NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dg. abr. 19, 2009 12:23 pm

Bones! Com anem?

Mrs. Happiness, pel tema de les flors jo em quedaré amb la floristeria del meu poble, que ho fa molt i molt bé, i ja la coneixo de tota la vida, i es coneix l'esglesia on em casaré pe a pa. A més, ma tieta de Galicia es florista, i em deixaré assessorar per ella i per la florista del poble. Elles dues ja es coneixen i treballaran molt bé juntes, jejeje!

Jo també havia pensat guarnir el passadís entre els bancs des de l'entrada fins a l'altar, la meva idea era posar una flor (a joc amb les del meu ram, que si no canvio d'opinió serà de cales) a cada dos blancs... però el problema està en que el mossèn no vol res de res als bancs... i mira que son especials els mossens eh!! Però al terra no hi posa cap pega. Així que no sé si faré un ramet a peu de banc cada dos bancs, o fer com una guirnalda de flors des de l'entrada fins a l'altar a cada costat del passadís... això últim ho he vist en una boda a la meva esglesia i quedava realment precios nenes! Veure la nuvia passar per aquell passadis... que bonic!

Una altra cosa, per guarnir el cotxe del novio anirem a preguntar a la Joana Corts de Reus, el nuvi vindrà de Reus i hauria de guarnir el seu cotxe allí, i com que tothom parla tant bé d'aquesta florista i a més a més és la del nostre restaurant... anirem a preguntar que tal... però més endavant...

Amb quanta antelació s'ha d'anar a la floristeria??
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 19, 2009 12:35 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

Re: Quedada!!!!!

EntradaAutor: nur_jor » dg. abr. 19, 2009 12:27 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Per cert noies!!!!! vosaltres heu fet alguna quedada de núvies de Tarragona des de que esteu al fórum?.......
Nu sé....estaria bé, no????jejejeje

algunes de les tarragonines vam fer una quedada al gener i va estar genial!!
vam parlar de fer-ne una altra per setmana santa ara que erem més foreres per tal de coneixe'ns totes, però al final es va aplaçar per més endavant perque hi havia bastantes noies que no els anava bé.
ara queda pendent... que us sembla el mes de maig? us semblaria bé fer una quedada el mes vinent?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dg. abr. 19, 2009 12:28 pm

Bones noies!!!!!!!
Quin munt de coses que tenim per explicar......bé, la primera....la floriteria Joana Corts està molt bé, és una que hi ha al centre de reus i hi he anat un parell de vegades, l'únic que per bodes no sé el preu, però quan vaig anar a l'Encanteri i em van dir que treballaven amb ella ho vaig trobar molt bé!!!!!

La del Morell que et diu la Monxi diuen que està molt bé, però mira que hi paso cada dia i no hi he entrat mai per ara!!!!!

Segon:Benvinguda elo, i FELICITATS...tu ets de les meves, fa no res també vaig entrar sense restaurant ni res, i bé, tot i que segueixo igual ja ho tenim més decidit!!!!!
Nosaltres també hem tombat molt, però molt, i busquem coses asequibles però vaja, tots els llocs que hem anat dient entre totes no varien gaire, el que has de mirar és que a uns et cobren més cara la barra lliure, altres l'hora extra de ball i lloguer de sala......depèn!!!!!
Jo, si les coses no canvien, i crec que canviaran, crec que ens decatarem per fer la boda civil al Castell de Vilafortuny que és una passada i després el convit al Casablanca...m'han comentat que la calitat-preu del lloc està molt bé, a més, el Gerent és un home que es veu que n'entèn, seriós i nu sé.......

El que passa és que tinc un problema noies..ara no puc parlar que haig de marxar a dinar, però a veure si aquest vespre us ho puc dir!!!!!

eiiii monxi i el vestit que?????????????????????????????????

petonets..uffff quina parrafada!!!!!!!
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

Re: Quedada!!!!!

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. abr. 19, 2009 1:08 pm

espluguina ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Per cert noies!!!!! vosaltres heu fet alguna quedada de núvies de Tarragona des de que esteu al fórum?.......
Nu sé....estaria bé, no????jejejeje

algunes de les tarragonines vam fer una quedada al gener i va estar genial!!
vam parlar de fer-ne una altra per setmana santa ara que erem més foreres per tal de coneixe'ns totes, però al final es va aplaçar per més endavant perque hi havia bastantes noies que no els anava bé.
ara queda pendent... que us sembla el mes de maig? us semblaria bé fer una quedada el mes vinent?

Hola de nou... la veritat espluguina esk tens una sort....jejeje. Ja veuras doncs com et queda tot de somni...vaja equip que formaran 2 professionals....
Jo aniré a fer un cop d'ull a totes les que me m'heu comentat...pero clar...es el que dieu...que amb quant de temps d'antel.lació s'ha de fer aixó?...a veure...si mirem alguna coseta aquesta setmana ja us dire...que tal!!!

Per lo de la trobada....joee...jo voldria anar...encara que hauria de mirar la combinació per tal d'estar disponible....Compteu amb mi!!!!! ok???? jejejeje.

Laiac....esperem les teves noticies......

Petonets a totes!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dl. abr. 20, 2009 7:01 am

Bueno dias!!!!
qué tal chicas????
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

RESTAURANTS

EntradaAutor: elo » dl. abr. 20, 2009 9:25 am

Hola Noies...

Gràcies per tota la informació de restaurants que m'heu passat... la veritat que la Boella és molt bonic però car car car!!!!!!!!!!!! igual que el Mas Passamaner... El Termes no em va acabar d'agradar (suplements per tot) i... l'Orangerie!!!!!!! ufff... quin lloc més bonic noies!!! es una passada... així doncs estic entre l'Orangerie i el Parc Samà, però segurament ens quedarem amb Parc Samà (l'Orangerie només tenen divendres de maig, juny i setembre... jajajja... increible)...

Bueno... i el pròxim pas el fotògraf... si alguna em pot passar informació de fotografs us ho agrairia molt... així em vaig fent una idea :hmm:: del que costa...

Nataliaferre... jajajjaj.... em vaig enterar divendres per ma mare que us cassaveu. :-):-): .. jajjajaj... aquesta setmana us trucaré un dia. Ara ja sé que el dia 12 de juny no puc casar-me.. .jajajajjaja

Petons a totes. ::love::

Elo
elo

Entrades: 22
Membre des de: dv. abr. 17, 2009 11:17 am

EntradaAutor: jennytgn » dl. abr. 20, 2009 10:20 am

HOLA!!!

otra más de tarragona que se casa en 2010!

Y yo que pensaba que iva pronto y veo que muchas llevais tiempo preparandolo!

Aunque aún no esta seguro en principio me caso el 12 Junio, me he mirado el restaurante aunque aún no he reservado.
Bueno espero que entre todas me ayudeis porque estoy muy perdida y no sé por donde empezar!!
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: Papallona* » dl. abr. 20, 2009 11:07 am

jennytgn ha escrit:HOLA!!!

otra más de tarragona que se casa en 2010!

Y yo que pensaba que iva pronto y veo que muchas llevais tiempo preparandolo!

Aunque aún no esta seguro en principio me caso el 12 Junio, me he mirado el restaurante aunque aún no he reservado.
Bueno espero que entre todas me ayudeis porque estoy muy perdida y no sé por donde empezar!!

Bienvenida Jennytgn!!!!!
lo primer: FELICIDADES POR LA BODA!!!!!!!!!!!!!!!!

12 de junioo eh!!! y que restaurante has mirado????

pues claro que te ayudaremos! encantadísimas!!!! tu pregunta ehhh!!!!

nos "vemos" por aki!!!
Papallona*

EntradaAutor: jennytgn » dl. abr. 20, 2009 11:24 am

gracias papallona y igualmente!! que te casas en Julio?

El restaurante que he mirado es can ayxelà esta cerca de Vilafranca de penedes. He ido a dos bodas y esta bastante bien. Donde lo celebras tú?

No quiero ir tarde aunque aunque aun lo veo bastante precipitado, me podriais ir diciendo con cuanta antelación se coge restaurante, vestido, fotografo.. etc

Por ahora solo habia pensado reservar restaurante e iglesia.
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: nataliaferre » dl. abr. 20, 2009 2:45 pm

Hola elo, Que fort trobar-nos per aqui. Com ho porteu organitzant la boda!!!! Si vols tinc alguna informació guardada de les fires de fotograf si vols el dia que ens truquis podem quedar i te la passo.

Parlant de restaurant el Parc Sama nosaltres també ho vam mirar i resulta que alla sols fan caterings, ho dic per si no t'agrada aquest estil, l'orengrie no se com va no el vam mirar.

Per quan teniu pensat casar-vos? Bueno almenys ja saps que pel 12 de juny NOOOOOOO jejjeeje.

Nosaltres ens vam enterar per ta cosina i bueno i per la Mari que ens ho van dir. MOLTES FELICITATS els 2!!!!!

Petons
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: Papallona* » dl. abr. 20, 2009 3:22 pm

jennytgn ha escrit:gracias papallona y igualmente!! que te casas en Julio?

El restaurante que he mirado es can ayxelà esta cerca de Vilafranca de penedes. He ido a dos bodas y esta bastante bien. Donde lo celebras tú?

No quiero ir tarde aunque aunque aun lo veo bastante precipitado, me podriais ir diciendo con cuanta antelación se coge restaurante, vestido, fotografo.. etc

Por ahora solo habia pensado reservar restaurante e iglesia.

Hola neni, pues si lo hago el 10 de julio en l'Orangerie.
Yo opino que para empezar el triangulo:
Restaurante ( según cual, algunos tienen lista abiertas dos años antes y se van acabando los días)

Iglesias: lo mismo, los días se cogen pronto sobretodo junio y julio

FOTOGRAFO!!!!: estos es importante que los mires. pq entre comuniones, bautizos y bodas.. y etc... tienen mucho trabajo!!!

si te da igual la fecha vas haciendo, pero si kieres algo concreto hay que ir mirando ya... por lo menos por aki!!!

:: orrr::
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. abr. 20, 2009 3:36 pm

_eLi_ ha escrit:Hola Hola!!!!!

Como va ese LUNES!!!!!! aix...aix....ánimo que ya no keda casi nada!!

Madre mia cuantas chicas somos ya!! este post está creciendo!!
Que bien!, ya estoy un poco perdida para volver a hacer el Bodatour 2010, habrá que hacer recopilación de todo de nuevo....jejejeje....

Muchas felicidades Jennytgn por la boda!!!!! y bienvenida al foro!!!

Ei xicas porque no hacemos la 2ª kedada?? Ponemos fechas para el mes que viene?? que os parece? >.-<: >.-<:

uola nenis!!!

mañana "se supone" me dan nuevo planning asi que podre decir fecha, de todas maneros creo que me va mejor a final de este o a primeros,, pq tengo exams tmbé...

bueno que yo me apunto vaya....

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. abr. 20, 2009 3:37 pm

Nenis, que no os lo había dicho!!!! :star::
en mi cuenta atràs he puesto los tres vestidos finalistas jejej.. vaya los que me kiero ir a probar!!! a ver si os gustan!!! a mi me encantannnnnn!!!

besicos!
Papallona*

EntradaAutor: nataliaferre » dl. abr. 20, 2009 4:37 pm

Hola noies com es fa lo de compte enrrera.
Imatge
nataliaferre

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: nur_jor » dl. abr. 20, 2009 5:54 pm

Papallona* ha escrit:Nenis, que no os lo había dicho!!!! :star::
en mi cuenta atràs he puesto los tres vestidos finalistas jejej.. vaya los que me kiero ir a probar!!! a ver si os gustan!!! a mi me encantannnnnn!!!

besicos!

jo tambe m'hi he passat, els tres son xulissim, i el segon és el q m'agrada més!
on aniràs a provar-te'ls?? hi ha alguna botiga amb vestits de pepe botella per tarragona? perque... son de pepe botella, no?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. abr. 20, 2009 5:55 pm

_eLi_ ha escrit:
nataliaferre ha escrit:Hola noies com es fa lo de compte enrrera.

Ja la tens feta!! Calenteta calenteta!!

No sabia que no la tenies!!

Ja la pots estrenar!

ja hi he fet una visiteta :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. abr. 20, 2009 5:59 pm

_eLi_ ha escrit:
Papallona* ha escrit:uola nenis!!!

mañana "se supone" me dan nuevo planning asi que podre decir fecha, de todas maneros creo que me va mejor a final de este o a primeros,, pq tengo exams tmbé...

Vale por mi no hay problema este mes o el que viene, a ver las opiniones de las demás

a finals d'aquest mes seria per la setmana que ve? a mi el dilluns 27 i el dimarts 28 no em van bé, la resta dels dies cap problema...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dl. abr. 20, 2009 7:33 pm

espluguina ha escrit:
Papallona* ha escrit:Nenis, que no os lo había dicho!!!! :star::

besicos!

jo tambe m'hi he passat, els tres son xulissim, i el segon és el q m'agrada més!
on aniràs a provar-te'ls?? hi ha alguna botiga amb vestits de pepe botella per tarragona? perque... son de pepe botella, no?

uola wapiiiiii
si que he vist el teu missatget y t'he contestat jejej gracies per passar.te eh!!!!!
doncs no he mirat encara tendes li preguntaré a Natalia que ella segur que ho sap!!! jejej

b7s!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. abr. 20, 2009 7:36 pm

espluguina ha escrit:
_eLi_ ha escrit:
Papallona* ha escrit:uola nenis!!!

Vale por mi no hay problema este mes o el que viene, a ver las opiniones de las demás

a finals d'aquest mes seria per la setmana que ve? a mi el dilluns 27 i el dimarts 28 no em van bé, la resta dels dies cap problema...

ei doncs a mi em va bé dimecres, dijous.. i divendres m'ho puc montar per poder anar-hi!!!

què opineu???
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dl. abr. 20, 2009 7:40 pm

la cosa esta entre dimecres 29, dijous 30 i divendres 1?

dimecres i dijous estaria be, divendres ho veig mes dificil perque es dia 1 i potser hi ha gent q se'n va de pont i potser ens tornem a trobar com setmana santa... no se eh!!

però si us va bé, a mi el divendres tambe em va bé! no vaig enlloc... :-)

a veure que hi diuen les altres?
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant