Autor: petitacampaneta » dt. abr. 14, 2009 9:01 pm

Autor: AnNy-JoSe » dt. abr. 14, 2009 9:08 pm
petitacampaneta ha escrit:Nenas el parking de la Farga es TEEELAAA de caro!!!! Yo solo aviso!!!!

Autor: gina_christian » dt. abr. 14, 2009 9:09 pm

Autor: gina_christian » dt. abr. 14, 2009 9:12 pm
AnNy-JoSe ha escrit:petitacampaneta ha escrit:Nenas el parking de la Farga es TEEELAAA de caro!!!! Yo solo aviso!!!!
Pues eso decía yo... otro parking gratis por favor?????????????????

Autor: gina_christian » dt. abr. 14, 2009 9:20 pm
montseijordi ha escrit:ole Gina, sempre en tot! Jo accepto!

Autor: AnNy-JoSe » dt. abr. 14, 2009 9:21 pm

Autor: montseijordi » dt. abr. 14, 2009 9:25 pm
gina_christian ha escrit:montseijordi ha escrit:ole Gina, sempre en tot! Jo accepto!
nena ja tinc ganes que arribi el dissabte, i poder xerrar sense parar!!!
ja li dire al Christian que es busqui algo per fer, fijo que es baixa un amic seu.. millor aixi no em donara la tabarra...jajaja
Nena no m'havia fixat pero el teu compte està quasi atrribant a un any i un mes...!! ufff com passa el temps!

Autor: gina_christian » dt. abr. 14, 2009 9:39 pm
AnNy-JoSe ha escrit:El transporte público me va fatal para llegar ahí! Ojalá!!
Bueno, me apunto esa calle, te sabes el nombre de la otra que me compentas???? Que así le digo al gps que me llebe... jejeje

Autor: AnNy-JoSe » dt. abr. 14, 2009 9:41 pm
gina_christian ha escrit:AnNy-JoSe ha escrit:El transporte público me va fatal para llegar ahí! Ojalá!!
Bueno, me apunto esa calle, te sabes el nombre de la otra que me compentas???? Que así le digo al gps que me llebe... jejeje
doncs mira, una es carrer Cobalt i l'altra es carrer del mig, son dos carrers que estan plens de naus industrials, de normal es pot aparcar bastant be, encara que per arribar a la farga hi ha que caminar una estoneta, no mes de 10 minuts.

Autor: petitacampaneta » dt. abr. 14, 2009 10:43 pm
AnNy-JoSe ha escrit:gina_christian ha escrit:AnNy-JoSe ha escrit:El transporte público me va fatal para llegar ahí! Ojalá!!
doncs mira, una es carrer Cobalt i l'altra es carrer del mig, son dos carrers que estan plens de naus industrials, de normal es pot aparcar bastant be, encara que per arribar a la farga hi ha que caminar una estoneta, no mes de 10 minuts.
ok. moltes gracies Gina!!!!
Jo primer aniré fins a la farga, donaré un parell de voltes i sino trobo res cap allà que aniré!!

Autor: MONIKILLA » dc. abr. 15, 2009 6:52 am

Autor: MONIKILLA » dc. abr. 15, 2009 6:57 am

Autor: martaychechu » dc. abr. 15, 2009 7:24 am

Autor: martaychechu » dc. abr. 15, 2009 7:26 am
montseijordi ha escrit:ole martaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, por fin nos volveremos a ver, yupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Autor: AnNy-JoSe » dc. abr. 15, 2009 8:14 am
petitacampaneta ha escrit:AnNy-JoSe ha escrit:gina_christian ha escrit:AnNy-JoSe ha escrit:El transporte público me va fatal para llegar ahí! Ojalá!!
ok. moltes gracies Gina!!!!
Jo primer aniré fins a la farga, donaré un parell de voltes i sino trobo res cap allà que aniré!!
guapi y tu churri va??? yo mañana lo hablo con alberto porque si no se hace la fira no se que haremos!!!

Autor: raquelmoya » dc. abr. 15, 2009 12:01 pm

Autor: INGLESITA » dc. abr. 15, 2009 12:16 pm
Autor: AnNy-JoSe » dc. abr. 15, 2009 12:21 pm

Autor: raquelmoya » dc. abr. 15, 2009 12:22 pm