Jo també sóc nova!

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dl. abr. 20, 2009 7:35 am

anna9 ha escrit:Aquesta és la qüestió que estem debatent: si prioritzar data, o prioritzar el lloc...ara aquest dissabte tornarem anar a veure el Prat Verd, perquè el dia que hi vàrem anar plovia molt i no vàrem veure res del jardí...a veure si concratem d'una vegada! Jo ja tinc ganes de tenir el restaurant lligat!!!

hola wapi!!
que tal ha anat??? heu prioritzat en algu??? o buscareu d'altres?
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: cricri » dl. abr. 20, 2009 10:58 am

en primer lloc FELICITATS WAPISSIMA!!!!!!!! pel que fa als llocs em sap greu pero no et pu ajudar jo em caso el novembre del 10 a vila vallbona (monistrol) ja aniras explicant cosetes !!!!
Imatge
cricri
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: dt. març 24, 2009 2:32 pm

EntradaAutor: anna9 » dl. abr. 20, 2009 11:54 am

Hola noies!!

Primer de tot, moltes felicitats pel casament cricri! Ja se'ns va acostant això!!!!

I sembla que (PER FI!!!) ja ho tenim una mica clar...si tot va bé, el casament serà EL DIA 24 DE JULIOL al PRAT VERD!!!!! Oleeee, oleeeeee i oleeee!!
El Prat Verd és una zona molt verda, on et deixen fer el casament una mica al teu estil!

Vinga nenes, que això de mica en mica es va acostant!! D'aquí 4 dies totes ja estarem fent la prova del vestit!!! Quina "ilu"!!!!!!!

Un peto per totes!!!
anna9

Entrades: 10
Membre des de: dv. abr. 10, 2009 12:34 pm

EntradaAutor: cricri » dl. abr. 20, 2009 12:17 pm

que be ja teniu el lloc lligat ara la resta de mica en mica !!!!!!!!!! i d'aqui a no res totes casades!!!!!!!!
Imatge
cricri

Entrades: 117
Membre des de: dt. març 24, 2009 2:32 pm

EntradaAutor: anit@ » dl. abr. 20, 2009 1:37 pm

anna9 ha escrit:Gràcies anit@!! Moltes felicitats pel teu casament també!!!La veritat és que aquests consells s'agraeixen moltíssim!! Ara aniré a veure el Prat Verd...a veure què tal respira quan hi toca el sol!!
Jo sóc de Taradell, i et puc dir que el Serrat del Figaró és una excel.lent opció!!!! És realment preciós...!!El problema, és que nosaltres hem anat a 7 casaments dels amics de la colla amb en Nando, entre el Serrat i el Mas d'Osor...i ara penso que és bo canviar!!!

Ja t'aniré explicant!!! Un petó molt gran guapa!!

Hola guapa com va tot?? bé doncs la veritat es que jo hem vaig trobar igual, ya hem fet molts casaments amb Terra Endíns y El Prat Verd, pero aquesta raó vaig descartar aquests llocs!!! Però genial!!!
Veig que has triat Prat Verd!! felicitats!! ja tens lloc i data!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: jo hem caso el 31 de Juliol,
Ja veurás que et quedará tot preciós!!!
Imatge
CRÓNICA Anit@.................. viewtopic.php?f=50&t=22175
anit@

Entrades: 3253
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 8:31 pm

EntradaAutor: montseijordi » dl. abr. 20, 2009 7:17 pm

anna9 ha escrit:Hola noies!!

Primer de tot, moltes felicitats pel casament cricri! Ja se'ns va acostant això!!!!

I sembla que (PER FI!!!) ja ho tenim una mica clar...si tot va bé, el casament serà EL DIA 24 DE JULIOL al PRAT VERD!!!!! Oleeee, oleeeeee i oleeee!!
El Prat Verd és una zona molt verda, on et deixen fer el casament una mica al teu estil!

Vinga nenes, que això de mica en mica es va acostant!! D'aquí 4 dies totes ja estarem fent la prova del vestit!!! Quina "ilu"!!!!!!!

Un peto per totes!!!

felicitats guapa, ja veig q teniu data definitiva i lloc escollit, me n'alegro molt!!!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: anna9 » dc. abr. 22, 2009 7:01 pm

Moltes gràcies maques!!!!!!! Ara ja ho veig una miqueta més aprop!!! Molts d'ànims per totes, que això ja ho tenim d'aquí a 4 dies!!! Quins nervis!!!!!!!!!

Un petó per totes!!
anna9

Entrades: 10
Membre des de: dv. abr. 10, 2009 12:34 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants