

Ànims que a hores d'ara ja no deus tenir gana perquè ja t'has menjat el mini de pernil! Jo ara d'aquí una estoneta sortiré a fer el cafelito mmm ja em bé de gust!!!

Jo avui per dinar (que hauré de menjar amb un embut super ràpid perquè ens venen a posar els electrodomèstics a la casa) m'he deixat preparada una amanida (amb lo de sempre jajajaja enciam, pebrot verd i tomaquets cherries) i ahir em vaig coure una petxuga de pavo per fer-me-la a trossets i posar-me-la a l'amanida, que m'agrada més que estigui freda!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ShuRa » dc. abr. 08, 2009 10:33 am

Yo tengo una báscula de esas :)

Y va genial!!! tiene 4 lucecitas, aparte de medirte el IMC, 2 verdes y 2 rojas. Viene con 4 memorias :) para poner la altura y la edad de hasta 4 personas distintas ::love::

Las verdes : - grasa corporal

+ masa muscular

Las rojas: + grasa corporal

- masa muscular

Para comprobar que no pierdes músculo, sino grasa :)

Que rica la ensaladita Xurdit!!! >.-<:
Imatge
Imatge
ShuRa

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: metalhet » dc. abr. 08, 2009 10:43 am

Hola a totes!!!

Al final vaig adelantar la hora amb la doctora per avui. Acabo de tornar!! Estic molt contenta! M'ha vist la panxa i m'ha dit:"ooohh! sí que ha baixat això!!" jejejeje

Li he preguntat que se suposa que haig de fer a partir d'ara, ja que en teoria demà acabo la dieta de 15 dies. M'ha dit que la puc anar fent de tant en tant, segons vegi si pujo o no. També m'ha dit que ara puc anar introduïnt llegums i pasta un cop per setmana i veure com em funciona. Així sé exactament quants carbohibrats puc menjar. Estic molt contenta!! Demà se m'acaba la dieta estricta!!! Encara que menjant amanides i verduretes, ara ja puc menjar la mona!!!!jejejeje
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: ARARE » dc. abr. 08, 2009 12:53 pm

Metalhet!! moltes felictats!! Jo provaré la teva dieta 15 dies després de setmana santa.. em comprometo!!! Ja t'explicaré que tal vale???

Jo porto uns dies premenstruals amb una gana.... però ja passarà..

Xurdit, potser això verd que vas menjar son CANONIGOS (canonges en català) estàn super bons!!!!

Nyinyi.. jo acabo de dinar: arròs negre amb sepia i gambes i un iogurt!!! mmmmmm

Després de setmana santa choque MEtalhet´+ màquina infernal!! He de baixar com sigui!! i això de ticker de kgs.. m'ho posaré també!!!

Un petó guapes!! piro que a les 14:00 tinc una viodeconferencia amb EEUUU.. .guachucusihchichothe... (és angles!! jejejje)
Imatge
ARARE

EntradaAutor: metalhet » dc. abr. 08, 2009 1:21 pm

ARARE ha escrit:Metalhet!! moltes felictats!! Jo provaré la teva dieta 15 dies després de setmana santa.. em comprometo!!! Ja t'explicaré que tal vale???

Xurdit, potser això verd que vas menjar son CANONIGOS (canonges en català) estàn super bons!!!!

Nyinyi.. jo acabo de dinar: arròs negre amb sepia i gambes i un iogurt!!! mmmmmm

Després de setmana santa choque MEtalhet´+ màquina infernal!! He de baixar com sigui!! i això de ticker de kgs.. m'ho posaré també!!!

Un petó guapes!! piro que a les 14:00 tinc una viodeconferencia amb EEUUU.. .guachucusihchichothe... (és angles!! jejejje)

jejejejeje com m'he rigut!! Em pendran per boja a la feina!!! ::-)
Imatge
metalhet

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: nimi » dc. abr. 08, 2009 3:07 pm

molt bé metalhet! ara si pots introduir algun aliment més et costarà menys la dieta...a veure que tal!
Arare, que profesional! con videoconferencias en inglés!!! Uuuooohh!!! it's incredible! ajajaj
Shura, perquè tots els menjars t'ho prens en forma de batut? encara que la pizza la facis batut, té les mateixes calories, no? esk me quedat super alucinada amb tant batut...
Jo avui he menjat berenjena...no us pasa que ja no sabeu que menjar, berenar o sopar? a mi tot se'm fa repetit i aburrit....idees per no cansar-nos tant del menjar?

metalhet ha escrit:
ARARE ha escrit:Metalhet!! moltes felictats!! Jo provaré la teva dieta 15 dies després de setmana santa.. em comprometo!!! Ja t'explicaré que tal vale???

jejejejeje com m'he rigut!! Em pendran per boja a la feina!!! ::-)

Imatge
nimi

EntradaAutor: nimi » dc. abr. 08, 2009 4:10 pm

sisis shura! cuentanos que nos tienes en ascuas!!

