POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: xocolatina » dj. abr. 09, 2009 10:23 am

siii :-( ja m'ho han dit alguna altre vegada. Però es que em torna boja a mi también.
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: sylvya » dj. abr. 09, 2009 11:38 am

xocolatina ha escrit:siii :-( ja m'ho han dit alguna altre vegada. Però es que em torna boja a mi también.

jajajajajaja no pasa res dona!!! nosaltres som fortes i no caurem a la tentació jajajajajjaa
Imatge
sylvya
:: núvia de platí

Entrades: 4395
Membre des de: dg. juny 15, 2008 6:50 pm
Ubicació: sant boi de llobregat

EntradaAutor: nimi » dj. abr. 09, 2009 11:53 am

mmm....xocolata...ara em ve de gust!!! xocolatina! has de posar una foto d'una pastanaga! a veure si també ens ve de gust...jajaja

No trobo la dieta metalhen o com es digui....algú em pot recordar de que anava?

Jo ahir per la nit vaig ser mooolt bona, vaig anar després de sopar a casa d'uns amics i van posar quicos, pastetes, van sacar begudes...i sorprenentment no vaig agafar res de res! olé! olé!!! i jo amb el meu got d'aigua! ajjaja. Esk avui hem quedat per veure una peli i sé que segur que pico algo, demà anem a montserrat i menjarem en un buffet (ejem, ejeeemm....) i dilluns anirem a roses i dinarem fora....i això contant que no pequi més el cap de setmana!! la resta del temps s'ha de ser bona!!!

Anims wapes! :-)) :-))
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi
:: núvia experta

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: xocolatina » dv. abr. 10, 2009 3:29 pm

Merci maca!! ja l'he mirada i es... sota el meu punt de vista força durilla.
Jo en tinc una amb la que he perdut 7 kilos k esta molt bé i et permet menjar dos dies a la setmana pasta, un llegum i la resta verdura o amanides amb proteina.
A veure si després de setmana santa em torno a concienciar i segueixo fent-la.

Per cert NyiNy no se on veus tu que has de perdre pes reina, que a la trobava de foreras et vaig veure ben mona i primeta eh!! així que menys complexes i més estimar-se.

nimi: les pastanages no són tant bones com la xocolata i no m'identifico gens :-) ànims crec amb la teva força de voluntat! :-()-)
xocolatina

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: nimi » dv. abr. 10, 2009 10:54 pm

Aish noies...avui he estat a montserrat (sí, fatal amb el dia que fa) i precisament per això en comptes de caminar i cremar calories, només em menjat i menjat...de primer me agafat amanida, bueno. Però de segon canelons i he menjat 2 torrades de pa amb tomàquet i de postre crocanti amb nata...aish. I tampoc esk sigui una burrada però em sento supeeer inflada. Portava dies amb la panxeta super plana i avui torno altra vegada a tenr la panxa inflada de sempre i em sento super pesada...i a més porto ja 2 o 3 dies sense anar al lavabo...al final hauré d'anar al metge!

xocolatina ha escrit:Merci maca!! ja l'he mirada i es... sota el meu punt de vista força durilla.
Jo en tinc una amb la que he perdut 7 kilos k esta molt bé i et permet menjar dos dies a la setmana pasta, un llegum i la resta verdura o amanides amb proteina.
A veure si després de setmana santa em torno a concienciar i segueixo fent-la.

Per cert NyiNy no se on veus tu que has de perdre pes reina, que a la trobava de foreras et vaig veure ben mona i primeta eh!! així que menys complexes i més estimar-se.

nimi: les pastanages no són tant bones com la xocolata i no m'identifico gens :-) ànims crec amb la teva força de voluntat! :-()-)

Imatge
nimi

EntradaAutor: ARARE » ds. abr. 11, 2009 9:28 am

Nenesssssssss jo porto uns dies tela marinera... Però ja ho sabiem no???

Potser avui pujo a passar el dia a Girona.. .jejeje i tu Nyinyi em sembla que vaig llegir no se a quin post que baixaves a Granollers no? (al meu poble)

El dimarts parlarem de dieta.. ara toca disfrutar!!!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: S@N20 » dg. abr. 12, 2009 12:00 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Mis sílfides, cómo vamos??

Nimi...al final al metge...q lo de ir al lavabo es súper importante!!! Yo tengo épocas en las q voy muy bien, y otras en las q fatal...Hace años, fui al metge y me mandó unos sobres naturales, la verdad q me fueron ok!!!

La verdad...estos dias casi ni he mirado lo q he comido...Lo único...pues no pasarme y comer cosas prohibidas y entre horas. A partir del martes, vuelta a la rutina y volver a empezar, haig de fer bondat, si no...

Arare...ets de Granollers???? Co-i!!!! Jo también!!! Bueno, al costat, de les Franke fa 4 mesos...abans, de tota la vida, de Canovelles!!!Q bonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
S@N20
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: ARARE » dg. abr. 12, 2009 12:48 pm

S@N20 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Mis sílfides, cómo vamos??

Nimi...al final al metge...q lo de ir al lavabo es súper importante!!! Yo tengo épocas en las q voy muy bien, y otras en las q fatal...Hace años, fui al metge y me mandó unos sobres naturales, la verdad q me fueron ok!!!

La verdad...estos dias casi ni he mirado lo q he comido...Lo único...pues no pasarme y comer cosas prohibidas y entre horas. A partir del martes, vuelta a la rutina y volver a empezar, haig de fer bondat, si no...

Arare...ets de Granollers???? Co-i!!!! Jo también!!! Bueno, al costat, de les Franke fa 4 mesos...abans, de tota la vida, de Canovelles!!!Q bonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Ei S@N20!! Jo realment soc de Les Franqueses, però sempre dic de Granollers pq és a on vaig nèixer, vaig anar al cole etc... i és més conegut...
Imatge
ARARE

EntradaAutor: S@N20 » dg. abr. 12, 2009 3:05 pm

Arare...q som veines nenaaaaaaaaaaaaa!!!

A veure si m'envies una fotico teva, vaaaa...jajajaj!!!

NyiNyi, buscaves la botiga "detalls"? Mira, just davant l'estació de busos, et trobes el racc,oi? dons just a la mateixa cantonada ( el racc agafa el carrer i una mica de cantonada ), direcció al carrer del centre de Granollers, q és peatonal, està detalls!!!

No sé si m'he explicat gaire bé... :-/
S@N20

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: LABANDA » dg. abr. 12, 2009 4:50 pm

nenes!! com anem?

aqui la pecadora numero 1, jo com la S@n no he mirat gaire el que menjava... pero es que de Mona m'he n'he menjat massa,,..... i ara que?? doble ració per perdre-ho la setmana vinent! quin patir!!!

almenys la crema va fent el seu efecte... también em vaig anar a fer un peeling corporal i uns massatgets que vulguis o no también sembla que fan algo,..

wapisimes, DIMARTS DE NOU EN MARXA EH???

petns!
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: xurdit » dl. abr. 13, 2009 3:00 pm

Noiess!!!

Com ha anat aquesta setmana santa?
I les mones?

Jo val a dir que he fet bondat màximaaaaaaaaaaa!!! El meu àpat extra, va ser una llauna de tonyina a l'amanida... si trist, pero si si :-(
Vaig anar a triar la mona amb el meu padrí com cada any! La vam portar a taula, ens vam fer fotos, la vaig repartir i em vaig veure un cafè! No sé com vaig aguantar però no la vaig tastar i feia una pinta!!
Buenooo, demà vaig al metge a veure què em diu! Espero que tot això tingui la recompensa demà!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Ara acabo de dinar i vaig a coure'm una miqueta de petxuga a la planxa per preparar-me una amanida amb pollastre que anem a sopar a casa d'uns amics, i m'emporto el meu "sopar"!!!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

hla

EntradaAutor: carlina » dl. abr. 13, 2009 4:13 pm

Noies el dia 25 d'aquest mes vaig a fer la primera prova del vestit!!!!!!!!
Desde que me'l vaig quedar he perdut 5quilos, bé segons la bàscula de la meva ginecològa 6quilos, la seva bàscula és d'aquelles que va amb peses i ho has de graduar i la meva és electrònica. No sé a quina fer cas. Bé és igual la questió es que m'he aprimat i continuaré així fins que arribi al meu pes ideal.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: ARARE » dl. abr. 13, 2009 5:02 pm

Hola nenes... si, si, millor no parlar de menjar pq jo no he fet molta bondat... (la veritat és que no m'he engreixat pq he compensat las nits amb fruita quan els migdies han sigut de jalar a tope... )

He pres una decisió en relació a la dieta i tal... Demà trucaré a una doctora nutricionista que ademés posa infiltracions i demanaré hora.. Temps enrera, anys, vaig anar a un dr i em posava infiltracions homeopàtiques i és senzillament LO MILLOR contra la malaïda celulitis.. He pensat que continuaré amb la meva bici però estaré un temps amb aquesta doctora fent dieta i amb les infiltracions.. segurament aconsegueixi treurem aquests kilets d'una manera més controlada i a més em podrà aconsellar sobre el menjar... JA us diré que tal vale???

Ara vaig a la mona.. sort que no m'agraden els pastissos... faré un cafeto com la xurdit!!!

un petó!
ARARE

EntradaAutor: sylvya » dl. abr. 13, 2009 7:34 pm

Jolin jo aquesta setmana santa m'he pasat una miketa... no he menjat mona pero per esmorçar he menjat uns xurros..... aixo no pot ser!!!! s'ha de fer bondat perque si no no serveix de res el sacrifici!!!!! vinga noies!!!
Imatge
sylvya

Entrades: 4395
Membre des de: dg. juny 15, 2008 6:50 pm
Ubicació: sant boi de llobregat

EntradaAutor: mileeidy » dl. abr. 13, 2009 8:00 pm

hola noies jo al juny vaig començar a fer una dieta i el novembre em van donar l'alta la dietista vaig perdre 6kg. hauria d'haver tornat després de nadal pr encara no hi he anat, em vaig mantenint, lúnic que he deixat d'anar al gimnàs per falta de temps i em noto molt fofa!
la mescla aquella de trombovyd més thiomocuse que feu servir algunes funciona?
gràcies i ànims a totes que tot es pot aconseguir!!
per cert aquesta setmana santa he menjat moltes coses prohibides, demà tornem a lla normalitat i a vigilar!!!
mileeidy
:: núvia rookie

Entrades: 56
Membre des de: dv. jul. 25, 2008 3:04 pm

EntradaAutor: nurieta_ » dl. abr. 13, 2009 10:02 pm

hola noies!!!!!

Jo aquesta setmana ni em peso!!! no ho vull ni saber... no m'he comportat gens!!!!!
Demà començo a un metge d'aquests que fa infiltracions i diuen que va molt be ... a veure que tal!!!
ja em por ajudar ja... xk em fa falta!!!!!

Be ja us contare a veure que em diu.... a mi em fa un panic aixo de les inyeccions!!! :star:: !!!!!

Be ja us anire exlpliocant!!!

I ARA A TORNAR A LA NORMALITAT!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
el 11 de setembre de 2009 ENS CASEM!!!!

Imatge

http://resderes/as1cF0v0g410004N ... ZXh0bw.gif
nurieta_

Entrades: 57
Membre des de: dg. març 08, 2009 9:48 pm

EntradaAutor: ShuRa » dt. abr. 14, 2009 8:03 am

Buenos martes!!!!!

Voy a ponerme al día con el post, que sólo tengo internet en el curro y me pierdo jejejeje

Hasta ahora!!!!

::love::
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: ShuRa » dt. abr. 14, 2009 8:10 am

ARARE ha escrit:Però amb qui us pensàveu que compartieu dietes, amb qualsevol??? jo soc molt important eh!!! jejejejej... No home noooooooooo, treballo a la central d'una multinacional (catalana) i sempre estem en contacte amb les plantes que tenim pel mon!! Jo treballo a RRHH i el de RRHH de Teneessee plega, i hem estat tota la setmana en contacte per entendre coses d'allà (la legislació, nomina, etc americana és molt dificl d'entendre!!!)....

Nenes.. la meva setmana santa te més bona pinta (dietilment parlant). REsulta que teniem prevista una escapada a Huesca, a casa d'uns amics, per 3 o 4 dies i clar.. esperava menjar moltíssim... però al final no podem anar a Huesca (la tieta de la meva amiga s'ha posat malaltona i hem decidit no emprenyar per allà) així que estaré per aqui i em podré controlar una mica més!!!

de totes maneres dimarts dieta metalhet!!! Todas juntas ueeeeeeeeee... Nyinyi, Nimi i Arare preparades per la dieta màgica dels 15 dies!!!!

Suposo que lo dels batuts de la shura és això del pronokal, son batuts amb gustos no?? Tipics dolços (xoco, maduixa, vainilla) i d'altres més moderns (creps, pizza..).. no???? Pq si és la tipica pizza però en batut i engreixa menys faré servir la minipimer per tot!!!!

Jajajajaja sí, sí, son batidos de pronokal.

Como dice xurdit, vienen en base de polvos, pones X cantidad de agua según cada cual, y se hornean, plancha, microondas, bebidos, nevera, etc... Depende si es un creppe, unas natillas, un bizcocho, una pizza, nuggets, paella, etc jajajajaja

Pero hoy toy triste... :( no me he pasado nada en estos días... :( y me ha costado muchísimo.....Iba bajando....y de repente de ayer a hoy...casi 1kg más!!!!!!!!!! ¿pq? :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
Imatge
ShuRa

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: nimi » dt. abr. 14, 2009 8:24 am

Shura! tranquila...todas estamos igual!! yo en semana santa también me he pasado un montón, he comido hasta chucherias, patatas, salsa roquefort, bizcochos, pastel...fatal de los fatales!!! Hoy ensalada y pavo para comer!

arare, ya nos contarás que tal! a mi lo de las infiltraciones me da cosilla...pero es verdad que aunque me esté adelgazando la celulitis no se va...supongo que si no haces deporte...na de na!!

ShuRa ha escrit:
ARARE ha escrit:Però amb qui us pensàveu que compartieu dietes, amb qualsevol??? jo soc molt important eh!!! jejejejej... No home noooooooooo, treballo a la central d'una multinacional (catalana) i sempre estem en contacte amb les plantes que tenim pel mon!! Jo treballo a RRHH i el de RRHH de Teneessee plega, i hem estat tota la setmana en contacte per entendre coses d'allà (la legislació, nomina, etc americana és molt dificl d'entendre!!!)....

Nenes.. la meva setmana santa te més bona pinta (dietilment parlant). REsulta que teniem prevista una escapada a Huesca, a casa d'uns amics, per 3 o 4 dies i clar.. esperava menjar moltíssim... però al final no podem anar a Huesca (la tieta de la meva amiga s'ha posat malaltona i hem decidit no emprenyar per allà) així que estaré per aqui i em podré controlar una mica més!!!

de totes maneres dimarts dieta metalhet!!! Todas juntas ueeeeeeeeee... Nyinyi, Nimi i Arare preparades per la dieta màgica dels 15 dies!!!!

Suposo que lo dels batuts de la shura és això del pronokal, son batuts amb gustos no?? Tipics dolços (xoco, maduixa, vainilla) i d'altres més moderns (creps, pizza..).. no???? Pq si és la tipica pizza però en batut i engreixa menys faré servir la minipimer per tot!!!!

Jajajajaja sí, sí, son batidos de pronokal.

Como dice xurdit, vienen en base de polvos, pones X cantidad de agua según cada cual, y se hornean, plancha, microondas, bebidos, nevera, etc... Depende si es un creppe, unas natillas, un bizcocho, una pizza, nuggets, paella, etc jajajajaja

Pero hoy toy triste... :( no me he pasado nada en estos días... :( y me ha costado muchísimo.....Iba bajando....y de repente de ayer a hoy...casi 1kg más!!!!!!!!!! ¿pq? :-( :-( :-( :-( :-(

Imatge
nimi

EntradaAutor: metalhet » dt. abr. 14, 2009 8:39 am

Bon dia!!

Quina gràcia que em fa això de la "dieta metalhet"...com si me l'hagués inventat jo!!! >.-<: jejejeje

Jo m'he controlat més o menys per setmana santa. He recuperat una mica de pes, però després de dos setmanes fent dieta estricta, menjar uns macarrons per dinar ha sigut com menjar-me un pastís!!!jejeje

Ahir vaig provar una mica de mona però no molta :-)ok: Això sí, he anat tots els dies a còrrer!! Estic molt orgullosa.

Avui ja torno a fer la dieta. Espero que entre la dieta, el anar a còrrer i les infiltracions, ja sigui prou!!! La veritat és que estic bastant motivada (cosa que crec que és importantíssim!!!!) i encara que he guanyat més del que em pensava, espero que aquesta setmana torni a estar com estava la setmana pasada.
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants