mjsb ha escrit:Morenita son preciosos!! de donde son?
Me los compré en el Tocador de la Novia!!!!! en cuanto los vi me encantaron, y yo queria algo asi...!!!!

Autor: morenita28 » dj. abr. 09, 2009 8:50 am
mjsb ha escrit:Morenita son preciosos!! de donde son?

Autor: aurora84 » dv. abr. 10, 2009 9:50 am

Autor: aurora84 » ds. abr. 11, 2009 9:01 am

Autor: Papita » dl. abr. 13, 2009 5:16 pm
jomi ha escrit:Papita ha escrit:jomi ha escrit:Papita ha escrit:Hola!! no he trobat aquest post... sí d'aliances però no de joies en gral.. jejej
és que estic contenta!!!!!!!!!! jo buscava laguna cosa original.. i vui ho he trobat!!!
ja tinc arrecades i polsera!!!!!!!!!!
si!!!!! he anat a Borrell, una joieria del passeig a sabadell que és bastant moderneta.. ja feia dies que buscava..però ho veia molt clàssic per mi.. jeje i.. les he trobat!!!!!! no me les he comprat perquè me les regala la sogra i aniré amb ella... però ai.. me les han de fer per mi, són un disseny de Majoral, un noi de Formentera.. he intentat trobar foto de les arrecades però no l'he trobat, però si del braçalet!! que también me'l quedo!!!!!!
a veure si us agradaaaaaa!!! ja em direu....
a veure si aneu penjant les votres fotos!!!!!!
Per cert quin vestit tens? El puc veure?
jomi wapa!!
ara estic de vacances!! en quant torni te l'envio per privat!!!!!
Vale!!!!!!!! Gràcies guapa!

Autor: Papita » dl. abr. 13, 2009 5:17 pm
aurora84 ha escrit:Aquí les meves arrecades... Són 2 solitaris!! A la foto no s'aprecia lo maques que són!! Me les va regalar l'Alejandro pel meu aniversari.

Autor: arbecub » dc. abr. 15, 2009 5:27 pm
aurora84 ha escrit:Moltes gràcies guapes!!!
El vestit... no he volgut dir res pel foro perquè tinc espies!! Vull que sigui una sorpresa i la gent no se sap esperar. Em fa una rabia!!
Si voleu us explico per privat.
Petonets!!

Autor: Papita » dj. abr. 30, 2009 3:33 pm