ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:eii princesessssssssssssssssssss
la cuca ja torna a estar mes o menos en combateeeeeee......dic mes o menos perque aixo costa de passar, en fi que ja tic mes animadeta. Avui he tornat a l'escola i hem tingut reunio aixi que he pklegat tardissim.....
com us ha anat aquests dies de descans??? espero que be
![]()
MIRIAMETAAAAAAAAAAAAA com va tot?? la tornada els preparatius.....ui ui uiiiiii![]()
![]()
ISEEEEEEEEEEEEE que tal els dies de descansillo?? as tornat renovada???
NUVIAAAAAAAAAAA EIII neni estas wapixima am els vestidets!!!!!!!!! on vas anar??? te queden molt waiiii i el nou look tambe me mola moltissimmmmmm
LLUNETAAAA NO CAL canviar la BARBACUEEEEEEE de veritat que estic be i com mes cosetes d'akestes faci millor pq aixi no penso...moltes asies. as vist que dintre de res ja tindrem un super marcador?????????????
GEMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA on tas???
bno nenetes wapes us estic molt molt nmolt molt agraida a totes per averme donat anims SOU LES MILLORSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TIAS WUENASSSSSSSSSSSSSSSSSSS jejejejeje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cuquet!!! M'alegro que estiguis bé, hi penso molt amb tu però no t'he volgut trucar per no molestar en aquests dies, mai sé què dir!! PErdó!!
Així vols fer la barbacue??? Què wuai!!!! Pos és la setmana que ve eh!!! M'agradaria saber al final quants serem? Cuca i miriameta si oi? Pos em falta la ise, la gemma... digueu alguna cosa!!! Por fi...
BARBACUE!!!! tinc una setmana per convence'l!!! suposo que no hi haurà molt problema...això espero! hehehe
Biennnnnnnnn!!!! Biennnnn!!! Wuapi... t'he d'enviar la foto però no he tingut temps encara, avui he sortit del curset tard i ara arribo a casa... El Jordi s'ha comprat el traje per la boda de mon germà!!!!
i està wuapísssim!!! Wuapíssim és poc... bufff!!! Només li falten les sabates... si així ja està wuapo, imagineu-vos de nuvi... se'm caurà la baba...i res, también m'he comprat una revista de núvies que es diu "casar-se a catalunya" crec, i és molt interessant!!!