Nyi Nyi, cuando vas al gimnasio no se suele bajar de peso apenas, la grasa se convierte en músculo, el cual pesa más. Fisicamente estarás más estilizada pero no bajaras de peso. A mi siempre me ha pasado pero con el tiempo irás viendo como estás más dura y te ves más delgada sin realmente estarlo! :) tu continua asii!!

Me he perdido la dieta de los 15 dias...miraré otra vez el foro no sea que me lo haya saltado de leer...

A mi ya me faltan solo 3-4 kilos para llegar al peso que quiero...ai, aii!! que ya me falta poco!! Cuando llegue, iré haciendo mantenimiento y ya está :)

NyiNyi ha escrit:Bona tarda!!!

Carai Arare! que important que ets!!
Jo també després del casament que tinc el 18 d'aquest mes em possaré a fer alguna dieta d'aquestes. No descarto la teva metalhet! 2 setmanes fent-la podré resistir a no beure llet oi?

Avui per dinar he menjat amanida de cigrons (enciam, cigrons, tonyina, pebrot vermell i tomàquet) m'encanta!!
Per sopar avui pinya (Arare, culpable! tan parlar de la pinya m'en n'has fet venir moltes ganes) i un iogurt! hem de començar a preparar el cos per setmana santa.. cosa que em sembla que no serà tan!
Arare, que bo el teu dinar!! jo no tinc ganes ni temps per cuinar aquestes delicatessen!!

Jo ja m'estic maxacant a tope al gimnàs! dilluns 2 hores, ahir també i avui una horeta més! però tinc la teoria que porto tan de temps anant-hi que no noto res amb el pes.. si que potser les cames les tinc fortes, i els braços també, però el pes no es mou... a partir del mes que ve, aniré a fer 2 dies a la setmana pilattes, a veure si puc enfortir la panxa, que és el que vull rebaixar.

I he decidit que agafaré el tortell que tinc el congelador i el portaré a casa els meus pares, no vull temptacions al pis!!

Vaaaa ànims a totes!!!!

Per cert, Shura, jo també m'he quedat una mica parada amb tant de batut, i més el de pizza?? no ho havia sentit mai!

Imatge
nimi

EntradaAutor: ARARE » dc. abr. 08, 2009 6:11 pm

Però amb qui us pensàveu que compartieu dietes, amb qualsevol??? jo soc molt important eh!!! jejejejej... No home noooooooooo, treballo a la central d'una multinacional (catalana) i sempre estem en contacte amb les plantes que tenim pel mon!! Jo treballo a RRHH i el de RRHH de Teneessee plega, i hem estat tota la setmana en contacte per entendre coses d'allà (la legislació, nomina, etc americana és molt dificl d'entendre!!!)....

Nenes.. la meva setmana santa te més bona pinta (dietilment parlant). REsulta que teniem prevista una escapada a Huesca, a casa d'uns amics, per 3 o 4 dies i clar.. esperava menjar moltíssim... però al final no podem anar a Huesca (la tieta de la meva amiga s'ha posat malaltona i hem decidit no emprenyar per allà) així que estaré per aqui i em podré controlar una mica més!!!

de totes maneres dimarts dieta metalhet!!! Todas juntas ueeeeeeeeee... Nyinyi, Nimi i Arare preparades per la dieta màgica dels 15 dies!!!!

Suposo que lo dels batuts de la shura és això del pronokal, son batuts amb gustos no?? Tipics dolços (xoco, maduixa, vainilla) i d'altres més moderns (creps, pizza..).. no???? Pq si és la tipica pizza però en batut i engreixa menys faré servir la minipimer per tot!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: monipeny » dc. abr. 08, 2009 7:25 pm

Quan arriben aquests dies de festa és difícil continuar amb la dieta, a veure si ho aconseguim....
Imatge
Imatge
Imatge
monipeny

Entrades: 4900
Membre des de: dg. oct. 26, 2008 8:00 am

EntradaAutor: xurdit » dc. abr. 08, 2009 8:59 pm

Holaaa!!!!!!

Arare ceeert, això verd que també em poso a l'amanida són canonigos!!!! Jijijiji gràcies perquè no me'n enrecordava gens! :-)ok:

El què comenta la Shura de batuts, sinó m'equivoco, són batuts però que després "es cuinen", o es passen per la paella, o s'escalfen o algo, veritat que si?!!??!

Jo avui per sopar m'he fet un puré de carbassó i un tallet de salmó a la papillot! Mmmm m'encanta el peix així... és la única forma que sóc capaç de menjar-me'l!

Per aquests dies que vénen m'he preparat un "planning" amb tot el què he de menjar, així sé que no em saltaré cap àpat i que menjaré el què tinc previst!!! Ja us diré què tal, a veure si funciona la tàctica!! :-///:
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xocolatina » dj. abr. 09, 2009 9:41 am

Bon dia noies!! en que consisteix la dieta dels 15 dies??
xocolatina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: sylvya » dj. abr. 09, 2009 10:09 am

Xocolatina amb aquesta foto ens faras petir en aquest post jajajajajajajja mmmmmmmmm xocolataaaaaaaaaa jajajajajajajajaja
Imatge
sylvya

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant