ARARE ha escrit:
Metalhet com et van a tu les infiltracions?? Vas dir que molt bé no?? I et fan mal??? O fan amb pistola o agulla???
Doncs a mi la veritat que em van de conya les infiltracions. Ho passo una mica malament pq em fa una mica d'engunia però bueno, la veritat és que és un moment. A mi m'ho fan amb agulla i m'ho faig a la panxa i als laterals.
Estic molt contenta, avui m'he pesat i estic més o menys com abans de setmana santa!!!yupiiii!!! Ara estic tornant a fer dieta i vaig a còrrer cada dia. Encara que el dijous li preguntaré a la doctora, perque em va comentar en el seu dia que nuse quantes hores després de fer-te la infiltració no podies fer esport, pq sino el líquid que t'injecten el cremes.
Per cert, avui em toca la última sessió de làser abans de l'estiu!! Com em vull posar morena, no vull estar fins al juliol sense pendre el sol, així que en principi avui em faig la última fins després de la boda. Encara que si continua fent aquest temps...potser puc fer-me una altre!!!jejejejeje

)

cuando en teoría hasta el domingo nada.... (pq usaba parches y suele ser muy regular), pero algo ha pasado....y nada más quitármelo...tachán!! :(