Autor: ARARE » dt. abr. 07, 2009 1:16 pm

Autor: nimi » dt. abr. 07, 2009 4:52 pm
ARARE ha escrit:A veure... escribiu molt i no se per on començar:
Nimi: estadistica de bici no tinc pq fa una setmana que no faig.. estic pre-menstrual i no tinc ganes de res.. només que de menjar.. El pes el vaig mantenint...
Lo de pesar-te abans i després de sopar no està bé! Jo també ho faig, em peso molt. Normalment al matí i a la nit. Però sempre tinc en compte el pes del matí en desjú, per mi és el real!.
Sylvia, vas dir que havies fet la dieta de la susanaporrero?? Amb la que va penjar aqui has perdut els 7 kgs??? En quant temps? (potser ho has posat, però jo soc una mica Dora (de Ventdelpla) i perdo la memoria :P )
Nyinyi, jo també he provat el plantaben, son uns sobre de la farmacia i van molt bé. Sinó ara entren les prunes, també son bones per anar al lavabo!!!
Shura, que es eso del pronokal?? Substitutivos no?? Espero que te vaya super bien!! ya irás explicando eh???
Xurdit!! 4 Kgs no és res, de seguida els tindràs fora i podràs descansar!!!
S@N20 anims que amb la sinusitis perdràs els 2 kgs sense fer dieta.. quan s'està malalt es perd pes.. Recuperat i després a mantenir-te!!!
I en quant a mi... porto uns dies que em mantinc però no ho estic fent bé, no soc constant i clar, no baixo.. Em comprometo a, despres de setmana santa, posar-me en serio i intentar baixar 4 o 5 kilets!! M'ajudareu???
Sylvia, em recomanes doncs la teva dieta?????
Un petó maques!!!

Autor: sylvya » dt. abr. 07, 2009 7:29 pm

Autor: ARARE » dt. abr. 07, 2009 8:40 pm
sylvya ha escrit:ARARE yo no he seguido ninguna dieta, lo unico que he hecho es no comer nada entre horas,en la comida lo que quisiera pero menos cantidad y sin mucha grasa y en la cena ensalada o special K. Esto combinado con ejercicio y mi crema ROC milagrosa!!!!.
No es que yo estubiera muy gorda pero esos 7 o 8 kilos de mas se me notaban muchisimo, mas que nada porque se me habian acumulado en la zona de la barriga y cartucheras y también en la cara se me notaba mas rellenita.
Gracias a esto y mucha fueza de voluntad (porque he pasado mucha hambre) ahora vuelvo a estar como siempre y estoy super agusto conmigo misma que es lo importante.
Ahora lo que toca es mantenerse!!!!

Autor: xurdit » dt. abr. 07, 2009 9:47 pm

Autor: ShuRa » dc. abr. 08, 2009 8:05 am

Autor: xurdit » dc. abr. 08, 2009 10:16 am

Autor: ShuRa » dc. abr. 08, 2009 10:33 am

Autor: metalhet » dc. abr. 08, 2009 10:43 am

Autor: ARARE » dc. abr. 08, 2009 12:53 pm

Autor: metalhet » dc. abr. 08, 2009 1:21 pm
ARARE ha escrit:Metalhet!! moltes felictats!! Jo provaré la teva dieta 15 dies després de setmana santa.. em comprometo!!! Ja t'explicaré que tal vale???
Jo porto uns dies premenstruals amb una gana.... però ja passarà..
Xurdit, potser això verd que vas menjar son CANONIGOS (canonges en català) estàn super bons!!!!
Nyinyi.. jo acabo de dinar: arròs negre amb sepia i gambes i un iogurt!!! mmmmmm
Després de setmana santa choque MEtalhet´+ màquina infernal!! He de baixar com sigui!! i això de ticker de kgs.. m'ho posaré també!!!
Un petó guapes!! piro que a les 14:00 tinc una viodeconferencia amb EEUUU.. .guachucusihchichothe... (és angles!! jejejje)

Autor: nimi » dc. abr. 08, 2009 3:07 pm
metalhet ha escrit:ARARE ha escrit:Metalhet!! moltes felictats!! Jo provaré la teva dieta 15 dies després de setmana santa.. em comprometo!!! Ja t'explicaré que tal vale???
Jo porto uns dies premenstruals amb una gana.... però ja passarà..
Xurdit, potser això verd que vas menjar son CANONIGOS (canonges en català) estàn super bons!!!!
Nyinyi.. jo acabo de dinar: arròs negre amb sepia i gambes i un iogurt!!! mmmmmm
Després de setmana santa choque MEtalhet´+ màquina infernal!! He de baixar com sigui!! i això de ticker de kgs.. m'ho posaré també!!!
Un petó guapes!! piro que a les 14:00 tinc una viodeconferencia amb EEUUU.. .guachucusihchichothe... (és angles!! jejejje)
jejejejeje com m'he rigut!! Em pendran per boja a la feina!!!

Autor: nimi » dc. abr. 08, 2009 4:10 pm
NyiNyi ha escrit:Bona tarda!!!
Carai Arare! que important que ets!!
Jo també després del casament que tinc el 18 d'aquest mes em possaré a fer alguna dieta d'aquestes. No descarto la teva metalhet! 2 setmanes fent-la podré resistir a no beure llet oi?
Avui per dinar he menjat amanida de cigrons (enciam, cigrons, tonyina, pebrot vermell i tomàquet) m'encanta!!
Per sopar avui pinya (Arare, culpable! tan parlar de la pinya m'en n'has fet venir moltes ganes) i un iogurt! hem de començar a preparar el cos per setmana santa.. cosa que em sembla que no serà tan!
Arare, que bo el teu dinar!! jo no tinc ganes ni temps per cuinar aquestes delicatessen!!
Jo ja m'estic maxacant a tope al gimnàs! dilluns 2 hores, ahir també i avui una horeta més! però tinc la teoria que porto tan de temps anant-hi que no noto res amb el pes.. si que potser les cames les tinc fortes, i els braços també, però el pes no es mou... a partir del mes que ve, aniré a fer 2 dies a la setmana pilattes, a veure si puc enfortir la panxa, que és el que vull rebaixar.
I he decidit que agafaré el tortell que tinc el congelador i el portaré a casa els meus pares, no vull temptacions al pis!!
Vaaaa ànims a totes!!!!
Per cert, Shura, jo també m'he quedat una mica parada amb tant de batut, i més el de pizza?? no ho havia sentit mai!

Autor: ARARE » dc. abr. 08, 2009 6:11 pm

Autor: monipeny » dc. abr. 08, 2009 7:25 pm

Autor: xurdit » dc. abr. 08, 2009 8:59 pm

Autor: xocolatina » dj. abr. 09, 2009 9:41 am

Autor: sylvya » dj. abr. 09, 2009 10:09 am