CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: NUMA » dt. abr. 07, 2009 8:16 am

Bon dia!!!!!
TANIA !!! FELICITATS!!!!!!! ja ets una ca n´alzinera oficial!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
NUMA
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: NUMA » dt. abr. 07, 2009 8:17 am

Arare.... Les invis son super chules!!!! molt originals !!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
NUMA

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: dido » dt. abr. 07, 2009 9:16 am

Bon dia!!!!!

Tània, felicitats per la reserva, ja veureu que no us en penedireu, és un lloc màgic!

Anerola, que fort això de l'esguinç de costella! Ja faré atenció cada vegada que tingui tos... A fer repòs!

Labanda, intenta no estressar-te abans d'hora, dona, ja veuràs com tot anirà bé i el tiet del Sergi estarà puntual al casament!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: dido » dt. abr. 07, 2009 9:20 am

Me n'oblidava, Arare, jo crec que ens passa una mica a totes, hi posem tanta il·lusió amb tot el que preparem i ho vivim tant que ens sorprèn que les altres persones no s'ho prenguin com nosaltres... però jo estic convençuda que amb aquestes invitacions triomfaràs per complet!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: ANEROLA » dt. abr. 07, 2009 12:08 pm

Bon dia noies,
tanialolo felicidades y bienvenida, y como dices ya puedes ir empezando a mirar cosas que empieza tu cuenta atrás. Por cierto, mi mejor amiga también conoció a su futuro marido en Ibiza, y se casan el año que viene, jeje, que casualidad.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ARARE » dt. abr. 07, 2009 1:00 pm

Labanda.. jo també estaria nerviosa però si tens plan B (dona) ja pots respirar.. Que s'empapi bé de tota la cerimònia i si el marit no arriba a l'hora, que ho faci ella!!!

Per cert, a mi mai m'ha arribat cap excel de menús!!!!!!!

Tania moltes felicitats!!! Ja veuràs que el temps passar ràpid i d'aqui no res.. t'estaràs casant!!! Ja t'anirem explicant les nostres aventures!!!

Dido tens raó, nosaltres som unes enamorades de tots els preparatius i clar, la gent te altres coses al cap i no reacciona com pensem..

Per cert, la Mferrer no tenia prova de invis?? O m'ho estic inventant????

Numa, merci pels comentaris!!!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: tanialolo » dt. abr. 07, 2009 1:48 pm

Hola xicas k bien ya esta todo exo!! ahora a empezar a mirar fotografo etc etc k follon ya me diresi aun poco cual habeis cojido vovotras y el tema papeles para la boda civiol como lo hacemos k no tebngo ni idea :star:: muchicimas gracias a todas besitos
Imatge
tanialolo

Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: MOT » dt. abr. 07, 2009 2:27 pm

Ei Tanialolo, enhorabona!!! heu triat el lloc més maco de tots!!! jejeje (què t'he de dir, jo!) jeje

Bé, espero que anem sabent de tu.

Invis? jo vull veure-les!!!!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ARARE » dt. abr. 07, 2009 6:04 pm

Tanialolo els papers encara no els has de fer.. Pq un cop ten l'expedient autoritzat per casar-te caduca al cap d'un any.

Jo vaig anar al registre civil (per lo de la partida de naixement), al jutgat (per la fe de vida) i al ajuntament (per l'empadronament) i amb aquests tres papers vaig anar a l'ajuntament d'on visc (d'on és el meu xicot) i ens van muntar tota la paperassa.. Després s'han de portar a l'ajuntament de rubió (si et cases allà) i ja està!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: tanialolo » dt. abr. 07, 2009 10:08 pm

Gracias ARARE uf k follon me lo apunto!! pero bueno empezare ya por k me caso el 2 de mayo practicamente keda un año y un mes asi k ire haciendolo si caduca a el año...... y ademas mi novio es de madrid!!!!!!asi k tenemos k ponernos las pilas jeje neujor:-)

Una pregunta chicas kiero poner autocar peo la pregunta es suben??asta arriba con el camino de cabras jajajajaj ya me contareis me gustaria k nadie cojiera el coche :hmm::
Imatge
tanialolo

Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: ShuRa » dc. abr. 08, 2009 8:09 am

tanialolo ha escrit:Gracias ARARE uf k follon me lo apunto!! pero bueno empezare ya por k me caso el 2 de mayo practicamente keda un año y un mes asi k ire haciendolo si caduca a el año...... y ademas mi novio es de madrid!!!!!!asi k tenemos k ponernos las pilas jeje neujor:-)

Una pregunta chicas kiero poner autocar peo la pregunta es suben??asta arriba con el camino de cabras jajajajaj ya me contareis me gustaria k nadie cojiera el coche :hmm::

JAJAJAJA ¿hay mucho camino de cabras?
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: ARARE » dc. abr. 08, 2009 12:56 pm

Los autobuses pequeños suben seguro!! el problema son los grandes, a mi l'Ariana me dijo que subir, suben porque hay algunos que lo han hecho pero que mejor no arriesgarse porque dice que algunos chofers no se atreven y entonces cagada pasturet...

Yo subiré un dia con un amigo que es conductor de autobús y que lo mire (pillaremos el autobús donde él trabaja, Labanda, és la companyia de bus de Manresa.. es diu Castellar????) Son del grupo Sagalés. Ya os diré!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: mferrer » dc. abr. 08, 2009 8:10 pm

Hola noies!!!

Ja torno a ser aquí!!! després d'uns dies de natura a la vall de Pineta.
LABANDA, no pateixis, segur que tot va bé, a més a més, amoïnan-te no aconseguiràs res, i pensa que hi ha moltes coses que también han d'estar al dia; tu concentra't en tot això i et distrauràs del tema de l'arribada del tiet del Sergi;

ARARE, jo no tinc prova de invis, fins passat setmana santa no les tindré.

TANIALOLO: felicitats per la boda i benvinguda!!! ja veuràs que això és un no parar!!!

LORENA, espero que poc a poc vagis millorant!! carai amb la TOS!!!

A la resta molts petons!!
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: MOT » dc. abr. 08, 2009 8:16 pm

Hola noies!!!

Ja estic de vacances!!!! I per aprofitar-ho, demà al banc! a firmar la subrogació d'hipoteca... ara sí que estarem ben casats!!! jajajaja

Autocars: busqueu-los de 35 places i no us lieu. Jo no us recomano Animaespectacles, vaig tenir una mala experiència amb ells el dia de la boda.
Imatge Imatge
MOT

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: dido » dj. abr. 09, 2009 9:23 am

Bon dia!!!!!!!

Quina sort les que esteu de vacances! Nosaltres hem baixat a Barcelona un parell de setmanetes, però toca seguir pencant!!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: LABANDA » dj. abr. 09, 2009 10:17 pm

eis paso a saludar!!

camino de cabras??jejejejeje jo trobo que no oi? només que està perdut al mig de la vall de Rubió, es lo que mola no??
el caminet està asfaltat i sobre lo dels autobusos, lo dit.

Jo no en contracto, cadascú que s'espavili...

Hem reservat la Casa Cal Pau Jordana tot el cap de setmana pels amics, està molt molt bé!!

sabates estic en dilema encara, segurament em compri les Pura Lopez pel dia B, per la comoditat...

pesaita la niña con los zapatitos.... ja em van arribar els altres, m'els posaré pel casament de la Hansen i per l'altra que tinc al juliol, of course!

bé wapes, les que hagin marxat que vagi molt bé i les que us quedeu también!!

Dido, us debeu fer un fart d'amunt i avall França-Barcelona oi?? Ja parlaves francès abans d'anar a viure allà? hi vas anar a estudiar potser?

me lio con tantas!

un peto

aps, tanialolo, ENHORABUENA! UNA MÁS!
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: dido » dv. abr. 10, 2009 11:25 am

Bon dia!!

Jeje, Labanda, que bo lo teu amb les sabates, almenys que les puguis aprofitar, les que t'has comprat! que son molt maques!!

Doncs sí que parlava francès abans d'anar a viure a França, encara sort. Ens vam traslladar perquè el meu marit va guanyar una plaça a la universitat, era una oportunitat molt bona per ell, i jo el vaig seguir.

Apa, disfruteu de les vacances les que podeu!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: ARARE » dv. abr. 10, 2009 11:49 am

dido ha escrit:Bon dia!!

Jeje, Labanda, que bo lo teu amb les sabates, almenys que les puguis aprofitar, les que t'has comprat! que son molt maques!!

Doncs sí que parlava francès abans d'anar a viure a França, encara sort. Ens vam traslladar perquè el meu marit va guanyar una plaça a la universitat, era una oportunitat molt bona per ell, i jo el vaig seguir.

No et sona raro??? Jo no se si m'acostumaré!! A vegades li dic la meu xicot: Digues la meva dona.. i Jo dic: el meu marit..jejejje.. ens haurem d'acostumar...
Imatge
ARARE

EntradaAutor: S&X » dv. abr. 10, 2009 12:59 pm

ARARE ha escrit:
dido ha escrit:Bon dia!!

No et sona raro??? Jo no se si m'acostumaré!! A vegades li dic la meu xicot: Digues la meva dona.. i Jo dic: el meu marit..jejejje.. ens haurem d'acostumar...

Jajaja jo al contrari, el Xavi a vegades diu, la meva dona, i jo li dic eeeeeeeeeeeeeps encara no!!!
Jo encara dic el meu novio, com si tinguessim 15 anys!

LABANDA vaja tela amb les sabates jejeje, pero si t.agradaven les de madrid i les pots aprofitar llavors pefecte!! i les de pura lopez del mitic dia B.

Noies que disfruteu dels dies de vacances.

muackis
S&X l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 10, 2009 4:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: dido » dv. abr. 10, 2009 2:41 pm

Jejeje, doncs jo si no hi penso dic el meu company... em surt així. Suposo que tot és qüestió de temps.

El que sí que he notat és q ara tothom em diu madame!! No sé si és per l'anell o simplement perquè em faig vella...
Imatge
[/url]
dido

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants