POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: metalhet » dc. abr. 15, 2009 7:32 am

ARARE ha escrit:
Metalhet com et van a tu les infiltracions?? Vas dir que molt bé no?? I et fan mal??? O fan amb pistola o agulla???

Doncs a mi la veritat que em van de conya les infiltracions. Ho passo una mica malament pq em fa una mica d'engunia però bueno, la veritat és que és un moment. A mi m'ho fan amb agulla i m'ho faig a la panxa i als laterals.

Estic molt contenta, avui m'he pesat i estic més o menys com abans de setmana santa!!!yupiiii!!! Ara estic tornant a fer dieta i vaig a còrrer cada dia. Encara que el dijous li preguntaré a la doctora, perque em va comentar en el seu dia que nuse quantes hores després de fer-te la infiltració no podies fer esport, pq sino el líquid que t'injecten el cremes.

Per cert, avui em toca la última sessió de làser abans de l'estiu!! Com em vull posar morena, no vull estar fins al juliol sense pendre el sol, així que en principi avui em faig la última fins després de la boda. Encara que si continua fent aquest temps...potser puc fer-me una altre!!!jejejejeje
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: ShuRa » dc. abr. 15, 2009 8:50 am

Juassss, la leche.....a mí que me sobran tantos!!!! jajajaja firmaba por pesar lo que vosotras ahora jajaja y soy bajita, ainssss, pero bueno....poco a poco ::love::
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: xurdit » dc. abr. 15, 2009 11:01 am

Holaaa!!!!
Aixx quans dies sense passar-me per aquí!!!!!

Shura, primer de tot dir-te, que és "normal" d'un dia a un altre canviar de pes, 1 kg amunt o 1 kg avall, no sempre duem la mateixa quantitat de líquid ni de res... per això és convenient pesar-se un cop a la setmana, per exemple, únicament, veus proporcions de pes més acurades!

Jo avui estic molt contenta!!!!!!!!!!!!!!!!! Ahir vaig anar al metge, en tres setmanetes he perdut 4,600 kg (amb la setmana santa pel mitg! jiji ja li vaig dir que havia fer suuuper bondat!) i ara ja només me'n queden 3 per perdre!! Ja que hi estic posada, segurament en faré 5 però buenooo iuhuuu ::love:: :-///: :-///: :-///:
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: metalhet » dc. abr. 15, 2009 11:13 am

Eis!

Moltes felicitats xurdit! Jo la veritat és que no m'he plantejat cap pes. De moment estic als 59'2kg i de moment intentaré baixar als 55 viam com em veig. La veritat és que mai m'havia controlat el pes i sempre havia estat més o menys igual però farà un parell d'anys que em vaig engreixar i..fins avui!jejeje

Nuse, viam com em veig amb 55kg (si arribo!!!) :-)ok:
Imatge
metalhet

EntradaAutor: INGLESITA » dc. abr. 15, 2009 12:26 pm

Hola!

jo em caso al 2010, pero també volia escriure en aquest post xq avui es el meu primer dia d regim!haig d perdre entre 8 i 10 kg. així que ja veurem si ho aconsegueixo!!!

km ho porteu vosltres???

xurdit! felicitats!!! kina bondat k fas!!! jo se ke a mi em costarà!

anims x totes!!!!
INGLESITA
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1385
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:31 am

EntradaAutor: xurdit » dc. abr. 15, 2009 12:31 pm

Gràcies noieees!!!
Tenia ganes de dir-vos-ho!
Igual que el post serveix per desfogar-se en moments que costa, també volia compartir la meva eufòriaaaaaaaaaaaa :-///:

Jo també faig uva! Sóc blanqueta... molt molt blanca. He fet 7 sessions de entre 8 i 10 minuts i aquest matí m'he adonat que tinc la marca de la calceta!! Al fiin! Semblava impossible però si siii ja he trencat el color!!!

Jo avui per dinar tinc puré de verdures i filet de vedella (ekkkkkkkkkkkkkkks NO M'AGRADA GENS la vedella :-( )
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: INGLESITA » dc. abr. 15, 2009 12:42 pm

xurdit ha escrit:Gràcies noieees!!!
Tenia ganes de dir-vos-ho!
Igual que el post serveix per desfogar-se en moments que costa, també volia compartir la meva eufòriaaaaaaaaaaaa :-///:

Jo també faig uva! Sóc blanqueta... molt molt blanca. He fet 7 sessions de entre 8 i 10 minuts i aquest matí m'he adonat que tinc la marca de la calceta!! Al fiin! Semblava impossible però si siii ja he trencat el color!!!

Jo avui per dinar tinc puré de verdures i filet de vedella (ekkkkkkkkkkkkkkks NO M'AGRADA GENS la vedella :-( )

Hola!!!

jo també soc molt blanqueta!!jejejeje!!bueno es que soc 1/2 guiri!!jejejejeje!! la veritat es que tothom em diu ke soc estrangera.jejejejeje!! jo també faré uva xq si no....

mmm el teu mejar te millor pinta que el meu!! a mi avui em toca gazpacho, 3 rodanxes d pinya i dos galetes. buuuuuuu!!!
INGLESITA

EntradaAutor: xurdit » dc. abr. 15, 2009 12:45 pm

Inglesita, suposo que d'aquí bé el nick, oi?? Jijijijijji

mmm jo t'ho canvio, eh?!!??!
que és que a mi la vedella... ekksss ekksss...
i ente gazpacho i puré m'és igual! i la PINYA... oohh!!!! des que vaig començar la dieta no he menjat fruita i mira... :-(
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: INGLESITA » dc. abr. 15, 2009 12:50 pm

Fruita no???? a mi em deixen menjar fruita.
jo no he provat mai el gazpacho i amb el ke em diu la gent... no tinc ganes!jejejejejejeje!!

acab d llegir el privi! xq et surt car?x els productes k et donen o per les visites?

ahir vaig tenir la visita i em va dir que aquesta setmana probariem amb una dieta depurativa. em van fer la prova dels aliments i tot el ke menjava fins ara, tinc una mica d'intolerancia! jejejejejejeje!! ara haig d seguir el menú que m'ha donat! cada dia plats diferents tant per dinar com per sopar!
INGLESITA

EntradaAutor: metalhet » dc. abr. 15, 2009 1:20 pm

Eisss que jo no faig UVA!!!jejejej

Jo em faig la depilación làser!! XDDD
Imatge
metalhet

EntradaAutor: LABANDA » dc. abr. 15, 2009 4:20 pm

enhorabona Xurdit!! ets d'admirar, si senyor!!

a mi la vedella m'encanta...!! bueno, es que m'agrada tot menys el pollastre...

PERO TOT VOL DIR TOT!!!

com anem avui? jo els dimecres peco perque anem a dinar amb els de la feina tots els dimecres i clar... jo si menjo fora no menjo amanida...

renyeu.me renyeu.me

i pa blanca, jo también, per això em caso a l'agost...!jejejejejejejeeje

bona tarda a totes!! ens veiem després de sopar...
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: carlesiainara2009 » dc. abr. 15, 2009 4:21 pm

Avui m'he pesat com a mínim ja dues vegades, jejejeje i els canvis són imperceptibles. Ja sé que no faig bé pesant-me tantes vegades seguides ni cada dia però és una miqueta d'obcessió. Avui m'he pesat i estic en uns 54,300kg al mig dia després de dinar. No sabeu com em venen de gust uns crusanets, ensaimadetes, però no no pot ser hem d'aguantar. Vaig a la nevera a menjar unes maduixetes.
Imatge
Imatge
carlesiainara2009
:: núvia experta

Entrades: 531
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 4:57 pm

EntradaAutor: carlesiainara2009 » dc. abr. 15, 2009 4:25 pm

LABANDA ha escrit:enhorabona Xurdit!! ets d'admirar, si senyor!!

PERO TOT VOL DIR TOT!!!

com anem avui? jo els dimecres peco perque anem a dinar amb els de la feina tots els dimecres i clar... jo si menjo fora no menjo amanida...

renyeu.me renyeu.me

Doncs molt i molt malament, has de demanar amanidetes!!!! jejejej és broma, a mi em passa el mateix i sobretot em passa quan sopem fora o anem a casa d'algú.
Imatge
Imatge
carlesiainara2009

Entrades: 531
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 4:57 pm

EntradaAutor: nimi » dc. abr. 15, 2009 4:53 pm

siii, a mi también me pasa, cuando ceno o como fuera soy incapaz de comer ensaladita y pescado...y cuando estoy sola en casa tmp puedo evitarlo...sí, tengo que CONFESAR: HE PECADO!!! El único dia que estoy sola son los miércoles al mediodia y ayer no me dejé nada preparado asi que he puesto a cocer unas judías pero mientras...me ha entrado ansiedad, gula...y he comido unas cortezas y un trozo de queso de ese seco tan bueno....y ahora resulta que me siento super culpableeee!!!! porqueee? porque no aguanto!! esk en esos momentos solo pienso en comeerrrr!! gggrrrr.....asi no vamos bien!

Por cierto metalhet! yo también toy con el láser...y la verdad esk es un rollo ahora que llega el veranito...yo intento apurar para hacermelo lo más tarde posible y aguantar el máximo el verano...

carlesiainara2009 ha escrit:
LABANDA ha escrit:enhorabona Xurdit!! ets d'admirar, si senyor!!

PERO TOT VOL DIR TOT!!!

renyeu.me renyeu.me

Doncs molt i molt malament, has de demanar amanidetes!!!! jejejej és broma, a mi em passa el mateix i sobretot em passa quan sopem fora o anem a casa d'algú.
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: ARARE » dc. abr. 15, 2009 6:09 pm

Doncs jo avui he dinat pebrot escalivat i peix a la planxa... buffff... per berenar tinc unes galetetes (imitació a xoco) que em va receptar la doctora ... mmmmm ... me les estic menjant ara i estan boníssimes.. Ara si, per sopar em toca només fruita!!!

Xurdit moltissimes felicitats!!! Això del post és el que tu dius: pa lo bueno y pa lo malo, com el matrimoni!!!

Jo aquesta setmana no se si perdré algo, pq segueixo la dieta però divendres tinc sopar (faré amanideta, en compte de fruita) i dissabte tinc dinar (però com és a casa intentaré fer molta bondat)... A partir de la setmana que ve, quan en comencin a punxar suposo que ho notaré mes!!!!

Bueno, us deixo que tinc padel!!! Un petó a totes!!!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: LABANDA » dc. abr. 15, 2009 10:45 pm

nyi nyi, ni set ocurreixi privar-te de res el DISSABTE AL CASAMENT!!! i menys dient-me que és catering del Nando!!!! mmmmmmm, ja s'em fa la boca aigua.... puc venir también????

i això , que tu has de probar cosetes también pel teu menú!!

i bé, Arare ja ens pots dir que quines son aquestes galetes!!! jo penso que ja deus estar super bé perquè noia ets la més complidora amb tot, menjar+esport, tot i que la medalla al mèrit li donem a la Judit eh???? pero vamos que tu una PLATA ben merescuda!!!!!

jo soc del grupet pecador.... si si, ALUDIDAS, YA OS PODEIS DAR YA....

pero bueno, la cosa es tracta en anar vigilant... i un pecadet de tant en tant pues bueno... no se notará no????

a correr a correr.... jo demana em torno a reenganxar... penso que es el que millor va. Sortir a correr, és lo més efectiu i ràpid! El Sergi hi va cada tarda pero jo no puc seguir el seu ritme i em rallo i ell también passa en part d'anar amb mi... jejejej que borde ha quedat això... pero bueno es així, perquè el meu de VOLUNTAT la que vulgui.... i jo....pos ... pos pos...

bueno.............
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: nimi » dj. abr. 16, 2009 7:28 am

Ostres! quina enveja Labanda!! a mi también me encantaria anar a còrrer...però de seguida em falta aire i acabo agobiada...no tinc temps per anar a un gimnàs i seria ideal poder còrrer perquè no et quita molta estona i així cremes calories...alguna alternativa?

Doncs jo m'he engordat 1 kilo y no hi ha manera de baixar-lo...decidit: aquesta tarda em compraré pinya i em posaré al dia!!

Nyi Nyi!! fes voluntat perquè el dissabte has de menjar de tot!! i més si es del mateix catering que el teu....està clar!! Ara et portes bé i la setmana que ve també per compensar.

LABANDA ha escrit:nyi nyi, ni set ocurreixi privar-te de res el DISSABTE AL CASAMENT!!! i menys dient-me que és catering del Nando!!!! mmmmmmm, ja s'em fa la boca aigua.... puc venir también????

i això , que tu has de probar cosetes también pel teu menú!!

i bé, Arare ja ens pots dir que quines son aquestes galetes!!! jo penso que ja deus estar super bé perquè noia ets la més complidora amb tot, menjar+esport, tot i que la medalla al mèrit li donem a la Judit eh???? pero vamos que tu una PLATA ben merescuda!!!!!

jo soc del grupet pecador.... si si, ALUDIDAS, YA OS PODEIS DAR YA....

pero bueno, la cosa es tracta en anar vigilant... i un pecadet de tant en tant pues bueno... no se notará no????

a correr a correr.... jo demana em torno a reenganxar... penso que es el que millor va. Sortir a correr, és lo més efectiu i ràpid! El Sergi hi va cada tarda pero jo no puc seguir el seu ritme i em rallo i ell también passa en part d'anar amb mi... jejejej que borde ha quedat això... pero bueno es així, perquè el meu de VOLUNTAT la que vulgui.... i jo....pos ... pos pos...

bueno.............
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: xurdit » dj. abr. 16, 2009 7:34 am

NyiNyi i tan que siiiii dissabte a provar-ho tot, com déu mana!!!

Nenesss que en aquest post totes SOM UNES GUANYADORES per tenir voluntat i poder seguir endavant amb els nostres propòsits tot i el què costaaaa!!!! ::love:: ::love::
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ShuRa » dj. abr. 16, 2009 8:51 am

Ainsss, yo sigo a mi ritmo de caracol....jejejeje y encima hoy me ha empezado a bajar la cosa... :star:: cuando en teoría hasta el domingo nada.... (pq usaba parches y suele ser muy regular), pero algo ha pasado....y nada más quitármelo...tachán!! :(

Me noto muuuuy hinchada....espero que sólo sea por retención de líquidos, pq el peso va bajando lentito....pero bajando....

A ver el martes que tengo dra qué me dice....
Imatge
Imatge
ShuRa

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: aglaya79 » dj. abr. 16, 2009 1:15 pm

Crec q feia molt q no em passava

Hoy empiezo con el jarabe de arce

y he venido andando a trabajar q tengo 5km