ja m'ho han dit alguna altre vegada. Però es que em torna boja a mi también.
Autor: xocolatina » dj. abr. 09, 2009 10:23 am
ja m'ho han dit alguna altre vegada. Però es que em torna boja a mi también.

Autor: sylvya » dj. abr. 09, 2009 11:38 am
xocolatina ha escrit:siiija m'ho han dit alguna altre vegada. Però es que em torna boja a mi también.

Autor: nimi » dj. abr. 09, 2009 11:53 am

Autor: xocolatina » dv. abr. 10, 2009 3:29 pm

Autor: nimi » dv. abr. 10, 2009 10:54 pm
xocolatina ha escrit:Merci maca!! ja l'he mirada i es... sota el meu punt de vista força durilla.
Jo en tinc una amb la que he perdut 7 kilos k esta molt bé i et permet menjar dos dies a la setmana pasta, un llegum i la resta verdura o amanides amb proteina.
A veure si després de setmana santa em torno a concienciar i segueixo fent-la.
Per cert NyiNy no se on veus tu que has de perdre pes reina, que a la trobava de foreras et vaig veure ben mona i primeta eh!! així que menys complexes i més estimar-se.
nimi: les pastanages no són tant bones com la xocolata i no m'identifico gensànims crec amb la teva força de voluntat!

Autor: ARARE » ds. abr. 11, 2009 9:28 am

Autor: S@N20 » dg. abr. 12, 2009 12:00 pm

Autor: ARARE » dg. abr. 12, 2009 12:48 pm
S@N20 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Mis sílfides, cómo vamos??
Nimi...al final al metge...q lo de ir al lavabo es súper importante!!! Yo tengo épocas en las q voy muy bien, y otras en las q fatal...Hace años, fui al metge y me mandó unos sobres naturales, la verdad q me fueron ok!!!
La verdad...estos dias casi ni he mirado lo q he comido...Lo único...pues no pasarme y comer cosas prohibidas y entre horas. A partir del martes, vuelta a la rutina y volver a empezar, haig de fer bondat, si no...
Arare...ets de Granollers???? Co-i!!!! Jo también!!! Bueno, al costat, de les Franke fa 4 mesos...abans, de tota la vida, de Canovelles!!!Q bonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Autor: S@N20 » dg. abr. 12, 2009 3:05 pm

Autor: LABANDA » dg. abr. 12, 2009 4:50 pm

Autor: xurdit » dl. abr. 13, 2009 3:00 pm

Autor: carlina » dl. abr. 13, 2009 4:13 pm

Autor: ARARE » dl. abr. 13, 2009 5:02 pm

Autor: sylvya » dl. abr. 13, 2009 7:34 pm

Autor: mileeidy » dl. abr. 13, 2009 8:00 pm

Autor: nurieta_ » dl. abr. 13, 2009 10:02 pm
!!!!!

Autor: ShuRa » dt. abr. 14, 2009 8:03 am

Autor: ShuRa » dt. abr. 14, 2009 8:10 am
ARARE ha escrit:Però amb qui us pensàveu que compartieu dietes, amb qualsevol??? jo soc molt important eh!!! jejejejej... No home noooooooooo, treballo a la central d'una multinacional (catalana) i sempre estem en contacte amb les plantes que tenim pel mon!! Jo treballo a RRHH i el de RRHH de Teneessee plega, i hem estat tota la setmana en contacte per entendre coses d'allà (la legislació, nomina, etc americana és molt dificl d'entendre!!!)....
Nenes.. la meva setmana santa te més bona pinta (dietilment parlant). REsulta que teniem prevista una escapada a Huesca, a casa d'uns amics, per 3 o 4 dies i clar.. esperava menjar moltíssim... però al final no podem anar a Huesca (la tieta de la meva amiga s'ha posat malaltona i hem decidit no emprenyar per allà) així que estaré per aqui i em podré controlar una mica més!!!
de totes maneres dimarts dieta metalhet!!! Todas juntas ueeeeeeeeee... Nyinyi, Nimi i Arare preparades per la dieta màgica dels 15 dies!!!!
Suposo que lo dels batuts de la shura és això del pronokal, son batuts amb gustos no?? Tipics dolços (xoco, maduixa, vainilla) i d'altres més moderns (creps, pizza..).. no???? Pq si és la tipica pizza però en batut i engreixa menys faré servir la minipimer per tot!!!!

Autor: nimi » dt. abr. 14, 2009 8:24 am
ShuRa ha escrit:ARARE ha escrit:Però amb qui us pensàveu que compartieu dietes, amb qualsevol??? jo soc molt important eh!!! jejejejej... No home noooooooooo, treballo a la central d'una multinacional (catalana) i sempre estem en contacte amb les plantes que tenim pel mon!! Jo treballo a RRHH i el de RRHH de Teneessee plega, i hem estat tota la setmana en contacte per entendre coses d'allà (la legislació, nomina, etc americana és molt dificl d'entendre!!!)....
Nenes.. la meva setmana santa te més bona pinta (dietilment parlant). REsulta que teniem prevista una escapada a Huesca, a casa d'uns amics, per 3 o 4 dies i clar.. esperava menjar moltíssim... però al final no podem anar a Huesca (la tieta de la meva amiga s'ha posat malaltona i hem decidit no emprenyar per allà) així que estaré per aqui i em podré controlar una mica més!!!
de totes maneres dimarts dieta metalhet!!! Todas juntas ueeeeeeeeee... Nyinyi, Nimi i Arare preparades per la dieta màgica dels 15 dies!!!!
Suposo que lo dels batuts de la shura és això del pronokal, son batuts amb gustos no?? Tipics dolços (xoco, maduixa, vainilla) i d'altres més moderns (creps, pizza..).. no???? Pq si és la tipica pizza però en batut i engreixa menys faré servir la minipimer per tot!!!!
Jajajajaja sí, sí, son batidos de pronokal.
Como dice xurdit, vienen en base de polvos, pones X cantidad de agua según cada cual, y se hornean, plancha, microondas, bebidos, nevera, etc... Depende si es un creppe, unas natillas, un bizcocho, una pizza, nuggets, paella, etc jajajajaja
Pero hoy toy triste... :( no me he pasado nada en estos días... :( y me ha costado muchísimo.....Iba bajando....y de repente de ayer a hoy...casi 1kg más!!!!!!!!!! ¿pq?![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: metalhet » dt. abr. 14, 2009 8:39 am
jejejeje