HOLA! SOC NOVA!!!

bodes 10!

HOLA! SOC NOVA!!!

EntradaAutor: Cristina F » dt. març 31, 2009 9:15 am

Hola a totes!!

Soc nova aquí i vaig una mica perduda pel fòrum. Espero posar-me el dia!
També sóc nova amb el tema del casament. Només sé que ens volem casar el 2010, però no tenim ni data, ni lloc ni res de res!!! Jo ja m’estic posant nerviosa i el meu novio no hi ha manera que es posi les piles amb el tema!! :-/ :-/

Ens casarem pel Civil. Tenim ganes de fer una celebració sencilla, intima (serem unes 50 persones), i sense gaire parefernalia. Però al mateix temps que tampoc quedi “cutre”. Que dificil és!!! Alguna idea??? :hmm::
Volem fer-ho en alguna casa rural per la Comarca d’Osona. En coneixeu alguna que estigui bé i s’hi puguin celebrar casaments??

Moltes felicitats a totes per les vostres bodes!! :-)
Cristina F

Entrades: 30
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 12:35 pm

EntradaAutor: cricri » dt. març 31, 2009 9:24 am

FELICITATS PER LA BODA CRISTINA !!!!
no et preocupis que ja veuras com us en sortiu i anira tot la mar de bé, per osona em sap greu pero no et puc ajudar massa (soc de manresa) ja que no conec massa la zona :-/

pel que fa a la por que quedi cutre no et preocupis que si esta feta al vostre gust sera la millor boda del mon (al menys per vosaltres que aquell dia sou els mes importants): :-):-):-): :-):-):-): tranquila que encara teniu temps pero aixo si no us adormiu gaire que un cop comeces a mirar el temps passa volant,

per qualsevol cosa ja ho saps estem totes aqui... explicans cosetes.....
Imatge
cricri
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: dt. març 24, 2009 2:32 pm

EntradaAutor: MONIKILLA » dt. març 31, 2009 1:10 pm

Hola Cristina F!!! Felicidades wapa!! asi que ya tenemos otra mas para EL TOUR 2010!! ole, ole como me gusta esto!!

No te puedo ayudar en el tema de restaurantes por la zona que tu buscas,pero seguro que alguien del foro tendra alguna idea guapa!!. :-)
Imatge
17 DE JULIO 2010
MONIKILLA
:: meganúvia

Entrades: 9169
Membre des de: dj. set. 11, 2008 4:20 pm
Ubicació: HOSPITALET DE LLOBREGAT

EntradaAutor: anit@ » dc. abr. 01, 2009 8:33 pm

Hola guapa!! enhorabona per el teu casament, encara que no tinguis data!! josòc de la comarca d'Osona però de casa rural no en tinc ni idea!! per a 50 persones aprox.. se que en el mateix Terra Endins ho fan i bé de preu ( el meu germà es va casar l'any apassat i tot molt bé) també crec que ho fan a la Vila del Masramón per a poqueta gent!!!
No se.. ja m'explicarás!!! :-)ok: per a quasevol coseta m'ho dius!!
Imatge
CRÓNICA Anit@.................. viewtopic.php?f=50&t=22175
anit@
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3253
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 8:31 pm

EntradaAutor: MONIKILLA » dj. abr. 02, 2009 7:07 am

Buenos diaaaaaasss Cristina F!! que tal estas??
Imatge
17 DE JULIO 2010
MONIKILLA

EntradaAutor: Cristina F » dj. abr. 02, 2009 8:27 am

Gràcies noies pels ànims!!
Doncs avere si aquest capdesetmana "rapto" una estona al meu novio per posant-se a parlar i mirar més cosetes!! Jo vaig recopilant informació (quina descoberta aquest fòrum!!) i ara és qüestió d'anar concretant. Per sort encara ens falta temps!!
Coneixeu una Casa Rural que es diu Mas Silenci?? he vist per la web i es veu xula.
anit@, ja havia pensat amb Terra Endins. Així està bé qualitat-preu? ja ho miraré.
Cristina F

EntradaAutor: MONIKILLA » dj. abr. 02, 2009 8:56 am

Hola Cristina F, pues depende cuando te cases, mas que nada por si esta muy solicitado... lo que si esta bien es saber mas o menos lo que te gustaria regalar, el restaurante, si civil o iglesia etc.
Imatge
17 DE JULIO 2010
MONIKILLA

EntradaAutor: xica2010 » dj. abr. 02, 2009 9:18 am

felicidades por la boda!!!!!!! una mas para 2010! bueno ya sabes que estamos para ayudarnos en lo que podamos!!!! siento no poder ayudarte con los restaurantes por la zona que buscas!!! ya nos iras informando
xica2010
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 271
Membre des de: dl. nov. 17, 2008 6:09 pm

EntradaAutor: montseijordi » dv. abr. 03, 2009 6:33 pm

cristina, flicitats pel vostre casament! ja ns aniras explicant si has trobat alguna coseta o no. Jo d'Osona no coneixo res, ho sento, veure si algu et pot ajudar
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: MONIKILLA » dl. abr. 06, 2009 7:33 am

Buenos dias Cristina F!!! que tal estamos ?? como se presenta este lunes??
Tenemos novedades?? hablaste con tu chico al final ??
Imatge
17 DE JULIO 2010
MONIKILLA

EntradaAutor: Cristina F » dl. abr. 06, 2009 8:08 am

Bon dia!!
Doncs al final ahir vaig aconseguir que miressim algunes cosetes amb el meu novio. De moment estem amb el tema de buscar el lloc on celebrar la boda. Vam estar mirant algunes cases rurals per Osona. I suposo que aviat començarem ja a anar a veure'n alguna. Havíem vist:
-La Tria
-Mas Silenci
-Vinyes Grosses
En coneixeu alguna??
També en vam veure una cap a Granollers que es diu VillaHermosa. Algú la coneix??

Bueno noies, ja us aniré informant!!
Bona setmana!!
Cristina F

EntradaAutor: MONIKILLA » dl. abr. 06, 2009 8:39 am

Cristina F ha escrit:Bon dia!!
Doncs al final ahir vaig aconseguir que miressim algunes cosetes amb el meu novio. De moment estem amb el tema de buscar el lloc on celebrar la boda. Vam estar mirant algunes cases rurals per Osona. I suposo que aviat començarem ja a anar a veure'n alguna. Havíem vist:
-La Tria
-Mas Silenci
-Vinyes Grosses
En coneixeu alguna??
També en vam veure una cap a Granollers que es diu VillaHermosa. Algú la coneix??

Bueno noies, ja us aniré informant!!
Bona setmana!!

Hola cristina F, no te puedo ayudas porq no conozco ninguna!, pero en cuanto tengas fotitos de alguna nos las pones vale guapa!!!
Imatge
17 DE JULIO 2010
MONIKILLA

EntradaAutor: montseijordi » dl. abr. 06, 2009 6:13 pm

doncs jo tampoc et puc ajudar pq d la zona d'Osona no coneixo res, pero q be q poguessis parlar amb el teu novio no? ja ens aniras explicant
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Cristina F » dl. abr. 13, 2009 8:01 pm

Hola noies!

Doncs sembla que ja tenim força decidit que ens casarem a l'Hotel Husa Sant Marçal!
Ho vam anar a visitar aquest diumenge i ens va encantar! Ara ens falta decidir la data. Estem dubtant amb el dia de celebrar-ho. No sabem si fer-ho un dissabte o un diumenge i tampoc si dinar o sopar.
Que us sembla?? per preu ens surt més bé fer dinar diumenge. i podem disposar del saló fins les 22h. però no sé si per la gent és millor dissbte.
A veure si m'ajudeu a decidir!!!

Gràcies!!
Cristina F

EntradaAutor: montseijordi » dl. abr. 13, 2009 8:03 pm

nosaltres ens casem dissabte, pero hi ha molta gent q es casa diumenge, jo crec q no ho heu d fer pels convidats si no per vosaltres mateixo i mirar d l'conomia q disposeu tambe no?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Cristina F » dt. abr. 14, 2009 1:26 pm

Si, tens raó montseijordi. És el nostre dia i hem de pensar que ens va millor a nosaltres.
El problema de fer-ho dissabte és que, com que som pocs (50) hauriem de pagar un suplement pel lloguer del saló, en canvi el diumenge no. I la veritat, prefereixo destinar aquests diners a altres coses. Suposo que aquesta setmana ja acabarem de decidir el dia i aviat ja farem la reserva. Almenys el més important ja ho tindrem fet!
I quan comenceu a mirar les altres coses?? Encara ho veig tot molt lluny, però em fa por que després se'm tiri el temps a sobre!!
Com ho porteu vosaltres?
A veure si podem concretar la data i puc posar el compte enrere!!
Cristina F

EntradaAutor: montseijordi » dt. abr. 14, 2009 4:42 pm

doncs llavors si sou poquets feu-ho un diumenge i ja esta no?

jo vaig adelantada, a vegades penso q massa, jajaja, tinc tot lo gros ( restaurant, fotograf i esglesia ) i tambe el vestit
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants