Autor: EvelynyVictor » dj. abr. 16, 2009 10:55 pm

Autor: *Alba* » dv. abr. 17, 2009 7:46 am

Autor: *Alba* » dv. abr. 17, 2009 8:55 am
NyiNyi ha escrit:Alba, nosaltres tampoc les tenim fetes!!!!
Tú que hi entens, oi que quan tinguis un moment passaràs per el meu post i opines please??? abans d'acabar-les necessito idees i opinions!
Que tal es presenta el cap de setmana? jo demà tinc casament!!! jejej en tinc moltes ganes, a part, que són els mateixos que faràn el nostre banquet!! jejejej (no el mateix lloc però).

Autor: irenusky » dv. abr. 17, 2009 9:10 am
EvelynyVictor ha escrit:glamour????????alguien ha dicho glamour??? ireneeeeeeeeeee te llaman!!! jajaja

Autor: *Alba* » dv. abr. 17, 2009 10:00 am
NyiNyi ha escrit:*Alba* ha escrit:NyiNyi ha escrit:Alba, nosaltres tampoc les tenim fetes!!!!
Tú que hi entens, oi que quan tinguis un moment passaràs per el meu post i opines please??? abans d'acabar-les necessito idees i opinions!
Que tal es presenta el cap de setmana? jo demà tinc casament!!! jejej en tinc moltes ganes, a part, que són els mateixos que faràn el nostre banquet!! jejejej (no el mateix lloc però).
Nena ara mateix estava al teu compte enrere intentant veure el vestit! l'has penjat?? jeje
Jo demà tinc casament també!!! i diuen que plourà molt aqui!!! :( estic trista... ja podria fer bo!!!! pobres!!!! Ja penjaré fotos!!!![]()
Doncs a veure què tal ho fan no?... SEGUR QUE GENIAL!!!
Ara passo pel compte!
Gràcies Alba!! està a 3 pàgines enrera.
El vestit no el tinc penjat, aquesta tarda t'el passo per privi, que a l'ordinador de la feina no el tinc.
Si, a mi també em sap molt greu per ells si plou.. em poso a la seva pell i ha de ser una kk!!! a més ells fan la cerimònia civil al jardí del restaurnat.. quina pena, espero que aguanti per l'ho menys fins allà a quarts de 3 de la tarda, que ja s'haurà acabat la cerimònia.
Esperem veure fotos eh Alba! jo també us en posaré de meves!

Autor: *Alba* » dv. abr. 17, 2009 11:23 am

Autor: irenusky » dv. abr. 17, 2009 11:44 am

Autor: *Alba* » dv. abr. 17, 2009 11:50 am
irenusky ha escrit:jo el mes que ve tinc un bateig
al juny un casament
al juliol un altre casament
setembre - el nostre mes!!!
octubre un altra casament
![]()

Autor: irenusky » dv. abr. 17, 2009 12:09 pm
*Alba* ha escrit:irenusky ha escrit:jo el mes que ve tinc un bateig
al juny un casament
al juliol un altre casament
setembre - el nostre mes!!!
octubre un altra casament
![]()
MARE DE DÉU SANTÍSSIMA!!!!.... ja pots amb tot???!!! Aprofita vestuari eh! jajaja Això és una ruina no?????

Autor: irenusky » dl. abr. 20, 2009 3:40 pm
NyiNyi ha escrit:Bon dilluns!!!!
Que tal anem reis??? alguna novetat?? jo igual... sense invitacions encara!!!!!

Autor: Kaoru » dl. abr. 20, 2009 8:33 pm

Autor: irenusky » dl. abr. 20, 2009 8:46 pm
Kaoru ha escrit:Jolin Irene hi aniràs a tot?quina passada i quina ruina.....
ja veus!!! però bueno hi ha a un parell que ja hem dit que no 

Autor: irenusky » dt. abr. 21, 2009 8:43 am
l'any que ve hagués passat el mateix crec jo.... jo quan vaig dir que em casava al 2009 era l'única i va ser dir-ho i ape tothom

Autor: *Alba* » dt. abr. 21, 2009 9:34 am
NOOOOOOOOOOOOO!