NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dj. abr. 16, 2009 6:56 pm

I la ultima novetat que tinc es de caseta... ahir vam posarli les cenefes del sostre!! i avui hem donat d´alta l´aigua. Semble no res però feie tant temps que voliem ferho....

Buf... fins aqui aquests dies meus... quina ma de misatges eh jejejje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dj. abr. 16, 2009 6:56 pm

miriameta ha escrit:Tema boda!!

1- Ja tenim regalets pels homes!!!! Visca!!!! Al eroski els hem trobat!!!

Molt bé bonica! una cosa menys! Segur que són molt xulos

2- El de les dones estem entre 2.. us ficare 2 fotitos pero ara no que no les tinc... us haureu d´esperar fins diumenge...

Diumenge ja t'ajudarem a escollir!!! pero no pots fer un avanç??? jejeje

3- He escollit ja el meu tocat per la boda!!! lo que no se es el color.. perque he de pensarme el color que pegue amb el meu nene jejeje

Quin t'has quedat al final???? que guai nena!!! de quin color va l'Euge?

4- dilluns que be hem quedat amb mamare per anar a concretar el viatge!!! aix que be!!

Nena, això va viento en popa, eh!!! Per on mireu ara?

5- ja quede menys d´un mes per la prova del meu vestidet boniquet!!!!!
que us semble si menduc varies flors per saber quina es la que quedarie millor amb ell?

Quin dia era?? el 5 de maig???? Jo si que agafaria diferents flors que m'agradessin per mirar quines hi queden millor... Molt bona idea, preciosa!!!

6- Invis acabades!!!! En quant puguem les començarem a repartir!!!! olee!!!!

Perfecte nena! ara a començar la ruta! jejeje

Que us semblen les meves novetats??? Jo no m´imaginava que la meva setmaneta santa dones per tant... :) :-)

Realment has aprofitat al màxim la setmana santa!!! Això és efectivitat. Si senyora!!!

besitos wapes!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. abr. 16, 2009 6:56 pm

Us queden molt be les nenes, eh???? us haureu de ficar a la feina aviat!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: ise » dj. abr. 16, 2009 6:57 pm

miriameta ha escrit:
ise ha escrit:Hola boniques!!!!

Com esteu??? Jo ara tancadeta a casa pq està caient un aiguat que fa por!!!!
Aprofitaré ara per ficar-me una mica al dia :-)ok: :-)ok:

Ei wapetona!!!!!!!!!!! quants dies sense veuret per aqui!!!!

com estas? que tal tot?

Aqui sento uns tronets.... no m´agraden gens...

Està tronan i llampegant que dona gust!!!! quina poooooooooooooooooooooooor!!!! :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:
ise

EntradaAutor: ise » dj. abr. 16, 2009 7:02 pm

lluneta29 ha escrit:Nenes meves... avui entre el temps i el meu metabolisme, estic una mica mooolt xooof... Estic trista i desanimada, fa dies que no dormo (com a molt 4 o 5 hores) i tot pel pu... examen i el treball (em preocupo massa i no em deixa dormir) i no tinc massa ànims de fer res... Ja veieu com estic avui. Suposo que se'm passarà. Ho volia compartir amb vosaltres. Avui baixo kp a lleida que tinc curset, avui, demà i dissabte. Un petó.

Reina!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Ara ve el meu sermó de mama...

Si no descanses a la nit no rendiràs durant el dia i això és una roda que no es gens bona!! Que et vas comprar la valeriana??? si es que si abans d'anar a dormir te'n prens, i si és que no n'has d'anar a comprar!!!
ise

EntradaAutor: miriameta » dj. abr. 16, 2009 7:04 pm

ise ha escrit:

2- El de les dones estem entre 2.. us ficare 2 fotitos pero ara no que no les tinc... us haureu d´esperar fins diumenge...

3- He escollit ja el meu tocat per la boda!!! lo que no se es el color.. perque he de pensarme el color que pegue amb el meu nene jejeje

4- dilluns que be hem quedat amb mamare per anar a concretar el viatge!!! aix que be!!

que us semble si menduc varies flors per saber quina es la que quedarie millor amb ell?

Quin dia era?? el 5 de maig???? Jo si que agafaria diferents flors que m'agradessin per mirar quines hi queden millor... Molt bona idea, preciosa!!!

Que us semblen les meves novetats??? Jo no m´imaginava que la meva setmaneta santa dones per tant... :) :-)

Realment has aprofitat al màxim la setmana santa!!! Això és efectivitat. Si senyora!!!

Ei quina currada la teva contesta wapetona!!! m´ha agradat molt!!

ejeje els regalets de les dones estem entre unes veletes o unes tovalloles molt mones.

Es de plumetes el tocat, em semble que ja us el vaig posar.. pero en pistatxo.. el color de l´Euge us el dire en persona:p i secretissim.. aqui no :p

el viatge.. mesemble que ens arriscarem i anirem a riviera maya... que es on volem anar gairebe des dun principi...

el 5 de maig es el meu cumple :) que haurem de celebrar!!! i el dia 6.. un dia despres la prova!!

Com ta anat a tu la emana santa wapetona??? tu has pasat be??? :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dj. abr. 16, 2009 7:04 pm

miriameta ha escrit:I la ultima novetat que tinc es de caseta... ahir vam posarli les cenefes del sostre!! i avui hem donat d´alta l´aigua. Semble no res però feie tant temps que voliem ferho....

Molt bé preciosa!!! a l'estiu no podem deixar de fer un soparet a la teva super terrassa, eh!!! hehehe
ise

EntradaAutor: miriameta » dj. abr. 16, 2009 7:06 pm

nuvia2010 ha escrit:Us queden molt be les nenes, eh???? us haureu de ficar a la feina aviat!!!

Jo per mi... ja hu sabeu.. ara mateix...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. abr. 16, 2009 7:08 pm

ise ha escrit:
miriameta ha escrit:I la ultima novetat que tinc es de caseta... ahir vam posarli les cenefes del sostre!! i avui hem donat d´alta l´aigua. Semble no res però feie tant temps que voliem ferho....

Molt bé preciosa!!! a l'estiu no podem deixar de fer un soparet a la teva super terrassa, eh!!! hehehe

FET :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dj. abr. 16, 2009 7:11 pm

miriameta ha escrit:
ise ha escrit:

Ei quina currada la teva contesta wapetona!!! m´ha agradat molt!!

ejeje els regalets de les dones estem entre unes veletes o unes tovalloles molt mones.

Es de plumetes el tocat, em semble que ja us el vaig posar.. pero en pistatxo.. el color de l´Euge us el dire en persona:p i secretissim.. aqui no :p

el viatge.. mesemble que ens arriscarem i anirem a riviera maya... que es on volem anar gairebe des dun principi...

el 5 de maig es el meu cumple :) que haurem de celebrar!!! i el dia 6.. un dia despres la prova!!

Com ta anat a tu la emana santa wapetona??? tu has pasat be??? :-()-) :-()-)

jejeje és que si no ho feia així segur que hem deixava alguna cosa :o-o: :o-o:

Ei doncs de regal unes tovalloletes és super original!!! M'agrada!!!!!

El tocat... hem sembla que ja se quin vols dir i és xulíssim!!!!

Clar que si!!!! si la gent hi va igual suposo que serà molt...ademés segur que als turistes els tenen super protegits!!!

Ja sabia jo que era un dia d'aquests...sabia que el 5 hi havia alguna cosa IMPORTANT!!!!

La meva setmana santa...doncs vam treballar fins el dijous i al plegar cap a cubelles a la platjeta fins dissabte. Molt curtet però bueno...millor això que res!!!
ise

EntradaAutor: miriameta » dj. abr. 16, 2009 7:15 pm

ise ha escrit:
jejeje és que si no ho feia així segur que hem deixava alguna cosa :o-o: :o-o:

Ei doncs de regal unes tovalloletes és super original!!! M'agrada!!!!!

El tocat... hem sembla que ja se quin vols dir i és xulíssim!!!!

Clar que si!!!! si la gent hi va igual suposo que serà molt...ademés segur que als turistes els tenen super protegits!!!

Ja sabia jo que era un dia d'aquests...sabia que el 5 hi havia alguna cosa IMPORTANT!!!!

La meva setmana santa...doncs vam treballar fins el dijous i al plegar cap a cubelles a la platjeta fins dissabte. Molt curtet però bueno...millor això que res!!!

:-) :-) :-) :-) :-) :-)

Pues ben fet que vas fer!! i espero que tu passessis de meravella!! millor aixo que res!! I si vas disfrutar pues encara millor.

Muacsss ::love:: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. abr. 16, 2009 9:25 pm

nuvia2010 ha escrit:Ara sí!!!!

Hola cucaaaaaaaaaaa!!!! Que be que ja tornis a estar per aquí!!!!!!

Miriameta... no diré res pq sino quan passi la teva B em ficaras atacada dels nervis a mi, jejejejeje... Tu tranki que encara et queden 4 mesos de no res!!!!!

Lluneta.... guapaaaaaaaaa!!!!!! Lo de la Barbacue per aquest finde impossible, se'ns ha juntat el cumple de dos amics, una de la colla que ha trobat feina i nosaltres que estrenem moble i ho celebrem tot junt, jejejejejejejeje

Pacresol, cuando acabes con tu pisito, que ya te queda poco vente pa'l mío y te lias ha hacer cosas por aquí que estarías entretenida para dias, jejejejejeje

Les altres: a veure si fem un beure i os conec que ja tinc ganes!!!!

Hola nuvia!!! Por fin per aquí un dia que no jo em connecto. Ara arribo del curs de llengües estrangeres... mireu què tard i què cansada estic. I ara em fico a fer la programació així que ja veieu... quin estrés que porto a sobre!
Sobre lo que t'ha passat nuvia, a part de tú no hi ha més gent? La silvia i la vero? Perquè elles tmpoc tenen primària oi? Però a mi sempre m'havien dit que a les privades es feia el que un volia, i podien donar classes les de secundària no? Ara ja no és així?? Així que no envio currículums oi? Núvia no ho entenc massa i tan cansada com estic menys. Ho sento! :-)ok: Però tranquil.la tens un contracte fix, lo que et pot passar es que et facin treure el títol de primària, pero vigila, a partir de l'any que ve són 4 anys!!! I lo de la barbacue, no és aquest finde, és l'altre però bno... :--(
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. abr. 16, 2009 9:27 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
Wuapaaaaaaaaaaaaaaaaaa wuapaaaaaaaaaaaaa ja et trobavem a faltar dic què raro que no es connecti............ què tal tot? Si si explica'ns!!!! Jejeje... Tenim ganes de boda!!! :-)ok:

Hola wapisima!!

ahir nit al final no me vaig poder tornar a conectar.

I avui tic pachucha de la panxa...

No pot ser això de aquets anims a baix... nenes, totes totes heu d´estar radiants!!! de felicitat!!

Lluneta wapa, un examen es un examen, i la sort ja esta tirada!!! estas estudiant i fas el que pots, i l´examen sortirá com ha de sortir!! Aixi que no et preocupis i disfruta el dia a dia, no et megis amb això!! se que es dificil!! però que no t´afecti tant eh??
I això de no dormir... molt malament... jo que ultimament faig nits i pel mati nomes consegueixo dormir 3 hores... hu estic pasant fatal... aixi que tu a dormir tota la nit chiqueta!!! Va que tu pots!!

I les demes on son??
Iseta??? wapa?? donans senyals de vida!!!

gemma se que encara que no et conectis penses en nosaltres :) espero que t´hagin anat be els nomenaments. Ojalá.

Nuvia on ets?

cuca!! anims amunt eh!!!

Us trobo a faltar a totes i això que fa poquet us he vist..

Quin finde ere lo de la barbacoa al final? es que vaig molt perduda... i no se quins dies treballo i quins si.. soc un desastre ultimament...
I a sobre estic fent 3 treballs a l´hora... un l´he d´entregar dema... i els altres 2 la semana que be...

Aix nenes... necessito un kit kat...

Wuapi lab barbacue era el finde del 25-26 encara haviem de decidir si millor dissabte o diumenge... avere si pots venir... wuapa!! Ànims que elcurs ja s'acaba... i valdrà la pena l'esforç... ara m'he de convèncer jo... jejeje ::-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. abr. 16, 2009 9:28 pm

Tiaaaaaaaa quin munt de avenços!!! M'alegro molt ho teniu tot molt ben lligat!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Hurra!!!! Hurra!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Això ja va vent en popa i ja va kdant menys... m'alegro un munt per tú.!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. abr. 16, 2009 9:30 pm

miriameta ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Bueno... i a tu ara que et falta????

les flors, el ram.. i petites coses jejej a part de repartir invitacions, perruqueria.. maquillatge.. i soltar pasta a tot arreu :p....

ja hi han coses ja... ja hu veureu... mai s´acabe de preparar una boda..

Ja m'estresso... i ahir em deia una amiga que no cal preparar una boda amb tant de temps, que es fa pim pam amb 3 mesos... jo m'estressaria la veritat... :--( :--( millor fer-ho amb temps i que surti tot perfecte!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. abr. 17, 2009 7:04 am

Bon dia boniques!!!

Ahir internet va dir prou i no vaig poder contestar tot el que volia :-( :-( :-(

Sort que ja som divendres!!!!!!!! Tinc molta son!!!!
ise

EntradaAutor: ise » dv. abr. 17, 2009 7:09 am

nuvia2010 ha escrit:Hola ise!!! Com va el teu repte????

Hola guapa!!

Doncs vaig aguantant... segons l'Enric com que soc molt tossuda segur que me'n sortiré!!

Nose :-/ :-/ hi ha dies que si que és més xungo, com mirant el futbol, estan al bar... el problema són els costums!!! Pero bueno...vaig carregada de caramels! hehehe
ise

EntradaAutor: ise » dv. abr. 17, 2009 7:17 am

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:eii princesessssssssssssssssssss
la cuca ja torna a estar mes o menos en combateeeeeee......dic mes o menos perque aixo costa de passar, en fi que ja tic mes animadeta. Avui he tornat a l'escola i hem tingut reunio aixi que he pklegat tardissim.....

com us ha anat aquests dies de descans??? espero que be

:-)ok:
MIRIAMETAAAAAAAAAAAAA com va tot?? la tornada els preparatius.....ui ui uiiiiii ::-) ::-)
ISEEEEEEEEEEEEE que tal els dies de descansillo?? as tornat renovada???
NUVIAAAAAAAAAAA EIII neni estas wapixima am els vestidets!!!!!!!!! on vas anar??? te queden molt waiiii i el nou look tambe me mola moltissimmmmmm
LLUNETAAAA NO CAL canviar la BARBACUEEEEEEE de veritat que estic be i com mes cosetes d'akestes faci millor pq aixi no penso...moltes asies. as vist que dintre de res ja tindrem un super marcador?????????????
GEMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA on tas???

bno nenetes wapes us estic molt molt nmolt molt agraida a totes per averme donat anims SOU LES MILLORSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
TIAS WUENASSSSSSSSSSSSSSSSSSS jejejejeje :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Cuquet!!! M'alegro que estiguis bé, hi penso molt amb tu però no t'he volgut trucar per no molestar en aquests dies, mai sé què dir!! PErdó!!
Així vols fer la barbacue??? Què wuai!!!! Pos és la setmana que ve eh!!! M'agradaria saber al final quants serem? Cuca i miriameta si oi? Pos em falta la ise, la gemma... digueu alguna cosa!!! Por fi... ::-)

BARBACUE!!!! tinc una setmana per convence'l!!! suposo que no hi haurà molt problema...això espero! hehehe
ise

EntradaAutor: ise » dv. abr. 17, 2009 7:18 am

Després continuo que ara tinc feineta :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: Pacresol » dv. abr. 17, 2009 5:17 pm

Hola hola.... que tal se prepara el weekend???
Nuvia menudo mergde lo de las plazas no??? que cab.... que llegan a ser....
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants