POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: ShuRa » dt. abr. 14, 2009 8:41 am

nimi ha escrit:Shura! tranquila...todas estamos igual!! yo en semana santa también me he pasado un montón, he comido hasta chucherias, patatas, salsa roquefort, bizcochos, pastel...fatal de los fatales!!! Hoy ensalada y pavo para comer!

arare, ya nos contarás que tal! a mi lo de las infiltraciones me da cosilla...pero es verdad que aunque me esté adelgazando la celulitis no se va...supongo que si no haces deporte...na de na!!

ShuRa ha escrit:
ARARE ha escrit:Però amb qui us pensàveu que compartieu dietes, amb qualsevol??? jo soc molt important eh!!! jejejejej... No home noooooooooo, treballo a la central d'una multinacional (catalana) i sempre estem en contacte amb les plantes que tenim pel mon!! Jo treballo a RRHH i el de RRHH de Teneessee plega, i hem estat tota la setmana en contacte per entendre coses d'allà (la legislació, nomina, etc americana és molt dificl d'entendre!!!)....

Nenes.. la meva setmana santa te més bona pinta (dietilment parlant). REsulta que teniem prevista una escapada a Huesca, a casa d'uns amics, per 3 o 4 dies i clar.. esperava menjar moltíssim... però al final no podem anar a Huesca (la tieta de la meva amiga s'ha posat malaltona i hem decidit no emprenyar per allà) així que estaré per aqui i em podré controlar una mica més!!!

de totes maneres dimarts dieta metalhet!!! Todas juntas ueeeeeeeeee... Nyinyi, Nimi i Arare preparades per la dieta màgica dels 15 dies!!!!

Suposo que lo dels batuts de la shura és això del pronokal, son batuts amb gustos no?? Tipics dolços (xoco, maduixa, vainilla) i d'altres més moderns (creps, pizza..).. no???? Pq si és la tipica pizza però en batut i engreixa menys faré servir la minipimer per tot!!!!

Jajajajaja sí, sí, son batidos de pronokal.

Como dice xurdit, vienen en base de polvos, pones X cantidad de agua según cada cual, y se hornean, plancha, microondas, bebidos, nevera, etc... Depende si es un creppe, unas natillas, un bizcocho, una pizza, nuggets, paella, etc jajajajaja

Pero hoy toy triste... :( no me he pasado nada en estos días... :( y me ha costado muchísimo.....Iba bajando....y de repente de ayer a hoy...casi 1kg más!!!!!!!!!! ¿pq? :-( :-( :-( :-( :-(

Pero eso es lo que me da rabia :-( Que me costó muchísimo no pasarme en NADA :( comí mis sobres, mi lechuguita, mis batidos...snifff, mi agua.....mientras veía como zampaban de todo.....Y ¿para esto? para subir igual? joer.....ni que fuese como el tabaco....jajajaja 'comilón pasivo' xDDDDDDDDD jajajajajajaja

Espero que sea por la sal, que haya retenido líquidos, que soy muy propensa, y ayer comí bacalao y estaba un poco pasadete de sal (eso dijeron....pq a mí me supo a gloria después de tanto sobre jajajajaja).
Así que intentaré no centrarme tanto en el peso de hoy y a ver mañana qué sucede ::love::

¿Va bien eso de las infiltraciones?

Yo con esta dieta espero bajar celulitis, pq como se baja sólo grasa, pues....algo hará...Y hace un tiempo me daba sesiones de LPG que iba genial para el aspecto de piel de naranja....Pero eso de pincharme nunca lo probé... ¿son muy caras?
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: aliaga79 » dt. abr. 14, 2009 10:08 am

bueno, chicas, en mi caso empeiza a ser serio...
la mona ha hecho estragos en mi cuerpoooooo!!!
y el 8 de mayo la primera prueba... madreeeeeeeeeee
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: ShuRa » dt. abr. 14, 2009 10:24 am

aliaga79 ha escrit:bueno, chicas, en mi caso empeiza a ser serio...
la mona ha hecho estragos en mi cuerpoooooo!!!
y el 8 de mayo la primera prueba... madreeeeeeeeeee

ÁNIMO!!!! tienes casi un mes para hacer bondad!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
ShuRa

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: aliaga79 » dt. abr. 14, 2009 10:31 am

gracias, solete :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: laura_v » dt. abr. 14, 2009 11:19 am

Hola guapas!! Qué recuerdos me trae este post, yo también me puse a dieta antes de la boda, pero lo hice con mucho tiempo de antelación, tenía que perder unos 6 kilos y lo conseguí, aunque hice bondad desde noviembre hasta junio! neujor:-) neujor:-) neujor:-) Después de la boda que ya se quitaron las prisas y los nervios y ya te relajas y vuelves a comer "normal" pues que os voy a decir, que llegué del viaje con 2 kilos más y los otros 4 los fui pillando con el paso de los meses. En noviembre me quedé embarazada y ya había recuperado los 6 kilos que había perdido para la boda, pero valió la pena, que figurín que tenía yo aquel día! neujor:-) neujor:-) neujor:-) Así que muchos ánimos que lo conseguiréis!!
Imatge

Imatge
laura_v
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5638
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:38 am
Ubicació: Palafolls

EntradaAutor: ARARE » dt. abr. 14, 2009 12:58 pm

Shura molts anims!! EL que diuen les noies és veritat, potser t'has estancat una mica pq el cos s'acostumat, o el que tu dius de la sal, la retenció fa molt.. Mira, si t'haguessis engreixat grams et diria que ha sigut d'algo que has menjat p. ex. el bacallà (si portava alguna salsa per exemple) però siguent un kg és algo de liquids segur!! Ovulació per exemple...

Jo también vaig fer LPG un temps però, tot i que vaig perdre centímetres, no ho trobo tan resultant com les infiltracions. El preu és més o menys igual, pq jo pel bono de LPG pagava una pasta, i eren 20 sesions.. Em surtia a 35 euros la sessió i les infiltracions a 40...

Avui he trucat a la Dra. però em sortia el FAX aixxxxxxxxxx ara tornaré a trucar a veure si tinc sort!!!!

Jo avui m'he pesat, 55'9Kg. super bé pq aquests dies he menjat una mica més de lo normal.. tot i que he compensat amb fruita a la nit.. però estic molt contenta.. Aixx em vull treure 5 kilets!! només 5!! porfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Bueno vaig a tafanejar més els posts, anims a totes guapíssimes!!!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: metalhet » dt. abr. 14, 2009 1:11 pm

Eis muy bien Arare!!!

Jo la veritat és que he recuperat pes, però avui ja he dinat el que tocava de la dieta i aquesta tarda, a còrrer un altre cop! :-)ok:

Per cert, a mi les infiltracions em costen també 40€!!!
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: S@N20 » dt. abr. 14, 2009 1:27 pm

Arare....lo q daria yo por pesar lo q pesas tú ahora....en 50 kg te kieres kedar??? nenaaaaaaaaaa, eso no es ná!!!

Yo la verdad...no estoy nada animada, y como tdv estoy con el antibiótico....Lo q si hago, es bondad, comer lo justo y fuera las cosas prohibidas...la verdad, q tp tngo mucha hambre...será q estos dias q he estado tam pachucha...el estómago se me ha encogido un pokito...jeje ( no estaria mal...).

Apa chicas, q me voy pal cole!!
S@N20
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: nimi » dt. abr. 14, 2009 1:55 pm

Nyi Nyi! el sèsam va bé, doncs? potser el probo jo también...jeje

Arare, es veritat 50 kilets no seràn res de res!! però es clar, tot depèn de com siguis de alta. Jo amb 50 kilos s'hem veuria super prima. De moment em falta 3 kilos per arribar al meu objectiu! però si des´prés m'aprimo una miqueta més, millor. El que pasa es que em pensava que em costaria més perdre pes!!

S@n20, si tas pachucha i encima con antibiótico...no te exijas tanto, tu sé constante y con voluntad poco a poco verás como vas adelgazando. Tu sobretodo no te agobies! Y cuando tengas bajones entras en el post y te descargas!

S@N20 ha escrit:Arare....lo q daria yo por pesar lo q pesas tú ahora....en 50 kg te kieres kedar??? nenaaaaaaaaaa, eso no es ná!!!

Yo la verdad...no estoy nada animada, y como tdv estoy con el antibiótico....Lo q si hago, es bondad, comer lo justo y fuera las cosas prohibidas...la verdad, q tp tngo mucha hambre...será q estos dias q he estado tam pachucha...el estómago se me ha encogido un pokito...jeje ( no estaria mal...).

JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: LABANDA » dt. abr. 14, 2009 4:14 pm

si, nyi nyi jo también m'alegro de tornar a la normalitat i haver menjat mongeta tendra i peix per dinar, sembla mentida...

S@n, cuando te recuperes será un plis plas volverte a poner , ya verás!
shura, jo también estic estancada al pes... ni pujo ni baixo... no ho entenc

arare, jo también, a 50 kg és l'objectiu. i estem igual doncs, perque estic a 55, vinga que 5 no son res pero com costen eh???

nyinyi, sesam!! m'encanta!!!

això de les infiltracions va tant bé??? que et fan ben bé?? una amiga meva ds'ha fet LPG i bueno, sí, pero diu que noho repeteria per la pasta que val i els resultats... els has de mantenir molt a la llarga... fer molta bondat.

avui gimnàs?? va si, i he d'anar!

sort wapes!

que sope avui?
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: sylvya » dt. abr. 14, 2009 5:02 pm

Vinga guapes!!!! jo tambe tinc l'objectiu de 50kg!!!! jejejeje quina gracia!!!! ara estic en 51,7 o sigui que ja hem queda molt poket..... vinga 2 mesos per baixar aquests 2 kilos!!!! esto esta chupado!!!! :-)ok:
Imatge
sylvya
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4395
Membre des de: dg. juny 15, 2008 6:50 pm
Ubicació: sant boi de llobregat

EntradaAutor: uxue » dt. abr. 14, 2009 7:42 pm

Hola chicas! pues yo aunque no me case tambien estoy a dieta llevo un par de meses y ya me he he quitado casi 4 y ahora peso 51 y me quiero quedar en 50, lo que mi mayor problema es la celulitis tengo mucha(en muslos)y no se que hacer me estoy pensando lo de la mesoterapia pq creo que solo con cremas no lo voy a conseguir!

Muchos ánimos a todas!!!!!
Mi mayor felicidad es cuando tu me miras y me sonries …
..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*
uxue

Entrades: 1016
Membre des de: dc. maig 02, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: carlesiainara2009 » dt. abr. 14, 2009 7:44 pm

Jo peso 55,400kg i faig 1,58cm sé que no estic del tot grassa però vull estar en 52kg com pesava fa un parell d'anys. La veritat és que ho vaig intentant des de fa un mes però no m'ho havia pres en serio. A partir d'ahir ja hem vaig controlant. Creieu que em podré aprimar dos quilograms amb el que hem queda de temps? que em recomaneu? MOLTS ÀNIMS NOIES. Jo estic una mica obssessionada i la veritat és que aquesta obssessió em comença a preocupar una miqueta.
Imatge
Imatge
carlesiainara2009

Entrades: 531
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 4:57 pm

EntradaAutor: carlesiainara2009 » dt. abr. 14, 2009 7:52 pm

uxue ha escrit:Hola chicas! pues yo aunque no me case tambien estoy a dieta llevo un par de meses y ya me he he quitado casi 4 y ahora peso 51 y me quiero quedar en 50, lo que mi mayor problema es la celulitis tengo mucha(en muslos)y no se que hacer me estoy pensando lo de la mesoterapia pq creo que solo con cremas no lo voy a conseguir!

En que consiste la mesoterapia? como te has quitado esos quilillos? YO TAMBIÉN QUIEROOOOOOOOOO!!!!!!
Imatge
Imatge
carlesiainara2009

Entrades: 531
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 4:57 pm

EntradaAutor: S@N20 » dt. abr. 14, 2009 8:09 pm

nimi ha escrit:Nyi Nyi! el sèsam va bé, doncs? potser el probo jo también...jeje

Arare, es veritat 50 kilets no seràn res de res!! però es clar, tot depèn de com siguis de alta. Jo amb 50 kilos s'hem veuria super prima. De moment em falta 3 kilos per arribar al meu objectiu! però si des´prés m'aprimo una miqueta més, millor. El que pasa es que em pensava que em costaria més perdre pes!!

S@n20, si tas pachucha i encima con antibiótico...no te exijas tanto, tu sé constante y con voluntad poco a poco verás como vas adelgazando. Tu sobretodo no te agobies! Y cuando tengas bajones entras en el post y te descargas!

S@N20 ha escrit:Arare....lo q daria yo por pesar lo q pesas tú ahora....en 50 kg te kieres kedar??? nenaaaaaaaaaa, eso no es ná!!!

Nanitttttttttttttt

Gràcies wapi, poc a poc. La veritat q ara no en tinc gens de ganes de fer dieta, tot i q, cal q us digui, q la meva vida diària alimentícia, es de dieta total!!! Ni arrebossats, ni fregits...ná de ná...De ahí q me cueste taaaaaaaaaaaaanto bajar peso... :--(
A veure si em recupero del tot i puc baixar una mica...
L'any passat, per akestes dates, vaig fer un tractament reductor...nenes, de conya!!! eso si...doloroso un rato. Crec q no és LPG o com sigui, però una cosa semblant si. S'allisa la pell i perds cm..però....la pasta..ara no puc, amb el pis nou i tot...però anava ok pq t'obligava a fer més bondat ja q era un complement a la dieta!!
Buenuuuuuuuuu, kin rotllo us he fotut.
DOncs jo medeixo 1.67 i el meu pes ideal serien 58, però ara estic entre 59-60 ( però tinc michelines y panxona, eh???), tot i q si em kedo en 56-57 seria la lecheeeeeeeeeeeee!! jajaj, però ja us dic, ni amb la dietista i els batutus ho vaig poder aconsseguir...ains, seá la edad, q una ya no tiene 20, no.... :-(
S@N20

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: uxue » dt. abr. 14, 2009 8:25 pm

carlesiainara2009 ha escrit:
uxue ha escrit:Hola chicas! pues yo aunque no me case tambien estoy a dieta llevo un par de meses y ya me he he quitado casi 4 y ahora peso 51 y me quiero quedar en 50, lo que mi mayor problema es la celulitis tengo mucha(en muslos)y no se que hacer me estoy pensando lo de la mesoterapia pq creo que solo con cremas no lo voy a conseguir!

En que consiste la mesoterapia? como te has quitado esos quilillos? YO TAMBIÉN QUIEROOOOOOOOOO!!!!!!

La mesoterapia son unas infiltraciones que se inyectan en la zona donde tengas la celulitis (pinchazos vaya) y con las sesiones la celulitis va desapareciendo por lo menos a mi hace un par de años me funcionó lo que si no te cuidas vuelve a salir enseguida...y como me he quitado los kilos?he hecho una dieta hipocalórica vamos lo de siempre; ensaladas,verduras(sin patata),hortalizas eso de primero siempre y de segundo pues siempre pescado,pollo o pavo y de postre siempre yogurt desnatado y a media mañana y para merendar fruta eso si una vez a la semana como lo que me da la gana,tantos dias seguidos haciendo dieta no puedo ...
uxue

EntradaAutor: uxue » dt. abr. 14, 2009 8:28 pm

S@N! a mi també em costa me perdre els quilos ara que fa uns anys, sembla que no pero els anys es noten...
uxue

EntradaAutor: ARARE » dt. abr. 14, 2009 8:39 pm

Bueno, bueno, bueno.. però si ja som unes silfides!!! A veure, la gent que realment te problemes de pes no pesa cincuanta i pico kgs! Així que ens hem de mentalitzar que estem bé (però busquem la perfecció!! jejejje)...

No, ara en serio, em sap greu per la gent que ens pugui llegir i que hagi de perdre 20 kgs o mes.. deuen pensar que som frivoles.. pero s'ha de reconèixer que cadasqú té els seus complexes, i les noies mai estem bé com estem!!!

Avui he anat a la primera visita amb la Dra. Recomanacions bàsiques:

- La que més em dol: substituir la llet de vaca per llet de soja... diu que va fatal per la retenció i per la celulitis...
- Berenar SEMPRE. S'ha de berenar en una proporció de 40% hidratos -30% proteínas -30% grasas polisaturadas y otros. Un exemple d'un berenar perfectament equilibrat seria:
- 1 iogurt + 3 ametlles o 1 nou.
- 1 fruita + 3 ametlles + 30 gr de formatge (de cabra o ovella)..
Si treus algun dels aliments ja no és equilibrat i no és bo pel cos!!.

Lo del LPG jo tampoc ho tornaria a fer.. i em va costar 700 eurazos!!! Les infiltracions són la canya, pq ataquen al greix que està entre les capes de la pell i perds volum a saco.. Ja us explicaré que tal, dilluns que ve primeres punxades!!!!

A mi el sesàm a l'amanida també m'encanta!!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: ARARE » dt. abr. 14, 2009 8:42 pm

metalhet ha escrit:Eis muy bien Arare!!!

Jo la veritat és que he recuperat pes, però avui ja he dinat el que tocava de la dieta i aquesta tarda, a còrrer un altre cop! :-)ok:

Per cert, a mi les infiltracions em costen també 40€!!!

Metalhet com et van a tu les infiltracions?? Vas dir que molt bé no?? I et fan mal??? O fan amb pistola o agulla???
Imatge
ARARE

EntradaAutor: ARARE » dt. abr. 14, 2009 8:45 pm

carlesiainara2009 ha escrit:Jo peso 55,400kg i faig 1,58cm sé que no estic del tot grassa però vull estar en 52kg com pesava fa un parell d'anys. La veritat és que ho vaig intentant des de fa un mes però no m'ho havia pres en serio. A partir d'ahir ja hem vaig controlant. Creieu que em podré aprimar dos quilograms amb el que hem queda de temps? que em recomaneu? MOLTS ÀNIMS NOIES. Jo estic una mica obssessionada i la veritat és que aquesta obssessió em comença a preocupar una miqueta.

Segur que perds 2 kgs en dos mesos!!! Això només posant ordre al teu menjar ho perdràs en un plis-plas!! Ja veuràs! Ànims i aqui ens tens.. jo personalment també estic molt obsessionada, amb el menjar i amb la bàscula..
Imatge
ARARE

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants