Organizadores de bodas

bodes 10!

Organizadores de bodas

EntradaAutor: mff5 » dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

Muy buenas a todas. Quería abrir este post, para ver q opináis sobre las empresas q organizan bodas. Vale la pena?? Conoceis alguna de estas empresas en Barcelona?? Muchas gracias.

Felicidades a todas por vuestra boda. Soy de julio del 2010.
mff5

Entrades: 17
Membre des de: dj. gen. 22, 2009 12:01 pm

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dj. abr. 02, 2009 2:51 pm

Eso eso... a ver si alguien conoce alguna, q yo también quiero!!

Se q a la feria de hospitalet van unos y queria preguntar allí.
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: Lila06 » dj. abr. 02, 2009 9:43 pm

Hola!!!

A mi me lo organizó Diverta. Es una empresa que lleva 15 años en el sector. Está ubicada en Manlleu, cerca de Vic, pero se mueven por toda catalunya. Los precios están muy ajustados, de verdad.
www.diverta-sona.cat o 938515222. Ya me direis!
Lila06

Entrades: 34
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 11:55 pm

EntradaAutor: xocolatina » dv. abr. 10, 2009 11:20 am

Buenos dias chicas,

Yo soy organizadora de bodas y eventos en general lo que pasa es que en este caso no os puedo ser de ayuda, nosotras trabajamos en la provincia de Girona y en toda la Costa Brava. Os dejo nuestra web www.exitevents.es por si alguna le atrae la idea de hacerlo cerca del mar.

En la província de Barcelona hay varias empresas que os pueden ayudar consultad condiciones y precios antes de decidiros por una.Un consejo muy fundamental es que sintais un buen feeling con la persona que va a ayudaros en vuestro dia.
Os dejo un enlace de esta misma pagina donde encotrareis información de empresas que trabajan en Barcelona a ver si os es de ayuda, algunas de ellas tienen estand en bodas bodas, la feria de Barcelona.
http://www.guianupcial.com/organizacion ... uncis.html
xocolatina l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 01, 2009 9:23 am, en total s’ha editat 3 vegades.
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. abr. 10, 2009 5:35 pm

Hola noies, soc dj's i profe de ball, jo treballo amb Event-to que ens contracten per a fer classes de ball a nuvis i de dj's.
El contacte és Janet i li pots dir que truques de part nostre.

http://www.event-to.com/index.asp

Jordi
http://silviaijordi.blogspot.com/
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Re: Organizadores de bodas

EntradaAutor: Estelet » dc. oct. 28, 2009 5:11 pm

Hola noies,

Veig que fa molt sobre aquest tema i que ja ha quedat mort, però fins ara no l'havia vist. Jo em vaig casar aquest juliol i em van ajudar la gent de Decibel Casaments: http://www.decibelproduccions.cat/casaments

Una gent molt maca, ho porten dues noies molt simpatiques que no t'imposen res i t'ajuden en el que només necessites. Jo els vaig necessitar bastant per al dia del casament, ja que hi havien moltes coses que jo no podia controlar aquell dia. I també em van portar una banda de música excel·lent, que la gent em va dir que eren boníssims!. Jo em pensava que seria car contractar uns organitzadors i em va sortir molt bé de preu i va valdre la pena. Sobretot pq ells treballen amb uns preus molt ajustats.

No sé si algú li interessara, però aquí deixo la meva experiència.

Petons!.

::love::
Imatge
Estelet
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 114
Membre des de: dc. gen. 23, 2008 9:02 pm

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant