NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dg. abr. 12, 2009 8:45 pm

espluguina ha escrit:
Papallona* ha escrit:nenesssssssssss
que tal com va la semana santa????
ja ficareu fotiitos les que heu sortit ehhhhhhhhhhhh jejej

us volia fer una pregunta:
¿sabeu on estan les clarisses??? es que m'he enrecordat de lo de portar ous pero no se on estan????
a vere si em podeu ajudar please!!!
Graaaaaaaaaaacies!!!

::love::

"los huevos no los puede llevar la noviaaaaaaaaaaa lo ha de llevar alguien por ella con un papelito con la fecha, el nombre de los novios y el lugar de la boda....nosotros fuimos al convento de Pedralbes"

Gracies!!! espluguinaaaaaaaaaaaa

si que coneixia la tradició de que no ho portes la núvia jejeej...
es que em sona que per tortosa o abans n'hi ha també... bueno pensaré en qui els pot portar jejejejej

b7s!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dg. abr. 12, 2009 8:48 pm

JUDITH REUS ha escrit:Hola noies!!!

Ja he tornat de les vacancetes i durant auqestes vacances ja he superat l'any que ens falta per passar per l'altar.
El dia 10 d'abril, vaig estar mirant l'hora quasi tot el dia, i pensava el que estaria fent un anyet despres.....jejej quina gràcia!!! :-///:

Com us ha anat el descans de la setmana santa????

uauuuuuuuuuuu
ja has baixat de l'anyet!!! aix judith wapiiiiiiii.. que foooooort!!!!

jo tinc una peneta.. no vull que s'acabi!!! jo segurament ja no faré vacances fins 2010!!! joooooooooo

per lo demés genial... hem sortit, la family els amics..

i tu que tal???
Papallona*

EntradaAutor: Nata|ia » dl. abr. 13, 2009 7:50 am

wapesss com esteu?? aquesta nit he tornat de frança...ufffff com ha plogut!!! bestial! pero weno hem rigut molt, ens hem mullta molt xD i hem menjat molt tmb jaja... es q l'hotel eren habitacions amb cuina microones i tot aixo.. i vam portat una nevereta plena!! hem fet de tot a la cuina aquella jaja, el q sa d fer per estalviar... valtros q tal les minivacances??

...l'unic q ara tinc unes angines....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
Nata|ia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: Papallona* » dl. abr. 13, 2009 8:25 am

ei natalia!!!
que bé quehagis pogut sortir i desconnectar nena :-)ok:

aaaaaa gracies per les fotos eh!!!!!!! com saps que ens encanten jejej

os tres si que ha plogut si...

jo he estat per aki no he fet gran cosa i avui la mona!!!!! yuju!!!!!

que has visitat????
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dl. abr. 13, 2009 10:32 pm

Eiii noies!!!!!

hola a totes les que heu tornat de vacancetes!!!! jo vaig treballar la setmana pasada però aquest cap de setmana llarg hem pogut marxar al poble, a Calanda, a desfugarme una estona amb els tambors!!!!

Ara la cosa la tenim parada....tots els amics del poble insistint quan ens casem i nosaltres...sense dir res!!!!! es que es clar, ara falta el pas oficial, que ell m'ho demani, i això no arriba, que hi farem!!!!

Colta, què és això de les fotos??? quan dieu algun dia que us paseu coses per privat?? es que us heu passat el correu personal?? es que em perdo!!!

Apa, que jo demà i passat demà si que tinc festa encara....a veure si disfrutem una mica d'estar a la nova casa!!!

PEtonets!!
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. abr. 13, 2009 11:44 pm

laiac ha escrit:Eiii noies!!!!!

hola a totes les que heu tornat de vacancetes!!!! jo vaig treballar la setmana pasada però aquest cap de setmana llarg hem pogut marxar al poble, a Calanda, a desfugarme una estona amb els tambors!!!!

Ara la cosa la tenim parada....tots els amics del poble insistint quan ens casem i nosaltres...sense dir res!!!!! es que es clar, ara falta el pas oficial, que ell m'ho demani, i això no arriba, que hi farem!!!!

Colta, què és això de les fotos??? quan dieu algun dia que us paseu coses per privat?? es que us heu passat el correu personal?? es que em perdo!!!

Apa, que jo demà i passat demà si que tinc festa encara....a veure si disfrutem una mica d'estar a la nova casa!!!

PEtonets!!

laiac, encara no t'ho ha demanat? però ja vau anar a mirar restaurants, no? igual el pobre es pensa que ja no cal demanar-ho!!! ;) faig broma, no et preocupis q segur q està esperant alguna data especial o algo!!! muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. abr. 14, 2009 7:01 am

Bon dia noies!!!!!

laiac però no t'ha insinuat res????? ahhhhhhh.. en enviem missatges privats entre nosaltres... has de clicar a "mp" està sota els comentaris de cadascuna!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. abr. 14, 2009 1:40 pm

Hola noies!!!! com va tot??? buff....ultimament no tinc temps per entrar i mirar com us van les cosetes....que m'expliqueu nuvies de Tarragona???

Petonets a totes!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dt. abr. 14, 2009 2:59 pm

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaale!!! ara sé com es fa això dels privats!!!!

Doncs a veure, això de demanar-ho..., insinuat està, i jo li dic que prou, que ja ho podem fer oficial, i em ve amb allò de què "vaig ser jo qui li vaig dir que m'ho havia de demanar" i ara diu que necessita el dia!!!!però vaja, que avui mateix hem anat al registre per demanar informació pel casament!

Ara ho tenim com a parat, espero que no ens agafin el dia de juny que ens va bé i volíem pel castell de vilafortuny i el casablanca!!!

Petonets!!!
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dt. abr. 14, 2009 6:00 pm

laiac ha escrit:Eiii noies!!!!!

PEtonets!!

Ei nena no pateixis per aixo, potser espera el moment ideal...quan menys to esperis alli plantat estara ell amb una ciaxeta a la ma i dient q ti casis!!
xq no pateixis, el meu cosi no li va donar l'anell de promesa a la seva dona fins un mes abans del casament!!!!Aixi que no pateixis aixo no es el mes important lo important esq ja tingueu reestaurant i data aixo vol dir q ell es vol casar am tu!!
També li podries demanar tu amb ell jo l'any pasat quan feiem 7 anys(q x ell es el seu num de la sort ja q tot o fa en 7 cumple i sant) li vaig regalar un anell i li vai dir q volia pasar tota la vida am ell nose si o va pillar xo al mes seguent ja ens haviem comprat un pis...aixi q no apteixis!!!
monxi_bp
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dt. abr. 14, 2009 6:08 pm

Bueno nenes tornem a la rutina jo no e anat enlloc xq el ricard a treballat xo bueno tmb ens o em pasat bé!!
Air una cosina del ricard ens va dir q estava embarassada aixi de sopeton ens vam qedar... :star:: clar naltres aviem de dir q ens casavem i la data i xofff allo ens va xafar la sorpresa aixi q quan o vam dir no ens van fer gaire cas xo bueno cm q es la seva familia i ja se com son tmp ma preocupat gaire ja q la meva esta molt contenta!!!!
Nenes em penso q ja tinc invitacio ens la fet un amic i es super xula a veure si li fai una foto i la penjo bueno a mi m'ha agradat >.-<:

Aisss ja tinc ganes de coneixeus encara q al treballa de tarda o tindre dificil xo es fara el q es pugui!!!Q us va be algun dia d'aqest mes???xq tinc quasi una ora de mes al meu favor i aixo vol dir q podria plegar abans....ja em direu algo sino els gastare aqest divendres
monxi_bp

EntradaAutor: monxi_bp » dt. abr. 14, 2009 6:12 pm

espluguina ha escrit:
Papallona* ha escrit:nenesssssssssss
que tal com va la semana santa????
ja ficareu fotiitos les que heu sortit ehhhhhhhhhhhh jejej

us volia fer una pregunta:
¿sabeu on estan les clarisses??? es que m'he enrecordat de lo de portar ous pero no se on estan????
a vere si em podeu ajudar please!!!
Graaaaaaaaaaacies!!!

::love::

"los huevos no los puede llevar la noviaaaaaaaaaaa lo ha de llevar alguien por ella con un papelito con la fecha, el nombre de los novios y el lugar de la boda....nosotros fuimos al convento de Pedralbes"

ei lo dels ous on es poden portar???jo se de gent q els portava a valls xo esclar ara ja no i son les monges..... :--( buff jo aure de ferlos portar xq tinc la intuicio de q aqell dia caura 1 tormenta d'estiu d'aqelles bones!! :-(
esq soc mol gafe
monxi_bp

EntradaAutor: Papallona* » dc. abr. 15, 2009 7:06 am

Bon dia wapis!!!!

ja torna a haver-hi moviment al foro siiiiiiiiiiiiii >.-<:

nenes que els marcadors van baixant!!! uauuuuuuu

ei Mrs. Happiness quant de temps!!! bueno ja saps que estem per aki!! que ens expliques!!!???

laiac... lo dels privis controlat :-)ok: , jo crec que qualsevols dia cau... no serà per sant jordi?? jejejejej

Monxi... jo també els faré portar pq tinc la mateixa impressió que tu... tormentazo!!! ;P

_eLi_ asi que has desconectado unos dias ehhhhhh!! pon fotitos nena!!! jejej ya sabes que me pirran jijiji

bueno nenis... me voy a la faena, un b7!
Papallona*

EntradaAutor: monxi_bp » dj. abr. 16, 2009 9:55 pm

Xiquesssss!!!!
Q disabte vai al rosa clara a provar-me vestits!!!!!El val de descompte m'ha fet entrar el cuc i m'en moro de ganes de posarme un vestit de nuvia!!!!!

Vaig a mirar be la coleccio del 2009 i a veure quins m'agraden xq del rosa clara no havia mirat gaire ja q es una mica carillo....

Ja us explicare a veure q!!! >.-<: >.-<: >.-<:
monxi_bp

EntradaAutor: monxi_bp » dj. abr. 16, 2009 9:55 pm

Xiquesssss!!!!
Q disabte vai al rosa clara a provar-me vestits!!!!!El val de descompte m'ha fet entrar el cuc i m'en moro de ganes de posarme un vestit de nuvia!!!!!

Vaig a mirar be la coleccio del 2009 i a veure quins m'agraden xq del rosa clara no havia mirat gaire ja q es una mica carillo....

Ja us explicare a veure q!!! >.-<: >.-<: >.-<:
monxi_bp

EntradaAutor: María&Xavi » dj. abr. 16, 2009 10:20 pm

Nenes!!!

Com esteu? Uff, cada vegada queda menys pel 2010 i els marcadors baixant!

Per cert, estem embolicats amb el tema fotògrafs. Hem mirat uns quants però els que més ens agraden tenen una cosa dolenta (al nostre parer) i és que et posen com a condició vendre fotos al restaurant i això nosaltres no ho volem. No sé què farem al final. Algú ha trobat algun fotògraf que no passi dels 2500€ (fotos i vídeo) i que estigui bé? (Trobo que demano massa).
Imatge
María&Xavi

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. abr. 17, 2009 9:32 am

Papallona* ha escrit:Bon dia wapis!!!!

ei Mrs. Happiness quant de temps!!! bueno ja saps que estem per aki!! que ens expliques!!!???

laiac... lo dels privis controlat :-)ok: , jo crec que qualsevols dia cau... no serà per sant jordi?? jejejejej

Monxi... jo també els faré portar pq tinc la mateixa impressió que tu... tormentazo!!! ;P

_eLi_ asi que has desconectado unos dias ehhhhhh!! pon fotitos nena!!! jejej ya sabes que me pirran jijiji

Hola wapetones!!!! doncs la veritat és que feia temps que no entrava. No he parat amb el treball i estic saturadisima!!!!la veritat esk ja necesito un break, pero fins al Maig res de res. Marxem amb les amigues a Canarias a passar uns dies i desconectar!!!!!jejeje.
Per tot el demés, sembla que bé. Els preparatius del casament els tenim una miqueta parats....ja que pensem que tot lo principal ja ho tenim...el demés una mica més endavant, no creieu??? i valtors com va la cosa?? per cert!!! necesitaria ajuda sobre les floristeries....em podeu recomanar alguna? A nosaltres, com ens casem a l'Encanteri, ens van recomanar una de Reus que es dius Joana Corts, però entre que encara no hem anat a mirar i l'altre factor important és que no entenc de flors....doncs voldria referencies....

Expliqueu-m'he cosetes noves dels vostres preparatius...please!!!!!i així em fico al dia jejeje

Gracies wapetones!!!!!!!!! :-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nataliaferre » dv. abr. 17, 2009 10:01 am

Hola Mrs. Happiness, jo em caso el juny del 2010 i comentar-te que la floristeria que t'han donat a reus es la millor que hi ha entre preu, calitat i quantitat jo ho fare tot alla el meu ram, el ram per les avies, les flors pel cotxe, i l'adornacio de la esglesia mo regalen ells.

Nosaltres a la nostra familia sempre em anat alla i sempre hem quedat molt i molt contents
Espero haberte ajudat. PEtons i felicitats
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. abr. 17, 2009 11:14 am

nataliaferre ha escrit:Hola Mrs. Happiness, jo em caso el juny del 2010 i comentar-te que la floristeria que t'han donat a reus es la millor que hi ha entre preu, calitat i quantitat jo ho fare tot alla el meu ram, el ram per les avies, les flors pel cotxe, i l'adornacio de la esglesia mo regalen ells.

Nosaltres a la nostra familia sempre em anat alla i sempre hem quedat molt i molt contents
Espero haberte ajudat. PEtons i felicitats

Hola Nataliaferre!!!
Moltes merces per la info. La veritat és que mai havia sentit parlar d'aquesta floristeria, però la noia del restaurant ens va dir que ells treballaven amb ella i que la gent quedava contenta (centres de la taula de convidats). Així que per lo que em dius...ho mirarem...jejeje
Pero la qüestio ésk no tinc ni idea de quan he de començar a mirar-ho aixó...
jejeje. Que em podeu dir?

Petonets i gracies!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: monxi_bp » dv. abr. 17, 2009 11:31 am

Mrs. Happiness ha escrit:
Papallona* ha escrit:Bon dia wapis!!!!

Hola wapetones!!!! doncs la veritat és que feia temps que no entrava. No he parat amb el treball i estic saturadisima!!!!la veritat esk ja necesito un break, pero fins al Maig res de res. Marxem amb les amigues a Canarias a passar uns dies i desconectar!!!!!jejeje.
Per tot el demés, sembla que bé. Els preparatius del casament els tenim una miqueta parats....ja que pensem que tot lo principal ja ho tenim...el demés una mica més endavant, no creieu??? i valtors com va la cosa?? per cert!!! necesitaria ajuda sobre les floristeries....em podeu recomanar alguna? A nosaltres, com ens casem a l'Encanteri, ens van recomanar una de Reus que es dius Joana Corts, però entre que encara no hem anat a mirar i l'altre factor important és que no entenc de flors....doncs voldria referencies....

Expliqueu-m'he cosetes noves dels vostres preparatius...please!!!!!i així em fico al dia jejeje

Gracies wapetones!!!!!!!!! :-)

buenas aixo de les floristeries es una mica rotllo pero si et cases a l-encanteri a morell hi ha una floristeria q es diu anturium i o fan molt be es la q li va fer les flors a la meva germana i a mi tmb me les fa ella.
La dona es encantadora una mica despistada pero es molt bona dona i treballa super be tambe intenta no pasar/se am els preus intenta cobrar lo just xq ara va tot com va

T-esplico on esta xq si vols pasarti..est[a venin de vilallonga entran al morell a la rotonda q pots anar cap a reus alli si vas en direccio a la pobla just al costat de la botiga desports esta alli l-unic q em penso q nomes obre a els tardes el telf es aqest 977840799 si no m-equivoco
monxi_bp

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants